Ga naar inhoud

Waar goedkoop borstvergroting?


Aanbevolen berichten

hoi dames

wat fijn om al jullie ervaringen te lezen. ik ben ook druk bezig om een bv te laten doen en helaas geld speelt wel een rol.

ben afgelopen vrijdag op consult geweest bij Diana gabriels.

dat was een hele ervaring ik vond de arts die zij me voorstelde een goede dhr schietegatte en lees alleen maar postieve verhalen maar vond het wel vreemd dat we een optie zouden gaan bespreken en ik bij thuiskomst een bevestiging in mijn mailbox had icl factuur met daarop de verkeerde prothese... het kan een foutje zijn maar ben wel geschrokken.

iemand een advies of ervaring?

en smile2008 waar ben je geweest voor je eerste bv?

gr lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schiettecatte opereert bij cliniek diana voor 2600 euro, maar hij werkt ook bij velthuis. Daar betaalt je ongeveer 1500 euro meer terwijl je door devzelfde arts geopereerd kunt worden en de zelfde protheses krijgt. Ik heb schiettecatte gevraagd vanwaar het prijsverschil, en hij vertelde mij dat de klant bij velthuis meer gepamperd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je niet te druk maken om het foutje (is niet erg netjes ok) maar voor de operatie (of consult) nog eens de cc's bespreken. Meestal gebeurt dat ook nog als je OP de operatie tafel ligt! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de reden waarom ik naar Bergman ben gegaan. Juist door de vele reclame en ophef op tv. Zij kunnen zich geen grove fouten en slechte chirurgen permitteren. Dan maar de hoofdprijs betalen maar vind een borstvergroting niet iets waar je op moet bezuinigen.

Overigens Javaantje, geen aanval hoor, maar Bergman is alles behalve lopende band werk zoals jij dat noemt. Vanaf de dag dat je je consult heb tot je eindcontrole van 3 maanden krijg je aandacht van alle kanten. Ik vind het absoluut een geweldige kliniek die met hele goede mensen werken.

Laat me er wel bij zeggen dat ik pas lid werd van dit forum nadat alles al gepland stond. Bergman staat bij mij heel hoog, maar daarmee wil ik niet zeggen dat het ergens anders waar het goedkoper is minder goed is!! Na alle goede verhalen van bijvoorbeeld een Nio zou ik daar ook zo heen gaan voor 900 (!) euro minder.

Ik ben het helemaal met leeuwtje eens, dat was voor mij ook de reden om voor bergman te kiezen, ik heb daar ook mijn buikwandcorrectie laten doen en het zijn inderdaad hele bekwame mensen die daar werken. Ik ben daar heel goed geholpen zowel voor als na de operatie. Daarom ga ik daar ook weer naartoe voor een bv. Het gaat tenslotte wel om je lichaam en dat is niet iets om op te bezuinigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik zou niet voor de goedkoopste gaan mijn gevoel zegt dat dat niet goed is en ook niet voor de duurste.

Ik word 2-1 geholpen door accz

Wat bij mij meespeelde was ook waar de kliniek zat ivm 3 kleine kids onder de 3 jaar en evt complicaties oid wil ik niet de hele dag onderweg zijn voor de controles ed. Moet toch oppas etc kunnen regelen. Voor de operatie moet ik 1 malig na Duitsland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.