Ga naar inhoud

Wennie76 : 26 november 2013 : Dr. Bauland : Sanavisie


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zie vandaag dit forum pas voor het eerst. Ben al wel wat jaren aan het twijfelen over een bvk en heb daar wel veel info/foto's van bekeken op internet.

Ik ben 37 jaar en heb nu 75F. Geen intenties meer om nog een keer mama te worden, we hebben al een kleine rondlopen van 4 jaar. Nu is het dus tijd om van de woorden daden te maken ;-)

Ik hoop hier meer mede lotgenoten te vinden die een bvk hebben ondergaan en dat hun ervaringen me nog wat meer info geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum! Spannend allemaal hè! Er is wel wat info te vinden over bvk hier, maar merendeel gaat over borstvergroting zal je merken! Desalniettemin ben je net zo welkom hier. Veel plezier met lezen!

Ps. Ik ben best benieuwd hoe jou natuurlijk 75F eruit ziet, ik heb namelijk een vergroting gehad en heb nu dezelfde maat als jij, maar ik ben dus benieuwd hoe het eruit ziet wanneer je van nature deze maat hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dat kun je instellen als je een album aan maakt voor wie de foto zichtbaar is... Dus als je kiest voor alleen vriendinnen kunnen niet members deze foto niet zien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet me eigenlijk gelijk nog wat van m'n hart: ik ben bang en twijfel ontzettend....moet ik dit laten doen? Pfff wat als.....nou en dan komen er wel 100 bezwaren. Maar als ik dan kijk naar de meesten hier dan zie ik wel dat het goed voelt voor het meerendeel.

Zo lang mee bezig en dan toch zo twijfelen, ben er best verdrietig om :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik denk dat die twijfel bij heel veel dames hier heel herkenbaar zijn.. Zo ook bij mij.. Al jaren twijfel ik er over en heb ook al 10000 redenen bedacht om het niet te doen, maar aan de andere kant denk ik, ik twijfel al jaren en die bv gaat gewoon niet uit mijn hoofd... Als ik het nu niet doorzet dan gaat het nooit meer uit mijn hoofd dus moet het maar gewoon doen want zo ongelukkig door gaan is ook geen optie meer!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Na mijn intake bleek ik toch nog vragen te hebben, had die gemaild en kreeg uitnodiging voor 2e gesprek. Wilde de goedkeuring afwachten en die heb ik sinds gisteren, pfff, dat voelde best raar toen ik die kreeg. Het kan nu allemaal echt plaatsvinden.

Vandaag gebeld met de kliniek en een afspraak gepland bij dr. Bauland. Gewoon goed om even een andere visie te horen: toch een heftige ingreep en het moet wel mooi worden :-).

Ga nu over 2 weken op 2e gesprek en kan dan eind november geholpen worden. Spannend allemaal hoor. Heb er wisselende gevoelens bij. Ik ben soms gewoon een bange schijterd en andere momenten denk ik dat ik er ook gelijk een liposuctie van de buik/taille bij wil laten doen.......hoe groot is het contrast haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon doen! Je zal er zo veel plezier van hebben! Ik ben op 2 juli jl. geopereerd en zou het zo weer opnieuw doen! Ik ben van een F cup naar een C cup gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou datum is ingepland op 26 november. Het blijft kliniek Sanavie in Mill maar ik word geholpen door dr. Bauland. Heb nog een afspraak met hem over een goede week en dan direct met de anesthesist.

Kan dan ook 6 weken kalm aan doen. Week 5 en 6 zijn dan de kerstvakantie weken en dan ben ik vrij ivm schoolvakantie van onze zoon. De weken ervoor maak ik mijn vakantie uren nog op.

Heb dr. Bauland nog niet gezien maar wel veel goeds gelezen over hem. Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wennie,

Gefeliciteerd met je datum!!! Je kunt nu lekker beginnen met aftellen!

Ik zal je titel aanpassen en verhuizen naar operatieverslagen. Hier kun je straks dan ook je verslag plaatsen.

Succes met het aftellen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx allemaal meiden, ja nu aftellen, had zelfs nog eerder ingepland kunnen worden maar dit komt me beter uit ivm thuissituatie en werk. Kan nu alleen wel meer zenuwen opbouwen :-)

Loop in de stad al wel te kijken naar kleinere beha's met een half oog, zal wel vreemd worden in het begin hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Loop in de stad al wel te kijken naar kleinere beha's met een half oog, zal wel vreemd worden in het begin hihi.

hier idem, alleen voor grotere bh's ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Spannend hè dat aftellen? Ik ben ook geoppeerd door dr bauland En ik kan je zeggen het is vriendelijke man die luisterd naar je verhaal.

Ik kan alleen maar positief zijn.

Heel veel succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wennie,

Ik wens je veel succes met aftellen. Als je nog vragen hebt beantwoord ik die graag.

Bij mij is het alweer 2 jaar geleden en het is de beste beslissing die ik tot nu toe heb genomen. Ik kan nu echt genieten van mijn kleinere mooiere borsten.

Vergeet niet even te kijken bij de Algemene BVK topics....daar heb je handige tips en tricks voor bij de operatie en wat mee te nemen enzo.

Ik zal je via PB ff mijn wachtwoord geven waar je om had gevraagd vorige week.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Update van mijn kant: vorige week bij de chirurg geweest voor 2e consult en anestheloog voor intake. Voelde heel goed, leuke man is dr. Bauland.

Afgelopen week wel steeds meet twijfels pfff, toch eng en overal beren op de weg zien :-(. Maar ik ga door hoor.

Vanmiddag gebeld voor de tijd en ik word dinsdag om 8.45 verwacht. Ik sta ingepland om 9.15 en daar ben ik erg blij mee. Hoopte ik al op. Wel enorme kriebels sinds ik de definitieve tijd weet, nu is het zo echt allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bijna zover voor je. spannend hoor. Ik moet zeggen, mijn borsten vallen heel erg mee. heb er weinig last van. En oh wat ben ik blij dat ik het gedaan heb. Je voelt gelijk dat je minder last van je nek hebt. En je ziet er ook meteen heel anders uit. Geef die beren op de weg een dikke knuffel, en ga ervoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste update van mijn kant, ik ben verbazingwekkend wakker haha.

Uitgebreid verslag volgt maar ik ben om 9.30 op de operatiekamer weggemaakt. Werd om 12.00 goed wakker op de verkoeverkamer en lig nu kiplekker op een eenpersoons kamer. Voel en goed, pijn is met pcm goed te onderdrukken. Ik was super zenuwachtig toen we hier vanochtend aankwamen, wilde op de verkoeverkamer toen ik lag te wachten nog weglopen hihi.

Gelukkig niet gedaan, toen het infuus geprikt was en dr. Bauland bij me was geweest ging het een stuk beter. Wat een lieve man, hij stelde me echt gerust en nam even de tijd om met me te praten over mijn zenuwen.

To be continued :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy!

Ik ben gisteren geholpen en ben nu lekker thuis! Hoeveel is er bij jou verwijderd?

Sterkte met het herstel meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.