Ga naar inhoud

nicole1987 : 16 juni 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

hallo allemaal!

ik ben Nicole,

12 augustus een bv gehad, ik heb hier al regelmatig rond gekeken en nu toch maar zelf een profiel aangemaakt.

ik denk dat ik hier wel wat wijzer kan worden!

wel nog even aan het uitvogelen hoe t allemaal werkt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi,

ik heb ff een paar vragen,

ik heb 12 augustus mijn bv gehad, erg blij met t resultaat. de vorm is erg mooi!

maar nu na ongeveer 9 weken lijkt het wel of ze steeds meer krimpen, en de linker is nu een stuk groter dan de rechter, komt dit nog goed en hoelang gaat dat nog door? want in het begin zagen ze er wel gelijk uit!

en kan het dat ze dadelijk over een tijdje toch nog iets meer naar voren komen?

ik hoor zoveel verschillende dingen dat ik het ff niet meer weet.

ik ben van 80 A naar 80 D gegaan maar het ziet er eerder uit als een kleine C

mentor prothese,

links 390 cc / rechts 345 want ze waren van te voren een beetje ongelijk

meduim height, high profile

ik hoop hier wat antwoorden te vinden!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicole,

Welkom op jet forum! Hoe is het allemaal gegaan? Hoeveel Cc heb je gekregen en door wie ben je geopereerd? Hoe is het gegaan, gaat alles goed met je?

Rechtsboven in de zoekbalk kun je intikken waar je op zoek naar bent. Onderin kan je eventueel de skin wijzigen als bepaald functies niet werken. Als je nog vragen heb mag je ze rustig stellen, veel plezier hier op het forum!

Xx Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi andrea,

alles is goed gegaan erg blij met het resultaat en hoe ik geholpen ben

ik ben door van straten geholpen,

medium height high profile, links 390 cc en rechts 345cc omdat ze van te voren niet helemaal gelijk waren

nu 2maanden later lijken ze nog steeds te krimpen.. ben van 80 a naar 80 d ziet eruit als c

ze zijn ook nog erg hard en een beetje gevoelig vooral links maar dat zal komen omdat er meer in is gegaan, dus dat heeft misschien wat meer tijd nodig.

dus we wachten rustig af, heb over een paar weken 3maanden controle dus ben benieuwd!

xxx nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Dat ze krimpen dat zal waarschijnlijk komen door dat de vocht die je na je operatie krijgt nu weg gaat.

Iedere borst hersteld in zijn eigen tempo. Het kan best zo zijn dat het straks allemaal weer bij trekt. Het kan maanden duren voor ze echt "klaar" zijn.

Heb je ze voor de spier of dual plane?

Het klopt dat "nep"borsten er kleiner uit zien dan de bh label aangeeft ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Dat ze krimpen dat zal waarschijnlijk komen door dat de vocht die je na je operatie krijgt nu weg gaat.

Iedere borst hersteld in zijn eigen tempo. Het kan best zo zijn dat het straks allemaal weer bij trekt. Het kan maanden duren voor ze echt "klaar" zijn.

Heb je ze voor de spier of dual plane?

Het klopt dat "nep"borsten er kleiner uit zien dan de bh label aangeeft ;)

x

heey,

ik heb ze voor de spier.

dat ze zouden krimpen wist ik, maar vergeleken met de pasprothese is dit ook een stuk minder heb ik het idee.

volgens mij is de vocht er wel voor een groot deel uit, ze zijn wel nog vrij hard (vooral links)

en ze zijn best gelijk op gegaan met genezen tot vorige week, toen kreeg ik ineens een verschil,

ik lees ook ooit verhalen dat ze nog een beetje naar voren komen maar dat zal bij mij niet zijn als ze voor de spier zitten..

maar we wachten het rustig af!

bedankt voor je reactie!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Het kan idd nog een tijdje duren voordat ze helemaal op de juiste plaats zitten en wellicht komen ze nog iets naar voren als ze echt goed gezakt zijn..

Geduld is hier ook weer het magische woord.. geef het nog even de tijd..

Het kan tot wel een jaar duren voordat ze helemaal ''klaar'' zijn..

Waar en door wie ben je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan idd nog een tijdje duren voordat ze helemaal op de juiste plaats zitten en wellicht komen ze nog iets naar voren als ze echt goed gezakt zijn..

Geduld is hier ook weer het magische woord.. geef het nog even de tijd..

Het kan tot wel een jaar duren voordat ze helemaal ''klaar'' zijn..

Waar en door wie ben je geopereerd?

bij aesthetic beauty clinics veldhoven door f van straten, wel allemaal heel fijn daar..

heb wat foto`s toegevoegd, kan je ff kijken.. want het links/rechts verschil is behoorlijk.. maak me daar een beetje zorgen over!

omdat ze heel gelijk op zijn gegaan en dit is nu ongeveer sinds een week..

bedankt voor je reactie,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben daar ook geholpen, bij Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven en ook door dr. Straten. Hij heeft veel mensen geopereerd op het forum en ik vind het een prima chirurg.

Het herstel gaat altijd ongelijk, dus daar hoef jij je geen zorgen om te maken. Het kan even duren voordat dit weer gelijk trekt, bovendien heeft de arts er een verschil aan cc in gedaan om de borsten wat meer gelijk te krijgen. Wat voor verschil zie je zelf, in grote of iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben daar ook geholpen, bij Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven en ook door dr. Straten. Hij heeft veel mensen geopereerd op het forum en ik vind het een prima chirurg.

Het herstel gaat altijd ongelijk, dus daar hoef jij je geen zorgen om te maken. Het kan even duren voordat dit weer gelijk trekt, bovendien heeft de arts er een verschil aan cc in gedaan om de borsten wat meer gelijk te krijgen. Wat voor verschil zie je zelf, in grote of iets anders?

als ik voor de spiegel sta is ze rechterborst kleiner, maar heb ondertussen wat mensen gesproken en een vriendin van mij komt dalijk langs met foto`s van dag 1 tot nu die is nu een jaar verder, dat ik het herstelproces kan bekijken.

ik maak me ook al wat minder zorgen ons mam zei ook dat het wel goed komt.. en bij die kliniek kan je ook altijd terecht dat is wel fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig maar! Ik ben blij om te horen dat jij je al wat minder zorgen maakt, al zijn je zorgen natuurlijk wel terecht. Iedereen maakt zich op een bepaald punt van de borstvergroting ergens zorgen over ;)

Soms heeft de ene borst wat meer tijd nodig dan de ander, als je op eind controle gaat dan kun je nog eens met Frans het bespreken, wat hij er van vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

heb donderdag 3maanden controle en gesprek, ga het meteen over een wissel hebben want ik ben zo ongelukkig! echt zo veel kleiner dan met passen en wat ik ervan verwacht had! hoor van de eene dat het na 3 maanden kan en de ander zegt een jaar.. ben heel benieuwd want ik wil begin januari..

iemand ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Balen dat je zo ontevreden bent zeg.

Ik zou zeggen geef het wat tijd het is toch niet niks zo een operatie.

Maar ik zou het idd zeker wel met je pc overleggen.

Voor mij is t nu 3 weken po en ben blij als alles weer normaal is en voelt. Ik zou er ook niet aan moeten denken om dit nogmaals te doen whahaha.

Ben benieuwd hoe t verder gaat verlopen met je.......

In ieder geval succes bij de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het al 3, 5 maanden tijd gegeven en die gaan echt niet groter worden.

wil voor februari mijn wissel dat ik me niet weer een zomer rot hoef te voelen..

het scheelt gewoon TE veel met wat ik met passen te zien kreeg!

en dat passen is toch om een beeld te krijgen van wat het gaat worden?

het lijkt er bij lange na nog niet op!! :(

word zo verdrietig als ik in de spiegel kijk dat ik dit zsm opgelost wil hebben!

wel balen dat je dan waarschijnlijk de volle mep weer kan betalen!

opnieuw onder het mes vind ik al straf genoeg. .

Ben benieuwd wat ze gaan zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Wat balen dat je zo ontevreden bent!! Wat heb je met je pc afgesproken van te voren? een bepaalde cupmaat of heb je foto's meegenomen van wat je wilde?

Waar ben je geopereerd?

Ik ben bang dat je idd weer de volle mep moet betalen, mits dit echt totaal iets anders is dan dat je afgesproken hebt...

Succes met je gesprek!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van te voren gezegt dat ik een grote c of liever op een d uit wilde komen met een natuurlijke vorm.. dat was makkelijk haalbaar bij mij toen zijn we gaan passen om het volume te bepalen en daar werd ik helemaal blij van! mij vriendin die er toen bij was zei ooh leuk nu krijg je mijn volume op jou lichaam! precies wat ik wilde! maar nu de zwelling weg is heb ik tussen de b en c over licht aan het merk! en het is wel een verbetering bij wat het was maar bj lange na niet wat ik verwacht had, die vriendin van mij schrok ook toen ze het laatst zag en die zei ik vind ze prachtig maar het lijkt niet eens op de pas sessie toen..

en ze hebben aan de eene kant meer in gedaan dan de andere om mijn verschil zo klein mogelijk te maken, dat is nu alleen maar groter maar dan andersom!

ben in Veldhoven geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Als ik zo naar je foto's kijk vindt ik dat niet echt een B cup, maar dat kan ook door de foto komen natuurlijk...

Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen donderdag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de foto's zit misschien nog een beetje zwelling die zijn al wat ouder. .

bloot zijn ze erg klein, ook nog steeds niet bij mijn lichaam passend.

met een flink voor gevormde/gevulde hb is het wel mooi. .

maar daar wilde ik juist vanaf!

ik hoop op een passende oplossing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee daar ben ik niet geweest. . de arts die ik gehad heb maakt altijd prachtige borsten als ik hier de verhalen lees en foto's zie..

wil m ook niet zwart maken!

Ik heb denk ik gewoon pech gehad, misschien een mis communicatie. .

niet genoeg ingelicht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.