Ga naar inhoud

Duikbuuf BVK en BWC 21 november 2013 & littekencorrectie 5 juni 2014 : Dr.Lommen Vlietland Schiedam


Gast Duikbuuf

Aanbevolen berichten

Hoi,

zoals het er nu voorstaat gaat de grote verbouwing 21 november plaatsvinden.

Als moeder van een tweeling van 14, met voor de zwangerschap al een F cup, en na de zwangerschap en borstvoeding naar een cup G, wilde ik eigenlijk al eerder een bvk. Daar moest ik wel voor afvallen. Dat was op dat moment een beetje te veel van het goede. Nu 12 jaar later is het me alsnog gelukt. 25 kilo lichter. Maar helaas nog steeds een cup G en ook een buik waar je niet blij van wordt. Na het er met meerder mensen over te hebben gehad, sprak ik iemand die al door dr. Lommen was geholpen (bv) en ze ging naar het inloopspreekuur om een bwc te bespreken, of ik mee wilde. Ik mee, en eigenlijk gelijk overstag. Vooral toen me werd medegedeeld dat cup G met een BMI van 29 of lager eigelijk altijd wordt vergoed. Ik moest wel nog op het gewone spreekuur terugkomen i.v.m. de verwijzing.

Dat was afgelopen woensdag, en onder voorbehoud van akkoord van de verzekering 21 november afgesproken. En dan dus zowel de bvk als de bwc. Is voor mijn gevoel wel snel, maar kan ook eigenlijk niet wachten.

Ik kan weinig verhalen vinden van deze operatie, dus dan mijn eigen verhaal maar vertellen aan mensen die na mij deze info zoeken.

Ik ga mijn best doen mijn "dagboekje" bij te houden. Maar met een gezin, 4 dagen werken, 3 keer in de week naar de sportschool wil het er misschien wel bij inschieten af en toe.

groeten Duikbuuf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank jullie. Ja nog even wachten. Maar volgens de pc is het geen probleem. En zou dat binnen twee weken geregeld moeten zijn. De tip was wel om zo fit mogelijk te zijn, dus nu maar minimaal drie keer in de week naar de sportschool.

Ik zie dat jullie aan het herstellen zijn. Gaat het een beetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De BWC betaal ik zelf. Dat is vanaf begin al duidelijk geweest dat ik die niet vergoed krijg. Maar wel met wat korting omdat ik maar een bed hoef te betalen.

Ik moet wel zeggen dat ik het forum erg dubbel vind. Aan de ene kant de vrouwen met de bvk en aan de andere kant de vrouwen die laten vergroten naar de maat die wij graag kwijt willen. Maar ja, zal wel iets met groen gras te maken hebben of zo ;-p

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Tja, zo zit t nu eenmaal in elkaar he, we hebben 1 gezamenlijk doel, en dat is mooie borsten :)

Ikzelf heb 3 jaar geleden ook een buikwandcorrectie laten doen (samen met een lift en vergroting), ik ben meer dan 75 kilo afgevallen en zat dus ook in een te grote jas laten we maar zeggen. Dus ook die combi-operatie gehad, en het is me achteraf zo meegevallen!!! Je hoort echt zoveel enge verhalen, maar ik slikte na een dag of 3 al geen pijnstilling meer. De vergroting vond ikzelf het ergst van al, erger dan de buik. Je kunt op het buikwandcorrectieforum ook best veel info vinden, ben je daar al eens geweest? Ook wel enge foto's hoor (ik waarschuw je maar). In mijn album hier in de galerij vind je ook foto's van mijn buik, als je nieuwsgierig bent. Heel veel succes met de onderneming! En het is het echt allemaal zo dubbel en dwars waard, ik ben nog iedere minuut blij dat ik dit heb laten doen!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, 75 kilo... dat is een heel mens. Goed hoor!

ben idd al op het BWC forum geweest. Maar ook daar vooral de mommy makeover met vergroting en/of lift en weinig BVK.

Maar ik zou graag jouw foto's eens willen zien. (zal ik je nog even een pb sturen?)Ik moet er nog even over nadenken of ik foto's plaats. Denk het wel, maar wel achter ww denk ik. Eerst maar eens een paar "voor" foto's maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Je kunt ze gewoon in de galerij bekijken, zijn niet afgeschermd. Ik denk dat de meesten met een BWC een vergroting hebben ivm het vele afvallen en dus ook grote volumeverliezen in de borsten. Jij hebt dus nog wel veel weefsel over gehouden, dat is eerder uitzondering geloof ik. Vandaar ook zo weinig ervaringsverhalen van die combi denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, zal ze eens bewonderen.

Noemde mezelf altijd mama melkkoe.... Maar ik had gehoopt dat het wat minder zou worden, maar dat is dus niet zo. (wel iets natuurlijk, want de cup wordt natuurlijk wel kleiner bij een kleinere omvang)

Hoe heb jij de combi ervaren? en vooral het herstel? Want een lift is eigelijk wel hetzelfde. Is het een beetje te doen? Kom je je bed nog wel een beetje in en uit? (buikspieren) Mijn buikspieren worden ook nog gereefd.....

Wil het heel graag, maar zie er ook wel tegenop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja, mijn buikspieren zijn ook gereeft! Dat in en uit bed/bank komen is het lastigst inderdaad ja. Eenmaal op gang of eenmaal in de bank gaat het allemaal weer wel. De eerste week probeerde ik als ik dan eenmaal stond gelijk alles maar te doen, b.v. tanden poesten, boterhammetje opsmeren, bakje koffie zetten, naar de wc etc. En dan lekker daarna in de bank om uit te rusten, en smiddags ging ik altijd een paar uurtjes rusten in bed, zo tussen 2 en half 4 ongeveer. Na 2 weken kon ik alweer dingen ondernemen als eens op een terrasje zitten, visites doen enzo. Jij hebt dadelijk geen borstvergroting, dus die pijn ga je al niet hebben, dat vond ik echt het ergst van al. De lift, de snedes etc had ik eignelijk geen last van, de zenuwen zijn doorgesneden dus pijn heb je daar niet echt van. Maar ik weet niet hoe het voelt als ze ook weefsel gaan verwijderen natuurlijk. Meis, niet teveel tegen op zien, laat het aan je pc over, gewoon jezelf geven, en je zult zien dat het dan achteraf allemaal ook wel meevalt!

Groetjes van iNgrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Net naar het anesthesie spreekuur geweest. Alles goed. Geen problemen. Ik denk, laat ik nog even langs de opname lopen, om te kijken of alles nou goed is. Nou niet dus. Waarschijnlijk een week uitstel. maar dat hoor ik donderdag pas. Ik zou samen met een vriendin op dezelfde dag geopereerd worden, maar omdat zij er al op staat, ben ik de tweede "grote" operatie en mag het niet. En het budget vergoede operaties is ook op, maar omdat ik een combi heb, (BWC betaal ik zelf) zou het misschien toch kunnen, maar wel een week later. Ik heb alles al geregeld voor de 21ste. Mooi k*t. maar ja, als het niet anders is, dan is het zo. Maar heb wel ff staan janken aan die balie.

to be continued..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat vervelend meid!

Ik hoop dat het toch nog door kan gaan op je datum.

Maar wisten ze dit niet van te voren dan? Nu krijg je het zo kort van te voren te horen en ja logisch dat je nu alles al geregeld heb voor die dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Gelukkig dat je toch op je datum geholpen kunt worden!! Je leeft er zo lang naar uit, dan kan je gewoon niet meer wachten, en je hebt alles geregeld! Ik vind t ook heel vreemd dat dit zo kort vantevoren pas wordt opgemerkt dat er 2 grote ok's op de zelfde dag worden gepland. Dat worden overuren voor de pc! Zo'n operatie duurt toch kort aan de 5 uur ofzo. Maar voor jou idd fijn hoor, Nog eventjes!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zegt dat ze met twee man tegelijkertijd aan de gang gaan, dus dat het een uur of 2 à 3 zou.

Ik was allang blij dat ik nog even langs de balie was gelopen.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren twee foto's geplaatst van hoe het nu is. Over 8 nachtjes zal het er hoop ik een stuk beter uit zien. Begin een beetje zenuwachtig te worden. Gelukkig zit deze laatste week helemaal vol met afspraken, concerten, uitstapje met mijn jongens en werken.

Vrijdag maar eens om mijn sport BH's. Blijft raar om een BH te moeten kopen zonder te passen. Ook de nesteldrang is in alle hevigheid toegeslagen. Mijn huis is in tijden niet zo netjes en schoon geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel nachtjes is het voor jou nog Wennie? Ik kan eigenlijk niet wachten. Maar de rij vliegt op het moment, dus voor we het weten hebben we kleinere boobies :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voorbereidingen nu in vole gang! Ben vandaag begonnen met arnica en straks mijn bh's halen. Volgende week rond deze tijd heb ik kleinere en vooral opgehesen boobies en een patte buik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.