Ga naar inhoud

vanessa b : 3 oktober 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

MJLK, on 04 Oct 2013 - 15:38, said:

Haha Esmiralda, ik heb nog best lang mijn borsten vastgehouden als ik bijvoorbeeld over een drempel reed met de auto. Dat was zo'n vreemd gevoel. Ook herinner ik me nog dat als ik onder de douche stond dat ik ze dan echt heel goed vast hield. Bang dat ze eraf zouden vallen.....

Ja als ik loop heb ik ze altijd vast en met douchen helemaal en dan wordt ik gewassen door mijn vent hihi

Die zei ook al, ben je bang dat ze er af vallen? hihi pestkop

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Amai amai wat een verademing met die wikel er af. En dan nu de sportbh. En wat zie ik ...amai zoooooo mooie borsten. Dr de myere heeft echt zijn best gedaan. Ik ben echt tevreden. Pijn heb ik nog steeds niet buiten mijn rug van het liggen en wat stijf maar voor de rest mag ik echt niet klagen. Fofo's staan er op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo deze nacht echt goed geslapen. Pijn heb ik nog steeds niet gehad. Gisteren avond was de douch ook zalig. Even alles uit oef. Vandaag enkel wat een druk van de sportbhbeugel op de zijkant maar geen pijn. Deze avond nog eens een foto trekken om te kijken of er al een verschil is dan gisteren. Ben benieuwt want hoor hier dat het elke dag betert en steeds mooier wordt. We zullen zie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He met mij gaat het hier super ik herstel heel goed en snel. Kan al terug alles doen. Enkel zware dingen opheffen gaat nog niet. En de armen boven de schouder gaat ook nog niet. Maar voor de rest super! Ben blij dat het zo vlot gaat wens iedereen zo een herstel toe. Deze nacht ben ik wel eens wakker geworden op mijn zij, vraag mij wel af of dat niet erg is dat ik al op mijn zij slaap(zonder ik het wel zelf besef). Voor de rest ben ik 's avonds wel eens blij dat ik de sportbh kan uit doen voor een douchke. En kijk er dan heel graag naar ze worden inderdaad steeds mooier. Zal straks nog eens wat foto's posten. Maar ben heel tevreden. Zal ook blij zijn als ik mijn sneedsjes eens zal zien om te zien hoe die er uit zullen zien maar zal nog even geduld moeten hebben de 16de mogen de draadjes er uit. Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net je foto's bekeken maar ze zien er super mooi uit!

Wat fijn dat je zo'n goed herstel hebt. Ik ben ook wel eens wakker geworden met mijn armen boven mijn hoofd en ik ga ervan uit dat als je het niet bewust doet, dat het geen kwaad kan. Je kunt helaas in je slaap niet alles regelen.

Geniet van je borsten want je mag er super trots op zijn. Bruno heeft mooi werk geleverd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 5 weer een goede nacht gehad. Heb wel nog steeds pijn aan mijn linker arm maar denk ondertussen dat dat komt van het infuus. Dus wat stijf maar gaat wel over, veel bewegen. Met de BOOBIES alles super. Ze voelen al veel zachter aan en niet zo hard meer. Het natuurlijk gevoel komt terug. Enkel van aan de draadjes tot ongeveer aan mijn tepel is het gevoel nog wat voos. Maar voor de rest heb ik over gevoel. Zal blij zijn als ik terug kan beginnen werken want wordt hier zot van niets te doen. Kan wel veel maar niet in de hoogte of nog geen wasmanden op heffen dit voel ik nog goed in de spieren. En mijn werk is strijken dus ja zal dat nog even moeten wachten. Vrijdag ga ik voor de eerste keer terug met de auto rijden ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het strijken nog even niet doen hoor. Nog even geduld hebben ;-).

Helaas ben ik het gevoel onder aan mijn borsten en tepel nog steeds kwijt. Hopelijk komt het nog terug. Hopelijk komt dit nog maar ik ben er bang voor.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb dat gevoel ook wel. Maar dr.bruno zegt dat dit met de tijd zou moeten terug komen en ik hoop het. Tepels zelf zijn heel gevoelig. deze avond ga ik ook de plakker onder de linker borst eens verwijderen aangezien ik daar wat een ongemakkelijk gevoel heb en zo weet ik dan of het sneetje ok is of niet. En leggen er daarna een nieuwe plakker op. Zal dan ook eens een foto van trekken. Het enige waar ik het moeilijk mee heb is dat ik,mijn armen nog niet kan bewegen zoals ik wil en met twee kids in huis hihi. Maar we bijten door en rusten zoveel mogelijk maar mag zeker niet klagen want heb in de hele ingreep nog geen pijn gehad, enkel wat ongemakken vb armen stijf, tepels gevoelig, draadjes die wat trekken en voos gevoel onderaan de borst. Dus mag niet klagen appsolut niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat het zo snel beter gaat met je!

Ze zijn ook echt mooi jouw nieuwe boobies :).

Hopelijk ga ik ook zo snel herstellen!

De dag na de operatie hebben we bezoek en de 2de dag komt er een hoopje familie, hopelijk kan ik beetje normaal bewegen :).

Hoelang mag je geen auto rijden?

Want ik haat het om thuis te zitten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de borstspier geneest beter, minder last en ik vindt het natuurlijker. Je mag de dag erna al terug met de auto rijden. Ik kon alles al de dag erna je moet gewoon goed luisteren naar je eigen lichaam. Want heb al gemerkt dat dat voor iedereen toch verschillend is. Ik heb totaal geen pijn gehad enkel wat stijf gevoel aan de armen maar voor de rest niets van last. Wat het wel leuk en gemakkelijk maakt als je twee kinderen heb rondlopen. Mijn herstel valt dus super goed mee. De draadjes zijn er vandaag uit gehaald om 16.15 u en ik ben super trots en fier op dr. Bruno hij heeft echt super werk geleverd. Foto's van mijn sneedjes vind je in mijn galerij. Voor iedereen die het wil laten doen ik vindt het echt een aanrader je vrouwelijkheid komt er zeker mee terug en je voelt jezelf weereen trots fiere vrouw allé ik toch altans!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heerlijk dat jou herstel zo soepel gaat meid! Wel rustig aan blijven doen he ;)

Het is inderdaad een aanrader voor je vrouwelijkheid! Wat een super gevoel is dat he. Als ik in de spiegel kijk denk ik wauw!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heb nog wat foto's in mijn galerij gezet. Ik genees goed. Nu ik terug aan het werk ben voel ik wel wat spierpijn maar voor de rest valt het eigenlijk nog goed mee. Nu alles zijn vorm begint te krijgen ben ik best tevreden. Maar ik denk dat het ergens tussen mijn oren zit dat ik ze misschien toch liever iets groter had gewild. Maar allé weet dan weer voor wat ik kan sparen. Ze hebben mij wel gezegd dat het zeker een half jaar kan duren tegen alles zijn uiteindelijk vorm heeft. Dus we zullen wel zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vanessa,

Wat goed dat je zo snel geneest, zal wel een hele opluchting zijn.

Ik heb je foto's ook bekeken en ik moet zeggen dat ik het echt een prachtresultaat vind, als het bij mij al half zo mooi word dan ben ik al heel tevreden :-).

Ik ben ook wel blij te lezen dat er ook snelle genezers zijn, ik kan alleen maar hopen dat ik ook zoveel geluk ga hebben ;-).

Gefeliciteerd nog met je nieuwe borsten en nog een heel voorspoedig herstel gewenst.

Grtjs : A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.