Ga naar inhoud

vanessa b : 3 oktober 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum vanessa b!

Gefeliciteerd met je datum! Dr. de Meyere heeft een hele goede naam hier op het forum.

Ik zal je topic hernoemen en verplaatsen nar operatieverslagen.

Als je vragen hebt: stel ze gerust! Er is altijd wel iemand die je antwoord kan geven of je op de juiste weg kunnen helpen.

Rechts bovenin heb je de zoekbalk, via daar kan je ook veel informatie opzoeken.

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja had vroeger mooie grote ronde borsten. Maar na twee kindjes en tweemaal borstvoeding was er al heel wat verdwenen van mijn borsten. Nu ben ik ook nog eens twintig kilo kwijt en hou ik bijna niets meer over. Dankzij mijn thuis werk kon het zo vlug ben wel blij want dan heb ik tegen nieiwjaar weer stralende nieuwe borsten. Bedankt voor de steun al allemaal want het blijft toch spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum en inderdaad wat lekker snel! Het blijft natuurlijk spannend, maar gelukkig is het aftellen bij jou zo voorbij. Vandaag wordt ik geholpen door de Meyere en heb er helemaal zin in haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vanessa,

heb jouw borsten gezien en je hebt bijna dezelfde beginsituatie als ik. Ik heb ook altijd volle borsten gehad maar door het afvallen had ik een lege 75C overgehouden.

Ik heb 350cc voor de borstspier gekregen en ik ben nu gezegend met een 70G cup!

Als je een vriendschapsverzoek stuurt dan kun je mijn foto's zien. Natuurlijk is het niet zeker dat jouw borsten er zo uit gaan zien maar dan heb je een idee.

Liefs,
Marjolein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super zeg zo snel al. Ik moet helaas nog even wachten. Heb je foto gezien, al heb ik zelf nog geen ervaring, ik heb inmiddels wel gezien dat borsten die al een zwangerschap hebben doorgemaakt er natuurlijker uit komen te zien. Zeker bij De Meyere zal vast heel mooi worden. Ik zal je volgen ben benieuwd hoe het gaat. Succes>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 2 dagen meid.... Spannend!!!!!!!!

Als jouw herstel net zo makkelijk gaat als bij mij dan hoef jij je echt geen zorgen te maken. Ik moet wel eerlijk zeggen dat Bruno heel makkelijk over de operatie praat maar na een week verlof was ik alweer aan het werk. Dus dat ging echt vlot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja morgen is het zover krijg ik mijn nieuwe borsten. En ja heb al veel goede commentaar gekregen over d'r de myere. Ben er erg gerust in dat dat allemaal goed komt er er wel goed zal uitzien. En ook omdat hij zei dat ik genoeg huid over heb om het zo natuurlijk mogelijk te laten uit zien. Ja borstvoeding geven is echt zalig maar het doet inderdaad wat met uw borsten. Gelukkig hebben we daar dan goede dokters voor die dat kunnen oplossen en ons onze vrouwelijkheid kunnen terug geven hihi. Ben ook blij dat ik een goede job heb waardoor ik het ook zo snel kon laten doen. Hou jullie zeker en vast op de hoogte hoe het gegaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.