Ga naar inhoud

Wie draagt er wel een push up na bv?


Femme

Aanbevolen berichten

Mijn arts heeft er helemaal niks over gezegd. Als het echt een probleem zou zijn zou hij dat toch wel hebben aangegeven? Of in de instructie brief staan? Ik denk ook dat het niet lekker zit maar ik ben nu ruim zes weken po en ga vrijdag gewoon eens passen. Ben inderdaad benieuwd of er überhaupt een push up bestaat in 70f:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Mijn arts heeft er helemaal niks over gezegd. Als het echt een probleem zou zijn zou hij dat toch wel hebben aangegeven? Of in de instructie brief staan? Ik denk ook dat het niet lekker zit maar ik ben nu ruim zes weken po en ga vrijdag gewoon eens passen. Ben inderdaad benieuwd of er überhaupt een push up bestaat in 70f:-)

ja die bestaan echt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staan veel push-up voor grotere maten op www.dutchdesignersoutlet.com :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Mij is het afgeraden om een push-up te dragen tot zeker een half jaar po, dit omdat je je lichaam de kans moet geven om alles op z'n nieuwe, natuurlijke plek te laten herstellen.

(Denk aan pocket, kapsel enz)

Bij Dual-plane schijn je kans te lopen dat een push-up symmastia veroorzaakt omdat de huid los kan laten door de druk van de bh.

Ik neem iig geen risico, zou t erg zonde vinden dat ik helemaal goed herstel van mn operatie en dat ik door zo'n bh alsnog een complicatie krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yup ik zou ook geen bh gaan dragen die pusht...

Idd wat SuuSter zegt je vergroot de kans op symmastia (uniboob) en andere complicaties

vooral als de PC je borstspier wat verder heeft losgemaakt om een mooi decollete te creeeren.

Je kan beter wat meer CC nemen en ronde prothese zodat er meer volume is ook aan de bovenkant, dan een push-up gaan dragen en onnodig risico op complicaties oplopen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi,

Mijn PC raadt het dragen van een push-up BH af. Hij heeft weleens vrouwen terug zien komen die een push-up BH hadden gedragen, waarbij de protheses waren gevormd naar een push-up BH en die dus hun borsten niet mooi vonden... Daarnaast zei hij: waarvoor doe je een borstvergroting? Juist om van die push up BH's af te komen toch? :P

Hihi. Maargoed ik doe het dus sowieso het eerste jaar niet! Echt zonde, want ik had dus na 5 weken een Calvin Klein BH gekocht, zat perfect. Kwam ik er thuis achter dat er lichte push-up inzit. BAAL! Haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er gisteren een besteld van zalando en heb hem nu al gekregen,

hij zit echt goed, maar het is een zeer lichte push up

ik zal deze wel alleen maar dragen, bij een uitgesneden t-shirt want ik heb nu wel grote boobies maar heb nog steed geen spleetje :(

er zit ook een rekker bij evengroot als mijn omtrek met haakjes zoals mijn bh, wat zou dit zijn? Ik dacht eerst reserve, zoals met een knoop maar waarom doen ze het dan met een rekker evengroot als de omtrek??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ongelooflijk hoe dokters verschillende adviezen geven! de een zegt wel, de ander zegt na zoveel tijd, de andere dan weer helemaal niet.... ik luister gewoon naar mijn lijf!

ik heb na mijn operatie een sportbh gekocht van triumph (ongelooflijk lelijk - maar wel lekker strak) geen beugel, geen push-up

maar omdat mijn borsten bleven groeien, moest ik na 1 week al 2 bh's bijkopen. ik keek bij la redoute en daar hadden ze heel prijselijke bh-s die zelfs op dat moment in de aanbieding stonden, met beugel, met push-up effect (maar dan hele zachte kussentjes). en sportbh!!!!

ik heb ondertussen al alle merken gekocht die er bestaan, van extreem goedkoop, naar verschrikkelijk duur en wat is mijn conclusie : de goedkoopste sport push up bh van la redoute = ik kan niet meer zonder! die zitten zo comfortabel! je kan ze naar hartelust wassen, er komt niets aan, ze passen onder elk kledingstuk (natuurlijk niet zonder bandjes) en ze zitten en comfortabel en stevig! weinig merken die hun kunnen nadoen hoor!!!! het enige nadeel ........... ze zijn niet meer te krijgen!!! :(((((((((((((((

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.