Ga naar inhoud

Loulou2011 : 3 oktober 2013 : Dr. Luijendijk : Diakonessenhuis


Aanbevolen berichten

Goedendag meiden

Ik ben jennifer en ben 26 jaar

Ik krijg 3 oktober mijn borstvergroting in ht diakonessenziekenhuis bij dokter luijendijk.

Ik vind het allemaal heel spannend hihi

Mvg jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

Dat is al snel!! idd super spannend denk ik.. Ik ben pas 14 november aan de beurt, maar kan nu al niet meer wachten!!

Wat voor protheses krijg je en hoeveel cc?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej cindy ja zeker voor mij zou ook eerst de planning zijn november of januari maar ik werd van de week gebeld dat er een uitvaller was op die datum dus ik ben helemaal blij hihi.. Ja ik heb een dochter van 2 en had voor mijn zwangerschap altijd al hangende borsten nooit hoe het moest zijn nu ben ik ook nog eens 30 kilo afgevallen dus er is zo goed als niets meer van over haha ik heb dus aardig was vel en ruimte dus er moet ook flink wat in ik krijg naar verwachting 500 cc xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Spannend!! En al lekker snel!

Ik zal je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan sta je meteen goed voor als je ook een operatieverslag wilt schrijven hier :)

Dan kan dat gewoon ook in dit topic en heb je alles bij elkaar staan :)

Heel veel plezier met aftellen!!

En veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Ik ben de 3 dagen voor jou aan de beurt voor mijn bv. Ik zal ook zo'n 500cc krijgen om alles op te vullen.

Ben zo benieuwd hoe het zal zijn straks. Zenuwen heb ik gelukkig nog niet, maar misschien komt dat nog.

In ieder geval veel succes over 2 weken!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii meiden

Jaaa echt super spannend

@andrea 28; ik word geopereerd door dr luijendijk hihi

@emsiralda; ooh dus wij hebben een beetje het zelfde verhaal heb jij een voor foto van hoe het nu is ben echt benieuwd dan

Xx jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loulou2011, on 21 Sept 2013 - 17:05, said:

@emsiralda; ooh dus wij hebben een beetje het zelfde verhaal heb jij een voor foto van hoe het nu is ben echt benieuwd dan

Ja waarschijnlijk wel. Ja ik heb een voor foto staan, maar dan moeten we eerst vriendjes worden anders kun je ze niet zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ladies ik heb eindelijk mn VOOR foto's geüpload pfff meer moeite mee dan ik dacht

Hey meid! Ik heb net even je voor foto's gezien! Ik snap dat je er moeite mee hebt maar wat zullen ze mooi worden! Alvast heel veel succes vrijdag!

Liefsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes vandaag :) en de opvolgende weken ook ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meidennnnn

Kort verslagje

JEEEJJJJJ ik heb me boobbies ik beh zoooo blij

het ging allemaal heel vlot om 06:45 moest ik me melden in het ziekenhuis ik werd gelijk naar mijn kamer

gebracht kleding uit ok jasje aan onder de deken afscheid genomen van mn man en moeder

en werd direct naar de voorbereiding gebracht infuus ingebracht klein gesprekje

foto's gemaakt afgetekend en ik ging de ok in spannendddd operatie heeft uurtje geduurd

Er zijn flinke grote anatomische protheses ingegaan bij mij

Ik was zeg maar een nogal moeilijk geval zoals jullie ook op mijn voor foto's zagen

Met de ronde kreeg hij het niet mooi het hang kreeg hij er niet uit dus nu is het anatomisch geworden

Ik kan niet anders Zeggen dan dat ik nu al zoooooooo blij ben met het resultaat ik ben echt verliefd

Ik zal gauw foto's maken morgen als ik mag douchen

Ik voelde me toen ik wakker werd in de uitslaapkamer gelijk redelijk en ging me steeds beter voelen

gelijk zelfstandig wezen plassen me eigen beetje opgetut in bed haha en totaal niet ziek ofiets van se narcose

Dat scheelt me echt een heelll stuk hoor

(Is het raar dat ik niet weet hoeveel cc erin zit haha gewoon vergeten te vragen van de zenuwen)

Meiden tot gauww

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeh! Super fijn dat het allemaal zo goed is gegaan en dat je je zo goed voelt!

Ben benieuwd naar je foto's! :D

Heb je niet zon klein mapje mee gekregen met 2 stickers erin waarop staat welke protheses je hebt en hoeveel cc? Anders kun je het altijd nog vragen als je op controle moet. :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.