Ga naar inhoud

Mae : maart 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Mae.

Aanbevolen berichten

Hey Mae,

Bedankt voor je berichtje! Mooie foto's hoor!! Je ziet ze inderdaad iedere dag mooier worden!

Minder dat je zo veel last heb van die ene borst. Hoop voor je dat dat snel voorbij is!

Toevallig dat ik je nog net gezien heb daar! Ik hoorde je inderdaad klagen over het gewicht hahaha

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Mae,

Ik heb de hechtingen ook 2 weken gehad, maar ik had er helemaal geen last van, geen jeuk ofzo...

Hou vol hè! Ook met het niet-roken!!!! You can do it!!!

:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Akasha,

oh, ik wist niet dat ze ook ruw hadden, maargoe dan nog kunnen ze lekken, en die van mij niet :)

Das tuurlijk persoonlijk, maar vond ik genoeg reden voor mn keuze.

Ik ben zelfstandig ondernemer (haarstylist), dus kan gwoon klanten afzeggen als ik vind dat ik het nog niet kan,

eerstvolgende afspraak staat voor komende zaterdag, maar ik heb dr alvas afgemaild (had de indruk dat ik t nog niet kan).

Daarna staan de woensdag erna en de zaterdag daarna al geboekt, onder voorbehoud,

En daarna begint mn agenda weer voller te raken net als voor de operatie.

School ben ik mee gestopt, vind t achteraf een stomme beslissing, maar kon het niet combineren met mn bedrijf, en ben ook een beetje beinvloed door mn vriend, die nu sinds 3 dagen mn ex is (ook fijn, maar t zat dr aan te komen en dat wisten we). Wel fijn dat ik nu niet hoefde te wachten op de zomervakantie voor mn operatie :D

Het feit dat ik niet rook, wil niet zeggen dat ik gestopt ben hoor haha! De trek naar een peuk is er nogsteeds, en naar mijn mening ben je pas echt gestopt als dat weg is. En euh, toen ik stopte, was mn pakje ook gewoon leeg, dus dan is de stap naar een volgende sigaret ook weer groter.

Als je ze niet in huis heb, is het makkelijker om niet te roken, dan als dr nog een pakje voor je neus ligt.

En ik had afgelopen dagen niet echt de puf om naar de supermarkt te lopen dus dat scheelt ook weer.

Hey Heavenli,

borst doet vandaag normaal gelukkig :) behalve gevoelige tepels (vooral bij kou) heb ik nergens last van :)

Hey Nina,

de regen kwam wel handig aan dan vandaag, want ik moest eigenlijk boodschapjes halen,.. en daar zijn tuurlijk ook sigaretjes hihi..

Maargoe morgen poging 2, en dan ga ik gwoon de verleiding doorstaan om pakje te kopen.

En die hechtingen, ik vind ze écht ontzéttend vervelend.. Ze moeten dr gwoon uit haha!

Groetjes, Mae!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooh, als een beetje regen je tegenhoudt om te gaan roken, dan kun je best nog even zonder hahaha! ;)

Tja, jij hebt je hechtingen natuurlijk in je tepel, geen idee hoe dat voelt... van onder de borstplooi heb ik echt geen last gehad.

Je moet maar zo denken: het is voor een heeeeeel goed doel! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Mae, ik hoop echt niet dat je gaat wachten tot de trek in een sigaret weg gaat, want dat kan nog wel eens heel lang gaan duren. Mijn schoonmoeder bijvoorbeeld, is al een keer 10 jaar gestopt met roken (na een hersenbloeding) maar daarna gewoon weer volop begonnen.. Ze is nu, weer door lichamelijke klachten al anderhalf gestopt met roken, maar als wij bij dr op visite komen, wil ze altijd een trekje van een sigaret.. Lijkt dus echt een strijd zonder einde. Maar ik ben vandaag precies 2 weken gestopt, en ik vind het nu eigenlijk wel iets makkelijker worden.. Niet meer zo een hel als de eerste 3 dagen.

Maar ik ga er nu over op houden want anders lijkt het wel het rokers forum hihi..

Kun je resultaat al een beetje bekijken? Of is het nog te veel gezwollen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al even aan 't meelezen en nu ook eens een reactie :

heb de nietjes ook 14 dagen in mijn tepels gehad .

Jeuk had ik niet , wel het onbehaaglijke gevoel dat de boel 'trok' . En je moet zo voorzichtig zijn als je die bh aantrekt > auw :rolleyes:

Voordeel is wanneer ze'r dan pas uit gaan de wondjes wel dicht zullen zitten : dan kan je meteen littekenolie(-créme) smeren .

Je gaat verbaast zijn hoe snel die littekens vervagen !

Haarstyliste : dan moet je veel met je armen werken en dat is nou net niet interessant na een bv hoor .

Als je zaterdag terug aan 't werk moet ga je 's avonds waarschijnlijk pijnlijke borsten hebben . Dat zal de borstspier dan wezen die protesteert .

Gaat wel weer over maar je zal toch last hebben denk ik .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mae, heb jij ook nietjes "dwars" door je tepels heen, net zoals b-cupje?

Ik vind dat er zo eng uitzien, krijg er echt kippenvel van..

Zijn er aan deze manier eigenlijk nog meer voordelen, behalve dat het liteken minder zichtbaar is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nina,

nou die regen hield me niet speciaal tegen om sigaretten te halen, maar gwoon om uberhaupt weer naar buiten te gaan haha!

Ik heb gisteravond als vervanging hele tijd lollies achter elkaar lopen eten, dus kon niet meer slapen (was helemaal hyper), en ben daarom nu net een uurtje wakker haha!

Hey Coco,

ik was al es eerder gestopt met roken, dat duurde 1,5 jaar. Maarja dr hoefde maar 1 ding te gebeuren of ik begon weer (dat was dus de scheiding van mn ouders). Dus ik rookte alweer 4 jaar, en nu rook ik dus weer niet. Ik denk dat t tijdelijk is hoor :P Zodra t niet meer nodig is,.. Ok ik denk dat ik gelegenheidsroker word, feestjes en gezelligheid. Dat stress-verveling-buswachten-roken heeft niemand wat aan..

Links is nog steeds groter/meer gezwollen dan rechts, maar rechts vind ik al heel mooi! Ik zal straks weer ff foto's maken)

Hey B-Cupje (en Coco),

Die jeuk is niet constant, gelukkig, maar dat trekken!!! Ik heb het ook de hele tijd koud, om een of andere reden, en dan trekt het dus nog meer.

Plus dat ik t ontzettend vervelend vind dat mn tepels zo gevoelig zijn, want dat schuurt maar tegen die bh, en ik voel zelfs mn bloes en vest er tegenaan schuren. Dus ik probeer grootste deel van de dag stil te zitten, maarja ik moet toch regelmatig opstaan..

Ik heb geen nietjes, ik heb oplosbare hechtingen, maar daarvan moeten dus de knoopjes doorgeknipt worden, volgens mij zit t dan een stuk losser.

Die waterdichte pleisters verwijderen helpt ook tegen dat trekken. Maarja dat mag dus niet anders kan k niet douchen (dat mag nu trouwens steeds 3 minuten per keer, vanwege losweken van wond). Over de littekens maak ik me geen zorgen, dat komt wel goed ;)

En nee ze zitten er niet dwars doorheen, lopen keurig onder tepel langs, door tepelhof.

Ik heb antwoord van die klant ontvangen, dat ze t helemaal begrijpt, en dat ze wel n paar weekjes wacht dan.

Ik merkte gisteravond dat ik mn linkerarm helemaal omhoog kan doen, best raar, want van rechts heb ik nooit last, maar die kan niet helemaal omhoog. Ik kan dus ook zonder pijntjes op mn linker zij slapen en op mn linker arm/elleboog steunen.

Ik kwam hier trouwens perongeluk achter haha.

Maargoe, ik ga ff de afwas doen, want heb niks schoons meer. Vanavond ga ik naar mn ma (dat weet ze nog niet, maar ik wel :D ) want ik heb geen zin om te koken hahah!

Groetjes, Mae

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mae,

Zo herkenbaar wat jij schrijft, ook over het roken ;)

Ik ben 2-2 gestopt, was toen alweer 2 jaar aan het roken door mijn scheiding, daarvoor was ik 6 jaar (!) gestopt en dat ging hartstikke goed!

Ben inderdaad dus ook een stress-roker geworden en dan wordt het bij verveling nog een stukje erger... :(

Inmiddels rook ik sinds een weekje 2 sigaretjes per dag, eentje als ik thuis kom uit mijn werk en eentje na het eten en natuurlijk op een feestje ofzo, maar dan hou ik het bij max 4 en dat lukt goed! :)

Ik had het ook de hele tijd koud na mijn BV, waardoor ik mijn schouders op zat te trekken wat weer pijn ging doen aan mijn borsten :(, ik ben me gewoon steeds warmer aan gaan kleden en zat op de bank continue onder een fleece-dekentje (als een oud wijf, maar goed het werkte). :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mae en Nina,

Heel herkenbaar idd je verhaal.

Links is ook bij mij meer gezwollen dan rechts en iets pijnlijker.

Ik heb het na de bv ook steeds erg koud. Lig ook 's avonds vaak lekker onder een fleece-dekentje op de bank.

Zal het nog door de narcose komen?

Grtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Ja, we zullen er allemaal doorheen moeten!!!

Ben nu 26 dagen po en heb eindelijk een pijnvrije dag gehad!!!

Nou ja, wel wat steekjes en overgevoelig en zo, maar dat is te verwaarlozen. Dat zal nog minimaal een jaar blijven. Ook daar moeten jullie doorheen.

Heb na mijn eerste bv nog dik 2 jaar met steekjes, pijntjes, gevoelige tepels en ongevoelige onderkanten gelopen.

Wil jullie niet ontmoedigen hoor!! Maar dan weten jullie dat het erbij hoort!!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mae.

Ik heb je foto's net bekeken, je borsten zijn echt prachtig!! Mag je trots op zijn! Ben zo benieuwd hoe de mijne gaan uitzien!

Groetjes L

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mae.

Ik las dat je hechtingen er nog even in moeten blijven zitten,lastig vooral als ze zo strak staan!

Hoe gaat het verder met je?

Met mij prima,heb ook erg veel last van gevoelige tepels en mijn boobs voelen nog hard,heb gisteren voor het eerst weer gewerkt,viel me best mee!

Ik blijf je volgen!

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Ik kon t niet laten om toch een pakje sigaretten te kopen. Ik heb er 1 aangestoken, maar toen niet gerookt, gwoon uit zichzelf laten opbranden,

af en toe aftikken in asbak en vastgehouden. Wat een therapie! Voelde me daarna een stuk rustiger haha!

Het menselijk brein is raar. Ik heb op dit moment dus ook totaal geen trek in een sigaretje :D

Ik zit dus ook de hele tijd onder mn deken op de bank haha! Gelukkig ben k niet de enige ;)

Ik heb een hoogslaper, dus ik slaap nu al 1,5 week op de bank in de woonkamer, dus die deken ligt er sowieso :P

Ik ga wel volgende week proberen om weer in bed te klimmen, want mn armen kunnen het weer aan.

Boodschappen doen (sjouwen) merkte ik dat k nergens last van had, en ik kan nu ook gewoon shirtjes over mn hoofd trekken.

Dus hoef niet meer verplicht bloesjes aan, jeej :D

Mn linker is nogsteeds groter, maar wordt al zachter. Rechts vind ik eigenlijk wel perfect zo haha (qua vorm, nog niet qua zachtheid).

Mols,

klinkt misschien stom als ik t zeg, maar ik hoop dat dat ligt aan onder de spier.. Ik heb ze namelijk op de spier, en ze zeggen dat dat minder pijn doet.

Heb op t andere/oude forum ook allemaal verhalen gelezen over pijn, en in vergelijking daarmee mag ik écht niet klagen.

Ik heb echt alleen last van overgevoelige tepels/trekkende hechtingen. Ok en ja die ongevoeligheid, maar dat heb ik dan aan beide buitenste zijkanen.

Maar dat noem ik geen 'last hebben' want ik heb dr niet echt last van.

Maar mijn hemel, 2 jaar!!! Daar zat ik niet echt op te wachten haha!

L en Emma,

dank jullie :D En ja, ik ben dr ook trots op ja :D

K hou van jullie op de hoogte!

Groetjes, Mae

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Klinkt helemaal niet stom, Mae.

Maar de eerste keer had ik ze ook OP de spier, dus helaas. Het kan echt! Alleen is gelukkig niet iederen hetzelfde en hoeft het dus niet.

En ja, qua herstel duurt het langer en doet het inderdaad meer pijn in het begin nu ik ze gedeeltelijk achter de spier heb, maar nu na 4 weken heb ik dezelfde "last" als na mijn eerste BV.

Mae, mag ik aub een pb met je ww?? Ben ook nieuwsgierig.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mae ik heb je fotos gekeken .. is heel mooi geworden!! bijna iedereen die ik na de operatie zien is zo veel vooruit gegaan. wat een verschil... alleen via de tepel vind ik of denk ik is meer pijnelijk, ik durf het niet.

groetjes ik blijf jullie volgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mae,

Je bent nog niet helemaal in je "hum" lees ik. Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Worden de hechtingen er bij de dokter uit gehaald of bedoel je met dokter, dokter visser?

Wel top van je dat je niet meer rookt. Ik zou me kunnen voorstellen dat het juist nu zo lekker zou zijn! Maar niet doen hoor! Houd vol! Nog een paar dagen en dan ga ik op gesprek bij dokter Visser. Ben zo nieuwsgierig.....

Ik hoop dat je je snel weer lekker voelt en dat de hechtingen er ook gauw uit mogen.

Liefs patricia

p.s. ik begrijp trouwens niet waar al mijn berichten zijn gebleven. Ik heb op jouw topic en op die van kim en Senna ook geschreven maar ik zie ze nergenst terug. Ik lijk wel gewist :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nu pas alle andere beerichtjes.... toch een pakje sigaretten gekocht , ha, ha! maar niet gerookt :35:

Ik schrok ook wel even van die 2 jaar.......pff! Je moet er wat voor over hebben hé! Dat jullie het koud hebben komt volgens mij door de narcose. Ik haal al vast mijn electrisch dekentje uit de kast! Ach het moet niet gekker worden he! Eerst nog op gesprek, wie weet haak ik daarna wel af.... Dacht het niet!

Titia; ik durf ook niet via de tepel. ben blij dat ik niet de enig ben. Heb jij al een intake gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mols,

je hebt berichtje!

Tita,

behalve t feit dat mn tepels nu overgevoelig zijn, en dat de hechtingen trekken, ervaar ik het niet echt als pijn.

Het is meer ontzettend vervelend haha! Maar ze doen het dus via je tepelHOF he, ze laten je tepel zelf met rust (gelukkig!)

Emma (en de rest ;) ),

Vanochtend werd ik weer wakker op mn zij, linker zij zelfs.

Voelde toen vervelend aan, maar geen pijn.

Een uur geleden begon t wel serieus pijn te doen en kreeg alweer enge gedachtes van ojee er is iets ernstigs aan de hand.

Momenteel valt t wel mee, maar was echt níét prettig. Ook is het grootste deel van mn linker borst opeens gevoelloos (terwijl t eerst maar een klein deel was).

Rechts heb ik gewoon nergens last van.

Ik werd wel regelmatig wakker vanacht, heel vreemd. Normaal word ik alleen wakker als ik moet plassen (ik drink nogal veel water elke avond), maar nu gewoon zonder reden, en had toen ook nergens last van.

Oja, en ik betrapte mezelf er gister op, tijdens het spiegel-kijk-kwartiertje, dat ik nu al dacht, hmm ze zijn wel klein hahaha!

Maar mn beste vriend zei al, begin daar nou niet over, straks raak je dr aan verslaafd. En mn ma kwam vanochtend langs en die zei ook dat ik echt niet nog es onder t mes moet. Maargoe dat kan nu sowieso niet.

Maar vind het zo jammer dat die zwelling (rechts) praktisch weg is haha! Ik hoop dat ze net als bij Nina alsnog groter worden uiteindelijk.

K hoef dan geen dcup, maar volle c kan toch wel? :3::125:

Schiet me opeens te binnen, ik had gister die andere sportbh aan (triumph). Die zit links wat strak. Dat kan best de oorzaak zijn van die pijn?

Die heeft van die naden, en dat schuurt nogal, plus dat hij volgens mij mn linker borst een beetje compact bij elkaar duwt ofzo.

Nu heb ik weer gewoon die van de kliniek aan, zit een stuk ruimer/losser en dus lekkerder.

Maargoe, tijd voor lunch. En ff opruimen, want krijg zo visite van n vriendin.

Groetjes, Mae

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Hee Mae,

bedankt, mijn foto's kun je gewoon hier in de gallerij bekijken.

Klein????? Wat je had dat was klein!!!! Maar wat wen je er snel aan he!! Hoewel ik moet zeggen dat ik echt 3 weken heb moeten wennen aan mijn 2de bv!!! Mijn eerste bv vond ik ook meteen te klein.

Nu zou ik ze niet anders meer willen, vind ze zelf heel mooi, nu mijn man nog, hahahaha.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo bizar.

staan dr opeens 2 berichtjes van Patricia boven mn vorige reactie!

Die stonden dr nog niet toen ik mn bericht aan t typen was haha!

Nog ff om te antwoorden:

de huisarts, of dokters-assistente haalt de hechtingen eruit.

Mocht ook bij dr Visser, maar dat is voor mij 3+ uur met het ov, huisarts is 3 min lopen haha!

Het koud hebben, ja mn beste vriend zei ook al dat het daardoor kwam,

hij heeft een donornier, dus hij weet wel hoe t is om onder narcose te zijn.

Alleen had hij ook geheugenverlies ervan (niet elke keer gelukkig).

Ja, nou ja ze zijn niet te klein, althans zonder kleren, en in bh zijn ze prima,

maar nu de zwelling wegtrekt, zijn ze dus elke dag kleiner, en in kleren blijft dr vrij weinig van over!

Los daarvan went het ontzettend snel, vooral omdat ik ook alweer normale bewegingen en handelingen kan uitvoeren.

En het gewicht merk ik ook niks meer van. Ik moet alleen nog elke keer giechelen als ze bewegen, in de bus was dat wel een groot binnenpretje haha op de straatstenen!

En ik wist niet welke maat ik moest kopen. Ik heb bh gekocht bij kliniek, zij zochten de goeie maat uit na de operatie. Er staat in dat het een Medium is, dus dat zegt niet heel veel. Daarom naderhand wat goedkope bhtjes online gekocht, gwoon op de gok, en heb goed gegokt :D

Mols,

wat ik had was niet alleen klein, dat was vooral niks haha!

Mja ik kan beter niet nóg een bv doen, straks ben ik idd verslaafd (zie je wel vaker op tv enzo).

Maar als ze later vervangen moeten worden, ja dan neem ik wel een maatje groter!

Hoeveel cc had jij bij je 1e?

Groetjes, Mae

edit: foto's geupdate

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mae..

ik heb je nieuwe foto's even bekeken.. maar ik vind ze echt ontzettend mooi. en weet je vooral ZEER natuurlijk...

vraag maar aan nina.. het komt vast goed!!

welke keuzes had jij gekregen van dr. visser dan.. omdat je voor 280 hebt gekozen..??

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.