Ga naar inhoud

Wie draagt er wel een push up na bv?


Femme

Aanbevolen berichten

Ik heb het expres nog nagevraagd aan dr. Damen toen ik bij hem kwam op tussentijdse controle.

Hij zei dat 'de mensen in Nederland altijd zo overdreven reageerden", dat als je tegen een vrouw in NL zou zeggen dat ze een jaar geen pindakaas mocht eten en ze dat wel zou doen de artsen daarop beroepen als er aanspraak op garantie gemaakt wordt.

Hij zelf zei tegen mij dat na 6 weken!!! je ALLE soorten bh's weer mag dragen.

Moet er wel bij zeggen dat dit ook de arts was die tegen mij zei dat ze na 6 weken niet meer zakken, vormen enzo.......

Heb zelf gisteren ook een sexy push up bh hemdje gekocht maar of ik die nu al veel zal dragen weet ik eigenlijk nog niet.

Plunge bh kan niet veel kwaad denk ik zelf, die duwen toch niet zo hard...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik mocht ook na zes weken van alles dragen en ik heb er nooit hinder van ondervonden. Ben nu een jaar po. Ik moet wel zeggen dat , nadat ik een dag een echt push-up droeg , dat mijn borsten , toen ik de bh afdeed, wel een beetje die vorm aanhielden. Niet lang hoor, een minuutje of zo . Ik probeerde toch zoveel mogelijk gewone bh 's met vullingen (zoals je overal ziet) te dragen maar af en toe een echte push-up doet geen kwaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in januari een jaar PO en heb sinds kort af en toe (1x in de 2 weken ofzo) soms een pushup aan. Van mijn pc mocht het meteen na 6weken, maar las hier idd overal een jaar. Dus heb dat zoveel mogelijk aangehouden. Mijn borsten zijn erg gekrompen helaas dus af en toe heb ik echt pushup nodig :P zit trouwens prima nu. Tot een half jaar po zat het niet lekker en deed ik het dus ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dus ook bang dat ik de vorm van m'n borsten verander door het dragen van een push up(weet niet eens of dat wel echt kan)maar weet je wat het is, zodra m'n kleding aan gaat zie je niks meer:-( terwijl ik nu toch behoorlijke borsten heb. Vandaar dat ik eenmpish up zou willen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit dat dan wel lekker? Dat hoor je namelijk vaak dat het niet lekker zit...

Echte push up zit niet lekker vind ik :P Ik heb meestal van die zachte vullingen zeg maar. Beetje push up.

Laatst in de Hunkmöller een maximizer gepast.. niet aan te raden. Pff, het voelde net of iets keihard mijn borsten wegdrukten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Maar waar ik nog steeds niet achter ben is of het nou echt niet mag omdat het niet goed zou zijn voor je borsten (bij dual plane) of dat het nou gewoon niet lekker zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat beugel loos is voor mij ook nieuw. Ik lees wel heel vaak dat een push up het eerste half jaar tot jaar wordt afgeraden, maar ik heb dit zelf niet aan mijn pc gevraagd. Ik ga er zelf zoiezo wel mee wachten, maar ik denk ook niet dat ik het voorlopig lekker zou vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop bijna iedere dag met push-up eigenlijk... maar niet van die "extreme". Gewoon met vullingen enzo. Anders heb ik nog steeds best weinig haha :P

Die Plunge bh's van Hunkemöller, mogen die wel trouwens? Die draag ik ook wel veel.

Plunge is toch geen pushup maar meer voorgevormd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.