Ga naar inhoud

moeder van 2 : 11 februari 2014 : Dr. Wolters : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

na een tijdje afwezig te zijn geweest ben ik er weer.

Na alle ellende die ik had na de op. ben ik op de 3 maandencontrole met mijn arts in gesprek gegaan over een hersteloperatie.

Hij heeft me toen bekeken en wilde de operatie wel doen maar ik moest nog maar een maand of 2 wachten opdat de littekens wat verder genezen waren en niet rood meer waren.

Zo kwam ik 20 januari weer bij hem terug. Nogmaals besproken wat ik als problemen ervaar en kon gelijk een operatiedatum afspreken, volgende week dinsdag de 3e. Hij zal de dogears verwijderen en om het verschil in beide borsten op te heffen wil hij +- 20 cc buikvet boven in mijn rechterborst injecteren.

Ik mocht daar nog over nadenken en hem dat de dag van de op. laten weten of ik dat wil. We hadden ook nog gemerkt dat de laatste week of wat er een wit bultje onder mijn rechterborst aan het ontwikkelen was. Hij heeft het bekeken en kwam tot de conclusie dat er nu nog steeds een oplosbare hechting zit die zich naar buiten aan het werken is. WABLIEF????? Ik ben nu 5 maanden po!! Hoe is het mogelijk? Die moet ook verwijderd worden.

Ik heb nu zitten denken dat buikvet geen oplossing is voor het projectieprobleem. Links heeft ruim 1 cm. meer projectie dan rechts (ex tepel!) en dat kan volgens mij niet worden opgelost door meer bolling te creeren, daar krijg je niet méér projectie door. Afgezien nog van het feit dat vet weer kan verdwijnen en het probleem dan dus weer terug is.....pfff.

Heb hem gisteren een mail gestuurd met het verzoek om dan te overwegen in beide borsten méér cc's te plaatsen omdat bij groter volume het verschil minder zal zijn. Ik praat niet over megaveel maar van 300 naar 330 cc. Ben benieuwd of ik nog een reactie van hem ga krijgen want dit kost de kliniek toch wel een paar euroos denk ik.

Anyway, ben weer op het forum en zal proberen wat actief mee te doen heb het alleen momenteel erg druk, ook vanwege de aanstaande op.

Hoop dat het met jullie allemaal ook gaat zoals het moet gaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helaas niks meer gehoord van de chirurg.

Hoop dat ie dat morgen nog wel doet want anders kan ik hem er alleen nog over spreken een paar minuten voor de op. en dat is niet echt wat ik hoop. ben bang dat het dan allemaal weer vlugvlug gaat en daardoor er weer kans op miscommunicatie ontstaat.

als hij echt alleen maar het vet gaat zetten wb de borsten dan weet ik nu al dat ik wéér niet tevreden zal zijn en dan ga ik dus sjagerijnig de op. in en kom ik er teleurgesteld uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff wat een verhaal zeg. Ik zou ook erg twijfelen aan dat vet in laten spuiten hoor. Ik ken je situatie niet goed maar ik vraag me af wat je ermee opschiet met 30cc per borst. Dat verschil is praktisch onzichtbaar met zo weinig cc's. Ik ga eens kijken of je foto's hebt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

Gisteren om 11.15 gemeld bij de kliniek voor de operatie en in de wachtkamer gaan zitten.

Omdat nog steeds niet 100% duidelijk was wat de arts zou wisselen moesten we toch het geld vooraf neertellen en als er bijv. maar 1 gewisseld zou worden kregen we de helft terug. Okee, de financiën afgehandeld en weer de wachtkamer in. Korte tijd later al opgehaald door een van de lieve verpleegsters en naar de kamer gebracht. De gebruikelijke riedel....formulieren invullen, bloeddruk meten, operatiejurkje van Chanel aan met Dolce en Gabbana haarnetje, Reefs slippers en een Calvin Klein badmantel en weer wachten op de chirurg. Even met de tablet een spelletje gedaan maar de tijd ging redelijk snel voorbij en de arts kwam binnen. Hij was supervriendelijk en bijzonder meewerkend en luisterde, was een verademing. We hebben nogmaals het probleem uitgelegd wat ik heb met de lipofilling en dat het dus wel een wissel moest worden tebzij hij het projectieprobleem anders opgelost kon krijgen doordat de pockets misschien niet gelijk waren. Hij zag dat de kleinste borst wel wat meer naar opzij zat en dat hij die zou wisselen naar 330 cc en meer naar het midden zou plaatsen. Hierdoor is de projectie niet alleen gelijker maar zitten ze ook op dezelfde plek optisch gezien. Hij zei wel dat hij het verschil in projectie zelf niet goed zag maar hij zou doen wat ik hem vroeg. daar heb ik ook voor moeten tekenen. Hij vertrok nadat hij afgetekend had en ik denk dat het 15 minuten later was dat ik werd opgehaald voor de OK. Lekker gekletst met een verpleegkundige die uit mijn stad kwam en toevallig in dezelfde wijk was opgegroeid waar wij nu wonen. Was erg gezellig. Toen slapen.....

Nadat ik wakker werd op de recovery al snel naar de kamer gebracht. Ik voelde me meteen superfit en vroeg of ik me al mocht aankleden. Dat mocht wel als ik dat aandurfde zei ze en vroeg of ik wat cola wilde drinken. Lust ik niet zo graag dus vroeg koffie :P . Denk je niet dat je daar last van krijgt zo snel na de op? Uhhh nee hoor kom maar op. Ze ging de koffie halen en ik was al aangekleed toen ze terug kwam. Koffie naar binnen gewerkt, oh wat is dat lekker als je zo lang niks hebt mogen drinken dus manlief nog een bakkie gehaald die ook zo op was. Mag ik al naar huis????? Uhh moet ik even navragen zegt de verpleegster en ik moet je bloeddruk nog meten. Ze loopt weg en komt meteen weer terug met de meetapparatuur. Alles okee nog even op de arts wachten en dan mag je wel weg. Ook de arts kwam in no time de kamer in om me bij te praten wat hij gedaan had. Hij zei dat hij pas precies begreep wat ik bedoeld had toen hij me op de tafel zag liggen. Heeft het naar beste kunnen gefixt. Nu moet ik tot vrijdag een soort plakverband over mijn bh aanhouden en daarna 3 weken de beruchte martelband dragen. Heb die een meegekregen (75B/C maar volgens mij is die te groot want met passen thuis zat die niet echt strak en kan hem niet strakker zetten vanwege de klitteband...) . Er zijn nu hechtingen gebruikt die niet oplossen omdat mijn lijf dat niet toe laat en dus mag ik over twee weken draadjes laten verwijderen. Deze keer dus geen risico dat het niet wil genezen omdat er draadjes belemmeren. Ik mag gewoon mijn ellebogen boven de schouder en alles doen wat ik kan behalve zwaar tillen. Dat is een meevaller!!!! Het lukt ook gewoon zeg, heb tot nu toe geen enkele pijnstiller nodig gehad. Kan me min of meer gewoon bewegen alleen omdraaien in bed moet even met wat voorzichtigheid. Lijkt nu op spierpijn maar dan ook alleen rechts.

Het is me gisteren allemaal 1000% meegevallen en heb goede hoop dat het nu wel goed zal komen.

Heb de oude prothese meegekregen, is een leuke stressbal hahahahahaha.

Zal nog wel een foto uppen maar dat komt morgen wel, heb er nu even geen bij de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

FIjn dat het wel goed is gegaan je operatie en nu is het wachten op het eindresultaat.

Probeer niet te veel koffie te drinken hoor. Ik weet dat het lekker is, maar je gaat daar juist vocht mee vasthouden ;)

Doe lekker rustig aan en laat je maar verwennen!

Fijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.