Ga naar inhoud

Duikbuuf BVK en BWC 21 november 2013 & littekencorrectie 5 juni 2014 : Dr.Lommen Vlietland Schiedam


Gast Duikbuuf

Aanbevolen berichten

Misschien is het niet zo handig geweest om drie dagen achter elkaar te gaan hardlopen. Mijn boobies lijken wel van beton. Vandaag maar even een rustdag, Morgen sportschool en dan vrijdag weer lekker gaan lopen. Voor de rest gaat het eigenlijk wel lekker. Nog steeds een korstje bij mijn buik, waar een draadje uitpiept, maar het wil er niet helemaal uitkomen.

Ik kan alleen nog steeds niet een hele dag ene beugel bh aan. het irriteert me mateloos. Dus lekker shopen zit er gewoon nog niet in helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi duikbuuf,

Hoe lang is de operatie nu geleden? Voor mij 4 weken. Ik ben sinds 1,5 week begonnen om gewoon te gaan lopen maar dan flink door lopen, ook heb ik al 2 x op mijn paard gezeten, maar dan alleen stappen, dus geen gehobbel ;) Ik ben eergisteren wakker geworden met een hele zere borst die doet aan de zijkant erg pijn alsof hij helemaal blauw en beurs is, met lopen steekt het. Ik dacht dat ik er misschien in mijn slaap op gelegen heb ofzo. Maar ik kan nu dus niet meer lopen want dat doet gewoon te zeer. Echt een domper, ging zo lekker. Ik wil nog een paar kilo kwijt, ik had gehoopt dat mijn borsten namelijk nog kleiner zouden worden, ik vind ze nog aan de grote kant, een paar kilo eraf dan worden mijn borsten ook kleiner!

Ik had 2 dagen een beugel bh aan (zie profielfoto :D ) maar door de pijn heb ik nu weer braaf mn sportbh aan gedaan. Ik moet zeggen de beugel irriteert me niet, mijn littekens zitten vrij hoog, het is alleen een beetje een los gevoel.

Vanaf wanneer ben jij weer gaan sporten? Je zal vast en zeker niet meteen gemogen hebben ivm met je bwc!! Heftig hoor..

Liefs Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 dagen hardlopen.. en betonnen boobies... Misschien niet zo'n hele rare reactie hihi..

Wellicht voorlopig proberen om de dag te lopen?? En afwisselen met sportschool??

Zelf heb ik een sportzolder met verschillende apparaten waar ik me meerdere keren per dag bezig hou..ik merk wel dat het verslavend is hihi... Maar weg zullen die rolletjes gaan he haha..

Wat betreft beugels, tja, dat kan soms heel lang duren eer je die weer kunt verdragen.. maar ik zie online ook heel veel mooie bh's zonder beugel.. Die stomme sportbeha hebben we het snel mee gehad he..

Al met al ben je toch heel goed op weg met je herstel, fijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu 8 weken geleden Risje, en ik mocht na 6 weken weer sporten, maar na vier weken al wat gaan spinnen ed. Maar nog niets met buikspieren. Nou moet ik zeggen dat die het er nog best moeilijk mee hebben. Maar rustig opbouwen.

Helaas vandaag geen rustdag, maar ff squashen. Begin verslaafd te raken aan sporten. Is niet slecht natuurlijk. Maar moet mezelf wel remmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dat kan ik me goed voorstellen.

Met mij gaat het goed, ze worden telkens soepeler, maar heb nog wel pijn zo nu en dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn littekens worden steeds minder bobbelig dus dat is wel fijn. alleen onder mijn oksels zitten nog wat bobbeltjes. Heb wel steken af en toe. Maar dat zullen zenuwen zijn die weer connectie maken denk ik. Ze zijn al wel soepel gelukkig, alleen mijn tepels hebben een eigen willetje en dan ook nog onafhankelijk van elkaar.

kan wel weer gewoon beugels dragen. Zit inmiddels al weer lekkerder als zonder.

ben me nu wel een stuk bewuster van mijn maagstreek helaas..... en die wordt ook niet echt kleiner, hoe veel ik ook hardloop, sport en gezond en weinig eet.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is je maagstreek dan niet gelijk met de bwc mee strakgetrokken?

Tijdens mijn intake heb ik mijn buik laten zien, maar werd mij afgeraden om lipo te doen en voor een bwc kwam ik niet voor in aanmerking omdat mijn onderbuik strak is. Bij zit boven de navel vet waar ik ook niet vanaf kom.

Toch had ik ondanks het negatieve advies graag lipo gehad.

Ik kijk het nog een jaar aan en dan ga ik lipo doen in België.

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas maar gedeeltelijk. maar vanaf zaterdag ga ik twee keer per week crossfitt doen, en dan schijnt het er op je hele lijf wel redelijk af te gaan, de vetjes. en lekker blijven lopen.

En lekker gezond eten.

maar dan na de correctie weer een tijdje niets doen, dat is wel vervelend. Maar eens kijken wanneer ik dat ga afspreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Duikbuuf

Net weer terug geweest bij de PC. Hij gaat 5 juni mijn litteken van mijn buik corrigeren. Helaas weer onder algehele narcose, maar wel in dagbehandeling. En zeer hoogstwaarschijnlijk zonder drain.

Kan een mod mijn titel aanpassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

*** Gelukkig meis, als je je eraan ergert kan je het beter maar laten corrigeren. En beter onder narcose joh, krijg je alles niet zo mee, een correctie onder plaatselijk verdoving is best auwie (heb dr een paar gehad). Ik ben ook net weer thuis, heb een lowerbodylift gehad vorige week woensdag, en bwc is ook weer eruit gesneden en opnieuw een klein lapje eruit van 2 cm. Helemaal terug strak weer hihi.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Gelukkig meis, als je je eraan ergert kan je het beter maar laten corrigeren. En beter onder narcose joh, krijg je alles niet zo mee, een correctie onder plaatselijk verdoving is best auwie (heb dr een paar gehad). Ik ben ook net weer thuis, heb een lowerbodylift gehad vorige week woensdag, en bwc is ook weer eruit gesneden en opnieuw een klein lapje eruit van 2 cm. Helemaal terug strak weer hihi.

X

Ow jij blijft ook bezig hè :)

Veel succes met het herstel allebei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi,

Heb zelf ongeveer dezelfde maat als jij. Ben alleen een stuk jonger (25). Twijfel er nog over. Erg interessant om je posts te lezen.

X Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Duikbuuf

Ik heb mijn meldtijd gekregen gisteren, 11:30u donderdag, dus pas in de middag aan de beurt. Nu maar hopen dat het litteken recht wordt. En mijn navel een ietsiepietsie groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Duikbuuf

dank je Vlinder. Maar ik ben gewoon niet tevreden, en de pc wil het aanpassen, dus dan nog maar een keer zo'n fijne (not) narcose. Ik hoop alleen dat ik lekker 's avonds naar huis mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.