Ga naar inhoud

Amanda1989 : 4 oktober 2013 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi,

de sportbh die ik bij de wellness kreeg was Anita Active met voorsluiting. Bij de kliniek kost die 49,95 en bij andere winkels zie ik ze vanaf 52 euro. Verkrijgbaar in wit en zwart.

Het is wel een andere als die Sylla via de link aangeeft maar misschien kun je die ook wel gebruiken. Zou het als ik jou was even navragen als je naar de kliniek gaat. Voordeel van in de kliniek aanschaffen is dat je meteen de juiste maat hebt en niks hoeft te gaan ruilen mocht het niet goed zitten.

Gefeliciteerd met je boobs, geniet er van en een goed herstel:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie. Het enige is dat ik alleen niet meer terug ga naar de kliniek maar gewoon controle bij mijn huisarts doe. Maar dan hou ik denk de Anita Active aan, deze kan ik bij livera volgens mij bestellen dan bestel ik er 2 voor de zekerheid dan kan de ander nog altijd terug.

Heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Nenss,

ik lag op de OK te dromen, werd wakker in de recovery en had hem al aan :45:

Ik mocht er ook zelf een mee brengen op de dag van de op. maar omdat ik niet exact wist welke maat/merk goed was heb ik het aan de kliniek over gelaten, wel zo handig en ook nooit de 'verkeerde' bh omdat ze hem zelf aangemeten hebben bij me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand vanaf wanneer je deo mag gebruiken? Ik ben nu bijna 2 weken po.

En nog een vraag deden jullie zelf haren wassen?Aangezien je eigenlijk niet boven de schouder mag.

Liefs

ik gebruik al van in het begin deo hoor

en mijn haar wast mijn vriend :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand vanaf wanneer je deo mag gebruiken? Ik ben nu bijna 2 weken po.

En nog een vraag deden jullie zelf haren wassen?Aangezien je eigenlijk niet boven de schouder mag.

Liefs

Ik gebruikte meteen al deo en haren wassen deed mijn vriend de eerste week en daarna deed ik het zelf, koste wel wat moeite maar het lukte wel.. Ik hield gewoon mn hoofd schuin met wassen en dan een beetje opletten dat mijn armen niet boven mijn schouders uitkwamen en dat ging wel maar je bent daarna wel heel moe haha :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil even iets met jullie delen omdat ik me zorgen maak en heel onzeker ben.

Vrijdag a.s. ben ik 3 weken po (borstvergroting achter de spier). Nu heb ik een klein hondje die ik weer uit laat.

Alleen heel af en toe onverwachts trekt ze toch best hard aan de lijn, en maakte ik met mijn arm een enorme beweging naar achter. Dit is nu 3 keer gebeurd en ben zo bang en onzeker dat het kapsel niet goed gaat.

Weten jullie of dit uitmaakt? Het gebeurt gelukkig niet elke keer, maar ik maak me toch zorgen en ik ben al heel erg onzeker dat het niet goed gaat of dat het fout gaat. Soms denk ik weleens volgens mij ben ik te voorzichtig?

En nog een vraagje, na hoe lang is de zwelling uit je borst en het vocht?

Hoop dat jullie me een beetje kunnen geruststellen of advies hebben.

Thanks alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!! 3 weken po is dat niet zo heel erg hoor.

JE lijf is sterk en kan wel wat hebben. Ik reed ook al weer auto met 10dagen po en was na 3 weken alweer rustig aan het werk in de zorg. Deed wel zo rustig mogelijk en niet tillen maar wel steunkousen aantrekken.

moet niet veel kwaad kunnen, heb je pijn gehad? probeer wel zoveel mogelijk gefocust te blijven als je je hondje uitlaat of eventueel je bovenarm langs jel ichaam te houden en je arm te buigen, om op die manier eventueel een ruk aan de lijn op te kunnen vangen.

Vocht verschilt per persoon. ik had niet tot nauwelijks vocht, bij anderen is dat pas na 3 maanden weg.

veel drinken met name groene thee en water.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amanda,

Ik denk niet dat er meteen wat is hoor, maar als je het kan voorkomen is het natuurlijk wel beter. Is er niemand die even de hond voor je kan uitlaten? Ik ben nu 23 dagen po en ik laat de hond ook nog niet uit ivm eventueel trekken van haar.

Mocht je je zorgen blijven maken bel anders even je pc op die kunnen je vast geruststellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks allebei voor jullie bericht.

Ik denk dat ik te bang ben dat er iets mis gaat, en gelijk bij zoiets als dit gelijk uit ga van het ergste.

Er is niet altijd iemand die haar kan uitlaten en ben altijd voorzichtig. Ik ben er ook zo op gefocust. Geen pijn in me borst alleen spiertje in me bovenarm voel ik.

Moet me denk niet te veel zorgen maken als er een x iets gebeurt. Dr. Damen zei dat ik na een paar dagen alweer alles mocht zelfs tillen. Ben daar wel terughoudend in.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat het wel goed zit. Ik snap ook wel dat je dit voelt.

Ik was van de met mijn jongste zoon aan het spelen en toen gleed ik van de bank met mijn arm helemaal naar achteren. Deed zeer en schrok me rot natuurlijk! Ik had ook even zo'n moment van ojee als ik nu maar niks verpest heb. Tuurlijk moeten we opletten en niet te veel doen, maar we zijn soms ook zo bezorgd om onze boobs. We hebben ze nu en willen ze beschermen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijpelijk dat je je zorgen maakt. Ik kan je niks vertellen over de gevolgen, ik heb geen BV gehad maar heb misschien wel een praktische tip: kun je de riem niet om je buik doen? Dan vangt je buik de eerste klap op en kun je daarna rustig corrigeren met je arm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vocht verschilt per persoon. ik had niet tot nauwelijks vocht, bij anderen is dat pas na 3 maanden weg.

veel drinken met name groene thee en water.

x

Is het daarmee dat ik zo'n precies zwanger buikje heb van 3 maanden? Zou dat vocht zich alleen in mijn borsten en buik zetten!? Heb het niet in mijn benen...

@ Amanda1989: niet teveel schrik hebben denk niet dat het zoveel kwaad zal kunnen. Zie gewoon dat het niet teveel gebeurt als het u dan toch afschrikt. Maar ik denk toch niet dat je zo vlug kapselvorming zult krijgen... ik in ieder geval wil er niet teveel van weten of horen denk alleen aan het positieve en dan hopen dat het zo verloopt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een hond, (ja, die op het fotootje) en het is een windhond. Ik hou de riem met 2 handen vast, en dan dat de riem voor me hangt zeg maar. Zo kan je het ook doen, en dan met de handen op de rug. Dan wordt de trekkracht verdeelt zeg maar. En de riem zo kort mogelijk houden, dat ze amper kan trekken.

Goodluck!! Maar inderdaad, het zal niet zoveel kwaad kunnen, af en toe een rukje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super thanks iedereen voor de geruststellende berichten.

Ik ga inderdaad proberen om aan me buik te binden, dat is een goede tip. Ik wil het allemaal zo goed mogelijk doen en zoals Esmiralda aan gaf vooral me boobies beschermen.

Ben in elk geval even wat gerust gesteld thanks dames!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Ik lees en hoor toch verschillende richtlijnen hoe lang de sport bh nou gedragen moet worden.

Ik heb zelf 2 weken in het verband gezeten, betekent het dan nog 4 weken met sport bh of nog 6 weken?

en na deze weken is het dan goed om een beugel bh te dragen of juist niet?

Ik ben nu 4 weken po en heb nog best wel wat pijn, meer soort spierpijn maar ook 1 arm die gevoelig is.

Herkennen meerdere van jullie dit?

En nog een vraagje, ik heb nog aan beide kanten een heel klein korstje kan ik dan wel al beginnen met littekencreme of is het beter om te wachten?

Thanks alvast.

Groetjes,

Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag inderdaad met na 6 weken een beugel bh dragen. Ik ben ook ruim 4 weken po, maar pijn heb ik niet meer eigenlijk. Het is soms meer een ongemakkelijk gevoel in mijn borsten. Ik merk nu ik iets meer doe mijn armen ook minder stijf zijn met bewegen.

Er word geadviseerd om echt te wachten met smeren tot alle korstjes weg zijn. Misschien dat je wel het deel van de litteken kan insmeren waar geen kostje zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.