Ga naar inhoud

Hes85 : 6 Februari 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Gelukkig voel je je goed!!

Ja die spierverslappers zijn echt top, daar heb ik de eerste dagen ook alleen maar op geslapen haha..

Waarschijnlijk heb je nog allemaal vocht in je buik zitten, maar idd met groene thee of water is dat met een aantal dagen weg hoor..

Ben je in bad geweest? Ik hoop dat je je wond niet te lang hebt laten weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja het valt me echt me..het slapen doet me echt goed!!

Bad was heerlijk..gewoon voor de helft gevuld en dat ging prima..dpuchen durf ik nog niet..hihi ga ik over paar daagjes doen!!

Fijn dat je al lkkr fit bent al beneden zit..jij hebt natuurlujk ook kleintjes die je nodig hebben!!!

Jij ook succes met herstel meis xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier even een verslagje!!

Mijn herstel verloopt heel soepel ben nu 3 dagen po en de pijn valt enorm mee hihi ik slaap ook 15 uur per dag..die medicijnen zijn top!! Hierdoor is de pijn goed te doen!! Ik kan al veel zelf..alleen omhoog komen lastig maar lig op de bank met steun kussens zodat ik niet elke x omhoog moet komen..dat werkt echt top!

protheses zitten nog wel erg onder mijn oksel en hoog en onderkant weinig vorm maar zie elke dag een beetje verbetering dus zal geduld moeten hebben..t lijkt nu meer op een triest b cupje :s

Verder heb ik wel erg last van een opgezette buik..lijkt wel of er een ei in zit haha denk dat t door de antibiotica spierverslappers en valium komt maja t doet verder geen pijn! Drink nu veel groene thee een heb t idee dat t wel werkt!!

Nou ik ga weer ff een dutje doen:)

Xxxxxx

Ik had dat ook hoor een hele opgezette buik dat komt door de vocht en de medicijnen dat gaat vanzelf weer weg.

Maar je bent net geopereerd en je borsten krijgen elke dag een andere vorm weet zeker dat ze harstikke mooi gaan worden.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed gaat meid.

Ja dat vocht! Ik leek wel zwanger haha had meer buik gekregen dan tieten leek wel ;)

Ik schrok ook even van het in bad gaan. Bij mij werd ook echt gezegd alleen even douchen en zeker niet in bad!

Je wonden kunnen anders niet goed genezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de reactiess. .hihi ben dus niet de enige met bolle buik haha ging er al spontaan minder van eten haha maar drink veel groente thee en detox en heb t idee dat t iets helpt..na de kuur zal t wel weg gaan

Hihi ik zal niet meer in bad gaan alhoewel t water heel laag was en ik mijn bh gewoon aan hield en deze dus niet nat is geworden..maaar komende tijd dan toch maar douche nemen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een nieuws zeg! Ik schrok ff van je bad, maar ik begrijp dat je voorzichtig aan hebt gedaan... Wel lekker om even schoon te zijn. T lijkt mij idd ook wel eng om te gaan douchen... Maar ja volgende week maar mijn verhaal haha... Ik vind t zo een geruststelling dat de pijn goed te doen is... Geeft mij weer hoop. Slaap lekker straxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Hes, heb jij ook de diazepam/valium meegekregen? Weet jij tot wanneer je deze mag gebruiken want op m'n doosje staat er 'zondag' bijgeschreven maar verder niks haha, dus was benieuwd of jij er meer over weet. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi eva ik maak gewoon de hele kuur af..3 maal daags de tabletten. .nio zei wel als je minder pijn hebt in de loop van de dagen je gewoon kan overgaan naar alleen paracetamol. .maar ik blijf ze mooi komende dagen nog gebruiken haha des te beter is t vol te houden met de pijn..de antibiotica moest ik zoiezo wel afmaken!! Hoe gaat het met jou pijn?

Ik heb spierverslappers. .valium en antibiotica trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi eva ik maak gewoon de hele kuur af..3 maal daags de tabletten. .nio zei wel als je minder pijn hebt in de loop van de dagen je gewoon kan overgaan naar alleen paracetamol. .maar ik blijf ze mooi komende dagen nog gebruiken haha des te beter is t vol te houden met de pijn..de antibiotica moest ik zoiezo wel afmaken!! Hoe gaat het met jou pijn?Ik heb spierverslappers. .valium en antibiotica trouwens

De pijn is overdag goed te doen, alleen overeind komen is naar. Ik heb alleen diazepam en diclofenac dus geen antibiotica. Denk dat ik de diazepam alleen nog maar 's avonds en misschien 'sochtends ga nemen want ik word er zo vreselijk duf van. Denk dat ik aan alleen diclofenac en paracetamol wel genoeg heb. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstel gaat prima..kan al veel beter omhoog komen met minder pijn..wel heel de dag beetje high van de medicijnen haha

Wel knelt mijn bh op de wond en hou ik voornamelijk onder de linkerborst behoorlijk veel vocht vast..lijkt wel soort van vetlaag zo dik..is dit normaal?

Heb wel een antibiotica kuur erbij gekregen mss dat het daarvoor is?

Hebben meerdere hier last van? Aan de rechterkant zit het ook een beetje maar stukken minder..of moet ik t ziekenhuis even bellen?

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstel gaat prima..kan al veel beter omhoog komen met minder pijn..wel heel de dag beetje high van de medicijnen haha

Wel knelt mijn bh op de wond en hou ik voornamelijk onder de linkerborst behoorlijk veel vocht vast..lijkt wel soort van vetlaag zo dik..is dit normaal?

Heb wel een antibiotica kuur erbij gekregen mss dat het daarvoor is?

Hebben meerdere hier last van? Aan de rechterkant zit het ook een beetje maar stukken minder..of moet ik t ziekenhuis even bellen?

Xxxx

Ik heb ook nog steeds na 2 weken zo'n druk op mijn borsten Vooral tijdens het wakker worden pfff. Hes85 en ik heb een antibiotica kuur voor 4 weken gehad, als je je zorgen maakt kan je altijd naar ze bellen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend lexc dat je nog steeds zo een druk hebt na 2 weken met op staan..nu is er bij jou natuurlijk ook heel wat cc in gegaan hihi zijn wel echt zoooo prachtig♡!!

Ik ga vandaag gewoon heel veel water en groene thee drinken en als zwelling niet minder is bel ik t ziekenhuis gewoon..mijn antibiotica kuur is namelijk over 3 dagen al af em denk met die zwelling dat ik dat echt nog wel nodig zal hebben gezien er ook lichte kapsel is weg gehaald van mijn vorige protheses!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier even een samenvatting van het herstel!!

De eerste 4-5 dagen heb ik het zwaar gehad, 1e dag zelfs bijna 3 x flauwegevallen.. maar eenmaal thuis zat ik gelukkig vol onder de valium antibiotica en spierverslappers..ik vond het heerlijk want ik sliep ruim 16 uur op de dag, wel hield ik veel vocht was, leek mijn buik alsof er een reuze ei is zat en had ik vocht aan de zijkant wat veel pijn deed.. ik heb heeeel veel water en groene thee gedronken en detox drankje en ook nog snachts detox pleisters onder mijn voeten gedaan hihi chineese geneeskunde achtig iets, het verdrijft gif en afvalstoffen uit je lichaam waardoor je weerstand en lichaam fitter worden..heb het idee dat het wel hielp:)

denk dat het goede rusten goed heeft gehlopen..Nu 9 dagen verder heb ik bijna nergens meer last van, kan bijna alles al zelf, moet mezelf inhouden niet te tillen en niet te veel te doen..

Pijn is bijna weg..voel nu alleen dat de protheses naar voren komen en gaan zakken, dat is alleen maar mooi want des te meer ze naar voren en binnen komen hoe mooier..ben zoooo benieuwd naar het eind resultaat, maar nu na 9 dagen ben ik al behoorlijk tevreden, blij met de maat en zie ze elke dag positief veranderen..in het echt zie je dat toch beter dan op de fotos..

hihih net al lekker online mooie jurkjes geshopt hihi..lingerie nog ff mee wachten wat de exacte maat gaat worden..ik hoop eigelijk op een mooie e cup..but we will see!!

Slapen op mijn rug vind ik wel een ellende, normaal lig ik altijd op mijn zij, maja nog even geduld ermee

Maandag controle bij nio, benieuwd wat hij ervan vind en ga hem gelijk even vragen na hoeveel tijd ik weer lichtjes mag sporten, i love sport!! en ben van plan woensdag weer te gaan werken op kantoor :)

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hes dat klinkt goed allemaal... Haha die pleisters ken ik ook, maar geloofde er niet echt in, dus had ze niet besteld....maar zwerken dus wel?? Cool!

Oké dus die vier vijf dagen heb jij toch wel veel pijn gehad...vervelend... Gelukkig dat t nu beter gaat...

Ben ook benieuwd voor je maandag...

Hes, als die jurkjes binnen zijn, wel ff showen hè xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol jaa die pleisers had ik via groupon besteld. .dacht kan t altijd proberen en had toch echt t idee lichaam betere staat..maja dat kan ook tussen de oren zitten hihi!!! Jaa eerste daagjes waren ff heftig met overeind komen. Stil zittend was wel goed te doen trouwens!! Maar al met al heel erg meegevallen!

Jaa ik zal pics maken zodra ze binnen zijn:)!

Hoe gaat jou herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had ze ook bij Groupon gezien, hihi...leuke site ook...misschien als ze opnieuw komen dat ik t toch ook maar ga bestellen...

Het opstaan gaat stukken beter met me...je voelt echt wel dat ze erin zitten en dat is pijnlijk, maar te doen met pcm.

Kan ook wel iets meer dan eerste dag....maar ik blijf voorzichtig doen...

Morgen controle afwachten en dan horen wat er dan gezegd wordt, ben zo nieuwsgierig voor jullie.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja kan t altijd proberen he..detox drankje is trouwens ook top! Kan je halen bij de drogist! Gelukkig gaat t beter..elke dag zal t beter gaan!!!

Lkkr veel rusten eerste daagjes en voorzichtig doen en dan komt t helemaal goed!!! :):);)

Jaa morgen controle..spannend!!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.