Ga naar inhoud

Vlinder25 : 27 januari 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Heeeeeeeeeeeey Vlinder!

Fijn dat alles goed is verlopen!

Vond je ze er al mooi uit zien?

Ik begin 'm nu wel te knijpen.... :19:

Deed het echt vreselijk veel pijn? Was het draaglijk?

Kreeg je pijnstillers mee naar huis?

Heel veel sterkte, hoop dat het herstel voorspoedig gaat!

Veel liefs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Haha, ja je voelt het wel hè! Hebben ze jou dan niet gevraagd als je de pijn een cijfer mocht geven op een schaal van 1 tot 10 welk cijfer je dan zou geven?

Ik heb 8 gezegd :rolleyes: , had gelezen dat je het hoog moet aanhouden :125: dan zou je sterke pijnstilling krijgen!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

hoe gaat het met jullie?

vandaag mocht mijn tape er af... Heel zenuwachtig natuurlijk. Moet zeggen dat het echt wennen is. Het moet natuurlijk allemaal nog indalen en vorm krijgen, dat besef ik wel, heb daar genoeg over gezien. Minimee, moest wel meteen aan jou denken.

Verder lijkt heel mijn lijf wel opgezwollen, het ziet er allemaal maar raar uit. Het douchen was wel erg fijn.

Toch kan ik niet wachten tot het er allemaal beter uit ziet.... Het is nu toch wel wat schrikken, ondanks de wetenschap dat ik geduld moet hebben. Qua pijn gaat het allemaal wel. Ik zit ook gewoon aan de paracetamol. Misschien helpt dat bij mij beter omdat ik normaal gesproken niets slik? Merk wel dat ik rustig moet blijven zitten en slapen in bed gaat niet. Maar stil zitten in de ergonomische stoel doet wonderen.

Mij is inderdaad gevraagd na de operatie een cijfer te geven van 1 tot 10. Ik had echt veel pijn en gaf een acht, maar dat had hoger mogen zijn, wilde alleen geen mietje wezen. Het is een groot verschil qua pijn tussen links en rechts.

Er staan nieuwe foto's op mijn album.

Nu maar hopen dat de tijd snel voorbij gaat zodat ik er wat gelukkiger mee kan zijn.

LIEFS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vlinder, ik heb je foto's weer even bekeken. Je ziet inderdaad net zoals je bij veel meiden hier ziet dat de vorm er echt nog een beetje in moet komen.. Ik denk dat je de komende dagen wel snel gaat verschil gaat zien hoor! Ik ben natuurlijk (nog) geen ervaringsexpert, maar dat maak ik op uit de foto's die ik heb gezien. Maar de maat is wel mooi toch??

Lijkt me echt raar als je zo het idee hebt dat je hele lichaam er anders uit ziet. Daar ben ik ook angstig voor! Freaky... Doe deze week gewoon nog lekker rustig aan, en denk aan alle mooie bikini's die je deze zomer zal dragen hihi. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meissie!

Wat fijn om weer wat van je te horen!

Balen dat je nog zoveel pijn hebt, ik denk dat dat echt komt door de dual plane plaatsing. Dat is toch een stuk pijnlijker. Maar per dag gaat het vast beter! Je hebt iig je nieuwe boobies.

Heel veel rust en veel water drinken, meis. Voorral groene thee, dat helpt vocht afdrijven.

Zou je me via pb nog eens je ww kunnen sturen, weet niet of ik m al een gehad heb maar kan m nergens vinden. ik ben nu wel erg benieuwd hoe het er nu uitziet.

Ik snap je gevoel heel goed dat je schrok van de vorm...;) maar zoals ik veel heb gehoord heeft het tijd nodig meis! Geduld geduld! :(

Ik zou echt per drie dagen eens een foto maken en dat het verschil bekijken anders wordt je er depri van. Ik deed dat veel te vaak.

Douchen is echt fijn he :) lekker even ontspannen!

Nou meid, laat lekker voor je zorgen en probeer een beetje afleiding te vinden!

ik hou je in de gaten :P

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha lieve meiden!!!

Ben zo benieuwd naar hoe het tietje is vergaan!

Ik heb vanacht voor het eerst in bed geslapen. Een boel kussens onder mijn hoofd en het ging redelijk. Ben wel vaker wakker geworden, maar gelukkig begint de grootste zwelling in mijn onder rug nu ook wat af te nemen. Lijk wel de gebochelde van de klokkenluider van notre dame!!

Mijn lijf heeft echt wel een optater gehad, het ziet er allemaal behoorlijk anders uit. Nu houd ik nogal makkelijk vocht vast dus dat zal er vast wel mee te maken hebben.

Hoe is het allemaal met jullie?

Hadden jullie ook zoveel vocht op verschillende plekken?

Mijn borsten doen vooral aan de zijde van de buitenkant pijn. Hoop vandaag wel even een wandelingetje te maken, want ook mijn stoelgang zit een beetje op slot. Ben normaal gesproken vrij beweeglijk en dat kan nu niet. Mijn lichaam merkt dat verschil wel. Pfff vind het sowieso erg moeilijk stil te zitten hahaha.. Kan niet tegen rommel dus ben geneigd steeds van alles op te ruimen, maar dat mag natuurlijk niet.

Ben vanaf ma weer grotendeels alleen, vraag me nu alleen af of dat al wel kan?

Straks weer nieuwe foto's. Ik zou de tip van minimaxi te harte moeten nemen, maar aan de andere kant wil ik wel graag van iedere dag foto's om het gehele proces vast te leggen.... Ben jij eigenlijk al op controle geweest minimaxi?

Coco, je bent bijna aan de beurt meid!! Hoe gaat het met je???

LIEFS :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlinder,

Ik hou het kort..

ik zag je fotos het ziet er goed uit!Natuurlijk moet het allemaal nog beter vorm krijgen, maar toch!

Vond je het niet heel eng om te gaan douchen? Ik durf niet zo goed, morgen mag ik...deed het pijn dat douchen?Is volgens mij niet comfortabel..en hoe voelde het op opnieuw je BH aan te doen?

Hoe voel je je nu?

De pijn is echt niet te harden hoor..poeh..

Ik durf eerlijk gezegd ook niet de kijken naar het resultaat als de tape er af is...gek he?

Heel veel leifs en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi vlinder

ik had je nog niet gefeliciteerd! geweldig dat De dag nu eindelijk achter je ligt, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Heel veel sterkte toegewenst de komende dagen!

liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlinder!

Die zwellingen?? naja je hebt het gezien, bij mij dus ook :P Maar in je rug>> hmm vind ik wel appart maarjah dat vocht moet toch ergen heen en waarschijnlijk is het bij jou naar onder gezakt.

Fijn dat je iig weer in bed kan liggen! Je zal zien, met de dag gaat het beter.

Die pijn aan de zijkant van je ribben dat herken ik ook heel goed, voel het nu nog steeds. Ze hebben daar natuurlijk flink moet sjorren om die prothese daar te krijgen. Dat zal ook nog wel een beetje blauw worden. Het is ook voorral een soort spierpijn wat je daat voelt maar dat rekt langzaam weg. Dat gevoel bij je ribben hou je nog wel even. Waarschijnlijk zit daat nu ook heel veel vocht wat ook nog een extra op je ribben drukt en waardoor het strak staat. Maar echt dat wordt langzaam minder.

Die stoelgang? ook heel herkenbaar. Ik heb na 6 dagen uiteindelijk een clysma moeten nemen... Heb hetzelfde als jij, kan ook niet lang stil zitten. Maar dat komt ook voorral door de narcose hooor... en de de beweging Uiteindelijk hebben je darmen echt stil gelegen. Heb je ook zo'n opgezette buik?

Probeer veel kiwi's te eten. Een kop koffie op de nuchtere maag blijkt ook te helpen. en veeeel water drinken, is goed voor vochtafdrijving en de stoelgang. Verder veel vezels en weinig vet.

Je kan misschien een stukje buiten wandelen als je denkt dat je het aankan. De kou is wel een beetje naar/ pijnlijk. Probeer wel zo rechtop mogelijk te lopen en loop anders gewoon een beetje door het huis.

maar zou ik je ww nog eens mogen? Ben zo benieuwd hoe het eruit ziet?

In princiepe denk ik dat je je maandag wel weer kan redden. Zorg dat alles binnen handbereik staat en blijf lekker in je huispak/ pyama.

Ff afzien meid, maar met de dag gaat het beter!

Ik moet trouwens maandag naar Bilthoven om mijn hechtingen te laten ontknopen :P.

nou beterschap meid!

liefs minimaxi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlinder!

Ik lees dat alles goed is meegevallen. Dat is altijd fijn om te horen!

Hopelijk ben je tevreden met het resultaat, maar dat zal wel. :)

Oh en ik ben ook wel benieuwd naar je foto's, is het mogelijk om je ww door te sturen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Tietje

Had al eerder vandaag gereageerd, maar de computer hield er weer eens mee op :104:

Wat een verhaal hee van de narcose, vechtertje inderdaad!! Gelukkig is het nu wel achter de rug. Ik kan me voorstellen dat je ongelofelijke pijn hebt. 450 cc wowhee! Ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet aan moet denken dat er bij mij nog 100cc extra in zou zitten, en dan bedoel ik de pijn, niet de grootte. Bij jou moet je spier natuurlijk nog meer uitrekken dan bij mij. Dat kost een boel pijn!! Moet wel eerlijk zeggen dat ik een beetje bang ben dat mijn borten misschien toch te klein zijn uitgekozen aangezien jij er 100cc meer in hebt gekregen op oog van de pc.

wbt de tape, ja dat vond ik ook heel spannend. En hoezeer je ook weet van te voren dat het tijd nodig heeft, is het toch moeilijk om je borsten te zien. Had ik tenminste. De eerste dag douchen was op zich wel fijn, maar ook wel raar. Ik heb mijn borsten de hele tijd vast gehouden omdat het ontzettend zwaar voelt, ook voelt het alsof je huid een beetje knapt. Bij mij dan... Vandaag voor de 2e keer gedoucht en dat was wel echt fijn. Hield mn borsten nog steeds wel vast. Als je de bh uit doet voelt het heel raar en zwaar. Ik moest vandaag even wachten met om doen omdat we m even hadden gewassen, en kon eerlijk gezegd niet wachten tot ik m weer aan kon doen omdat het voor veel versteviging zorgt.

Als je morgen je borsten voor het eerst ziet, maar meteen denken aan het feit dat het tijd nodig heeft!! Ze voelen nu nog meer als een paar balonnen. Nu ben ik op het moment toch wel 1 grote vocht ballon dus echt aantrekkelijk voel ik me sowieso niet.

Lieve Tietje, we gaan hier samen doorheen hoor! Ik denk heel veel aan je en wens jou ook veel sterkte!!

LIEFS :119:

Hey vlinder,

Ik hou het kort..

ik zag je fotos het ziet er goed uit!Natuurlijk moet het allemaal nog beter vorm krijgen, maar toch!

Vond je het niet heel eng om te gaan douchen? Ik durf niet zo goed, morgen mag ik...deed het pijn dat douchen?Is volgens mij niet comfortabel..en hoe voelde het op opnieuw je BH aan te doen?

Hoe voel je je nu?

De pijn is echt niet te harden hoor..poeh..

Ik durf eerlijk gezegd ook niet de kijken naar het resultaat als de tape er af is...gek he?

Heel veel leifs en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames!!

Dank je wel voor jullie felicitaties!!

Het is toch een beetje een vreemde tijd dit...

Ik heb vanmiddag even een klein wandelingetje gedaan buiten. Het was ook zo mooi. Het is wel pijnlijk en lastig hoor. Maar goed, blij dat ik er even uit was. Voel me toch soort van opgesloten, en met al dat vocht in mn rug doet een wandelingetje mijn rug veel goed.

Ik hoop ook allemaal dat de maat goed is en niet te klein...

Oei minimaxi, wat een gebeuren met je darmen!! Ik kon gelukkig wel een beetje naar de toillet vandaag en hoop dat het goed komt. Je(ons) lichaam reageert gewoon wel heftig op de veranderingen. Hoe gaat het nu met je??

Ik merk met lopen inderdaad wel dat ik recht op moet lopen. Moet sowieso wennen aan het gewicht!!

Hoop wel dat ik snel dat extra vocht verlies want voel me nu net zo aantrekkelijk als een opgezette bebrilde skippybal..

Wilde vandaag wel weer eens kleren aan ipv de jogging-outfits en dat was nog een hele klus omdat ik zo opgeblazen ben. Niks past echt zeg maar....Spannend maandag!! Ben benieuwd !

Heel veel liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi vlinder, ik begin de zenuwen wel een beetje te voelen hoor nu het zo dicht bij komt! Pfff... Ik ben echt jaloers op jullie, jullie hebben de operatie tenminste al achter de rug. Ik haat zenuwen...grrrr... Maar vanaf maandag hoor ik ook officieel bij de club! Hihi leuk hoor! Hoe voel jij je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Vlinder!

Hoe gaat het met je vandaag? Voel je je al beter en zie je al wat verschil?

Ik heb vanochtend even je foto's gezien en ik snap precies wat je bedoelt en hoe je je voelt. :147:

Bij jou zit ook erg veel zwelling. Jah meis, dan zeg ik het nu toch tegen je... geduld geduld geduld.. heeeel veeel geduld...Maar ik weet het dat is moeilijk...In het begin is het moeilijk maar het went en je moet maar zo denken het wordt echt beter...

Ieder lichaam is verschillend en wij hebben de pech dat er echt heel veel zwelling zit.

Mijn borsten veranderen nu langzamerhand en heb toch gisteren voor het eerst mijn blije momentje even gehad :)Ik heb vanaf dag 9 geen foto's meer geplaatst omdat ik hetzelf niet zo goed aan kon zien. Morgen gaan de hectingen eruit en die stomme pleister eraf en dan zal ik foto's plaatsen.

En hoe gaat het nu met de pijn en je buik?

Meid, goed voor jezelf blijven zorgen! en positief blijven hoor... echt doen :119:

Samen gaan we heeeel veeeel geduld hebben :P over drie maanden kunnen we erom lachen!

liefs minimaxi :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden!

minimaxi dank je wel voor je peptalk:)

Moet zeggen,heb vandaag wel een watzwaarder dagje... Heb moeite met niets doen,en heb nu teveel gedaan denk ik... Mijn rechterborst doet echt veel pijn. Hij lijkt ook steeds meerte zwellen... Mijn linkerborst gaat echt goed. Deze begint er langzaam maar zeker ook steeds meer als borst uit te zien. Ben erg zenuwachtig om mijn rechterborst. Twijfel of ik morgen even naar de kliniek moet bellen.

Iemand hier ervaring mee?

Qua vocht vast houden over de rest van mijn lijf gaat gelukkig steeds beter. Ik hou nog steeds vocht vast, maar wel veel minder. Hou het verslag kort vandaag, typen gaat moeilijk met die pijnlijke rechter borst.

Coco spannend spannend meid! Morgen is de dag toch?

Heel veel succes!!!

Ik denk aan je.

ELfje, spannend dat je binnenkort op consult mag! Ik ben benieuwd naar de uitslag wbt cc's.

Tietje, hoe gaat het met jou?

Veelliefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze vroegen niets bij mij,alleen dat ik infuus kreeg met antibiotica erin ,niets over pijn enzo..moest wel vragenlijst invullen ver van te voren ,maar de chirurg was ook niet even langs komen kijken om te vragen hoe het met mn boobs en de pijn ging,dat miste ik wel ,en dan denk je ook,Mja zal ikw el een aansteller zijn,maar ik kon me amper bewegen,en ja wat moet je dan met PRACETAMOL? Men,ik had voor de eerste 3 dagen wel iets anders,maar ook net zo shit,dat hielpt nix.

Ik heb wel gebeld nog voor andere medicijnen,mja toen mog ik over gaan op Ibuprofen,ook DAt hielp niet,dus maar mee gestopt ook.

Haha, ja je voelt het wel hè! Hebben ze jou dan niet gevraagd als je de pijn een cijfer mocht geven op een schaal van 1 tot 10 welk cijfer je dan zou geven?

Ik heb 8 gezegd rolleyes.gif , had gelezen dat je het hoog moet aanhouden 125.gif dan zou je sterke pijnstilling krijgen!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Thanx hoor!! Mja inmiddels al tijdje geleden he,(6 november).

hoi vlinder

ik had je nog niet gefeliciteerd! geweldig dat De dag nu eindelijk achter je ligt, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Heel veel sterkte toegewenst de komende dagen!

liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaja, vlinder, die was ook nog voor jou bedoeld (over wie heb ik het hier nu eigenlijk)

vlinder25, zou ik je ww mogen? heb jij arnica vooraf geslikt?

liefs en groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeey Vlinder!

Ik denk dat we allemaal zo'n beetje dezelfde dingetjes tegen komen, zoals obstipatie, vocht ophopingen en zwellingen waardoor je niet meer je normale kleding aan kan, pijn aan de rug...

Gelukkig hebben we hier allemaal last van, moet zeggen dat ik er veel steun uit haal door dat te lezen.

Het hoort er dus bij en is een kwestie van door de zure appel heen bijten.

Wat goed dat je even buiten bent gaan wandelen! Lijkt mee ook heerlijk alleen durf ik het niet omdat het hier nog erg glad is...

Wat gek dat je meer last hebt van je rechter borst. Hoeft naturlijk niet perse iets te betekenen..wanneer heb jij je controle?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder,

Ik vind je borsten al super mooi zeg! Helemaal geweldig. De pijn die je nu hebt is flink balen, maar ik wilde dat we nu 30 dagen verder waren, zodat ik ook voel wat jij nou voelt......... Niet omdat ik de pijn zo geweldig vind, maar omdat ik dan eindelijk bosten heb!

Daisy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden!!

Pff wordt echt gek van mijn computer!! Net weer een verhaal getypt, is mn tekst ineens verdwenen :(

Opnieuw dus.

Hahah daisy, ik kan me je gevoel goed voorstellen, had ik ook heel erg, zo van; als dat wachten maar voorbij is!

De dagen lijken nu wel 3 x zo lang te duren he? Wat lief dat je mn borsten nu al mooi vind. Ik ben nog steeds geduldig aan het wachten. Ik droomde vannacht dat ik een borstvergroting had gedaan en in een pretpark liep. Toen ik wakker werd had ik ineens echt zo'n besef van; ho, ik heb ook een borstvergroting laten doen. Door het wachten op resultaat komt dat nog niet helemaal binnen ofzo haha.

Dank je wel nog voor je felicitatie kaat, ik neem inderdaad artica druppels, maar of het nu zo goed werkt? Mijn vocht gehalte is nog steeds hoog.

Ik heb geprobeerd je een persoonlijk bericht te sturen, maar dat lukte niet, dus dan maar zo: Vlinder2009

Jij hebt je borstvergroting al een hele poos terug laten doen toch? Hoe gaat het nu en hoe snel ben jij eraan gewend geraakt?

Lieve Tietje!!

Jaaaaaa inderdaad, we kampen allemaal met soortgelijke kwaaltjes. Haal er zelf ook veel steun uit. Soms wordt ik best onzeker van die kwaaltjes, of alles wel goed verloopt zeg maar. Nu heb ik weer last van tintelingen in mijn onderarmen. Zal wel te maken hebben met zenuwen die helen denk ik dan?

Hoe gaat het verder met je???? Is de pijn een beetje te verdragen??

Ik vond het heel fijn buiten te wandelen. Even eruit... Ben normaal gesproken een druk fladderend vlindertje, een spring in het veld. Dat niks doen en stil zitten vind ik dus erg moeilijk. Het was wel heel glad buiten inderdaad! Gelukkig was mijn vriend erbij om me te ondersteunen. Vanmiddag ga ik even alleen een ommetje maken. Het is gaan dooien dus denk/ hoop dat dat wel goed komt.

Jij hebt geen verschil in pijn tussen links en rechts? Rechts houd veel meer vocht vast bij mij... Ik heb morgen controle dus ik ben echt zwaar benieuwd!

Ik ben benieuwd hoe het nu met coco gaat!!! Ik hoop dat het goed gaat!

Minimee, hoe was het om weer te werken??

LIEFS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlinder,

Ja ik heb tot nu toe 1 x last gehad van een tintelende arm...bij mij wisseld de pijn tussen beiden borsten zich af...ene moment voel ik links meer ander moment rechts, ander moment beiden...

Ben benieuwd hoe je controle verloopt! Worden je hechtingen er dan ook uitgehaald?

Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het met Coco gaat!

Misschien heeft zij ook erg last, vandaar dat we nog niets van dr hebben vernomen.

Liefs Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.