Ga naar inhoud

Waar goedkoop borstvergroting?


Aanbevolen berichten

Hallo mensen.

Ik weet al wat jullie gaan zeggen doe het bij iemand waar je kwaliteit hebt bla bla maar dat neemt niet weg dat een "goedkopere' ook gewoon goed kan zijn! tuurlijk zullen er vast ook wel slechte zijn, maar het is niet alof duurdere ook niet gewoon prut kunnen afleveren. Ik ben heel koppig, en zoek ook heus wel eerst ervaringen betreffende de kliniek/ziekenhuis.

Ik had gehoord dat het goedkoper is in belgie?

Ik heb net even snel gezocht kom ik rond de 3000 euro in belgie heb ik er 1ntje en 3000-4000 op nederlandse sites. Is dit het minimum wat je kwijt bent of kun je misschien ergens rond de 2000 all inclusive krijgen?

Tips omtrent borstvergroting plaatsen gewaardeerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was 2600 euro kwijt

ben bij Diana gabriels geweest

consult in Barendrecht en operatie in Belgie

het is me prima bevallen en de chirurg is een top vent!

dr Schietecatte hij werkt voor verschillende klienieken

groetjes Saskia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je even googelt op borstvergroting max 2500 kom je al snel genoeg tegen. Hoef je niet bang te zijn voor ons 'bla bla bla'.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

3000 idd in Belgie.. Ik ben bij Dr. De Meyere geweest (consult 30 en laat je de operatie doen dan krijg je de 30 terug) (ronde prothese)

Dr Nio in het SLAZ (amsterdam) kost ong 3100 en idd bij Diana kost het 2600..

Ronde prothese zijn goedkoper dan de anatomische

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd wellness kliniek 2395 en veel dames dier er tevreden mee zijn

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt sassie dat is iedergeval al iets beter! Ik hou deze bij mijn overwegingen :)

Deze ook nog ondertussen gevonden:

http://www.kliniekbeaucare.nl/prijs-all-in.html 1900-2600

http://www.wellnesskliniek.com/nl/borsten-prijzen 2400

http://www.clinica-aesthetica.com/NL/Tariffe.htm 1900-3000

ik ben bij beaucare geweest en het is zoizo de hoogste prijs denk ik gewoon om klanten te lokken dus denk ook wel dat het zo is bij clinica aesthetica, ik ben wel heel tevreden van beaucare en de dokter dirk van zele :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eline,

Als ik zo'n titel voorbij zie komen dan schrik ik toch altijd wel even. Natuurlijk moet iedereen doen wat hij of zij zelf wil en het best vindt. Maar ik ben wel altijd bang dat zo'n prijs prioriteit 1 is. Natuurlijk is het een hoop geld en is dat niet voor iedereen even makkelijk. Ik denk zelf dat het het beste is als je eerst leest en misschien ook consulten doet bij verschillende pc's en kijkt welke er wel en niet goed voelen. Dat je dan misschien bij de minder dure gaat kan ik ook wel begrijpen. Als geld maar niet dat is waar het alleen van afhangt.

Ik heb zelf ook een aantal jaar gespaard voor ik eindelijk dit kon doen. Ik weet hoe moeilijk het kan zijn. Ik ben met je eens dat het niet altijd zo is dat de duurste de beste is.

Ik ben zelf in Belgie geweest bij Dr. de Meyere. Ik heb daar voor ronde prothese 3000,- betaald. De kwaliteit is echt super!!! Dat het in Belgie wat goedkoper soms is is omdat het daar niet zo commercieel is zoals in Nederland.

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herken je verhaal wel hoor want ik heb het ook bij elkaar moeten sparen en dat ging net.

Ben zelf bij de wellnesskliniek geweest en heb ruim half jaar onderzoek gedaan naar welke kliniek en arts ik wilde.

Super tevreden over het resultaat maar het is vaak de kliniek die met zo'n prijzen niet super is en dat vind ik dus ook.

Geen nazorg , alleen dr. verdonck is geweldig! Ben zelf ook op het consult afgegaan en niet de prijs. Nooit meer iets vernomen van de kliniek en dat hoor ik wel bij meerdere goedkopere klinieken. Je moet het zelf afwegen en als jij je goed voelt bij een arts gewoon doen!

Succes met je keuze,

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk hoef je niet voor het duurste te gaan, dat heb ik zelf ook niet gedaan maar het gaat wel om je gezondheid en kwaliteit van het eindresultaat... en ja als je dan met een complicatie komt te zitten ben je nog veel verder van huis.

En dat het niet voor iedereen financieel even makkelijk is kan ik begrijpen, maar als een student het kan betalen lijkt het mij dat anderen het ook bij elkaar gespaard kunnen krijgen. Ook ik heb maar een laag inkomen en mega hoge vaste lasten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet voor het duurste nee maar laat je niet voor 2000 in je lichaam snijden, in belgie en engeland worden de meeste medische fouten begaan heb ik het nog met de chirurg over gehad.

Ik was 3900 kwijt bij de velthuiskliniek en deze is samen met de bergman echt super aangeschreven. en beste verkozen door consumentenbond.

Geen risico's lopen, er kan altijd wat fout gaan dat zeker, maar houd de kans voor jezelf klein door een goede erkende chirurg te kiezen.

Het personeel is daar super en fijne begeleiding ook na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien ben je voor ronde protheses bij Diana Gabriels €2600,- kwijt dat is toch echt niet duur, bovendien werkt F. Straten ook via haar en die heeft mijn borsten gedaan. Ik heb wel anatomische die zijn wat duurder bij Diana Gabriels en bijna bij iedere kliniek.

Ik heb me wel via een andere kliniek laten opereren en ben meer kwijt geweest, maar ben wel geholpen door onze topper: F. Straten :P kwaliteit hoeft dus niet mega duur te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was 2600 euro kwijt

ben bij Diana gabriels geweest

consult in Barendrecht en operatie in Belgie

het is me prima bevallen en de chirurg is een top vent!

dr Schietecatte hij werkt voor verschillende klienieken

groetjes Saskia

Schiettecatte is zkr goed,ik ben door hem geholpen in een andere kliniek en moest er wel 4400,- voor neerleggen,dus ik had ff pech!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik betaal 3100 euro in het slaz bij dr. Nio.

Zou ik de tijd terug kunnen draaien dan zou ik ook voor Nio gaan.

Even blabla: goedkoop kan uiteindeljk heel duur worden.. En als je je dan bedenkt dat als er dingen mis gaan je geld niet eens meer belangrijk vindt (gezondheid is niet te koop en al die blabla) maar er misschien nog veel meer van moet hebben om dingen op te lossen dan zou ik mijn eerste keuze niet teveel van de prijs laten afhangen. Heb vaak genoeg verhalen gelezen van dames die uiteindeljk 2 of 3 x of meer kwijt waren dan de prijs van de eerste bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet voor het duurste nee maar laat je niet voor 2000 in je lichaam snijden, in belgie en engeland worden de meeste medische fouten begaan heb ik het nog met de chirurg over gehad.

Ik was 3900 kwijt bij de velthuiskliniek en deze is samen met de bergman echt super aangeschreven. en beste verkozen door consumentenbond.

Geen risico's lopen, er kan altijd wat fout gaan dat zeker, maar houd de kans voor jezelf klein door een goede erkende chirurg te kiezen.

Het personeel is daar super en fijne begeleiding ook na de operatie.

Niet mee eens! Weet wel zeker dat dr. De Meyere een goede arts is en niet veel risico's neemt (ondanks dat ik nog niet tevreden ben met de resultaat, maar dat ff terzijde) ... En Tja medische fouten, kan overal gebeuren zelfs bij de Velthuis en Bergman... Ook al zijn ze gekozen door de consumentenbond wil niet veel zeggen. Het is allemaal commercieel

En juist omdat deze 2 op tv komen en te commercieel zijn (lopende band) ben ik niet naar hun gegaan... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de reden waarom ik naar Bergman ben gegaan. Juist door de vele reclame en ophef op tv. Zij kunnen zich geen grove fouten en slechte chirurgen permitteren. Dan maar de hoofdprijs betalen maar vind een borstvergroting niet iets waar je op moet bezuinigen.

Overigens Javaantje, geen aanval hoor, maar Bergman is alles behalve lopende band werk zoals jij dat noemt. Vanaf de dag dat je je consult heb tot je eindcontrole van 3 maanden krijg je aandacht van alle kanten. Ik vind het absoluut een geweldige kliniek die met hele goede mensen werken.

Laat me er wel bij zeggen dat ik pas lid werd van dit forum nadat alles al gepland stond. Bergman staat bij mij heel hoog, maar daarmee wil ik niet zeggen dat het ergens anders waar het goedkoper is minder goed is!! Na alle goede verhalen van bijvoorbeeld een Nio zou ik daar ook zo heen gaan voor 900 (!) euro minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DIana gabriels Amstelveen.

super vrouw, helpt je echt goed, neemt de tijd voor je.

2600 euro

de verpleegers zijn echt top ! ze zorgen goed voor je, en ik zag iedereen zo weer opstaan en naar huis lopen...

ik helaas niet, maar werd gelukkig wel heel goed verzorgd daar! waardoor ook ik weer naar huis kon.

intake kost niets bij Diana, en met controle kan je er ook zo terrecht, ze heeft op meerdere plaatse goeie artsen.

ik keek ook zeker wel rond naar de prijzen, en heb goedkoper gezien, maar je moet er idd wel goed op letten dat je geen nummertje bent.

Ik raad Diana Gabriels zeker aan.

succes met je keuze en wat t gaat worden!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de reden waarom ik naar Bergman ben gegaan. Juist door de vele reclame en ophef op tv. Zij kunnen zich geen grove fouten en slechte chirurgen permitteren. Dan maar de hoofdprijs betalen maar vind een borstvergroting niet iets waar je op moet bezuinigen.

Overigens Javaantje, geen aanval hoor, maar Bergman is alles behalve lopende band werk zoals jij dat noemt. Vanaf de dag dat je je consult heb tot je eindcontrole van 3 maanden krijg je aandacht van alle kanten. Ik vind het absoluut een geweldige kliniek die met hele goede mensen werken.

Laat me er wel bij zeggen dat ik pas lid werd van dit forum nadat alles al gepland stond. Bergman staat bij mij heel hoog, maar daarmee wil ik niet zeggen dat het ergens anders waar het goedkoper is minder goed is!! Na alle goede verhalen van bijvoorbeeld een Nio zou ik daar ook zo heen gaan voor 900 (!) euro minder.

das precies de reden dat Ik naar veldhuis ging toen dr tijd.

nu heb ik meer ervaring(veel gelezen hier) en zou nu voor een goekopere gaan,al ik ook enkele klinieken zkr zou overslaan.

Ik denk er dus precies zo over als Leeuwtje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien ben je voor ronde protheses bij Diana Gabriels €2600,- kwijt dat is toch echt niet duur, bovendien werkt F. Straten ook via haar en die heeft mijn borsten gedaan. Ik heb wel anatomische die zijn wat duurder bij Diana Gabriels en bijna bij iedere kliniek.

Ik heb me wel via een andere kliniek laten opereren en ben meer kwijt geweest, maar ben wel geholpen door onze topper: F. Straten :P kwaliteit hoeft dus niet mega duur te zijn.

hier sluit ik me bij aan :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijzen van een borstvergroting kunnen erg uiteen lopen maar het belangrijkste vind ik ook dat je een goed gevoel hebt bij de chirurg. Je laat toch vrijwillig in je lichaam snijden. Dus ga niet te veel af op de prijs af maar kijk ook goed naar de ervaringen van de vrouwen op dit forum. Een aantal chirurgen komen hier heel vaak voorbij en dat zal niet voor niks zijn. 1 vrouw naar tevredenheid opereren zal niet zo moeilijk zijn maar honderden vrouwen naar tevredenheid opereren is een hele kunst.

Succes met zoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.