Ga naar inhoud

Hes85 : 6 Februari 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve Hes heel veel succes morgen! Ik ga aan je denken (en ook aan de anderen natuurlijk) en ik hoop dat jullie bij elkaar liggen...zou ook leuk zijn hè, dat je dan een gezicht erbij hebt hihi.... Nou slaap lekker zo, eet nog wat voor t 24.00 uur is en dan is t zo 07.00 uur... Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ff een update!!

Gister om 7.00 gemeld bij t ziekhuis..helaas stond ik pas om 13.50 geplant..heeeeel lang dus gewacht..gelukkg zat ik samen met my wish op de kamer!!

Maar ze zitten er eindelijk in..voelde me moe naar de operatie maar wel oke..als ik stil lig geen pijn maar als ik omhoog moet komen is de pijn heel heftig

Toen ik naar huis mocht ben ik moet opstaan bijna 3 x flauwgevallen haha denk ook daardat ik natuurlijk de hele dag niks mocht eten en na t wakker worden had ik maar 1 kopje boullion op..

Toen t weee ging lkkr naar huis gereden en op de bank genestelt..heb vannacht heerlijk geslapen door de valium antibiotica en spierverslappers hihi heerlijk slaap spul..

Ik zal over een paar daagjes een foto plaatsen durf nu nog niet te kijken hihi maar in de bh ziet het er al als een mooie groot maar uit

Liefsss xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was wel lang wachten inderdaad. Gelukkig had je goed gezelschap daar dat scheelt een hoop ;) Die pijn bij het omhoog komen herken ik meteen. Ik dacht dat ze in brand stonden als ik omhoog moest. Ik kon dit ook absoluut niet alleen :(

Ik ben ook een paar keer flauw gevallen. Heel erg naar is dat.

Gelukkig heb je een goede nachtrust gehad, want dat heb je wel nodig na zo'n operatie.

Fijn herstel meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa my wish was gesellig he zo kwamen we de dag toch een beetje door!! Hoe gi g jou terug rit..was t een beetje te doen?

Vriend vind t er mooi uit zien in de bh..hihi we gaan pas over paar daagjes kijken gezien ze nog niet mooi zullen zijn want achter de spier duurt wat langer tot vorm heeft..

Ziekenhuis was prima hele aardige verpleging en waren in goede handen

Gelukkig nu niet meer dizzy met opstaan maar wel heftige pijn hihi alsof ze eruit knallen..terwijl als ik niet beweeg totaal geen pijn heb..dus dat is prettig!!

Ik zal alvast een foto plaatsen van met bh:)

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs! en wat fijn dat je ook de valium, spierverslappers en diclo hebt gekregen, en vooral de antibiotica heeft me er echt door heen geholpen, had echt bijna geen pijn, dus misschien zal het met de zelfde medicijnen ook zo bij jou zijn! :D

Nog een heel fijn herstel toegewenst! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier even een verslagje!!

Mijn herstel verloopt heel soepel ben nu 3 dagen po en de pijn valt enorm mee hihi ik slaap ook 15 uur per dag..die medicijnen zijn top!! Hierdoor is de pijn goed te doen!! Ik kan al veel zelf..alleen omhoog komen lastig maar lig op de bank met steun kussens zodat ik niet elke x omhoog moet komen..dat werkt echt top!

protheses zitten nog wel erg onder mijn oksel en hoog en onderkant weinig vorm maar zie elke dag een beetje verbetering dus zal geduld moeten hebben..t lijkt nu meer op een triest b cupje :s

Verder heb ik wel erg last van een opgezette buik..lijkt wel of er een ei in zit haha denk dat t door de antibiotica spierverslappers en valium komt maja t doet verder geen pijn! Drink nu veel groene thee een heb t idee dat t wel werkt!!

Nou ik ga weer ff een dutje doen:)

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey slaapkoppie!!

Wat fijn om te lezen dat het je allemaal meevalt!

Het lijkt me toch een stuk pijnlijker om te herstellen met achter de spier.

Er is natuurlijk veel meer in/met je lichaam gebeurt!

Ik heb alleen vrijdag een middagdutje gedaan.

Gisteren de hele dag beneden geweest.

Heb je al gedoucht? Hoe ging dat?

Ik vond het heerlijk! En helemaal niet eng zoals ik verwacht had!

Doe lekker rustig aan meid!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.