Ga naar inhoud

naadje33 : 22 december 2013: Dr Wilikens : Atlaskliniek


Aanbevolen berichten

Het komt nu echt dichterbij! Nog 9 nachten slapen. Vind het nu wel echt spannend worden. Onwijs bang voor de narcose... Vanavond ben ik nog even langs Diana gegaan aangezien ik toch heel erg twijfelde over de maat en vorm. Ik wil wel iets kleiner maar het mogen wel sexy borsten worden. Ze bestelt nu ook nog 375 cc high profile erbij, naast de medium plus 350 cc en dan kan ik voor de operatie nog even heel goed met de pc overleggen.

Spannend maar heb er wel onwijs veel zin in. Eindelijk van die harde verkapselde borsten af. Op naar zachte boobs! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Hallo iedereen inmiddels onder het mes geweest afgelopen zondag. Niks dan lof over de kliniek, de verpleging en uiteraard dr patrick wilikens! Ik was om half 12 bij de kliniek nog eigenlijk helemaal zonder zenuwen. Vrij vlot daarna werd ik opgehaald doir de assistent die mij naar een luxe eenpersoonskamer bracht. Er werden direct foto's gemaakt vd voor situatie en ik mocht daarna een badjas aantrekken. Hierna kwam de anesthesist om even de vragenlijst door te nemen. Hij melde mij dat er nog een operatie voor mij was maar dit had ik al verwacht aangezien ik mij om 12 uur moest melden. Patrick wilikens kwam vervolgens langs om mij alvast af te tekenen. Hier was even Mis communicatie aangezien ik die week ervoor nog bij diana Gabriels was geweest aangezien ik aan het twijfelen was over de maat. Ze zou dus nog een andere prothese erbij bestellen maar deze was er dus niet! Wel 400 of 450 cc maar dit wilde ik niet aangezien ik juist iets kleiner wil. Ik had dus geen keuze meer op dat moment en moest het dus doen met 350 cc. Patrick, ondanks zijn wervelwind persoonlijkheid, wist mij te overtuigen dat het echt wel mooi zou gaan worden. Ik ben dus maar akkoord gegaan en kon dus ook niet anders. Om 1 uur werd ik gehaald en naar de ok gebracht, nog steeds zenuwvrij ;). Ze hebben daar het infuus geplaatst, plakkers geplaatst en toen zij ze dat ze het goedje gingen inspuiten. Ik nog heel lomp van oh dan ben ik dan dus zo weg? Ja en direct daarop werd ik waus en was ik weg. Ik werd wakker en het eerste wat ik deed was voelen of ik drains had. Nee dus! Yeah! Werd om 10 voor 3 wakker en ging om 3 uur terug naar mijn schat die aan het wachten was op mij. Patrick kwam nog langs om te kijken of alles goed ging met mij en was zo vreselijk blij met zijn eigen resultaat haha. Hij heeft zelfs mikn tepelhof verkleind! Happy! Om 5 uur mochten we naar huis. Die nacht onwijs ziek geweest met spugen en die dag erna erg rillerig. Nu gaat het al een stuk beter. Ik heb zondag ook onwijs steken in mijm boobs gehad. Vrijdag afspraak bij diana Gabriels om verband te wisselen dus dan kan ik ze echt aanschouwen.

Nu lekker rusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Wennie sorry ik zie je bericht nu pas. Dank je wel voor je reactie!

Het gaat eigenlijk wel heel goed met mij. Af en toe nog wat gemene steekjes en mijn hechting is nog niet helemaal dicht. Ik heb er de afgelopen dagen een vet verband erop gedaan maar bij het verwisselen trok ik het wondje telkens weer open. Daarom heb ik sinds gisteren middag mijn bh uit gedaan om het aan de lucht te drogen. Geen idee of dit mag na 16 dagen po maar het is nu wel bijna dicht.

Ik heb geen liposuctie laten doen en zal dit voorlopig ook niet doen. Ik ben vlak voor mijn operatie zo ziek geweest dat ik 4 dagen niks gegeten heb en 3 kilo ben afgevallen. Inmiddels 1,5 weer bij maar mijn buik is nu wel een buikje :)

Hoe is het met jou? Geen ontsteking meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat heb ik vannacht lopen janken zeg! De hechtdraden in de plooi van beide borsten was onder mijn huid geschoven. Zodanig dat ze niet meer door het gaatje naar buiten konden. Resultaat was dat ze telkens aan de binnenkant in mijn zenuwen aan het prikken waren. Ik kon nog geen eens op mijn zij liggen in bed want dan stak het draadje weer in de binnenkant van mijn boobs. Serieus ben geen mietje maar dit voelde echt aan als messteken! Vanmorgen eindelijk na 18 dagen (diana) hechtingen eruit. Had eigenlijk donderdag avond pas een afspraak maar dit was niet te doen. Sorry wilde even klagen ;) heb er nog steeds last van pijnlijke steekjes en voel mij nog wel een beetje beroerd. Anderen dit wel eens mee gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderstaande mail heb ik naar mijn pc gemaild. Heb een borstlift gehad 22 december. Iemand die onderstaande herkend of denkt dat het in ieder geval een plausibel verhaal is? Zal een foto toevoegen!

De blauwe hechtdraden zijn er na 2,5 week pas uitgehaald (afgelopen woensdag 8 januari). Eigenlijk stond dit voor de donderdag gepland alleen schoot de hechtdraad dinsdagavond onder mijn huid (linkerborst, hechting in de borst plooi aan het einde aan de binnenkant). Ik kreeg de hechtdraad niet meer door het gaatje naar buiten geduwd en bij elke beweging die ik maakte prikte de draad in de zenuwen in mijn borst. Dit voelde aan als messteken! Nu de hechtingen eruit zijn heb ik nog steeds de gevoeligheid als toen het draad onder mijn huid aan het steken was. Is dit een beschadigde zenuw of is er een stukje draad afgebroken en zit dat nog te vervelen?

Het is zeg maar het bultje wat boven de hechting in de borstplooi zit waar ik last van heb.

onderstaande mail kreeg ik terug van iemand van de kliniek, niet de pc:

Het is niet abnormaal dat u nu af en toe een priemende pijn in uw borst voelt. De interne wonde is aan het genezen en de zenuwen groeien weer naar mekaar toe vandaar die stekende pijn. Dit zal dag na dag afnemen.

U mag uw litteken masseren met een littekenzalf. Zon 6 weken na de ingreep komt u op tussencontrole.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook borstlift gehad en precies daar waar je nu aanwijst deed het ontzettend zeer , nog steeds pijn daar , dat had ik met litteken van borstvergroting weer niet vorig jaar . Bij mij zijn er trouwens geen draden verwijderd , stond in brief dat ze dat wel zouden doen maar toch nietbgedaan , ze zei het lost vanzelf op . Nou gister toch maar met pincet laatste knoopjes eruit getrokken kwam wat draad mee , want het wilde om de knoopjes heen maar niet dicht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Punt bij mij is dat ik volgens mij een oplosbaar draadje voel prikken (de oorzaak verandert bij mij met de dag haha). Punt is dat bij mij de huid helemaal dicht is en ik niet bij de draad kom. Lees net dat het 8 weken kan duren voordat alles opgelost is :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi naadje, ik heb een litteken in me nek ook van operatie. Ik had toen ook t zelfde als wat jij had met die draad. Het litteken waar ik t over heb zit natuurlijk niet in m'n borstplooi maar een litteken is een litteken. Bij mij ging het in ieder geval na een aantal weken weg, die stekende pijn. Ik heb destijds dat litteken gemasseerd met littekencreme van biodermal of biotherm. Iig zo'n kleine blauw met witte tube. Dat hielp wel, hoop dat je er wat aan hebt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.