Ga naar inhoud

nicole1987 : 16 juni 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

dankjewel allemaal! :) heb een fotoowtje toe gevoegd in de galerij..

vanmorgen al zelf m`n haar gewassen! gaat echt super met me!

af en toe vraag ik me af hoe dat kan zo`n wereld van verschil met vorig jaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede middag allemaal!

hier mijn verslagje...

gister ochtend moest ik mij om 8.00 uur melden bij de verpleging, en werd ik naar mijn kamer gebracht.

daar kon ik op mijn gemakje mijn super sexy blauwe jurk aan trekken, en me voorbereiden.

om 9.30 kwamen ze mij halen voor de ok. werd het infuus aangebracht, dit x wel in 1 x goed, de vorige keer deden ze er 4 x over!

erg leuke verpleging weer ;) ze herkende mij nog dus was erg gezellig!

toen kwam frans voor het aftekenen en vragen of ik het er nog steeds mee eens was, ff een praatje gemaakt en een paar min later werd ik gehaald voor de operatie.

alles verliep helemaal goed en ik viel rustig in slaap, voor mijn gevoel nog geen 5min later werd ik gillend wakker, waarom ik gilde geen idee!

die artsen lachen zich volgens mij rot met wat ze daar allemaal meemaken met de patiënten die uit de narcose komen..

eenmaal wakker had ik niet heel veel pijn maar wel meer dan vorig jaar dus hadden ze wat extra paracetamol gegeven.

ik trilde ook heel erg maar had geen koud ofzo, ze zeiden dat dat emotie is..

ik vroeg of ik terug naar mijn kamer kon want ik moest zo erg plassen dat ik het niet meer op kon houden, eenmaal daar geplast en gegeten ging het super met mij..

nergens last van en ja hoor de 700cc heeft hij erin gekregen!! ohhh wat ben ik blij!!!! :63:

vanochtend om 10 uur moest ik op controle bij de kliniek en alles zag er goed uit!

dus de wissel is lang niet zo erg als de 1e bv! (in mijn ervaring dan) toen was het mij zo tegen gevallen dat ik voor nu van het ergste uit ging..

ik kon zelf mij bed uit vanmorgen en me aankleden opmaken en mijn haar doen!

daar moest ik vorig jaar niet aan denken heb toen 2weken make-uploos rond gelopen in huispakken!

dit was het wel weer voor vandaag, foto`s zullen nog wel volgens, voor nu ff niet want ik kan er zelf nog niet zo goed naar kijken!

in ieder geval super blij met m`n nieuwe aanwinsten! :) :) :)

Hoi nicole1987,

Ik had een vraag ik wilde je prive een bericht sturen

Maar dan moet ik eerst 5 berichten plaatsen op het forum.

Anyway deed Frans moeilijk bij jou dat je 700cc wilde?

Ik ben via Diana en zij raadde mij 500cc aan ik vind dat nog echt

Te klein! Ik had altijd vroeger E75 maar ik ben 15kg afgevallen

En er is niks meer van me borsten over vandaar dat ik een borstvergroting wil.

Ik hoor graag van je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nicole1987,

Ik had een vraag ik wilde je prive een bericht sturen

Maar dan moet ik eerst 5 berichten plaatsen op het forum.

Anyway deed Frans moeilijk bij jou dat je 700cc wilde?

Ik ben via Diana en zij raadde mij 500cc aan ik vind dat nog echt

Te klein! Ik had altijd vroeger E75 maar ik ben 15kg afgevallen

En er is niks meer van me borsten over vandaar dat ik een borstvergroting wil.

Ik hoor graag van je

nee wij hebben dit samen beslist!

De eerste x viel het me zo tegen dat we er nu heel snel samen uit zijn gekomen om dit aantal cc's te kiezen..

hij zei het gaat echt heel mooi worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoe groot is de kans als ik rimpels voel dat ik ze ook echt ga zien?

Er is mij beloofd dat ik geen rimpels zou krijgen omdat ik genoeg eigen weefsel heb, nu voel ik ze wel best goed!

Als ik rechtop sta voel ik ze en als ik voorover buig voelt het heel raar..

Zo lang ik ze niet zie kan ik ermee leven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, maar rimpels zijn ook schadelijk voor t implantaat he, kan eerder gaan scheuren door de wrijving van de plooi cq rimpel

Erg k*t.

Welk merk protheses heb je? Je leest het tegenwoordig steeds meer hier die rimpels..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, maar rimpels zijn ook schadelijk voor t implantaat he, kan eerder gaan scheuren door de wrijving van de plooi cq rimpel

Erg k*t.

Welk merk protheses heb je? Je leest het tegenwoordig steeds meer hier die rimpels..

Ik heb mentor co 1

Je hoort het echt veel! 1.5 jaar geleden wist ik niet eens dat het bestond!

Ik ben wel een beetje bang dat ik ze dadelijk ga zien en dat zou ik wel erg vinden!

Wist niet dat het schadelijk was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een plooi vanaf dag 1... Dus loop er al 15 jr mee. Heeeeeel irritant! Altijd last van gehad maar toch te bang om te wisselen.... Nu ga ik er wel voor in combi met kapsel is rede genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een plooi vanaf dag 1... Dus loop er al 15 jr mee. Heeeeeel irritant! Altijd last van gehad maar toch te bang om te wisselen.... Nu ga ik er wel voor in combi met kapsel is rede genoeg.

Ik krijg het deze week pas in de gaten..

Dus hoop dat het niet erger word zit er niet op te wachten om weer te wisselen

Verder ben ik er super blij mee dus als het zo blijft is het goed, vraag me alleen af hoe groot de kans is dat ik het ga zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mentor co 1

Je hoort het echt veel! 1.5 jaar geleden wist ik niet eens dat het bestond!

Ik ben wel een beetje bang dat ik ze dadelijk ga zien en dat zou ik wel erg vinden!

Wist niet dat het schadelijk was..

heb ik ook, je ziet ze niet, is normaal hoor en echt niet schadelijk.

bijna iedereen heeft dat na bv, als ik sta zie je niks en als ik voel dan voel ik t wel

no worrys meis xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.