Ga naar inhoud

Vlinder25 : 27 januari 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik kreeg de tip om ook zelf een topic te starten. Ik heb mezelf sinds eind december aangemeld op dit borstenforum. Woensdag 27 januari is de grote dag dat ik borsten krijgen mag:)

Ik ben bij 2 verschillende klinieken gaan kijken zodat ik mijn mening goed kon vormen. Ik heb een heel fijn gevoel bij dr koopman van de bergman kliniek.

Ik heb 2 consulten bij hem gehad. De eerste keer had ik wel een fijn gevoel, maar was hij vrij kort in zijn uitleg. Het is voor hem natuurlijk de meest normale zaak, maar ik hoorde het pas voor de eerste keer. Desalnietemin was hij wel heel duidelijk. Mijn borsten werden opgemeten en ik heb verschillende maten gepast.

Ik wil absoluut geen 'nep'tieten dus we kwamen uit op 350cc ronde geruwde prothesen, medium profile, achter de borstspier. Dit zou als resultaat een mooie royale c geven.

Dr Koopman gaf de tip thuis een bh te kopen met een c cup die we konden vullen met zelfgemaakte afgewogen rijst zakjes. Dit heb ik gedaan en het was het absoluut waard voor het zicht en de voorpret:)

Vervolgens had ik nog een andere afspraak staan bij een andere kliniek. (aesthetic clinics). O o oh, wat ben ik daar geschrokken. De arts keek ons niet aan terwijl hij zich voorstelde. (dat gaf ons een onveilig gevoel). Daarbij sprak hij meer tegen mijn vriend in derde persoon over mij (alsof ik er dus niet bij was) wat me ook een ongemakkelijk gevoel gaf. Hij heeft mijn borsten wel veel uitgebreider gemeten, maar daar kwam weer een hele andere uitslag uit. Hij vond dat ik een high profile moest nemen omdat de medium profile niet zou passen. (Maar bij high profile krijg je veel sneller van die ballen). Ook vond hij dat de prothesen voor de borstspier geplaatst zouden moeten worden omdat dat het meest natuurlijke en duurzame resultaat zou geven. Verder was zijn mening dat ik na de operatie geen bh mocht dragen en mijn borsten iedere dag gemasseerd zouden moeten worden voor een betere genezing.

Ik heb daar om foto's gevraagd van de door hem behandelde borsten en vond ze echt niet mooi. Hij sprak ook moeilijk nederlands, wat op zich natuurlijk geen probleem hoeft te zijn, maar we konden hem daardoor moeilijk volgen. Ook bibberde hij met zijn handen (eng) en met weg gaan keek hij ons nog steeds niet aan, maar kreeg ik wel een kus op mijn hand :s Kortom een rot gevoel en daarbij een compleet ander verhaal!!!

Dus een 2e consult bij dr koopman aangevraagd.

Dit keer was hij heel relaxed, nam hij de tijd en vond hij het goed dat ik ook ergens anders had gekeken. Hij heeft mijn borsten nogmaals opgemeten met meer uitleg erbij zodat ik kon zien dat de medium profile gewoon gaat passen.

Verder legde hij uit dat hij niet volledig achter de borstspier opereert, maar meestal voor dual plane kiest. Dit geeft (vooral qua beweging) het meest natuurlijke resultaat.

Hij vertelde ons dat massage absoluut uit den boze is na de operatie. Vroeger hadden de prothesen een glad oppervlak waardoor kapselvorming eerder optrad. Nu zijn ze geruwd waardoor kapselvorming veel minder voorkomt. Bovendien heeft massage geen zin als de protheses achter de borstspier zitten en zorgt het eerder voor vertraagd herstel.

En nu is het dus aftellen:)

Ik heb deze wens al zooo ontzettend lang en het maakt me dan dus ook onvoorstelbaar gelukkig dat het dan nu eindelijk mag gaan gebeuren! :)

Liefs,

Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey vlinder!

Goed bezig! Je hebt je eigen topic gestart!! :)

Nu kan je hier al je verhalen en vragen kwijt en kunnen wij het allemaal volgen!

Ik lees dat je ook wordt geopereerd bij de Bergmanliniek, ik wordt daar over 11 dagen ook geopereerd maar dan door dr Laban. Ik heb ook alle vertrouwen in de kliniek. Diaan, ook hier op het Forum is 3,5 week geleden geopereerd in de Bergmankliniek en zij is ook heel tevreden :)

Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om niet voor de anderearts te kiezen, voorral als je er zelf al geen goed gevoel bij heeft. Mag ik vragen hoe die arts heet? Ben wel benieuwd namelijk.

Je krijgt 350 cc!! dat is een mooie maat. Wat voor maat heb je nu zelf en ben je nog van plan om een foto album te starten? Ben wel benieuwd naar je foto's.

Maar spannend hoor... voor jou ook nog maar een paar weekjes!!! :)

Nou als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Er zijn hier heel wat dames die je antwoord kunnen geven op al je vragen en natuurlijk is het leuk om je bv voor te bereiden en er lekker over te kletsen!

Ik volg je!!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk weer één van de Bergman kliniek! Leuk!! Ken de PC niet maar hij zal vast goed zijn!!! Spannend hè!! Nu is het echt aftellen! Maar voor je het weet is alles achter de rug hoor! Ik ga je zeker volgen!!

Welke maat heb je nu? en op wat wil je graag uitkomen?

Ze zijn heeeeel lief bij bergman dus je bent in goede handen straks :-)

Maar wat een verhaal van die andere PC.....Ben ook wel benieuwd hoe hij heet en bij welke kliniek hij zit....!

Nou veel plezier met de voorpret en als je vragen hebt gewoon stellen hier hoor! We zitten allemaal met zo'n beetje dezelfde vragen en er zijn er een hoop die het hele traject al kennen en je vast wat meer kunnen vertellen :-)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlinder!

Inderdaad goed dat je een eigen topic hebt aangemaakt, zo kan ik jou ook volgen. :38:

Ik las in je verhaaltje dat Koopmann tegen jou zei dat hij meestal dual plane opereert.

Dit had hij mij niet verteld, maar dat is wel goed om te horen. Denk namelijk dat mijn voorkeur hier wel naar uit gaat en was van plan hem dit 16 januari (wanneer ik de definitieve maat moet vaststellen) ook te gaan vragen.

Hij adviseerde mij namelijk geheel achter de spier.

Je hebt er denk ik erg goed aan gedaan niet bij die kliniek terug te komen, wat een vreemd verhaal zeg zoals je dat verteld.

Beetje raar...

Nog eventjes he?! :3:

Liefs tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden!!

Wat ontzettend leuk en fijn dat jullie op mijn topic reageren. Ik haal er veel steun en uiteraard plezier uit! Want de voorpret mag er zeker zijn hahahaha na zolang wachten tot mijn wens in vervulling gaat!

Ik heb nu een mini mini b 75, en nog nooit een bh zonder vulling gedragen. Can't wait! Ik wil graag een mooie volle c. Dr Koopman heeft 350cc aangeraden.

Ik heb een foto album aangemaakt dus die kun je bekijken. ww= Vlinder2009

@diaan: fijn dat ik je foto's heb mogen zien. Wat zijn ze mooi!!!

Prettig idee ook dat jij het als goed hebt ervaren in de bergmankliniek. Vond je het eng om wakker te worden? Was je bang voor de pijn en resultaat?

@Tietje: ja, hij had het bij mij tijdens het eerste consult ook anders gezegd, maar zoals ik het nu begreep doet hij meestal dual plane.

Die andere kliniek met die enge dokter was de Aesthetic clinics. Dr Michael geloof ik.

Dat was echt even schrikken ja!

Gelukkig was het 2e consult bij dr Koopman erg geruststellend en fijn.

@minime: Spannend! nog even en je bent zover!!! Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen!

Heel leuk dat we elkaar fijn bij kunnen houden en informeren.

Dank voor al jullie hulp en verhalen! :)

Veel liefs, Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai vlinder,

Ik heb een kijkje genomen in je foto album. Onze borsten zijn inderdaad heel vergelijkbaar!

Ben erg benieuwd naar jouw resultaat!

Wat zijn jouw overige maten qua postuur?

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlinder!

Ik heb je graag geholpen hoor! dat hebben ze bij mij ook gedaan toen ik hier kwam, is wel net zo prettig. In het begin snapte ik er ook niets van. En als je eenmaal je topic hebt, kan je lekker kletsen!

Voor jou ook nog maar 20 daagjes meid!

Heb je je medicatie al opgehaald? Ik zou ook alvast beginnen met vitamine C tabletten als ik jou was. heb zelf eerst 1000 mg gram bruistabletten gekocht en ik begin maandag met de voorgeschreven vitamine C.

Je mag mijn album ook bekijken hoor, ik zal je zo per pb mijn ww sturen.

Ik heb net ook je album bekeken, je hebt een mooie vorm van jezelf, gaat helemaal goed komen!

Dat is bij mij wel anders :P

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoeeeee dames!! ;)

Haha oh oh ohhhhhhhhhhhhhhhh het wordt steeds spannender!!

Het komt allemaal steeds dichterbij!

Voor jou al helemaal Minime!! Nog maar een weekje!! Ben je zenuwachtig??

Ik ben zo benieuwd naar jouw ervaring!!

Ik lees dat je vitamine c voor geschreven hebt gekregen?

En andere medicatie?

Wat dan? Ik ben zelf al wat eerder begonnen met vitamine c 1000, maar weet verder niets over andere medicatie of voorgeschreven vitamine C...

Wel weet ik dat ik je 2 uur voor de operatie een pre-up moet drinken, drink voeding, die je wel via recept op moet halen, maar ook daar heb ik nog niets over gehoord. Krijg je daar nog een recept voor thuis gestuurd??

@ tietje,

spannend spannend spannend! jij al bijna naar je volgende consult!!! Ben benieuwd hoe je het passen vind! De tip van dr Koopman met die zakjes rijst in je bh was voor mij heel nuttig.

Mijn maten... ben 1m73, weeg ongeveer 63 kilo en heb ongeveer maat 38. Ben bij mijn schouders en borstkas ( volgens dr koopman) vrij tenger, maar heb voor de rest absoluut vrouwelijke vormen met vrij stevige bovenbenen.

Jij?

Spannnend he, dat onze situatie zo vergelijkbaar is!!

Heel veel liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Hahah Spannend allemaal he...

Hier gaat het goed, alles onder controle. Lekker druk dus de tijd gaat snel! Ze hebben vanochtend gebeld voor de tijd, ik ben om 13:00 aan de beurt, moet om 12:00 aanwezig zijn. Het wordt steeds werkelijker allemaal.

Na mijn eerste consult op 8 december kreeg in na een aantal dagen al informatie, de rekening en de recepten thuis gekregen. Daar stonden ook de vit c bij en de druppels. In totaal 6 receptjes dacht ik. Heb jij dat niet gekregen? danders moet je er even heen bellen.

Ik ben zelf ook al en maand aan de infludo, net zoiets als arnica dr maar dan voor een betere weerstand. Sinds twee weken ben ik ook aan mijn eigen 1000 mg vit c. Vandaag ben ik begonnen met de voorgeschreven vit C.

Voor jou ook erg spannend meis! Nog twee weekjes! Geloof me, ze zijn zo om!

Ben ook erg benieuwd hoe jij het gaat ervaren :)

je kan aftellen :)

liefs minime

;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!!

Heb de bergman kliniek net gebeld, maar kennelijk is het gebruik qua recepten anders in den haag als in bilthoven.

Ik moet zelf vit. c doorblijven slikken, en arnica mag evt ook, (zelf halen) de pre-up doen ze ook niet in den haag. Na de operatie krijg ik wel wat recepten mee voor pijnstillers.

Ben vandaag gebeld door de anesthesist. Hij liep samen met mij de vragenlijst nogmaals na.

Ooooohhhh het is zo spannend!! Wil niet meer wachten! hahaha, vandaag dan ook mijn laatste sigaretten. 2 wkn van te voren stoppen.

En hoe gaat het nu met jou minime???

bij jou is de spanning natuurlijk al helemaal niet meer te snijden!! :D

liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HiHi ja spannend he!

Voor jou nog 15 daagjes, voor mij nog 18....

Ik kan nogsteeds zeggen dat ik de zenuwen nog niet heel erg voel...Ik besef nogsteeds niet dat het nu echt gaat gebeuren.

Jij wel?

Ik heb maat 40 van onder, boven maat 38, ben 1.69m en weeg 69 kilo.

Ben dus wel ietsje steviger dan jou denk ik, dus klopt wel ongeveer dat ik 50 tot 100cc groter ga.

Ben inderdaad erg benieuwd waar ik zaterdag uiteindelijk op uit ga komen, qua maat. Mijn moeder en vriend gaan mee, vind het fijn om verschillende meningen te horen.

Ik heb inderdaad wel met zakjes gepast, maar dat waren zakjes water hihi maakt dat wat uit? :blush:

SPANNEND!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha tietje!

Na het telefoontje van de anesthesist begint het bij mij echt te kriebelen! Het komt echt dichterbij!! Ook mag ik na vandaag niet meer roken, waardoor het allemaal nog ' echter' wordt...

Fijn dat je moeder en vriend allebei mee gaan volgend consult! Het is zeker fijn meerdere meningen te horen!

Spannend, ben benieuwd wat er uit gaat komen!

Ik weet eigenlijk niet of het verschil uitmaakt, water of rijst. Ik heb de tip gewoon helemaal over genomen van dr Koopman.

Ohhhhhh SPANNEND SPANNEND SPANNEND ZEKER!!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vlinder!!

Wat goed dat je even naar de kliniek hebt gemeld over de medicatie! Wel raar hoed dat ze niet hetzelfde voorschrijven, ze zijn immer toch van dezelfde organisatie. Maarjah maakt ook niet uit, je moet gewoon volgen wat je pc zegt alhoewel die arnica druppels echt wel goed voor je zijn. Misschien kan je toch overwegen om ze zelf aan te schaffen.

Jij bent ook al gebeld? mij hebben ze gisteren gebeld en de vragenlijst doorgenomen :) Maar je moet dus stoppen met roken... wahaaaa lukt dat al een beetje? het zal wel zwaar voor je worden. Ga je nu ook echt proberen te stoppen of ga je er weer aan beginnen als je genezen bent? het is nu een mooie kans om echt te stoppen.

Vandaag nog twee weken voor jou, dat schiet echt al op! Spannend hoor! Hoe lang heb je vakantie? Krijg je nog hulp de eerste dagen? Ben ook heel benieuwd hoe het bij jou wordt maar ik heb er alle vertrouwen in :)

Hier schiet het nu ook mooi op. Ben eigenlijk niet zenuwachtig maar het mag wel opschieten nu :) Ik ben gewoon heel benieuwd naar het resultaat. Tegen de operatie zie absoluut niet tegen op. Nog 5 daagjes.. hahha

spannend!!!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaa minime!!

Oeeeehhhh jij nog 5!! daagjes!!

Wow, volgens mij klap ik tegen die tijd uit elkaar van de spanning hahahhahaha.

Ja, wilde toch wel even weten hoe het zat qua medicatie dus dan toch maar even bellen. De arnica druppels ga ik ook zelf halen. Daar moet je een week van te voren mee beginnen toch? De vit. c die ik slik was voldoende. Als ik naar huis ga krijg ik wel een recept mee als pijnstiller, maar ja, dat zal ws paracetamol zijn.... PFfff daar ben ik wel bang voor hoor, de pijn.

Maar ja, het is voor het goede doel!!

Mag inderdaad niet meer roken. 2 weken voor en 2 weken na geen enkele sigaret.. Weet nog niet of ik daadwerkelijk gestopt blijf. Meer omdat ik weet dat je stofwisseling versnelt door roken ( en dat je daarom dus hoe dan ook aankomt als je stopt, je stofwisseling vertraagt). Het ligt er allemaal een beetje aan hoeveel ik aan ben gekomen, want daar ben ik wel gevoelig voor.

Maarrrrr pluk den dag denk ik dan maar weer, we leven van dag tot dag en we zien wel! hahaha.

Gelukkig heb ik de eerste 5 dagen flink hulp. Geloof dat je helemaal niets kunt die eerste 2 3 dagen.... Ben 2 weken thuis sowieso. Het wordt wel lastig om in te schatten het hoe en wat qua werken met de kids.

Wat doe jij eigenlijk voor werk?

Veel liefs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid!

Jah die pijnstillers zijn idd paracetamol, die heb ik tenminste wel gekregen volgens mij.

Ik heb t volgende:

2 tabl zofran tegen misselijkheid 1 uur voor de ingreep

paracetamol 500 mg

5 st meloxicam, remt onstekingen en werkt pijnstillend

preop, dat is wat jij ook hebt

Vit C

en arnica dr 3 x dgs 20 dr

Ik ben 10 dagen van tevoren begonnen met de arnica druppels. Ik heb een tweede potje besteld omdat ik nu al op de helft ben en ik wil minstens een week na bv door blijven slikken. Dus ik raad je ook aan om twee potjes te kopen anders kom je waarchijnlijk niet over. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Meid, ik denk dat je je niet te veel druk moet maken om de pijn, ik denk dat het je achteraf reuze meevalt. Gewoon op tijd je pilletjes nemen de eerste week (zou ik ook preventief doen)en heel rustig aan doen. Laat je lekker verwennen dan komt het allemaal goed!

Ik heb wel geluk, bij mij wordt het voor de spier geplaatst, dat blijkt wel minder pijnlijk te zijn maar de meningen over het resultaat zijn weer verschillend. De een zegt bij achter de spier dat het langer mooi blijft en dus duurzamer is en de ander zegt dat op de spier weer meer natuurlijker is.. maar net zoals je zegt, de pc zal het weten en ik laat het lekker aan hem over.

A.s zondag ochtend is bergmankliniek er weer op tv he.. komt er ook een bv.. misschien doet een van onze pc het wel.. ik ga wel ff kijken :)

op rtl 4

Ik snap dat het lastig wordt met roken ook idd gezien het "aankomen" maarjah als het je vier weken lukt zou het wel mooi zijn als je eraf kan blijven maar dat moet je dan ook maar lekker bekijken. Veel water drinken als je zin hebt in een sigaret, dat helpt ook weer tegen het snaaigevoel.

Goed dat je 5 dagen hulp hebt! dat is fijn.

En jah..... dat wordt nog lang wachten op onze nieuwe bikini's, gardarobe en lingeriesetjes haha.. zo kijk je uit naar de dag van de operatie.. zo naar je nieuwe lingerie en straks kan je niet wachten om weer te gaan zwemmen en lekker naar de sauna te gaan!! Wel een jaar van heel veel leuke en spannende momenten!

nou meid! probeer ook een beetje afleiding te zoeken haha.

liefs minime

Ik werk in de gehandicapten zorg en bij een gezin met twee kinderen waarvan 1 een pgb heeft door handicap.Dat doe ik erbij.

Ik heb drie weken vrij van de woongroep ( mijn vaste baan) omdaat dat inderdaad af en toe zwaar werk is met het verzorgen van mensen en het koken. Maar het scheelt dat ik ook veel administratief erbij doe daar dus ga naar twee weken weer een beetje administratie bijwerken, zorgplannen bijstellen enzo.

Maar dat is voor jou idd ook lastig als je met kinderen werkt. Gewoon kijken hoe het gaat en anders uitbesteden aan collega's Die eerst 6 weken van herstel zijn namelijk er belangrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaaaaa vlinder!!!!!!

nog 8 daagjes, dan zit je ook in de lappenmand met TIETEN haha. Geniet nog maar even van alles wat je makkelijk kan want je moet je straks helemaal overgeven haha...en dat valt mij niet mee :P

En hoe is het met de zenuwen? Heb je ze nog onder controle?

Gaat allemaal helemaal goed komen meid! :)

Dan kan ik jou po bercichten lezen en je boobies bewonderen haha.. hoeplijk zijn die van mij dan ook wat meer gangbaar haha.. geduld geduld...

nou meid.. ff afwacvhten nog!!!

:107:

liefs maxi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, lieve maxime!!

Wat een lief bericht!!

Hahaha ja, de zenuwen beginnen me te nekken! hahaha, ik denk dat ik vandaag gebeld zal worden voor het definitieve tijdstip van de operatie...

Vind het heel fijn te lezen dat het bij jou allemaal zo voorspoedig gaat. Besef me dat die van mij vooral achter de spier komen, dus qua pijnlijkheid en herstel een tikkel vervelender... Heb je foto's gezien, denk echt dat het prachtig wordt! Hahaha, als je dan straks in mijn album kunt kijken kun je mij weer gerust stellen hahaha, vooral achter de borstspier heeft het tijd nodig om in te zakken en een normale vorm aan te nemen. In het begin ziet dat er eeeeeeeeeeeecht raar uit...... Denk dat als ik onder het mes ben geweest, het er bij jou al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi uit ziet!!!

Inderdaad.... geduld geduld geduld is the magic word......

LIEFS!!!!! en sterkte met niets doen!! Moeilijk hoor!!

Laat je maar lekker in de watten leggen!!!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vlinder,

Jij bent 5 daagjes eerder dan mij aan de beurt. Hoe gaat het met de zenuwen? Ik heb er over het algemeen weinig last van, maar soms heb ik ineens een paniek aanval, dan denk shit! het gaat echt gebeuren.. Pfff... maar blijven relativeren haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoeee!!

O oh oh... Het is zeker spannend... Ik droom al dagen lang wir-war dromen met borsten er in en allerlei andere rare dingen. Heb vannacht van de spanning mijn wang kapot gebeten. AAARRGGHHHH de spanning is bij mij wel om te snijden!

Ik heb de tijd binnen gekregen dat ik aanwezig moet zijn woensdag: 08.00 in de ochtend..... Zit er over te denken een goedkope overnachting te zoeken, want dat tijdstip is van uit breda eigenlijk niet te doen met oog op de spits.

@coco: wow spannend!!! 5 daagjes later.... Ik probeer echt wel te relativeren, en dat lukt over het algemeen ook goed... alleen komt de spanning er toch wel weer in mijn dromen uit..

@tietje: woooooooooowwwwwwwwwwww onze dag komt eeeeecht dichtbij!!! Hoe gaat het bij jou met niet roken en de zenuwen???

LIEFS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlinder!

Stoppen met roken gaat nog niet zo goed.

Zit nu op 1 á 2 sigaretten per dag...

Maar vanaf morgen raak ik ze echt niet meer aan!!! (nee echt niet)

Jij?

Wat grappig, jij moet om 8 uur, ik ook!

Ben erg benieuwd naar je ervaring, kan ik een beetje peilen wat mij twee dagen later te wachten staat!

Wat de zenuwen betref; begint toe te nemen, maar valt nog steeds erg mee.

Liefs! :65:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Het stoppen met roken is mij ook niet gelukt hoor, door de zenuwen had ik juist meer zin in een peuk en door het feit dat het eigenlijk niet 'mocht'.....

Maar het schiet op nu hè!

Word jij in de BK geopereerd?

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlinder!!!

Whaaaaaaa..... Nog 5 daagjes :) en dan tieten :) haha

Die dromen zijn erg herkenbaar haha. Ik droomde op een gegeven moment dat mijn tepels eraf vielen haha.

Nog 5 daagjes door zien te komen dan is het voor jou ook echt zover! Het scheelt dat je mooi optijd aan de beurt bent :)

Was je nou nog van plan om een hotel te boeken? of las ik dat nou bij iemand anders?

Nou meis voor je het weet is het zover! Prop je dagen nu maar lekker vol, des te sneller gaat de tijd :)

Spannend! Ik leef met je mee!!

liefs minimaxi

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaa lieve meiden!!

Jaa, spannend spannend spannend. De daagjes tikken nu langzaam maar zeker voorbij, en het feit dat ik nu kan zeggen aanstaande woensdag word ik geholpen , maakt het nog spannender.

Met het roken heb ik het zwaar. In principe rook ik niet meer, maar af en toe een hijsje kan ik niet weerstaan. Ik wordt zo ongelofelijk chagerijnig van het niet roken.

Ben inderdaad van plan om een overnachting te boeken. Het tijdstip is niet echt te doen vanaf breda.

Booby, leuk je weer te horen! Ja, ik wordt in de bergman kliniek geholpen, maar dan het oude medisch centrum scheveningen.

Oeehhhhh jahaa tietje, ik heb al afgesproken dat mijn vriend mij zal helpen met mijn verslag uit te typen, zodat je goed op de hoogte bent. Het is allemaal zo spannend.

Mini(maxi)me, ik heb net je foto's bekeken, en het ziet er echt al wel goed uit! hoe gaat het verder met je??

LIEFS

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.