Ga naar inhoud

Duikbuuf BVK en BWC 21 november 2013 & littekencorrectie 5 juni 2014 : Dr.Lommen Vlietland Schiedam


Gast Duikbuuf

Aanbevolen berichten

Net bericht gehad van het ziekenhuis, ik moet me donderdag om 8:15u melden. Dus dwars door de spits langs Rotterdam. Maar op tijd weggaan vrees ik.

Op advies van de mevrouw in de BH winkel toch een D en een E gekocht in plaats van een C en een D.

Ik hoop toch echt dat ik wat beter ga slapen d aankomende 3 (!) nachten. Heb toch woesndag maar vrij genomen, kan me nu al amper concentreren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen. Het gaat wel ok. Veel pijn en morfine is mijn beste vriendje. Moet nog tot zaterdag in zkh. blijven. Nog weinig resultaat gezien. Verslagje komt zsm.

Groetjes Duiibuuf. En iedereen bedankt voor de belangstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Gelukkig het is achter de rug! Wel balen dat je zoveel pijn hebt, ook als je helemaal stil blijft liggen? Ik heb helemaal geen morfine gehad, alleen paracetamol. Maar fijn dat je het wel krijgt zodat je de pijn wat kan onderdrukken. Morgen naar huis dus? Hoop dat je snel het resultaat kunt zien zodat je weet waarvoor je het doet. Enne... na een tijdje ben je die pijn vergeten en rest je een mooi lichaam!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, eindelijk fut om eens een verslagje te schrijven.

ik moest er dus om 8.15u zijn, maar aangezien ik dus langs Rotterdam moest, en ik niet van te laat komen houd, waren we om 6.30u gaan rijden en waren we er om 7.45u. gelukkig werd ik snel opgehaald. Op de kamer bleek dat ik om 10.15u pas naar de ok zou gaan, en ik om 9.15u mijn pre-medicatie zou krijgen.

Dus mijn kastje maar ingericht en gewacht. Toen was het tijd en daar ging ik met mijn bedje naar de voorbereiding. De pc kwam meteen nadat het infuus en de plakkers zaten. Eerste mijn borsten zittend afgetekend, en daarna nog staand mijn buik. Foto gemaakt, en op naar de OK.

Na aangesloten te zijn op van alles, werd er een check gedaan, wie ik was, wat voor operatie en toe kwam de volgende vraag: Aan welke kant? Ik riep dus mar: aan de voorkant graag!

En toe de narcose. Ik heb heerlijk geslapen en werd klappertandend wakker op de uitslaapkamer. Kreeg meteen een lekker warmtedekentje. Toch uiteindelijk wel twee uur op de uitslaapkamer doorgebracht. Veel pijnstilling gehad daar, spuitje morfine, spuijte suffenta enz.Daarna op de afdeling mijn mannetje gebeld, en mij in mijn BH gewurmt. Nu nog een 75 E met verlengstukje. De buikband zat er al om vanuit de ok.

Werd op een gegeven moment erg misselijk, en dat was niet tof, ik dacht dat ik doormidden gescheurd werd. Maar na een spuitje in mijn infuus ging het weer beter.

En toen moest ik plassen....en ik mocht niet uit bed, maar ja piesen op een po kan ik dus echt niet liggend of half liggend. dus ben ik toch maar op de postoel gesjord.

Toch stiekem behoorlijk wat pijn gehad en de nacht was erg onrustig. iedere ronde van de verpleegkundige gezien of gehoord, en ieder loopje van de kamergenoten.

Na het ontbijt weer misselijk, maar no way dat ik nog een keer ging overgeven, dus meteen gebeld, en het weggezucht. na wederom een spuitje in het infuus was het weer verdwenen.

Om 11 uur gingen dus de drains eruit. eerst die van mijn borsten, en gelukkig in stereo. Wat een afschuwelijk gevoel. En toen die van mijn buik. Brrrrrr.maar ja ze waren eruit, hoera! op naar de wc. en toen kwam het bericht dat ik met het bezoek mee naar huis mocht.

De rit naar huis was erg onconfortabel, Bij ieder hobbel me geprobeerd schrap te zetten, en toch ook nog in slaap gevallen een paar minuutjes. Toen lekker in mijn eigen bedje gaan liggen. Meteen in slaap gevallen.

Redelijk kunnen slapen, een paar keer wakker geweest, maar ja dat is niet raar.

Gisteren een beetje beneden op de bank gezeten, naar de wc geweest (lag leve de laxeertabletjes) en lekker in mijn bedje gelegen. redelijk geslapen weer vannacht, en nu dit verslagje tikken.

Ik denk dat ik vooral het aan elkaar naaien van mijn buikspieren erg heb onderschat. Mijn borsten branden een beetje, maar die vallen erg mee. heb wel een enorme bloeduitstorting onder mijn rechter oksel.

Maar ik ben erg blij met het resultaat. Op naar de eerste controle aanstaande woensdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat je je nu weer iets beter voelt. Is ook niet niks hè: je hebt eigenlijk gewoon 2 ingrepen :-). En ik heb eens gehoord dat je van een buik operatie sneller kans op misselijkheid hebt. Ik heb daar ook zo'n hekel aan bah.

Wel een beste correctie dus, ben benieuwd naar je resultaat maar herstel is belangrijker. Laat je lekker verwennen.

Liefs Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

amai 500 gram per post is veel :56:

neem maar rustig de tijd om te herstellen, klinkt wel heftig hoor zo 2 operaties in 1 keer!

sterkte meid en hopelijk ben je wel snel van je pijn af !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me vandaag echt zoveel beter dan gisteren. nog steeds een dikke zwelling onder mijn rechter oksel en blauw rond mijn tepels, en buik is flink gezwollen, maar voel me echt top vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben je er vroeg bij vandaag :-). Slapen zal voor jou wel extra lastig zijn? Ik moet alle kracht bij verplaatsen uit mijn buik/benen halen maar jij bent ook aan je buik geholpen. Zei het gisteren tegen m'n man dat ik dat echt heftig zou vinden, heb diep respect voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben een beetje klaar met slapen op mijn rug, maar heb geprobeerd om op mijn zij te gaan liggen, maar dat is ook nog niet tof. Dus maar even doorzetten.

Net op controle geweest, en alles zag er goed uit. Plakkers eraf en nieuw tape erop, en vanavond lekker douchen!!!!!!!! Het gaat iedere dag een stukje beter.

Nog maar een week dag en nacht buikband en bh aan, en dan alleen nog maar overdag, maar ga wel kijken hoe dat gaat. Misschien een correctiebroekje aan 's nachts. En kijken hoe het gaat zonder BH.

Ik ben eigenlijk wel blij dat ik het in een keer kan doen, scheelt me weer een aantal weken revalideren. En nu misschien een beetje afzien, maar dat ben k straks vast weer vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja joh, al wat je nu afziet ben je straks helemaal vergeten, dan is het alleen maar genieten van je nieuwe " ik" Die eerste dagen zonder buikband vond ik heel raar, je bent dat stevige gevoel gewent en ineens is het zo eng zonder. Maar in bed is het wel zalig als je van al die banden en bh enzo af bent vond ik, ben gewent om naakt te slapen en met al dat gedoe rondom je lijf haha... Heb je al foto's van de buik? Houd je veel vocht vast of valt het mee? en wanneer gaan de knoopjes van de hechtingen eruit? Ik gebruikte trouwens na de band nog ff correctiehemdjes (heb je die niet meer van voor de bwc? ( ik kon niet zonder).

Dikke X, houd je goed, doe rustig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen hemdjes die onder je bh door gaan. Maar wel een paar hoge broekjes. Ik heb van de week geprobeerd foto's te laden, maar het ging niet. (mac) Zal morgen nog eens proberen. Zo bezoek en dan natuurlijk douchen!

Volgende week woensdag de hechtingen uit mijn navel (zijn niet oplosbaar) en de knoopjes eraf. Maar ik ben zo blij dat ik nu weer kan douchen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.