Ga naar inhoud

Wennie76 : 26 november 2013 : Dr. Bauland : Sanavisie


Aanbevolen berichten

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag precies 6 weken PO. Tijd is voorbij gevlogen. Het werken gaat goed, ben wel blij dat ik bijna 6 weken herstel heb kunnen nemen.

Huishoudelijke klusjes die zwaar zijn heb ik nog steeds niet gedaan :-). Morgen naar de chirurg voor de laatste controle en dan hoor ik vanzelf wat ik mag. Echt rekken boven m'n macht voelt ook nog gevoelig.

Ik heb de foto's van de afgelopen 6 weken terug gekeken en gek genoeg vind ik m'n borsten het mooist als ik 11 en 17 dagen PO ben, blijkbaar hou ik toch meer van stevig en rond dan ik dacht....dankzij dit forum veranderen ideaalbeelden :-).

Momenteel zitten mijn tepels niet op dezelfde hoogte en daar baal ik ontzettend van. Ik hoop dat de chirurg daar morgen iets over kan zeggen waar ik iets geruster van word.

Foto van vandaag is gepost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Niceday,

Consult was goed. Borsten zagen er goed uit en ik mag alles weer. Ik hoef niet speciaal ergens mee te smeren.

Het hoogteverschil van m'n tepels is 1 cm. De chirurg zegt dat ik het minimaal 6 maanden en liefst een jaar de tijd moet geven om de juiste vorm te krijgen. Als ik dan nog ontevreden ben dan mag ik terugkomen. Ik hoop dat dat niet nodig zal zijn :-).

Ik blijf hier posten en foto's plaatsen. Heb veel aan dit forum gehad en nog steeds eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wennie,

Wat fijn om te lezen dat alles er goed uitzag, en vooral dat je weer alles mag! Ik hoop ook dat het verschil in tepelhoogte na verloop van tijd bijtrekt en er geen heroperatie nodig is.. Dus weer dat geduld hé..

Maar uhm, dat je alles weer mag hé........... wil denk ik toch niet zeggen dat je weer meteen volle bak aan de gang gaat met alles hé..

Let toch nog maar beetje op en probeer toch je rustmomenten tussendoor te pakken!

Liefs Liekje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Liek,

Ja nu geduld hebben idd. Ik mag alles maar pijn is de grens hoor :-). Ik hou dat ook goed in gedachten. Ga langzaam weer wat dingen in het huishouden doen die zwaarder zijn. Heb m'n zoontje van 4 alweer een keertje opgetild (ging goed) en wil morgen de ramen eens proberen te lappen. Heb wel super zin om te sporten maar eerst lekker beha's shoppen *leuker om te doen*.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wen,

Hoe gaat het nu met je? Is het hoogteverschil inmiddels wat afgenomen of is het te vroeg om er iets over te zeggen?

:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb je in mijn topic wel verteld over de huidige kwaliteit van kleding, maar hoe is het nu met je boobies?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Liensje, nee hoogteverschil niks veranderd. Ik ga bij precies 2 maanden weer foto's maken, en daarna iedere maand, dan kan ik het eventuele verschil zien :-).

Ben wel blij met de operatie hoor, de kliniek en de mensen die er werken. Heb goede zorg gehad, luxe zelfs. Ik moet nu alleen echt geduld hebben, liefst een jaar. Ben me al wel aan het oriënteren op internet, lipofilling eventueel om het verschil te herstellen. Hoop alleen dat ik dat niet nodig ga hebben.

Ik ga van de week weer beginnen met sporten, kijken of dat lukt. Ben ruim een week beroerd geweest, niet echt griep, heb ook gewoon gewerkt maar wel misselijk, koppijn en verkouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het ook niet voor je meid!

Aan de andere kant, als je niet helemaal tevreden bent over een jaar zou ik niet twijfelen over een hersteloperatie.

Denk dat het idd een goed idee is om het maandelijks vast te leggen. Ik twijfel er niet aan dat je borsten nog volop aan het herstellen en aan het veranderen zijn. Hoop echt dat het bijtrekt!!!

Doe rustig aan van de week en succes met het sporten!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag precies 2 mnd PO. Tijd is voorbij gevlogen en ik weet niet eens meer hoe mijn 'oude ' borsten waren :-). Ondanks dat het resultaat nog niet is wat ik hoopte ben ik wel blij dat ik het heb gedaan.

Gisteren ook weer heerlijk naar de sauna geweest, littekens of niet, ik heb geen wondjes meer en ik was er zoooo aan toe. Het was heerlijk en in de schemer vielen de littekens ook niet zo op :-).

Vandaag ook nieuwe foto's en vanaf nu wil ik iedere maand foto's maken, kijken of het verschil nog bijtrekt in positieve zin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Duikbuuf, mij is juist verteld dat met de J methode het resultaat ronder zou worden. Ik denk zelf dat er bij die borst iets teveel weefsel is weggehaald. Ik had een klein verschil per borst en er is bij 100 gram meer aan de ene kant weggehaald. Ik vermoed dat dit iets teveel is geweest ten opzicht van het verschil voor de operatie.

Een heroperatie denk ik voorlopig nog niet aan :-). Ik geef het 6-12 maanden de tijd om te vormen en wie weet hoe ik er daarna over denk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Wennie,

Hoe gaat het met je meid? Ben je blij met het resultaat en is het nog wat bijgetrokken?

Ik hoop het voor je hoor. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden, het gaat redelijk goed met me. Herstel duurt langer dan ik dacht. Heb dagen dat ik toch nog wel pijn heb, zelfs nog flinke opleving van stukjes litteken dan. Alsof er nog hechtingen uit willen ofzo. Ik plaats binnenkort weer nieuwe foto's. Probeer de focus niet teveel meer op het verschil in borsten te leggen, zit er helaas nog wel en trekt ook niet bij.

Ik geef het tot 1 jaar de tijd, dan zullen de littekens ook rustiger zijn en kan ik het beter beoordelen vind ik. Nu is het allemaal nog te vers, en ik genees qua littekens ook altijd wat trager, dat weet ik.

Ik heb al wel zin om een leuke bikini te gaan kopen :-). Heb overigens nog steeds een oude beha aan, die was nog van voor de bevalling maar zit me nu gewoon het lekkerste. Is een 75d, kom nu met een nieuwe beha denk ik uit op een 80c. Ga binnenkort shoppen. Heb 1 nieuwe beha gekocht na de operatie en die bevalt me dus niet, ik wacht dus nog even tot ik minder last heb van de littekens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Wennie,

Erg interessant om je ervaringen te lezen. Ik twijfel zelf ook nog over een BVK. Wat bij mij ook wel een punt is dat je dan wellicht geen borstvoeding meer kan geven.. Verder lijkt de operatie me zwaar maar het lijkt mee te vallen als ik het hier lees.

X Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik heb nu waarschijnlijk een hechting die door de huid eruit wil. Afgelopen zondag en gisteren bloed uit dat plekje gehad, beetje pus. Vandaag bij de dokter geweest en moet het goed spoelen en in de gaten houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey wennie,

Wat een gedoe joh, ik hoop dat je hechting er inmiddels uit is en dat het is hersteld!?

Liefs, liensje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Nu bijna een jaar later kan ik alleen maar zeggen dat ik erg blij ben dat ik deze stap heb genomen. Ik zit nog steeds op een flinke maat: 80d maar het is steviger.

Littekens zijn nog wel aanwezig maar ik weet dat ik daarmee wat lastiger herstel. Ik ben minder blij met mijn rechterborst. Die heeft nog een soort van hoekje, tepel is daar ook niet zo mooi in het midden vind ik. Nu zijn borsten van nature ook niet helemaal gelijk dus ik accepteer het ook gewoon (voor nu ).

Gevoel in tepels is ook 90% terug. Ik ben heel blij met mijn nieuwe look, kleding valt echt mooier en de nadruk is weg bij m'n borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.