Ga naar inhoud

naadje33 : 22 december 2013: Dr Wilikens : Atlaskliniek


Aanbevolen berichten

Heb net maar een afspraak gemaakt voor een extra controle. Vraag mij alleen wel af wat diana kan zien hieraan aangezien mijn huid al volledig dicht is... Denk wel echt dat het een draadje is dat prikt. Vanavond heb ik een afspraak om half 8 (dus zal wel half 9 worden!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Net geweest en volgens diana zit er nog een stukje blauw niet oplosbaar draad. Ik moet waarschijnlijk vrijdag terug naar patrick wilikens. Die gaat het dan operatief verwijderen...

Leen voelde het bij jou ook aan als messteken en hoe lang had je hier last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vanmiddag geweest en er zat gewoon nog een heel stuk draad onder de hechting! Het was dus niet maar een stukje wat afgebroken is. De assistent of verpleegkundige van de atlaskliniek keek alleen maar en zag het draad zo zitten. En dit is diana niet opgevallen toen ze de hechtdraden eruit haalde! Ondanks dat ik het toen nog zei. Echt bizar dit. Dan zie je maar weer dat ze echt geen medische kennis heeft.

Gelukkig ben ik na een verdoving en een klein sneetje van de hechtdraad en de dus de pijn af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo dames, ik ben 8 weken geleden geopereerd. Ik heb een borstlift gehad waarbij de tepels los zijn gehaald. Nu is mijn linker tepel goed in het midden maar mijn rechter kijkt naar binnen! Ook zit er in mijn linkerborst onder de plooi een deukje. Kan dit nog goed komen na 2 maanden po? Zie foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid!

Ik denk wel dat het nog goed komt, ik heb zelf alleen een borstvergroting gehad en mijn borsten zijn na 2 maanden ook nog wel wat veranderd. Anders toch even contact opnemen met je pc.

Succes! :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi naadje, ik denk dat je topic vaak bekeken is omdat de titel niet erg specifiek is, vervolgens bij het lezen van je probleem kunnen misschien een hoop dames geen nuttig antwoord geven, omdat ze het gewoon niet weten. Ik heb zelf geen ervaring met een lift en hoe het herstel zou moeten verlopen. Ik zou zoals Sylla zegt gewoon even contact opnemen met je pc. Laat ons weten hoe dat is gegaan! Ik hoop dat t goedkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Naadje,

De deuk zie ik inderdaad, die wordt veroorzaakt door het litteken wat iets naar binnentrekt. Ik denk dat het nog wel bijtrekt en anders zal de pc dit vast voor je willen corrigeren. Dat je ene tepel naar binnen kijkt valt mij niet op eerlijk gezegd. Ik vind de stand van je tepels mooi hoor.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi naadje, ik kan je ook geen advies geven...kan me voorstellen dat je wel duidelijkheid wil hebben, misschien zou je de foto kunnen mailen naar je pc, dat hij er alvast eerder naar kan kijken en jou misschien kan geruststellen?!

Hoop voor je dat t allemaal goed komt...xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet iedereen ziet alle berichten altijd en niet veel mensen zullen hier een antwoord op hebben, snap dat dat frusterend is maar denk idd dat je het beste even contact met je pc kunt opnemen. Ik heb hier ook wel eens een vraag gesteld waar ik weinig antwoord op kreeg, tja helaas ze zitten hier niet 24/7 heel t forum door te spitten. Geef t forum ff de tijd en je merkt dat iedereen echt wel begaan iz met andere... succes met t herstel van je boobiez!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey naadje

Ik sluit me helemaal aan bij boobiez2come...

In het begin wist ik ook nog niet zo goed dat er allerlei knoppen waren om bv een topic te volgen...en je leest inderdaad meer dan dat je ergens op reageert, dat maakt ook niets uit...en mijn ervaring met dit forum is dat t toch wel als een warm bad voelt.

Ook al kun je niet op elke vraag antwoord krijgen, je merkt toch wel dat de meeste vrouwen proberen te helpen, al is t maar een doorverwijzing naar je pc...

Heb je al antwoord van je pc of dit een normaal herstel zou kunnen zijn?

Succes en ik houd dit in de gaten :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.