Ga naar inhoud

Loulou2011 : 3 oktober 2013 : Dr. Luijendijk : Diakonessenhuis


Aanbevolen berichten

hee Loulou,

een vriendin van mij heeft 2 jaar geleden een borstvergroting gehad.. zei was naar de dokter gegaan en had tegen hem gezegd dat ze niet lekker in haar vel zat en dat ze daardoor helemaal depressief werd enzo en toen heeft ze haar borstvergroting helemaal vergoed gekregen, maar zei was wel helemaal plat dus weet eigelijk niet hoe het zit met ongelijke borsten..

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Met grote borsten heb je daar echt fysiek last van. Met kleine, lelijke of ongelijke borsten (of alledrie tegelijk :106: ) kan je gewoon functioneren. Het is dan geen medisch probleem.

Vroeger deden ze er inderdaad minder moeilijk over.

Zie nu je reactie pas..... En wil je graag uitnodigen om mijn foto's te bekijken voor de bv.....

Denk je echt dat je normaal kan functioneren?......

Ben potverdomme nooit met mn kinderen wezen zwemmen..... En ook ik kreeg lichamelijke klachten, van mn schouders..... Van het kromlopen.... Niet van het gewicht van de borsten, maar van het gewicht van het. Minderwaardigheidscomplex die op mn schouders rustte......

De opmerkingen op de havo tijdens het douchen al kreeg; " nou seth heeft ook helemaal geen borsten"......

Borstverkleining wordt vergoedt MAAR (zal wellicht geen vrienden maken met deze opmerking) dat als veel vrouwen zouden gaan afvallen en sporten het ook een gedeelte van hun problemen zou weg nemen.....

Ik kon sporten wat ik wilde, maar mijn probleem zou niet minder worden, welliswaar alleen maar groter.....

Ik wilde niet grotere borsten omdat ik het mooi vind, ik wilde eindelijk eens borsten hebben om me vrouw te voelen, me niet meer weg te hoeven cijferen...... En kun je over push up beha's beginnen,,,,, er was niets op te pushen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie nu je reactie pas. Het was niet mijn bedoeling iemand te beledigen hoor! Als we over borst-complexen gaan beginnen... ik heb nou ook niet bepaald de knapste meegekregen ;-)

Ik snap wel wat jij bedoelt, maar voor de zorgverzekeraar is dat geen fysiek/medisch probleem maar een psychisch probleem. En dat vergoeden ze niet (meer). Het schijnt dat dat vroeger makkelijker ging.

Loulou, heb jij het trouwens nog nagevraagd bij jouw verzekering?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.