Ga naar inhoud

nicole1987 : 16 juni 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

er past niet meer in bij mij.. dit was eigenlijk al een risico en heb net nog even de voor situatie van voor mijn bv gezien en dan is het wel een super verbetering hoor! nu een jaartje sparen en dan volgend jaar super big boobies!! :) heb er nu wel iets meer vrede mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je er nu wel wat tevreden mee bent. Als dat de max is dan is dat ook de max.

Sparen en volgend jaar op naar grotere :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dan is het idd makkelijker denk om je er nu bij neer te leggen ja :) fijn. Dat je er meer vrede mee hebt nu..

En in het achterhoofd dat ze er echt wel gaan komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

nou consult bij diana gehad voor een wissel, wilde meteen een afspraak maken voor de operatie.

maar zei wees mij erop dat het schandalig was hoe ze er bij mij uitzien, te smalle implantaten in verhouding met mijn lichaam ze zijn te veel ingedaald door het dragen van de borstband (op hun advies!) en te dicht op de spier geplaatst waardoor er weinig beweging in komt en ik nog af en toe steken voel in mijn linkerborst.

ze zei als mijn chirurgen iemand zo afleveren MOETEN ze opnieuw opereren want dit is gewoon niet mooi, jij komt daar als meisje zonder ervaring en hun zijn de deskundigen dus die hadden jou goed moeten adviseren!

en het verhaaltje van er pasten niet meer in is onzin zei ze!

dus vanochtend naar de kliniek gebeld en krijg 30 jan een second opinion, ik heb ook gezegd dat als hier niks aan gedaan word dat ik stappen ga ondernemen.

ik blijf erbij dat als je zulke bedragen voor een operatie moet betalen mag je ervan uit gaan dat je tevreden bent!

ook heb ik 27 jan een consult bij dr schiettecatte via diana om te kijken wat mogelijk is!

als aesthetic beauty clinics mij hiermee laat lopen ga ik me bij diana gabriels laten helpen.

wat een top vrouw! die neemt echt de tijd voor je en neemt je wel serieus!

daar word niet net gedaan alsof het mooi is terwijl het eigenlijk spuug lelijk is! :(:(:(

zo hehe dat is eruit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Vergeet niet dat Diana een consulente is en geen pc... Dat zij aangeeft dat er makkelijk meer cc in kan is onzin, daar heeft zij geen zicht op.. Het is al zo vaak naar voren gekomen hier op het forum dat de pc zoveel afwijkt van wat zij zegt.. dus staar je daar niet blind op..

Ik hoop voor je dat aesthetic beauty clinics je tegemoet gaat komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb die dingen ook gelezen maar zei zegt meteen wat ik al die tijd al denk en zie!

dat mijn implantaten te smal zijn zie je..

Diana zegt dat hij mij kwa volume en vorm helemaal de verkeerde keuze is gemaakt.

ze zal er echt wel wat verstand van hebben als ze al zo lang die kliniek heeft..

moet ik weer wachten tot de 30 jan.. mijn geduld is behoorlijk op aan het raken!

Steeds maar wachten, wachten en nog eens wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Nicole, hoe gaat het inmiddels met jou? Nog steeds voornemens voor een wissel te gaan op kort termijn? Moet je dan weer de volle mep betalen? Ik ben nu 11 dagen PO en nu de zwelling weg is en eigenlijk alweer gewend, denk ik ook dat ik het te klein vind uitgevallen. Ik heb 265cc gekregen voor de spier en kom van een 75A. Ik denk dat ik ga komen op een grote B/kleine C maar als ik naar beneden kijk (nog wel mijn sportBH aan) denk ik steeds "is dit het nou?"

Het is wel heel natuurlijk en dat is wat ik ook aangegeven heb bij de PC dus het ligt absoluut niet aan de PC, he did a good job!

Ik blijf je even volgen en zal je en vriendschapverzoekje sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw verhaal is zo herkenbaar! Alleen heb ik wat langer in een soort ontkenningsfase gezeten haha! Ze waren bij mij op zich wel mooi ook bij mijn lichaam erg natuurlijk. Dat hield ik mij ook voor. Maar eigenlijk vind ik grote mooier natuurlijk of niet! Zal idd wel een beetje langer wachten, want hoe meer je huid hersteld is des te meer cc's kunnen er weer in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicole, hoe gaat het inmiddels met jou? Nog steeds voornemens voor een wissel te gaan op kort termijn? Moet je dan weer de volle mep betalen? Ik ben nu 11 dagen PO en nu de zwelling weg is en eigenlijk alweer gewend, denk ik ook dat ik het te klein vind uitgevallen. Ik heb 265cc gekregen voor de spier en kom van een 75A. Ik denk dat ik ga komen op een grote B/kleine C maar als ik naar beneden kijk (nog wel mijn sportBH aan) denk ik steeds "is dit het nou?"

Het is wel heel natuurlijk en dat is wat ik ook aangegeven heb bij de PC dus het ligt absoluut niet aan de PC, he did a good job!

Ik blijf je even volgen en zal je en vriendschapverzoekje sturen.

hoi wijnanda, gaat goed tot ik in de spiegel kijk :( ik baal nog net zo erg als in het begin..

ik heb 20jan een consult bij dr schiettecatte en 30jan een second opinion bij frans zelf, ik heb gebeld en gezegd dat ik al meerdere malen met mijn klachten gekomen ben en niet het gevoel kreeg dat ik serieus genomen werd dus maar ergens anders ben geweest om het na te laten kijken en daar werd ook gezegd dat het niet mooi is en de verkeerde keuze door de arts is gemaakt.

ze zei het enige wat ik op dit moment voor jou kan betekenen is een second opinion bij frans plannen.

dus weer afwachten en hopen!!

ik heb ook gezegd dat ik het natuurlijk wilde, maar dat wil niet zeggen klein en puntig, ik wilde ongeveer op een d uitkomen en een mooie natuurlijke vorm (puntig is niet mooi) is nu tussen b en c

ook zijn ze bij mij vrij smal, beetje raar van de voorkant!

maar meid als je ze nu al klein vind, dan ga je jezelf er alleen maar meer aan storen als de zwelling helemaal weg is kan je pas de maat beoordelen en dat heeft bij mij ongeveer 2.5 maanden geduurd! de eerste 4weken was ik super blij! en toen verdwenen ze als sneeuw voor de zon!

ik hoop voor de zomer mijn droomboobies te hebben maar mijn vriend is het er niet mee eens dat ik weer zo`n bedrag ga neerleggen binnen het jaar en dat snap ik ook wel, dus hopen dat ik en frans er uit gaan komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw verhaal is zo herkenbaar! Alleen heb ik wat langer in een soort ontkenningsfase gezeten haha! Ze waren bij mij op zich wel mooi ook bij mijn lichaam erg natuurlijk. Dat hield ik mij ook voor. Maar eigenlijk vind ik grote mooier natuurlijk of niet! Zal idd wel een beetje langer wachten, want hoe meer je huid hersteld is des te meer cc's kunnen er weer in!

bij mij zijn ze niet eens mooi :(

er werd mij een paar weken geleden verteld dat ik verkeerd ben ingelicht en dat de arts helemaal een verkeerde keuze heeft gemaakt en het past niet bij mijn lichaam, heb ook nog steeds steken na 5mnd po en van die bruisende belletjes die je in het begin ook hebt voel ik ook nog steeds aan de linkerkant.

maar ik wacht gewoon 30jan ff af wie weet lossen ze het netjes op.. of komen we tot een oplossing..

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij zijn ze niet eens mooi :(

er werd mij een paar weken geleden verteld dat ik verkeerd ben ingelicht en dat de arts helemaal een verkeerde keuze heeft gemaakt en het past niet bij mijn lichaam, heb ook nog steeds steken na 5mnd po en van die bruisende belletjes die je in het begin ook hebt voel ik ook nog steeds aan de linkerkant.

maar ik wacht gewoon 30jan ff af wie weet lossen ze het netjes op.. of komen we tot een oplossing..[/quote

Dat is helemaal balen zeg! Ik begrijp je wel hoor dat je zsm weer geholpen wilt worden nu ben je ook geld kwijt en het is niet geworden wat je wilde. Hopelijk komen ze je wat tegemoet bij sec opinion! Sterkte iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh leuk als je een consult bij dr Schiettecatte krijgt,die heb ik ook gehad,fijne rustige man!!

Wat Diana betreft ,vind ik wel dat ze veel meiden een beetje ene complex aanpraat hoor.

Ze overdrijft altyd erg naar mijn mening,of heb ik het verkeerd?

Wat de steken betreft die heb ik heel erg lang gehad(2 jaar)

Dus daar is niets over te zeggen,dat hoort bij het herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denken jullie als mijn boobies nog een beetje indalen, dat ze dan nog wat groter worden/groter ogen?

Ik heb Mentor anatomisch voor de spier geplaatst, cohesieve III en dan Tall Height?? (weet niet wat dat betekend) en moderate profile.

De vorm is prachtig en heel natuurlijk maar niet echt groot, ik vond het de eerste dagen mooier zo vol...

ps Nicole ik zie in jouw galerij alleen bikini foto's maar die zijn toch redelijk gevuld en rond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denken jullie als mijn boobies nog een beetje indalen, dat ze dan nog wat groter worden/groter ogen?

Ik heb Mentor anatomisch voor de spier geplaatst, cohesieve III en dan Tall Height?? (weet niet wat dat betekend) en moderate profile.

De vorm is prachtig en heel natuurlijk maar niet echt groot, ik vond het de eerste dagen mooier zo vol...

ps Nicole ik zie in jouw galerij alleen bikini foto's maar die zijn toch redelijk gevuld en rond?

mij hebben ze meteen uit de droom geholpen toen ik met die vraag naar de kliniek belde.. ze gaan niet groter worden als ze voor de spier zijn geplaatst.. dat hoopte ik ook steeds!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh leuk als je een consult bij dr Schiettecatte krijgt,die heb ik ook gehad,fijne rustige man!!

Wat Diana betreft ,vind ik wel dat ze veel meiden een beetje ene complex aanpraat hoor.

Ze overdrijft altyd erg naar mijn mening,of heb ik het verkeerd?

Wat de steken betreft die heb ik heel erg lang gehad(2 jaar)

Dus daar is niets over te zeggen,dat hoort bij het herstel.

ja ik hoor t van meerdere, maar ze zei meteen de dingen die mij dwars zitten.. maar ze zei ook dat schiettecatte een hele leuke man was dus ben benieuwd ;)

toch hoop ik dat ik er via de kliniek waar ik geweest ben uit ga komen want weer zo`n bedrag word een beetje veel van het goeie! dus we wachten de 30e maar af!

als we er niet uit gaan komen word t schiettecatte als t goed is..

ben bij diana ook een stuk goedkoper uit dan waar ik geweest was

ik hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.