Ga naar inhoud

AmC : 14 oktober 2013 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast AmC

Aanbevolen berichten

hallo dames,

Ben vanmorgen gebeld over maandag.

Om 10.00 uur daar zijn en om 11.00 de o.k.

Ben zo benieuwd of het nu weer mooi word ? :106:

Even aftellen nu nog 4 dagen en dan heb ik hopelijk weer mooie boobies :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

spannend, hoop dat het nu mooi word voor je!

wat heb je er nu eigenlijk inzitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel lizyy en suus78.

Komt hopelijk ook wel goed ja maar ben 7 weken terug ook een wissel ondergaan

bij visser en daar beetje verkeerde keuzes in gemaakt vandaar me twijfel nog een beetje :1:.

@ lizyy Ik had bij mijn 1ste bv silliconen 300 cc anatomisch.

Nu zo'n 7 weken geleden een wissel bij dr.visser ondergaan en heb nu de monobloc hydrogel 480cc maar zit onder tussen alweer op mijn oude cup maat misschien zelfs nog iets kleiner (scheelt zich niet zo heel veel). En maandag krijg ik de monobloc soft one siliconen xp 695 cc.

xje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze hele topic gelezen, jezus meis wat een gedoe !!

Ik zie dat vandaag je grote dag is!?

Ben zeer benieuwd en wens je heeeel veeel succes !! Hoo pdat het nu wel na je zin in..

Groter worden ze zeker denk ik met zoveel cc's meer! haha

Liefs Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

succes meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Even een snelle update .

Vanmorgen werd ik om 9 uur al gebeld dat ik al kon komen als ik wilde er was iemand uitgevallen ( zat vast in het verkeer) dus kon mijn operatie eerder gedaan worden.

Wij zijn meteen vertrokken ( het is maar 10 min rijden vanuit mij naar de arenborghoeve).

Ik kwam binnen en kon meteen mee lopen naar de voorbereidings/recovery kamer hier me om mogen kleden en toen kwam de pc nog even kijken foto's maken en aftekenen (heeft ze de eerste wissel btw niet gedaan).

Naar de o.k. gebracht en binnen no time sliep ik heerlijk natuurlijk.

Hele fijne anesthesist dezelfde als voorheen gelukkig.

Werd wakker en ja hoor ik heb volgens mij wel de borsten die ik wilde, moet natuurlijk nog wel een aantal weekjes wachten voor het echte resultaat er is maar ze zien er nu al heel mooi uit volgens mij heb een beetje de bh vooruit getrokken even spieken hihi.

Na de operatie kwam de anesthesist nog even kijken of alles goed ging met mij en pc kwam ook nog even langs, met een zeer gepaste opmerking tegen de zuster : Heb je ook meteen gevraagd of de grootte nu groot genoeg is haha.

Ze zei dat alles goed verlopen was tijdens de o.k. ze heeft me linkerborst wat ingenomen zodat die niet meer zo nar buiten zou vallen en ze zei dat dit een mooie oplossing was voor deze borst.

Zal morgen of overmorgen een foto plaatsen ga nu lekker even rusten.

Heel erg bedankt lizyy & Lieneke .

Operatie dus gelukkig geslaagd en nu hopen dat het resultaat een beetje zo blijft.

Ze zijn gelukkig wel mooi naarmate me figuur dus denk zeker niet te groot :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

proficiat met je boobs :D

fijn dat het nu toch goed blijkt te zijn :)

en groot genoeg ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel lizyy en suus78

Oh wat toevallig en hoe gaat het met jou herstel suus78 en ja idd in wellness moet het een stuk goedkoper zijn hè maar ben achteraf wel blij dat ik hier in Venlo ben gegaan want ben een aantal keer terug gemoeten en dat rij ik in 10 min dus...

Xje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen dames,

Heb vannacht een goeie nacht gehad zeer goed geslapen en kwam goed me bed uit.

Heb nog zo'n hele erge last van me borsten alleen aan me linker borst hele erge jeuk ???

Heeft iemand dit ook gehad heb dit namelijk de eerste en tweede keer niet gehad is dit nomaal?

Voor de rest ziet het er super uit vind ik alleen me rechterborst ( links voor jullie op de foto) moet wel nog wat bij trekken zit wat meer naar buiten vind ik

hoop dat dit nog wat bij trekt ?

Over het algemeen nu al zeer tevreden met het resultaat .

xje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ben vandaag1 week po, alles gaat perfect.

Niet echt veel pijn gehad gelukkig, vanaf dag een gewoon kunnen slapen 's nachts gelukkig.

Ben tot nu toe nog steeds heel blij met deze wissel.

Ik heb alleen een vraagje waar me plooi is ingemaakt jeukt het enorm echt niet normaal hebben jullie ook jeuk gehad aan je borst ?

Niet bij het litteken maar aan de zijkant van mijn borst.

En heb ook zo'n branderig gevoel daar maar als ik me kliniek bh er een beetje vanaf haal dan trekt dit weg heb nu een doekje tussen de bh en de borst gelegd en dit

helpt wel ten opzichte van het branderig gevoel alleen de jeuk DAMN niet normaal.

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit herken ik heel erg! Soms zo een jeuk aan de zijkant en onderkant van mijn bosten. Volgens mij zijn gewoon de zenuwen aan het genezen en komt het gevoel straks langzaam terug. Dat branden had ik heel erg als ik van liggen naar rechtop ging. Wow dat deed echt zeer. Ze stonden dan echt in de brand en kon ze alleen maar vasthouden om het te minderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik herken dit ook, jammer genoeg :P

het branden deed echt zoveel pijn, sterkte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh ja het branden herken ik niet, maar jeuk wel!! En alleen maar ´s nachts eigenlijk. Trouwens, hebben jullie ook dat jullie meer zweten ´s nachts?? Ik zweet normaal nooit veel ,maar na de bv echt veel, mijn shirtje en sportbh zijn dan gewoon vochtig!!

Ahhh jeuk is niet leuk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, hebben jullie ook dat jullie meer zweten ´s nachts?? Ik zweet normaal nooit veel ,maar na de bv echt veel, mijn shirtje en sportbh zijn dan gewoon vochtig!!

Nee daar heb ik geen last van. Je heb toch geen koorts he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.