Ga naar inhoud

Mae : maart 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Mae.

Aanbevolen berichten

Mols,

Maar ik wil nu nog niet jonger geschat worden, haha!

k wil nu gwoon mn eigen leeftijd geschat worden, en niet voor een of andere puber aangezien worden. (no offence voor de evt. pubers hier..)

Emma,

het enige wat ik nog niet doe, is stofzuigen en de kattenbakken schoonmaken, daar helpt mn moeder me mee.

Stofzuiger en vuilniszakken vind ik nog te zwaar.

En dan.

Gister kon ik het niet laten om te gaan stappen.

SLECHT IDEE!

Na een avond dansen/springen was mn linker borst volledig gevoelloos. Dat is nu weer deels-gevoelloos, zoals voorheen, maar toch was ik doodsbang!

En rechts had de hele nacht een irritant zenuwtrekje.

Ik slaap sinds 2 nachten weer met sportbh, vind ik toch wel ff wat prettiger (die van de kliniek weer, heb m gevonden!)

maar vanacht zat ie opeens te strak, k had allemaal striemen lopen..

En ik werd trouwens wakker op mn buik :S

Maargoed, het gaat weer.

Vandaag niks gedaan, behalve slapen en bankzitten (ja, en koken/eten haha), zonder bh, ff rust voor de dames.

Fotoalbum is geupdate :)

Groetjes, Mae

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Meiden!

ben ik weer ;) ff een update.

Morgen ben ik 5 weken PO.

Ik draag soms overdag nog mn sportbh, maar in sommige kleding staat een voorgevormde beter (dan zie je stijve tepels niet haha).

dus dat draag ik afwisselend.

Snachts gwoon weer sportbh, want ik vind t dood eng, dat ze opzij vallen.

Ze vallen namelijk heel ver opzij, als ik schuin op mn zij/rug lig. Nou had ik daar een horrorverhaal over gelezen, dat de pockets te groot zijn ofzo.

Bij haar verdwenen ze onder dr oksels, bij mij net niet gelukkig, maar misschien als ik elke dag zo lig, dan wel!

Dus voorlopig gwoon met sportbh slapen.

Ik heb nergens last van, behalve dan nogsteeds die tepels, die te gevoelig zijn.

het gevoel in mijn rechterborst is volledig terug. links bijna.

waar ik me wel zorgen over maak, links is nogsteeds groter.

Ik begon al te denken dat ze dr misschien 2 verschillende maten in hebben gedaan, maar ik durf dus niet te bellen, omdat het dan lijkt alsof ik ze wantrouw.

Misschien dat iemand hier dat ook had, dat 1 borst zo lang groter was?

Werken gaat prima, net als vorige week 6 dagen gewerkt, zoals normaal dus.

Roken ook weer zoals voorheen, hahaha ongeveer 10 per dag, maar wel light! hoewel ik die normale lekkerder vind.. maargoed.

moet toch een illusie hebben van gezondheid ;)

die vitamine pillen kreeg ik mn strot niet meer door, dus ben overgestapt op bruistabletten.

en dan dus dezelfde dosering. werkt prima en is ook minder ranzig.

Mn camera ligt nog bij n vriendin, anders had ik ff foto's kunnen maken.

Maargoed we moesten gisteravond voor het stappen nog gekke-bekkenfoto's maken, dus ja ;)

Oja, en ik vind het echt ontzettend vervelend dat ik me niet behoorlijk kan uitrekken. want als je dat goed doet, span je je borstspier ook!

maargoed dat was het wel :)

Nu ff simsons kijken (haha) en dan slapen!

Groetjes, Mae

ps. Patricia, 75C, die ik steeds beter vul, want mn borsten zakken steeds meer naar de plaats waar ze horen te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Gewoon bellen Mae!

Die mensen denken echt niet dat je hen wantrouwt hoor, die weten ook wel dat het vaak in een roes aan je voorbij gaat wat er nu ook alweer in zit....

Ik heb overigens certificaten meegekregen met de maat van beide kanten.

Volgens mij is het overigens heel goed mogelijk dat een kant nog groter is dan de ander.

Het duurt sowieso al minimaal 3 maanden voordat je het goede resultaat ziet en een jaar voor ze "af" zijn.

Of heel misschien had je voor de operatie al twee verschillende maten en is je dat niet opgevallen?

Met een BV worden zulke verschillen uitvergroot.

Mijn borsten zijn ook niet exact hetzelfde, ik zie ook verschillen! Het is minimaal, maar ik zie het zeker.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Hoi hoi Mae!!

Ik zou idd ook gewoon bellen hoor en zoals Mols zegt ze zullen echt niet denken dat je ze wantrouwt.

En wat dan nog, jij bent door hun geopereerd dus je mag dat gewoon vragen vind ik ;)

Groetjes Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eentje was verwaarloosbaar groter ja,

ben ff vergeten of dat inderdaad links was. Het was mij nooit echt opgevallen, maar dr Visser dus wel, ja en daarna pas mij ook.

Het vervelende vind ik niet speciaal dat ie groter is, maar dat je de randen dus kan zien, terwijl rechts helemaal niet.

En links zit ook hoger, de zwelling bij mn sleutelbeen is nog niet weg, terwijl bij rechts wel.

Oja, ik was gewoon een week vergeten littekencreme te smeren! Hopelijk is dat niet erg.

En daarnet, toen ik daar dus achter kwam, en ging smeren, voelde ik meteen aan mn borsten, en merkte ik dat de protheses nog los zitten.

Wellicht is dat de oorzaak van dat ver opzij vallen als ik schuin op mn rug/zij lig.

En dat bellen, ben ik sowieso nooit goed in hoor, zakelijke gesprekken. moet altijd lang moed verzamelen...

Komt nog wel ;)

Groetjes, Mae

ps. vandaag 5 weken PO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mae,

bij mij is een borst ook gtroter dan de andere. Ze waren voor de operatie al niet symmetrisch, maar dat viel niet op, nu ze wat groter is valt het meer op denk ik. Hoop dat het nog een beetje bijtrekt, maar zo niet stoor ik me er niet echt aan, want bij niemand zijn de borsten volgens mij helemaal symmetrisch.

Wat ik wel jammer vind is dat bij de kleinere borst het litteken ook nog lelijker is, er zit als het ware een deukje, alsof de hechtingen daar te strak hebben gezeten ofzo.

Over dat ze te ver naar de zijkant vallen zou ik ook bellen ja, al moet ik zeggen dat ik daar eerst ook nog een tijdje moed voor zou moeten verzamelen, want ook ik ben daar niet zo'n held in! haha

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heavenli,

Ik heb bij 1 borst ook een redelijke deuk naast mn tepel zitten.Op de andere zit het ook,maar daar is het een stuk kleiner.Maar bij mij zit die deuk echt naast mijn "knop" zal maar zeggen en dus boven mijn litteken.Is ook zachter en donkerder van kleur.Maar heb al begrepen dat dat heel normaal is.Maar ik vind het ook niet mooi om te zien.

Mae....even moed verzamelen en toch maar eens bellen meid!!

xxEmma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hey Meiden!

eventjes trug van weggeweest (druk, druk, druk)

Mn boobs zijn nu 8 maanden oud

en ben er heel blij mee!

ze bewegen goed, worden nogsteeds zachter,

zitten mooi in kleding

doen geen pijn (ook heel belangrijk)

ik kan gewoon op mijn buik slapen, ook zonder mijn armen er kruiselings onder te houden.

ik kan alles! rennen, springen, zwemmen, dansen

zonder er last van te hebben.

echt heel fijn

het is nogsteeds een C-cup, ik hoorde en las dat dat nog wel es kan veranderen na een paar maanden.

ik kijk er niet meer elke dag naar voor de spiegel, eigenlijk bijna nooit, want ondertussen is het gewoon normaal.

ze zijn nu van mij, en niet meer nep, zeg maar. dat had ik na ongeveer 4 maanden.

push up bh is nogsteeds niet nodig haha, en als k er 1 draag, ziet het er wel vrij nep uit.

dan zie je van die rondjes.

Als ik mijn armen in de lucht gooi, zie je de prothesen ook gewoon zitten, hopelijk trekt dat nog bij.

het gevoel in mijn linker borst is nog steeds niet helemaal terug, aan de kant van mijn oksel, de buitenkant van de borst

voelt nog verdoofd. de rest van mn linker borst heeft weer gevoel,

en rechts heeft al sinds 1,5 maand weer helemaal gevoel.

ik heb ook ergens gelezen dat iemand na zo lang nog steken oid had.

heb ik geen last van.

(qua roken zit k trouwens al vanaf 2 maanden PO weer op 10-19 sigaretten per dag haha, heel slecht)

ik heb nieuwe foto's in mijn album gezet

Nou, dat was het weer!

ik zal elke maand proberen nieuwe foto's er op te zetten,

en als er grote veranderingen zijn, zal ik het zeker hier melden!

Groetjes, Mae!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.