Ga naar inhoud

Duikbuuf BVK en BWC 21 november 2013 & littekencorrectie 5 juni 2014 : Dr.Lommen Vlietland Schiedam


Gast Duikbuuf

Aanbevolen berichten

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie

Je moet aan de bovenkant toch wel wat volume missen Duikbuuf, tuurlijk passen die bh's wel, maar je nieuwe vorm komt niet tot zijn recht. Toch?

Hoeveel weken zit jij nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik lees net je stukje over oude bh's die nog passen.. Ik heb geen bvk gehad dus misschien geen verstand daarvan, maar ik denk echt wel dat het met de breedte te maken heeft, die veranderd immers helemaal niet,toch?

Maar misschien zou je eens moeten gaan shoppen en proberen wat de "kleinst" passende maat nu bij jou past; is misschien stom dat ik dit zo zeg maar misschien merk je dan wel goed het verschil???

Ik had vorige week ook een domper, ging in een mamma-care winkel passen voor een fijne stevige bh, heb ik uiteindelijk een Anita-Care prothesebh MAAT 90 C meegekregen.. ik dus huilen huilen huilen, want tja, 625 cc erbij en dan nog maar op 90 c uitkomen.. Achteraf gaan nadenken, deze bh heeft zoveel stretch in dat ik er nog wel zeker 500 cc bij kan duwen; dit kwam alleen dat er geen beugel in deze bh zat; Heb daarna andere NORMALE bh's gaan passen en kom inmiddels op 90 E /90 F uit... heel wat anders dus...

Maar om een lang verhaal kort te maken, laat je niet uit het veld slaan door dit soort "akkefietjes" en misschien kun je eens gaan passen en zoeken naar kleinere bh's?? Wellicht kun je dan toch je oude bh's nog pensioeneren hihi XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren gepast en kom nu uit op een F, dat is een maat kleiner.

Ik heb juist nu meer volume aan de bovenkant. Ze zitten wel 10 keer mooier.

Nog maar even geduld denk ik. En flink aan de sport.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou mij niet verbazen als je straks in de winkel een 85 D past. FF geduld en straks naar een speciaalzaak goed de tijd nemen en kijken waar je op uit komt. No worries!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het eens met Liensje, en je zegt het zelf al, nog ff geduld!

Het feit dat ze nu 10 x mooier zitten is ook al wat waard he? En ja, als over een tijdje echt eens alle vocht helemaal verdwenen is en je helemaal hersteld bent dan zul je wellicht echt wel kleiner uitkomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke maat beha draag je van de kliniek? En welke maat beha's had je voor de operatie? Zit ook veel verschil in merken. Ik heb ook vorige week even snel een oude beha gepast en die zat ook niet heeeel veel te wijd maar ik merk toch echt wel dat er 'vlees' weg is, volume is ook anders.....gelift en voller/ronder. Misschien is het wel door dat laatste dat de beha's nog passen, geen idee.

Ik snap wel je teleurstelling hoor, we zijn ook gewoon heel erg gefocust op onze borsten :67::44: dikke knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Herstel gaat goed, heel erg veel jeukende littekens, veel aan het smeren. Maandag weer aan het werk. Al weer vol aan het sporten (mocht eigenlijk pas vanaf vandaag) Weinig tijd om hier te zijn, want veel sporten, en wat gedoe met mijn jongens. (pubers!)

Maar hoe is het met jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, eerste dagje weer gewerkt. Ben kapot. Nog steeds last van die stomme narcose. Ga ook steeds meer twijfelen of ik de correctie nog wel ga laten doen.

Het hielp denk ik ook niet mee dat ik de hele dag diaree heb (gehad).

Ook de hele dag dat bureau tegen mijn buik merk ik wel aan mijn buikspieren.

Maar morgen weer een poging.

Rustig aan. Ik werd eigenlijk nog niet eens terug verwacht. Hoe een fijne relaxte baas ik heb. Ik kan het bijna niet geloven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog last van de narcose? Wat vervelend. Ik ben 4 dagen po en nergens last van na m'n idee..

Snap dat je dan twijfelt over de correctie.

Morgen werk werken? Succes alvast

Zullen puberende jongens net zo érg zijn als de peuterpubertijd? Hahaha

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erger.. ik heb een jongens tweeling van bijna 15 en de hormonen gieren door het huis. Dramatisch.

ik heb altijd veel last van narcose. Heb het concentratievermogen van een goudvis met alzheimer....... Duurt bij mij helaas heel lang.

Fijn dat je nergens last van hebt. Maar ik heb ook een lastig lijf, dus ben het wel een beetje gewend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoehahaha een goudvis met alzheimer. Ik herken het wel een beetje hoor, ook last van vergeetachtigheid, ik dacht ook wel dat het door die gekke december maand kwam.

Heel,fijn dat je een lieve werkgever hebt, legt toch minder druk bij je en dat is fijn.

Succes met je puberjongens, lijkt me heel gezellig *not*, hier zit namelijk nu een peuterpuber in bad te jengelen en huilen omdat het niet gaat zoals hij wil, zucht.

Ik ga ff foto's gluren :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen even terug naar de PC. Heb het gevoel dat er een hechting bij mijn buik eruit wil piepen, maar er niet uit komt. Begint een beetje te ontsteken. Ik word er helemaal gek van, jeuk en pijn. dacht dat ik er vanaf was, maar helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De PC heeft het er ook niet uit kunnen peuteren. Heeft zelf geprobeerd met een mes, maar hij wilde het er niet uitsnijden, "want dan werd het een bloederige bende". Ik moet wachten tot het gaat "pruttelen" dan kan ik het zelf, of hij het er zo uitrekken. Dus nu pleister op mijn heup en afwachten.

Nu op naar maart om te kijken of en wanneer de correctie van het litteken gaat plaatsvinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, omdat ik zo slecht tegen de narcose kan. En mijn baas is heel coulant geweest, maar ik weet niet of hij dat nog een keer is. Dus vandaar. Maar het litteken komt wel boven mijn slips uit, dus eigenlijk is het wel nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je hoe lang het herstel zou zijn van de correctie? Misschien als het niet al te lang is dat hij er wel mee instemt of misschien heerst er dan een griepje hihi...

Ja als het boven je slipjes uitkomt dan ga je je er denk ik steeds meer aan storen.... en wat is er nu leuker dan kleine slipjes kopen , die grote willen we niet meer hé duikbuufje :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope! nooit meer groot en hoog om die bulk vel in te stoppen! Ik ga in maart terug en dan overleg ik wel met de PC. Eerst ff die stilzit kilo's eraf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.