Ga naar inhoud

Mae : maart 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Mae.

Aanbevolen berichten

Hey Mae,

Ik vind ze echt prachtig je nieuwe foto's en zeker niet te klein!!! :D

Ze zitten nu nog best wel hoog en al het volume dat daar nu zit zakt straks nog je borst in,

dan worden ze echt nog een stukje groter hoor! Je zult het straks wel gaan merken aan je

sport-bh, daarin heb je soms onderin nu nog wat ruimte, maar over een paar weken zakken

ze daarin en gaan ze goed strak zitten! :3:

Komt allemaal goed!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Mols1234

Mijn eerste bv 235 cc voor de spier en nu 395cc dual plane/split pocket.

Beide keren pastte er echt niet meer in omdat ik te smal ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mols,

ben je dan nu breder dan eerst?

Carola,

op het consult zei ze 265 en 275 als opties. Er kon wel meer in, technisch gezien, maar dan zou je dus randen gaan zien, zei ze. En sowieso moest het ook in verhouding met mijn lichaam blijven (kort en dun) en volgens haar zou een grotere prothese aan de zijkant van mn lichaam uitsteken.

Nou ik las (op t andere forum) dat je altijd voor het grootste moet kiezen, omdat het snel went. En sowieso vond ik 265 klein klinken.

Toen op de ochtend van de operatie, zei de assistente dat ze geen 275 hadden kunnen bestellen, dus dat ik kon kiezen uit 265 en 280.

Dus voor het grootste gekozen. De assistente zei dat er geen verschil zit in 275 en 280, qua hoe het eruit ziet, maar 280 is wel zwaarder.

Nina,

hoe lang duurde het precies dat ze op de juiste hoogte zaten?

Of zijn ze nogsteeds aan het zakken?

En verder.

Ik heb gister die sportbh weer wat strakker gedaan, dat kon want de zwelling zakt tuurlijk weg.

Vandaag ook nog geen last gehad van pijn ofzo.

Wat ik wel raar vind:

Het oude forum doet het weer, dus ik was net ff snel bezig met mijn consult-ervaringen daarvandaan in word zetten,

Ik las het na, en ik heb dus bij bergman een ander sportbh-advies gekregen dan bij de arenborghoeve.

bergman (dr Laban):

2 weken dag en nacht, daarna 2 weken alleen overdag

arenborghoeve (dr Visser):

3 weken dag en nacht, daarna 3 weken alleen snachts

Nou zou ik eigenwijs kunnen doen, en dr Labans advies opvolgen,

aangezien die mij ook 280cc op de spier zou geven, wat ik dus heb gekregen van dr Visser.

Want de 2 weken zijn komende maandag om namelijk haha!

Maar waarom het verschil tussen overdag en snachts!

Wie heeft een antwoord voor mij ;)

Groetjes, Mae

Link naar reactie
Delen op andere sites

patricia Ik heb nu ook een datum. ik word 10 junie geopereerd in Amsterdam , bij mij wordt op de borst en ik weet nog niet hoe veel 320 of 350 heeft hij geadviseerd. en onder de borst aangebracht.(niet door de tepel) en bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mae,

Het zakte de eerste dagen al wel, maar het duurt echt lang hoor, ze zeggen niet voor niets dat je pas na 3 maanden echt iets

over het resultaat kunt zeggen en dan nog ben je niet klaar. Tot 1 jaar ben je aan het herstellen en worden ze nog soepeler en

gaan ze telkens een beetje meer 'hangen'. :3: Ik merk nog telkens verschil hoor, ben natuurlijk ook pas 6 weken, maar het gaat

echt heel goed, echt soepel zijn ze nog niet hoor, maar vergeleken met de eerste weken is het wel weer een heel verschil.

Je moet echt geduld met een grote G hebben, het komt allemaal goed! Bij jou zie je ook gewoon dat het heel mooi gaat worden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geduld? Dat woord ken ik niet hahah!

Ik heb trouwens gisteravond toch een paar trekjes genomen van mn sigaret.

Het is namelijk uit met mn vriend, nou ja eigenlijk al een week, maar t drong nu pas door.

Op tv waren ze een interview aan het houden, precies op hetzelfde stukje strand waar wij een paar weken geleden nog lagen.

Dus ik trok het even niet meer.

Maar euh, over mijn vorige post:

Wat ik wel raar vind:

(...)ik heb dus bij bergman een ander sportbh-advies gekregen dan bij de arenborghoeve.

bergman (dr Laban):

2 weken dag en nacht, daarna 2 weken alleen overdag

arenborghoeve (dr Visser):

3 weken dag en nacht, daarna 3 weken alleen snachts

Weet iemand waarom er een verschil zit in het aantal weken, en belangrijker,

waarom zit er een verschil in overdag/snachts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's goed te begrijpen natuurlijk, balen voor je... :23:

Ik heb die vraag over sport-bh's in het PC-topic gevraagd en Dr. Roddi zegt 6 weken overdag en 4 weken 's nachts (en is daar nogal stellig in, moet je maar even lezen), da's trouwens hetzelfde advies als mijn 2 PC's gaven. Ik vind 3 weken overdag ook echt wel heel kort hoor, maar dat moet je natuurlijk zelf ervaren. Ik begon met 5 weken (smokkelaar...;)) af en toe een gewone bh te dragen, maar dan deed ik de rest van de dag wel mijn sport-bh aan. Pas sinds ik officieel 6 weken ben draag ik alleen nog maar een gewone bh en sinds 5 en halve week 's nachts ook geen sport-bh meer. Daar zag ik een beetje tegenop, maar bevalt me prima, mijn borsten voelen nu 's ochtends een stuk soepeler dan toen ik de bh 's nachts nog droeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Ik vind overdag uit en 's nachts aan een beetje vreemd, overdag is toch veel belastender als 's nachts????

Wordt tijd dat je even mevr. Visser opbelt voor uitleg Mae! Haha.

Ja, ik ben na mijn zwangerschap van maat 34 naar maat 36 gegaan, ik ben dus duidelijk wat breder geworden, Maar nog altijd slank genoeg!! (helaas wat buik en heup overgehouden na zwangerschap) Is helaas niet anders, heb wel een wondertje op de wereld mogen zetten natuurlijk!

Ergens moet je inleveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

vandaag 14 dagen PO :D

daarnet zijn de hechtingen verwijderd.

Althans, de knoopjes afgeknipt, de rest was oplosbaar.

Wonden zien er goed uit, ze zijn dicht, behalve dan waar die knoopjes zaten,

daar zitten nu korstjes, die nu een beetje prikken (omdat ze hadden schoongemaakt met alcohol).

Ik begin straks met het smeren van de littekencreme, behalve dan op de korstjes. :)

Ik merk dat ik buiten met gebogen schouders loop, thuis heb ik daar geen last van.

En, ik heb in mijn album wat vergelijkingsfoto's neergezet, is best grappig om te zien!

En er zit een groot verschil tussen dag 8 en dag 13, terwijl dat dezelfde week was!

En over die sportbh:

ik dacht dus ook, overdag doe je meer.

Maar aan de andere kant kan je je bewegingen wel controleren overdag, en dat kan snachts weer niet.

En overdag hangen ze gwoon naar beneden (als het goed is) maar snachts vallen ze wat opzij als je die bh niet aan hebt,

en op je rug ligt, laat staan als je (per ongeluk?) op je zij draait.

en bellen, god daar ben ik helemaaaal niet goed in haha! Durf nooit zo goed zakelijke gesprekken te voeren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Wauw Mae, wat een wereld van verschil, prachtig zijn ze zo zonder dat vocht he! En wat een figuurtje nog, geen kinderen gehad nog zeker? Ben jaloers!! hahahaha.

Ik wou dat ik zo'n verschil had gehad, Dat zie ik tot op de dag van vandaag nog niet op mijn foto's.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, ziet er mooi uit hoor Mae! Ik vind dat ze al echt mooi gezakt zijn...

En dat figuurtje, tja ook jaloers natuurlijk. ;) Maar ik klaag verder niet, na 4 zwangerschappen.... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mae, niet weer gaan roken he?! Je denkt altijd wel dat een sigaret je troost, maar een sigaret doet helemaal niks voor je!! Ik heb eigenlijk geen recht van spreken, ik neem namelijk zelf ook af en toe nog een trekje, dus herhaal eigenlijk alleen maar wat er dan tegen mij gezegd wordt haha.. Maar het is wel waar! Het zit echt allemaal tussen je oren.

Ik zit je hele topic weer is door te lezen maar en nu wel heeeeel erg benieuwd naar je foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Aller eerst bedankt voor de complimenten :D word ik blij van!

Hey Mols,

nee haha ben pas 22! Maar los daar van wil ik ook helemaal geen kinderen, vind t helemaal niks haha (dus ook later niet - no offence aan de moeders hier!) Overigens, nu ik borsten heb, vallen mn heupen in het niet! t viel eerst op dat ik ook nog heupen en een kont heb haha!

En eh, ja ik genees gwoon snel (ben k ook heel blij mee ;) )

Hey Coco,

stiekem rook ik weer hoor.. Niet voor troost maar meer uit gwoonte weer. Maar ik beperk het tot hooguit 2 op een dag.

En officieel mag het volgende week weer 'full time' maar ik vind t wel lekker goedkoop zo, weinig roken haha!

Oja en ik zei tijdje geleden dat ik mn borsten alweer klein vind lijken,

maar dat is tuurlijk omdat die sportbh het platdrukt! (stom van me haha)

Vandaag was het zulk lekker weer dat ik iets straks aanhad (ja, wel met sportbh eronder) maar ze zijn toch wel precies groot genoeg voor mn lichaam :) Heb zelfs nog een tijdje in sportbh + bikinibroekje in de zon gelegen (binnen op de bank he, maar in de namiddag staat de zon zo fel op mn woonkamer, dat ik een zonnebril nodig heb)

Ik had tuurlijk afgelopen weken een warme trui aan, of een dik vest omdat ik t constant koud heb, dus t viel niet zo op, denk ik.

Oja, ik slaap sinds 2 dagen weer op bed (hoogslaper) in en uit bed komen gaat prima, en ik kan weer zonder pijntjes op mn zij slapen.

Gelukkig maar, want ik werd echt om de 2 uur wakker (op de bank, op mn rug) de laatste paar dagen.

En gister deden mn borsten zo'n pijn opeens, geen idee waardoor, maar ik heb vandaag niet eens last gehad van mn overgevoelige tepels!

Lijkt wel of ze stemmingswisselingen hebben, echte vrouwen haha!

Oja ik had heel lang uitgeslapen vanochtend (ok ok vanmiddag), vandaar dat ik nu nog wakker ben (kan niet slapen haha!)

En dan nog iets, ik ging shoppen met mijn ma, maar die dingen bewegen zóveel, ik werd er gek van! (en ik liep voorover gebogen haha)

Dus nu, als ik de deur uit moet (supermarkt ofzo, in 10 minuten trug), doe ik over de sportbh een voorgevormde bh aan (zonder vulling, en geen push up), dan beweegt t niet, en dan schuren mn tepels ook niet zo.

Want ik kon dus zelfs mn jas voelen he, terwijl er een vest, een shirt en een bh tussen zat!

Ik weet niet wat dr aan de hand is trouwens vandaag, maar nu net (dus paar seconden geleden) was de 3e keer dat er een kat op mn tiet klom haha!

Oh en het fijnste (nu die hechtingen eruit zijn), is dat ik weer lang mag douchen! Dat mocht eerst maar 3 minuten ofzo, maar nu sta ik dr minimaal een kwartier onder haha, tot t saai wordt zegmaar haha! En ik kan mn haar weer normaal wassen, ook heel fijn. (dat moest eerst bij de wasbak, maar dat vind k niet prettig)

Nou, heb wel weer genoeg gezegd (helemaal enthousiast) ;) Ik ga nu echt proberen te slapen. Morgen weer boodschapjes halen voor t weekend :)

En ik heb tuurlijk ál die operatie verslagen te lezen morgen! zijn er aardig wat zeg die morgen onder t mes gaan, sjonge!

Maargoed ;) nu echt slapen!

Groetjes, Mae

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo goed gaat Mae!

Ik heb op zich ook niets te klagen, het gaat eigenlijk best heel goed.

Ik voel alleen bij mijn linker boob de prothese bewegen en dit is niet zo'n fijn gevoel.

Grappig dat je 2 beha's draagt om ze minder te voelen bewegen, je word heel inventief! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Hoi hoi Mae :D

Wat fijn dat het zo goed gaat met je borsten!

Lees net ook dat je toch wel tevreden bent met de grootte van je borsten, terwijl je eerst dacht dat ze iets te klein waren misschien ;)

Heb er toevallig net iets over gezegt in mn eigen topic, dat ik toch maar wel heb gebeld na de arenborghoeve over een maatje groter, omdat ik ook bang ben dat ik ze misschien ook wat groter had gewilt.

Nouja ik wacht het bericht maar af van dr visser en als ze zelf zegt dat 280 wel het mooiste is dan hou ik het gewoon daarop!

Groetjes Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rianne,

ik liep dus rond in een haltertruitje, en daar lijken ze echt enorm in hoor!

k denk niet dat ik groter had moeten gaan haha!

Oja ik ga het sportbh-advies van dr Visser opvolgen, en niet die van dr Laban denk ik.

Dat betekent namelijk dat hij vanaf maandag overdag uit mag, en snachts aan moet.

Ik heb afgelopen week een keer snachts zonder bh geprobeerd, maar na een half uur trok ik m toch maar aan!

Ik vind t zo'n eng gevoel dat ze opzij vallen als ik op mn rug lig. En zeker als je van je ene zij op je andere zij rolt, dan vliegen ze helemaal alle kanten op, heb ik t gevoel haha :P

En voorgevormde bh's, of beugelbh's zonder vulling kunnen geen kwaad lijkt me. Van de push-ups blijf ik nog maar even af.

Vandaag toch maar niet gewerkt, ik werk namelijk aan huis, maar was totaal vergeten op te ruimen haha!

Dus dat ga ik straks even doen (daarna zijn we uuuuren verder ;) )

Groetjes, Mae

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Hoi hoi Mae!

Nou ben blij voor je dat je toch echt wel tevreden bent nu ;)

Lijkt mij ook wel vreemd zonder bh dan in bed, dan voel je echt dat ze aanwezig zijn lijkt mij haha, vooral met draaien idd.

Groetjes Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Heej Mae!!

Ik hou het ook bij de 280 cc ;)

Had net terug gebeld of ze al wat meer wisten en 310 zou wel kunnen, dan kreeg ik 310 rechts en 320 links maar moeten ze ook mn borstplooi verlagen (klonk beetje eng en ik heb dan kans op groter litteken zei ze ) en dan zou ik een D/DD krijgen!!

Maar dan zou het wel een beetje ''nep tieten'' effect worden en die 280 zou wel veel mooier zijn dan zei ze.

Dus vroeg ik dus eigenlijk kan ik dus beter gewoon bij 280 blijven? Toen zei ze ja waarschijnlijk wel, want dr visser heeft daar wel goed kijk op dat het natuurlijk blijft en bij je lichaam past, tenzij je echt ''grote'' borsten wilt.

Dus mijn gevoel gaat nu ook gewoon na 280 uit!! :D

Heb mn vriend maar even gebeld en die zei ook hou het maar bij 280 want DD is veel te groot voor jou lichaam, anders krijg je echt van die koplampen Haha :4: en met die andere krijg je ze ook al een heel stuk groter.

Dit zei die al meteen en ja hij heeft wel gelijk eigenlijk ;)

Groetjes Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rianne,

zie je, als zij het zegt, zal het wel zo zijn he, haha!

Ik ben een paar daagjes niet op t forum geweest, maar hier een update:

Nu 3,5 week PO.

ik ben vanaf maandag weer aan het werk (als haarstylist dus), en het gaat prima! ik heb letterlijk nergens last van.

Ik doe nu maar 1 klant per dag (dat is gemiddeld 4-5 uur werken), en pas als de 6 weken over zijn, doe ik er weer 2 op een dag, zoals voorheen.

En dan: de sportbh.

Ik zei vorige keer dat ik labans advies opvolgde, maar ben daar op terug gekomen.

Ik draag nu overdag tijdens het werk een voorgevormde bh, zonder extra vulling.

Als ik niet aan t werk ben (maar in slaapzak op bank zit, want ja ik heb het nog altijd de hele tijd koud), een beugelbh zonder vulling, of helemaal niks.

Deze week snachts wel sportbh gedragen, maar die begon opeens als een gek te knellen enzo! Echt heel raar! Ik deed die bh uit, gisteravond, en het was direct beter! Het was de Triumph, want de sportbh van de kliniek ben ik kwijt?? kan m iig nergens vinden.

Maar dus vanacht zonder bh geslapen. Heer-lijk!

Ik slaap nu elke avond op mn rug/zij, afwisselend.

En gisternacht werd ik wakker omdat ik moest plassen, en ik lag op mn buik, maar dan met mijn onderarm tussen mn borsten, haha! blijkbaar dacht ik er in mn slaap overna, dat ik ze niet teveel wou belasten, dus dan maar een arm eronder haha!

Ik heb nog wel vaak het idee dat ik al veel te veel doe.

De stoel waar de klant in zit, kan ik tuurlijk gwoon lager zetten, zodat ik mn armen niet helemaal omhoog hoef te doen,

maar een pot groente open maken, de deuren openen, de koelkast openen, gapen, niezen, hoesten, tanden poetsen, ik voel mn borstspier echt wel bewegen, al doet het geen pijn. Ik heb er totaal geen last van, ook niet met haar wassen, bovenste keukenkastjes gebruiken, maar ben toch bang dat ik m teveel belast.

maar daar kom ik dan pas weer op, als ik net die actie uitgevoerd heb.

Maargoed, zal wel goed komen :)

Oja, waar ik heel blij mee ben: ik kan mn oksels weer scheren (ja, daarvoor moet je ook je armen omhoog doen)

Ik had dus foto's gemaakt van mn nieuwe bh's/setjes, zie je op de helft dat haar zitten! ik dacht echt, omg we leven niet meer in de jaren 70 haha!

Dus, al die foto's verwijderd, volgende keer als ik zin heb, maak ik wel nieuwe foto's.

Van t weekend zal ik foto's weer updaten trouwens. heb een paar dagen geen foto's gemaakt.

Wat leuk is:

mn klant maandag wist niet dat dit de operatie was, waar ik t over gehad heb, die ik 'moest' ondergaan, maar die zei: je ziet dr goed uit zeg, zit je haar anders ofzo? heb je nieuwe kleren?

Goed he! het ziet er zo natuurlijk uit dat t niet eens opvalt! Ik ben geen pamela, haha jippie! :D

Past gwoon heel goed bij mn lichaam, en dat zei mn klant van gister ook (ik had t haar wel verteld, want zij wil ook dingen 'laten doen' haha!) Ze zat echt de hele tijd complimenten te geven, word ik blij van :)

Minder leuk:

hoewel mij ma en beste vriendin zeiden dat ik er nu niet meer als een puber uitzie, maar als een jonge vrouw (dankzij boobs en andere uitstraling als gevolg daarvan)

moest ik vanochtend bij de AH opeens mn ID laten zien, toen ik peuken ging kopen :S dus blijkbaar zie ik er nogsteeds uit als iemand onder de 16!!

Ik was echt zwaar pissig, vooral omdat ik nog nooit mn ID heb moeten laten zien, zelfs niet toen ik begon met roken 9 jaar geleden (k was toen 13).

Zelfs bij de slijterij nog maar 1 keer in mn leven, maar nooit met peuken! Dus dat was niet zo'n leuk begin van de dag, maargoed het gaat weer haha!

Oja, en helaas zit ik weer op een half pakje per dag.. geen idee waarom :S

Maar ik zit nog wel aan de vitaminepillen, dus dat heft elkaar op (hou ik mezelf voor haha)

Verder:

links is nogsteeds groter dan rechts, en links kan ik nogsteeds randen zien ook, als je dr schuin van voren naar kijkt,

maar zwelling aan de zijkanten is helemaal weg.

Nou, ik ga ff koken :)

Groetjes, Mae

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo goed gaat Mae!

Zeer herkenbaar: Het gaat goed en ik heb geen pijn dus ben ik bang dat ik ook teveel doe..... en dan idd pas achteraf :unsure:

Ik ben heel benieuwd naar je foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mae,

Wat fijn om te lezen dat he zo goed met je gaat.Met mij gaat het ook erg goed.Heb eigenlijk geen pijn en betrap mezelf er ook op dat ik echt teveel doe.Ik doe eigenlijk alles weer in het huishouden,behalve zwaar tillen en hoog met mijn armen.Volgende week nog vrij en dan weer aan het werk.Jammer,ik geniet wel zo....

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Mae toch, dat moet je als compliment bekijken.

Want later als je echt ouder bent, betekent dat wel dat je nog steeds jeugdig uitziet.

Ik vind die complimenten echt altijd, geweldig.

Hoewel na mijn zwangerschap de mensen mij altijd op precies de goede leeftijd schatten, dat is weer jammer, hahahaha.

Mij schatten ze voorheen minstens 5 jaar jonger dan ik was!!!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.