Ga naar inhoud

moeder van 2 : 11 februari 2014 : Dr. Wolters : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hallootjes,

er zijn hier veel meiden/dames die bij de WK zijn geholpen en allemaal gehecht zijn.

nu heb ik een vraag, bij mij zijn er daar na mijn bv uitwendig hechtingen verwijderd die niet oplosbaar zijn (natuurlijk)

nu was ik daar laatst bij een andere arts en die zei dat dat niet waar kon zijn omdat in de WK alleen oplosbare hechtingen gebruikt worden en er zelfs geen andere in huis zijn.

ik wéét dat dit niet klopt maar vroeg me zo af of dat nieuw is en of er andere meiden/dames zijn die ook niet-oplosbare hechtingen hebben moeten laten verwijderen.

andere vraag nog, heb ergens gelezen op het forum dat er bij iemand hier oplosbare hechtingen verwijderd moesten worden omdat die niet opgelost waren en daardoor de wond niet goed sloot, met alle gevolgen van dien.

zouden diegene mij een pb willen sturen please??

allemaal bedankt voor het lezen , en reageren;)

groetjes moeder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

volgens de WK worden er geen hechtingen uitwendig verwijderd maar zijn dat ook oplosbare hechtingen waarvan ze alleen de knoopjes afknippen aan de buitenkant.

ik vind dat zo raar, ben al tig keer geopereerd en nog nooit meegemaakt dat er iets met oplosbare hechtingen moest worden gedaan na de op.

als de hechtingen zouden oplossen is er volgens mij ook geen enkele reden om de knoopjes af te knippen omdat het inwendige deel van de hechting dan dus oplost en loslaat van het uitwendige deel waardoor dat er dan af valt.

ben ik nou zo slim of zijn zij nou zo dom? hahahahah

het kwam/komt bij mij niet allemaal even betrouwbaar over wat ik daar heb meegemaakt....

Suus78, is er bij jou bij het verwijderen ook hechtdraad verwijderd of alleen knoopjes afgeknipt? weet je dat toevallig?

ben héél benieuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Het is heel normaal dat bij de oplosbare hechtingen de knoopjes er aan de zijkanten van de wond uitkomt, en dat die na ongeveer 2 weken moeten worden verwijderd. Dat is volgens mij bij (bijna) iedereen zo hoor! Bij mij in ieder geval wel, en ik heb het hier al heel vaak gelezen. Wat er dan binnenin overblijft lost vanzelf op, maar het kan ook dat er soms een draadje uitgewerkt wordt door je lichaam zelf.

Groetjes van Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is belangrijk om de knoopjes WEL af te knippen.. als je ze laat zitten dan kan de knoop 'in' je huid gaan zitten of er zeg maar aan vast gaan plakken en dan geneest het litteken niet mooi :)

Ik geloof jullie allemaal wel, maar om nou te zeggen dat het litteken anders niet mooi geneest.....

ze hebben bij mij de knoopjes er ook af geknipt maar ik gun NIEMAND mijn lelijke littekens :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Maar t klopt wel, als de knoopjes te lang blijven zitten irriteert dat je huid en dan krijg je daar lelijkere littekens. Bij mij zie je ook waar de knoopjes hebben gezeten bij mijn tepels (lift gehad), daar zijn ze ietsjes dikker.

Ben je een doker type? Want daarvan is bekend dat donkere mensen vaak minder mooie littekens maken. Maar het kan ook gewoon van de ene dag op de andere schelen. Ik heb b.v. met mijn armlift supermooie fijne dunne lijntjes. Er moest een correctie gebeuren ivm dogears. Dus een stukje litteken terug eruit gesneden en opnieuw gehecht, op dezelfde manier als de eerste operatie), die is toen gaan hypertroferen. de reden van zoiets is onbekend! Ik heb dat toen eruit laten snijden, en is opnieuw gedaan, en ja hoor, weer hypertrofie, zo stom. Nu wel minder dan de eerste correctie, maar lang niet zo mooi als al de rest van mijn littekens.

Maar ik snap je frustratie.....

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Wie mij een beetje volgt weet dat ik niet blij ben met mijn nieuwe boobies omdat ik vind dat er teveel verschil in zit en ze niet het verwachte/gewenste resultaat hebben. Dit afgezien van de complicaties die ik heb gehad maar die zijn gelukkig verleden tijd.

Ik ben vanmiddag bij Frans Straten geweest en hij zei me het jaar uit te zitten omdat ze dan pas hun definitieve vorm hebben en dat de ene borst nu eenmaal sneller daalt als de andere. Dan komt het er voor mij op neer dat wat bij mij de grootste borst is dat die nog wat verder zal moeten dalen en dan kleiner gaat lijken, zo legde Frans het tenminste uit. Dáár zit ik niet op te wachten, mijn grote boob is al minder als ik gehoopt had.

Ik wil dus een wissel alleen weet ik niet hoeveel cc ik dan moet nemen om op een optische volle 75C uit te komen (bh maat dus dan ws 75D)

Ik kom van 75A/AA af en heb nu 300 cc rond dualplane extra high en heb nu bh maat 75C vanwege de beugel maar zonder beugel is het een 75B. De cup van de C is maar net niet te groot voor mijn grootste boob......

Ben vrij smal, 163 groot geloof ik zo ongeveer en 50 kg. Zou voor de spier kunnen en/of druppelvorm en hoeveel cc en welk merk kan ik uit kiezen?

In geen geval nog de kliniek waar ik geweest ben, verplegend personeel is super maar ben al met al toch niet tevreden over de afhandeling van zaken.

Denk dan toch weer aan Straten ook al zegt hij me te wachten (als ik wil betalen doet ie het echt wel ;) ), Plovier, de Meijere of Nio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik weet zelf niet goed hoeveel cc je nodig hebt om een bepaalde cup te verkrijgen. Ikzelf vind die van mij nu ook kleiner uitvallen dan ik had gehoopt...

Het is dan mss beter om enkele consulten te plannen met verschillende pc's?

Ik ben zelf wel tevreden over Demeyere in die zin dat hij mooie borsten maakt, het is echt een kundig man en doet wat jij hem vraagt als het mogelijk is, geeft goed advies, neemt de tijd voor je en zoals ik hier al gelezen heb, biedt hij echt goede nazorg en lost hij problemen op als die er zijn!

Met anderen heb ik geen ervaring...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 390 cc en kom daarmee optisch uit op een C, mijn bhmaat is een E. Het kan zijn dat ervoor jou dus minimaal dat nodig is of meer. Ik snap dat je daar niet op wil wachten, ik denk dat je dit ook gewoon bij hem aan kan geven. Was je eerste operatie ook door hem gedaan? Frans is namelijk een erg goede plastisch chirurg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook eens bij dr nio op consult gaan en eventueel bij dr stevens!

Wel rot dat hij aan geeft je een jaar moet wachten, aangezien er toch andere artsen zijn die wel misschien sneller als f straten op je wensen kunnen inspelen en/of aanpassen.

Ik blijf je volgen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest voor mijn wissel (vond ze ook te klein) ook een jaar wachten. Had er mee te maken dat de binnenkant eerst goed genezen moest zijn en er weer een natuurlijke ruimte in de borst moet ontstaan. Ik heb dus een jaar gewacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat voor soort gips gebruik je dan het beste? Ik wil geen afdruk in een liggende positie omdat de boel dan 'wegzakt' naar opzij.

kan dat met gipsverband dan of heb ik dan hobbygips nodig, en krijg je met gipsverband een nauwkeurige afdruk? het drogen moet natuurlijk niet idioot lang duren.

en heb je daar hulp bij nodig of lukt dat ook alleen? (een gipsmal kan ik ook nog als deco gebruiken hahaha als verrassing voor hubbie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het niet gedaan bij mijn zwangerschappen dus weet niet precies wat voor gips je dan moet hebben. Volgens mij zijn daar speciale pakketjes voor vast wel te krijgen in een babyzaak of misschien een hobby winkel. Haha idd dan heb je ook gelijk een aandenken voor later ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag op 3 maandencontrole geweest.

Had me voorgenomen eerst de arts te laten praten en daarna ik pas.

Hij wilde meteen maar beginnen met de littekeninspectie van borsten en buik.

De littekens van de borsten zouden nog bijtrekken zei hij want ze waren nu nog wel een beetje rood.

Het littekens van de buik was minder fraai en dat zag hij ook meteen. Ook de flappen die aan de uiteinden van het litteken zitten zijn een doorn in mijn oog.

Blijkbaar heeft mijn relaas daar tegen de directie toch effect gehad......de arts opperde dat hij het buik litteken kon corrigeren en dan gelijk de dogears (de flappen) met liposuctie weghalen, dat zou nazorg zijn. Hij bood ook aan om het vet van de lipo te gebruiken om mijn linkerborst mee te fillen middels een klein sneetje langs de tepel. Alles kon onder lokale anaesthesie.....Toen ik vroeg wat me dat ging kosten zei hij waarschijnlijk niks en anders nooit veel.......want de buik moet ik toch doen! Hij zou dat intern gaan bespreken. Denk er maar eens over of je dat allemaal wilt en dan hoor ik het wel, zei hij.......Het beste is nog een maand of 2, 3 te wachten vanwege de genezing van de huidige littekens maar zonder operatie wordt het niet beter, dat was zeker.

Dat wordt dus weer plannen begin volgend jaar.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd eindelijk goed nieuws en hopelijk ist gratis! zou wel mogen toch!

allemaal goed dat hij je borst gaat vullen met eigen vet maar als je dan gaat afvallen, gaan je borsten toch ook weer mee afvallen...

maar het is een oplossing dat hij aanbiedt.. netjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.