Ga naar inhoud

AmC : 14 oktober 2013 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast AmC

Aanbevolen berichten

hallo dames,

ik ben in 2007 voor het eerst geholpen ben toen naar 300 cc druppelvorm gegaan.

Inmiddels heb ik 2 zwangerschappen achter de rug en waren me borsten heel lelijk geworden.

Hangen enz.

Ben inmiddels voor de tweede keer geholpen ben van 300 cc silicone druppelvorm naar 480 cc rond Monobloc® CMC Hydrogel rgegaan ik had gehoopt ze weer mooi recht te hebben staan

en een mooie bolling te krijgen en het resultaat is veel lelijker dan hoe ze waren.

Ik ben zeer teleurgesteld en kan daarom woensdag terug komen voor een gesprek.

Het is nu zo'n vijf weken geleden dat ik de wissel heb gehad, ik heb in een borst ontzettend lelijke plooien zitten

en verwacht dat ze nog erger gaan worden aangezien het pas 5 weken geleden is dat ik de wissel heb gehad.

me linker borst begint ook een beetje een rare vorm te krijgen terwijl deze op zich wel mooi was voor de wissel .

Ik ben wel van silicone naar Monobloc® CMC Hydrogel de pc had me wel gewaarschuwd dat er wat plooien konden onstaan en

sowieso erger dan bij silicone maar dit had ik echt niet verwacht.

De pc heeft me gezegd dat ik een lift nodig zou hebben voor weer een mooie vollere borst maar ik heb al een aantal uurtjes hier zitten lezen op het forum

en ben een beetje van mening dat ze me een high profile of extra high profile had aan moeten raden en meer cc.

(Wist voordat ik deze site vind echter nog niets af van low//high/extra high profile af )

Ik zou graag jullie mening willen horen wat jullie van deze wissel vinden en of ik een beetje in me gelijk sta hier mee ben al een aantal

dagen erg verdrietig erover.

ik plaats een paar foto's zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi am,

Jeetje zeg wat erg voor je. Ik heb je foto bekeken. Het is echt niet netjes zo, moet ik eerlijk zeggen. Ik kan me voorstellen dat je er verdrietig van word. Ik ben benieuwd hoe het gesprek woensdag verloopt. Waarom heb je ervoor gekozen om voor hydrogel te gaan als ik vragen mag?

Groetjes Mo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Moontje 1977,

De kliniek hier in venlo werkte hiermee en na een beetje research op het internet leken dit mij

wel mooie en ook nog eens gezonde protheses.

Al hoewel ik nu denk dat ik een verkeerde keuze hiermee heb gemaakt en het beter bij siliconen protheses had kunnen blijven.

Ik had in mijn vorige wel een plooi zitten maar de zat aan de zijkant en zag je over het algemeen helemaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat zonde van zon hele wissel zeg !!!De ene borst lijkt ook groter dan de ander,had niet nodig geweest als dat ook meteen aangepast was, denk ik.

Ik hoop echt dat je arts je nog helpen wil.

Ik denk persoonlijk dat er idd high profile in had gemoeten en ook geen hydrogel.

Maar dat had jij ook niet kunnen weten natuurlijk,dat is logisch.

Een lift lijkt me wat overdreven,daar word vind ik altyd wel erg makkelijk over gedacht.

Sterkte met je gesprek alvast ,hoop dat het je wat opleverd.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me bij vlinder aan, ik denk ook niet dat je een lift nodig hebt, je tepels wijzen niet naar beneden. Wel ben ik ook van mening dat ze dat grootte verschil aan hadden kunnen passen en een hoger profiel met meer volume zou wellicht een mooier resultaat geven, zonde van die plooi ook! Succes met je gesprek, laat je niet afschepen hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vlinder : inderdaad zonde van mijn wissel ik heb met dit resultaat ook hele erge spijt.

Mensen die me kennen vragen allemaal of ik ze kleiner genomen heb ???

Dan had ik liever me borsten voor de operatie gehad.

Ik hoop ook echt dat mijn pc dit begrijpt en me er alsnog mee wilt helpen en dat ze me

tegemoet wilt komen hiermee.

Ik was ook vergeten in mijn verhaal te zeggen dat ik dit verschil van grootte ook wel heel erg vind zoals jullie kunnen zien was dit

verschil er al maar ik vind dat zij had moeten zeggen dat er in de ene borst iets meer moest dan in de andere dit is ook

niet ten sprake gekomen helaas dus ik heb hier verder ook niet over na gedacht.

Andrea28:

Ze heeft me een advies gegeven om die plooi op te vullen met mijn eigen vet maar nu

ik hier wat rond heb geneusd ben ik van mening dat als ze me inderdaad die high profile had geadviseerd

dat die plooien ook niet waren geweest ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je specifiek om hydrogel verzocht? Want dan zijn de mogelijkheden heel beperkt. Of in ieder geval qua projectie. Kan zomaar zijn dat je met 300cc siliconen evenveel projectie of meer had dan nu. De 480cc is een redelijk brede prothese vergeleken met de projectie. Kan me voorstellen dat je baalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens komen mijn borsten redelijk overeen met jou foto verwachtingen. Alleen dan wat kleiner. Heb je ze voor de spier? Dacht dat hydrogels bij voorkeur achter/dual planet geplaatst worden juist om die rimpeling te voorkomen. Overigens vind ik dat verschil wat er voorheen was eigenlijk ook al tw groot hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee liesje83 ik heb niet specifiek voor deze gevraagd.

pc raadde mij deze aan ik heb de dag van de operatie nog een gesprek met haar gehad

om mijn twijfel voor of achter de spier nog eens te bespreken ze antwoorde erop dat omdat

ik ze nu ook al voor de spier had het beter was ze nu weer voor de spier te zetten.

En dat ik twee operaties nodig zou hebben om ze achter de spier te kunnen zetten ???

Heb jij ook de hydrogel protheses dan ?

snap niet zo goed wat je met deze zin bedoelt : Overigens vind ik dat verschil wat er voorheen was eigenlijk ook al tw groot hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ook ik kan me indenken dat je hier echt van baalt... die plooi valt echt wel hard op, ik zou zeker ook deze foto's meenemen naar je gesprek, ook die van voor de wissel, zodat je ze naast elkaar kunt leggen, geen pc die zijn fout dan niet toe zal geven. Denk dat het zowiezo een her-operatie zal worden, en ik hoop dat je er samen met je pc uit komt zodat t je geen extra geld gaat kosten. Hou ons op de hoogte van wat de pc er over zegt (wie was je pc?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook hydrogel maar dan 440cc. Het zou kunnen dat het nu niet meer anders geplaatst kan worden, dat weet ik verder niet. Maar rimpels was voor mij reden dual plane te laten doen.

Bedoel dat ik het verschil in je borsten voor de wissel ook al groot vond. Dat had denk ik toen al anders gekund/gemoeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de keuze monobloc zo verkeerd niet is....

Zelf denk ik dat het met de plaatsing te maken heeft....achter de spier is vaak ook niet aan te raden,maar weet dat zij wel vaak achter de spier werkt,maar dat heeft ook echt genoeg nadelen....

Dual pane haalt toch de boel ook al hoger want de spier houdt m dan toch vast....zo te zien is voor de spier waarschijnlijk niet de beste keuze geweest....

Succes en zoals gezegd,laat je niet af schepen, want dit zal ze zelf ook zien dat t geen vooruitgang is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingrid k:

De voor foto is sowieso van haar zelf die heeft zij gemaakt ik heb de na foto's zelf gemaakt en die

heb ik op mijn telefoon staan eng ik der ook zeker laten zien.

Ik ben geopereerd in de arenborghoeve door dr.vissers, ze heeft heel veel goeie recensie en

al jaren ervaring vandaar dat ik ook eens goed ben gaan zoeken google enz.

Ik hoop ook echt dat ze me gaat snappen maar dat zien we woensdag dan wel.

even over het verschil liesje83 ik had bij me eeste bv niet zoveel verschil

dit is puur door de zwangerschappen gekomen helaas, daarom vind ik ook

dat zij dit had moeten zijn en in mijn rechterborst meer aantal cc had moeten doen

zodat het een stuk minder zou worden.

heb jij foto's van jouw bv dual plane ?

dankjewel sjattie en de rest die me succes wenst, ik ga zeker proberen

me niet te laten afschepen maar op dat gebied ben ik nogal onzeker en snel

uit gepraat te raken bedoel ermee als zij bijv. zal zeggen van jij hebt met mijn advies

ingestemd ofzo dan ben ik al snel uitgepraat maar gelukkig gaat mijn vriend mee die is niet zo
snel de mond te snoeren .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor foto's in mijn gallerij staan, na de wissel zal ik dit weekend wel even plaatsen. Om ze te zien moet je even vriendjes worden. Ben ook bij dr visser geweest en vind haar zeer prettig werken, laten we hopen dat ze met een goede oplossing komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind haar ook heel prettig liesje83 en een vriendelijke fijne vrouw i

Ik hoop dan ook dat ze een oplossing vind samen met

mij, heb een hoop werk van haar gezien en over haar gehoord

En dat was allemaal goed daarom ben ik ook

naar haar gegaan ik zal wel net pech hebben gehad

en toch een beetje verkeerd zijn begrepen door haar

hoe ik het precies wilde en bedoelde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt andrea28 ben ook blij dat die mee gaat.

Ik denk dat als die hydrogel niet high profile

te verkrijgen zijn want kan daar namelijk niets over vinden op google

dat ik dan hoogstwaardschijnlijk ook weer voor

silliconen ga dan maar het mooier voor me gezondheid.

Dat denk ik inderdaad ook pinkboobie en vind wel dat zij dit had moeten zeggen/zien.

Dankjewel soetkin met mijn vriend erbij zal het hopelijk wel goed komen . Duimen maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. vreemd, want dit is niets voor dr. Visser normaal gesproken...

Ze werkt idd graag met de hydrogel prothesen, maar dit resultaat zal zijn ook niet goed vinden, neem ik aan...

Echter, om geen rimpels te krijgen, of in ieder geval minder, zou misschien silicone die wat vaster gevuld zijn, een betere oplossing zijn voor jou..

Ik heb echter even in de catalogus gekeken voor je (van monobloc) en je hebt wel degelijk een high profile prothese!! Dus daar is niks mis mee.. Een hoger profile bestaat niet in de monobloc, dan zou je moeten kiezen voor de silicone. De hydrogel bestaat namelijk alleen uit low en uit high profile :)

Bespreek het eens met dr. Visser!! Ze is normaal de beroerdste niet.

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

best_boobie,

Nee inderdaad en haar werk is normaal ook super toen ik van het consult af kwam was ik heel enthousiast, verheugde me op de operatie zeg maar.

Begrijp me niet verkeerd ik wil haar ook helemaal niet in het negatief dag beeld zetten hoor, maar ik ben gewoon heel teleurgesteld op het resultaat tot nu toe en ben ook bang dat als we nog een aantal weken verder zijn dat het alleen maar erger gaat worden.

Ik begrijp alleen niet dat ze me in mijn rechter borst niet iets meer cc heeft gedaan want het verschil dat ziet iedereen toch ?

Maar goed ik heb aanstaande woensdag een gesprek met haar en hoop op een goede uitkomst voor mij en dat ze inderdaad de beroerdste niet is.

Denk ook inderdaad dat als we tot een oplossing komen hoogstwaarschijnlijk de siliconen gebruikt moeten worden en meer cc om die plooien en een lift te voorkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amc

Wat lastig voor je! Je hoopt nu weer mooie borsten te krijgen en dan krijg je zorgen.. Ik heb zelf ook monobloc hydrogel... 1ste bv overigens.. En volgens mij heb ik high profile.. (rond 440 cc)

Maar ik vraag me af of het echt gaat om de hydrogel of eigenlijk om de plaatsing... Ben erg benieuwd wat je pc gaat zeggen! Laat je niet afschepen met "kijk maar aan" of bladiebla.... Jij hebt hiervoor betaald dus mag je ook wel wat moois verwachten toch!

Succes!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.