Ga naar inhoud

Vlinder25 : 27 januari 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Vlinder, nog 3 daagjes voor jou!! Ik zou graag met je willen ruilen hoor haha. Ik ben vanaf vandaag gestopt met roken, drinken alles eigenlijk haha. Maar ik ben tegelijkertijd ook sinds volgende week heel erg op mn eten aan het letten want ik wil 5 kilo afvallen (1te is al gelukt dus nog 4), dit wordt dus niet echt de vrolijkste week van mn leven haha. Dus ik heb vanochtend ook even een hijsje genomen van mn vriend, dat kan toch geen kwaad?! Ik heb het gewoon echt nodig haha.

Nou meid ik leef met je mee, ben zo benieuwd naar je verhaal en het resultaat natuurlijk! Zou ik je foto's zometeen ook mogen zien??

Liefs Coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ha Coco,

ja, het is zeker allemaal spannend. De slapeloze nachten zijn nu dan echt toe geslagen, en dit weekend ben ik ook wat ziekig van de zenuwen geweest. Maar ja, nog even doorbijten.

Het niet roken gaat bij mij steeds beter. De hele dag merk ik er zelfs niets van, s avonds kan ik nog wel zin hebben in een trekje. Ik rook ook nog steeds af en toe een hijsje van mijn vriend. Het zal vast wel kwaad doen,in tegenstelling tot helemaal niet roken, maar ik ben verslaafd.

Ik ben van plan mijn topic zo goed mogelijk bij te houden, ook wbt foto's. Mijn ww is Vlinder2009

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaaaaaa vlinder!!!!

nog twee daagjes en dan is het voor jou ook zover! Ik ben zo benieuwd hoe het bij jou wordt. Ik las dat je al erg zenuwachtig bent! geef je er gewoon aan over, het komt helemaal goed :)

Ik tel met je mee!!!!!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder, bedankt voor je ww! Ik ben echt zooooo benieuwd hoe het je allemaal vergaat morgen.. Ik hoop niet al te slecht, want dan durf ik niet meer!! haha nee hoor, komt vast allemaal goed! Morgen rond deze tijd ben jij er waarrschijnlijk al vanaf en dan zitten wij nog met de zenuwen.. Hoe lang moet je blijven in de kliniek voordat je weer naar huis mag? Of verschilt dat per persoon / geval? Ik heb ook nog de nacht slapen in het ziekenhuis om tegenop te kijken pfff... Nou ja, hopelijk ben ik lekker moe van de narcose en kan ik veel slapen!

Ben je al helemaal klaar? alle spulletjes ingepakt etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden!

Dank voor al jullie lieve berichten :)

Ik ben goed zenuwachtig, al beginnen de zenuwen nu raar genoeg wel wat in te dimmen. Ik merk dat ik steeds minder last heb van het niet roken en dat drukt de zenuwen ook wel wat in.

Ik ben minder :104:

;)

Ik moet vandaag nog een paar dingen regelen voor in huis eigenlijk. Heb mee gekregen dat je niet plat wilt liggen vlak na de operatie, dus heb een rekje voor in bed geregeld waar je je kussen oplegt zodat je niet plat ligt. 2 koud compressen, toch die artica druppels.

Verder nog wat huiselijke dingen. Heb geen hotel meer geregeld. Ik moet vanavond tot 22.15 werken, en om dan in haastig gevoel nog naar den haag te vertrekken en nog in te moeten checken.... :wacko: Ik slaap erg slecht nu en eer ik dan in slaap val, ik weet het niet. Dus we vertrekken om 6.00 sochtends. De spits begint om 7 dus dan hebben we 3 kwartier om in de file te kunnen staan waar we normaal een kwartier over zouden doen... Moet goed zijn toch???

Ik zal aan jullie denken, en bericht volgt dezelfde dag!!

Veel liefs

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat spannend Vlinder, morgen is de GROTE dag!

Jeetje, hoe voel je je nu?

Ben zo benieuwd hoe je het gaat ervaren!

SPANNEND!!!! :126:

Succes en zet 'm op!

Een paar daagjes doorbijten daarna en dan heb je het ergste gehad!

En tegelijk het mooiste haha!

Liefs, Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder, waarschijnlijk spreek ik je niet meer dus alvast heeeeeeeeeel veel success morgen! Ik zal aan je denken hoor! Hoop dat het een leuke relaxde ervaring voor je wordt. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlinder!

Je hebt ze! GEFELICITEERD!! Ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat?!

Eindelijk meid!

Ik wens je vanaf hier alvast heeel veel beterschap!

Ik kijk uit naar je verhaal!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

BIER EN TIETEN! SJALALALALALA! BIER EN TIETEN! SJALALALALALA...! :51: (.)(.)

whoeeeeeeee GEFELICITEERD!!! :64::116::136::143:

Ik kan me voorstellen dat je even moet bijkomen vandaag (ook de komende dagen), maar kijk erg uit naar je verslag!

Wat spannend! Ben erg blij voor je en erg nieuwsgierig! :14:

Sterkte en rust goed uit.

Liefs, Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai lieve dames.

Ontzettend bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik had vanmiddag eigenlijk al een heel uitgebreid verslag getypt, maar toen viel mn computer uit, weg verslag, en dat had me nogal wat moeite gekost.

Ik doe het nu dus iets beknopter.

Alles is goed gegaan, de operatie is volgens dr koopman perfect verlopen. Het team was ontzettend lief voor me. Ik voelde me echt op mijn gemak. Er werden grapjes gemaakt en de sfeer was fijn.

Bij aankomst werden we naar mijn prive kamer gebracht waar het blauwe operatie hemd, slofjes, badjas en badmuts op bed lagen te wachten. Dit mocht ik aantrekken. Toen nam de zuster foto's van mijn borsten.

Weer even wachten. Dr koopman kwam binnen in zijn uniform. Hij tekende mijn borsten af. Dat was een spannend moment. Hier was mijn vriend allemaal nog bij. Ik kon nog wat vragen stellen, en inderdaad, het verschil tussen de borsten wordt juist minimaler. Dr koopman ging alvast naar de ok, ik mocht wachten op de anesthesist. Wat een leuke vriendelijke grappige man was dat zeg!! Heel voorzichtig ook. Hij vroeg me nogmaals of ik nergens allergisch voor was. Toen mocht ik met hem mee naar de ok. Ik nam afscheid van mn vriend en was heel zenuwachtig. Toen ik de ok binnenkwam stelden de overige 2 zusters zich meteen voor. Ik mocht op het bed gaan liggen. Ze vertelden me wel 100 keer dat ze heel goed voor me zouden zorgen. Op dat moment kun je dat niet vaak genoeg horen hahahaha. De anesthesist en dr koopman maakten wat grapjes zodat ik me fijn voelde. Ik had gevraagd of ze alles wilden vertellen wat ze gingen doen, zodat ik niet ineens onder zeil zou zijn. En dat deden ze. Heel fijn. Het infuus werd aangelegd, heel netjes, daarna kreeg ik antibiotia toegediend, en daarna iets tegen misselijkheid. De anesthesist vertelde dat hij me de narcose ging geven. Hij zei dat ik binnen 2 min in slaap zou zijn, misschien wat misselijk of draaierig. Ze vroegen me naar vakanties, en weg was ik. Toen ik bijkwam had ik het heel koud. De zuster haalde meteen een verwarmde deken voor mijn voeten en 2 warm gevulde handschoenen waar ik mijn handen op kon leggen. De verwarming werd ook meteen omhoog gedraaid. Ze was ontzettend lief voor me. Mijn vriend mocht me 1 minuutje zien. De dokter en anesthesist kwamen ook om beurten bij me kijken. Ik had veel pijn en kreeg morfine toe gediend. Dit hielp wel wat.

Na water, thee en wat koekjes moest ik naar de toillet. 2 Zusters kwamen daarvoor eerst de drains verwijderen. Dit ging redelijk. Je voelt het wel, maar het gaat heel snel. Toen plassen. Mezelf even bewonderd in de spiegel :) het was mooi. Het infuus werd er daarna afgehaald en ik mocht naar huis. De hele dag ging het vrij goed. s avonds wel veel pijn, meer in mn rechter rug bij mijn schouderblad dan in de borsten. Ik heb in de stoel geslapen met een voetenbankje ipv in bed. In bed ging echt niet. Ik ben wel een paar keer wakker geworden maar heb vrij goed geslapen. Beter dan ik dacht.

Moet zeggen, dat het me tot nu toe wel mee valt. Natuurlijk doet het pijn en gaat het allemaal niet gemakkelijk, maar ja, daar heb ik me wel op voorbereid. Een grote tip die ik mag geven, koel je borsten na de operatie, de koelzakken werken bij mij heel goed, zowel tegen de zwelling als tegen de pijn.

Tietje, heeeeel veel succes morgen!

Laat het gewoon maar over je heen komen, en ontspan!!

LIEFS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Vlinder!

Ben blij dat het allemaal zo goed verlopen is voor jou !

En het is ook wel fijn als de mensen allemaal zo lief waren voor u , dan voel je je toch al iets meer op je gemak waarschijnlijk?

Waarschijnlijk ga ik ook voor dual plane kiezen en ronde geruwde protheses , hoe valt de pijn mee als de pijnstillers ietwat uitgewerkt zijn?

Geniet van je nieuwe boobies in ieder geval! En ik ben benieuwd naar je foto's ( tenminste als je er voor gekozen hebt om foto's op het forum te plaatsen ) !

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.