Ga naar inhoud

Hes85 : 6 Februari 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo Dames:)

Mijn naam is Hester en Ik ben nieuw op dit forum.

Ben gister op consult geweest bij dokter Nio, super aardige arts , ik wil graag een mooie volle D cup en we kwamen uit op 500 cc onder de borstspier anatonomisch.

Dit zou uitkomen op een grote D cup, mss zelfs E

Ben zelf heel slank en begin nu iets te twijfelen of 450 of zelfs 400 cc mss niet beter /mooier is, volgens mij is 500 CC namelijk echt huge!!

Zijn er meiden met 500 CC en hoe valt het precies( welke maat uiteindelijk)?

IK hoor graag van jullie!

Liefs Hester:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Je moet er rekening mee houden dat als je bijv een e cup krijgt dat het er een cupmaat kleiner uitziet. Natuurlijke borsten zijn altijd groter. Dus dan zou je optisch een d krijgen. Dat is wat je wilde toch? Zou altijd de grotere aanhouden geloof me het went heel snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Martjuh74

Echt, er vallen cc's weg, het ziet er niet uit als een e. Ik heb 425 cc achter de spier gehad en was er ook bang voor omdat ik ook niet groot ben, maar het valt me echt mee, ik heb een E maar het oogt niet als een E hoor, ook al zijn we wel groot :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor jullie reacties! Denk dan toch maar de 500 cc :) went idd snel!

Heb nu ronde protoses 240 cc, kleine C voor borst spier en is te klein vind ik en ook niet zo mooi omdat ik een dunne huid heb, je ziet de protese goed zitten, daarom nu onder de borstspier

Ik ga pas in januari 2014, heeft te maken met mijn vrije dagen op werk, heb bijna geen dagen meer dit jaar, echt balen!!!

Maar januari of Februari ga ik zeker!!! Kan niet wachten:):):)

Leuk Jocy211 dat je ook bij dokter nio gaat, 16 aug is al bijna, welke maat ga jij nemen?

Groetjes Hester

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ook ik ga naar dr. Nio.. Ik ga ook voor de 500 CC dual plane.. Ik kies alleen voor de ronde protheses, maar dan 85% filled..

Spannend hoor!!! Ik moet alleen nog ff wachten tot 14 november!!

Van te voren wil ik nog wel passen want ik twijfel net als jij over de maat.. Ik vndt het ook zo moeilijk voor te stellen nog..

Link naar reactie
Delen op andere sites

MOET JE ECHT VOOR 500 CC GAAN,,, ZO SNEL GEWEND .. EN JIJ BENT OOK GROOT.. ZO ZAL SUPER MEEFALLEN ..

IK BEN BREED BOVEN.. EN IK HEB 450 EN 425 CC OMDAT EEN BORST GROTER ALS DE ANDERE.. NU EEN KLEIN BEETJE SPIJT DAT NIET 500 CC OMDAT NA DE OPERATIE NOG OPGEZWOLLEN EN ZO GEWEND NA ENKELE DAGEN.. NU DENK IK BLIJF NOG IETS OVER??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat ook zo te twijfelen 500 of 450 ik zag foto's met meiden met 500 cc en het waren echt grote ballen , ik heb dus toch voor de 450 gekozen ik word donderdag geopereerd , maar het scheelt bijna niks 450 of 500 t scheelt maar 4 mm in de hoogte en 1 mm in de breedte ..

Nou succes meid doe wat je gevoelt zegt iedereen zei tegen mij ga voor de 500 maar ben uit eindelijk toch voor me eigen gevoel gegaan en gekozen voor de 450

Succes ! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Cindy,

ben je bang dat je het te klein vind of te groot?

Ik ben wel een beetje bang dat het te groot gaat worden.. Ik ben maar 1.63 en weeg 52 kg.... dus dat is niet zo heel groot haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

MOET JE ECHT VOOR 500 CC GAAN,,, ZO SNEL GEWEND .. EN JIJ BENT OOK GROOT.. ZO ZAL SUPER MEEFALLEN ..

IK BEN BREED BOVEN.. EN IK HEB 450 EN 425 CC OMDAT EEN BORST GROTER ALS DE ANDERE.. NU EEN KLEIN BEETJE SPIJT DAT NIET 500 CC OMDAT NA DE OPERATIE NOG OPGEZWOLLEN EN ZO GEWEND NA ENKELE DAGEN.. NU DENK IK BLIJF NOG IETS OVER??

je caps lock staat aan ;)

Zet hem volgende keer aub uit hihi, leest wat prettiger :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Yess gister voor de 2e keer bij dokter Nio geweest en wezen passen..en gelijk een afspraak gemaakt voor 6 februari 2014, super leuk!!!

Eerste keer passen kwamen we uit op 500 CC maar is net iets te groot voor mij ook omdat ik fotowerk doe..

Ben slank, 1.73 en weeg 59 Kilo

We zijn uitgekomen op 400 CC met lichte twijfel naar 450 CC

Ik wil op een mooie volle D uitkomen...dus ga thuis nog even passen met gekookte rijst in sport BH:)

Sport BH vandaag gelijk besteld!

Van mezelf heb ik een A cup en Heb er nu ronde protheses van 240 cc in zitten en kom uit een op kleine c, deze zitten voor de spier..

Vind ze niet zo mooi , want heb weinig vel dus je ziet ze echt goed zitten en mijn tepels zijn best groot en in verhouding is de Prothese te klein..

Dokter Nio gaat ze achter de spier doen, ronde protheses 85% gevuld, hopelijk kan dokter Nio ze mooi maken!!!

Ben wel bang voor de pijn, achter de spier schijnt veel heftiger dan ervoor maja wie mooi wil zijn...:)

Kan niet wachten tot 6 Februari:)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

heyyy

Welkom op het forum!! Gefeliciteerd met je datum.. Ik zal je titel alvast aanpassen en je topic verplaatsen naar operatie verslagen..

Ik ben zelf gister geopereerd door dr. Nio.. Ik heb 500cc dual plane gekregen en heb behalve druk op mijn borst helemaal nergens last van!!

Het is mij echt heel erg mee gevallen!!


Ga je trouwens in het SLAZ of naar de Parkkliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cindy!!

Wat goed om te horen dat de pijn je me valt, hopelijk bij mij ook..ga van het ergste uit dan kan het altijd meevallen hihi!!

Ben heel erg benieuwd hoe de 500 CC eruit ziet!! :) wat was je maat voor de operatie?

Heel veel succes met herstellen!

Ik ga trouwens bij het Sint Lucas Andreas ziekenhuis, stuk goedkoper dan Park Kliniek met dezelfde arts:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ja ik ben ook in het SLAZ geweest.. Ook ik ben van het ergste uit gegaan en dacht omdat ik gister nog geen pijn had dat het kwam door de narcose en de morfine die ik gehad heb, maar vandaag ook nog geen pijn dus dat gaat goed!!

Ik heb ze zelf nog niet gezien.. wat ik tot nu toe in de bh kan zien ziet er goed uit, maar durf mijn bh nog niet uit te doen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super goed zo weinig pijn!!! :):)

haha ja snap dat je nog niet durft te kijken, ze zitten er pas echt net in!!

Spannend hoor, ze zullen vast heel mooi zijn!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik weeg ook 59 kg (nu wel meer na opertaie)en ben 1m74 en heb 435cc gekregen ook voor een volle D dus de cc's zitten helemaal goed :)

Maar als je nog twijfeld moet je echt wel voor de grootste gaan :).

nu word het aftellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.