Ga naar inhoud

Vlinder25 : 27 januari 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

tietje en vlinder:

ik had ook echt honderd keer meer pijn in mijn linker borst dan in de ander, mijn rechter was goed te doen..

een immens verschil

en trouwens, elke kwaal die je maar voelt: steek het maar op de bv! en beschouw het als normaal :-)

heb dat ook zo gedaan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Het is misschien een stomme vraag , maar heeft ' het meer pijn hebben in de linkerborst ' soms iets te maken met het feit dat de meeste vrouwen ook een grotere linkerborst hebben en die misschien wat ' gevoeliger' is ? Of zouden deze twee los van elkaar staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief Vlindertje!

hoe gaat het met je vandaag? Als het goed is, voel je je nu een stuk beter :)

En aan je foto's te zien!!! het word mooi! Niet echt een duidelijke foto van dag 8 maar ik kan al wel verschil zien hoor! Dat wordt weer een succesje! Ben jezelf ook al wat meer tevreden?

Nou ben benieuwd hoe het met je gaat!

Hier alles goed.. hechtingen eruit en genezen mooi :) Nou mijn titejes nog een beetje zakken:P en nog wat veranderen haha. Vanaf nu moet het snel gaan zeggen ze... hihi

Gaat het slapen al beter?

liefs de minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi vlindertje25 (pas maar op met typen want teksten verdwijnen nog altijd als je tussen verschillende schermen schakelt!)

ik heb nog geen bv gehad, ik krijg hem a.s. maandag..... bibberrrrrbibberrrr

ik heb je foto's even bekeken, dat zit zo te zien nog supersuperstrak. vorm is wel al erg goed. vind laatste zw/w foto erg mooi, je hebt daar een zandloperfiguur, boven breder, zeer slank middel en dan weer heupen, mooi hoor!

heel veel sterkte meid met je herstel,valt niet altijd mee zo te lezen

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vlinder, hoe gaat het nu met je? Heb je nog steeds pijn of is het nu beter? Met mij gaat het nu een stuk beter. Als ik er nu op terug kijk is het eigenlijk wel snel gegaan! De eerste dag was echt pijn, gevoel of ik met een honkbalknupel in elkaar was geslagen, vooral mn ribben en borstbeen.. En ik kon niet goed ademen omdat mn bh zoooooo strak zat! De 2e dag nog steeds dezelfde pijn maar ook de hele dag spugen, waardoor ik nog meer pijn kreeg! Maar gister ging het eigenlijk al veel beter! En vandaag zo goed als pijnvrij! Alleen nog een spierpijn gevoel in mn borst / armen. Nu alleen nog hhet resulaat en ik ben blij haha. Ben jij eigenlijk een beetje tevreden?? Je bent natuurlijk al een paar verder als mij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden!!

Gisteren mijn eerste na controle gehad, en niet zulk goed nieuws eigenlijk. Ik moet nog rustiger aan gaan doen. De zewellingen boven in mijn borsten zijn niet van het vocht maar door bloeduitstortingen. Mijn rechterborst doet zo'n zeer omdat de prothese omhogg is gaan zitten. Nu zit de band en de bh nog strakker en is het te hopen dat de prothese snel goed komt te zitten !!

Dr Koopman heeft daar wel vertrouwen in, maar moet de 12e terug en dan naar hem ipv de zuster zoals dat normaal gesproken gebeurd.

Ik vind het ook zo moeilijk om stil te zitten.... Doe dan toch teveel, ook omdat ik dit huishouden draaiende wil houden en mannen ddaar nu eenmaal laks in zijn.

Gelukkig heeft mijn moeder aangeboden om te helpen.

Dr Koopman zei dat ik meer door mijn hulp moest laten doen, maar ja.... die heb ik nu niet meer....

Goed stil zitten dus...

Nu de band zoveel strakker zit heb ik wel echt pijn.

Maar dat is misschien ook wel een teken dat de band zijn werk doet.Over de tintelingen in mijn arm kreeg ik niet echt antwoord, dit had de dokter nog nooit meegemaakt zei hij :s

Ik moet zeggen dat ik het resultaat nu wel mooi begin te worden.

Dus dat is echt wel fijn.

Mag nu met rechts niets meer doen... en probeer het zeer, dus dat houdt ook in dat ik minder kan typen nu.

Kaatje, dank je wel voor je lieve compliment! Spannend, de daagjes kunnen nu echt afgeteld worden zeg!!!

Coco, ben opgelucht dat het beter met je gaat, en wbt het resultaat.... geduld geduld geduld... ben wel benieuwd hoe het in de kliniek is verlopen.

lieve minime! Fijn te horen dat het zo goed met je gaat!

Caroline, hoe gaat het met jou?

Alles goed met het lieve Tietje?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Vlindertje!

Dan is je vermoeden toch bevestigd wat je al had, dat er iets met de rechter kant was..toch vervelend nieuws.

Gelukkig gaat het verder wel goed, dan maar die band wat strakker (ik weet het dat voelt niet lekker.. <_< ).

Fijn dat je ook blij bent met het resultaat!

Goed rust houden hoor, de genezing en het eindresultaat van je borsten zijn belangrijker dan het huishouden!

Hoe voel je je verder? En qua pijn?

Ik moet zeggen dat ik het moeilijk te beoordelen vind wanneer je nou voldoende rust houd of te druk beweegt..

Ik ga nu ook bedenken of mijn band wel strak genoeg zit.

Heb ontzettende pijnlijke plekjes onder mijn oksels, heb jij daar ook last van?

Ik dacht dat dat misschien komt door die band..

Liefs Tiet :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei, das inderdaad minder, is makkelijker gezegd dan gedaan, rustig aan doen, wat zegt je mannie daarvan? die van mij zou dan heel streng worden. maar inderdaad is het moeilijk om met lede ogen aan te zien hoe zij opruimen, schoonmaken etc, als het al uit zichzelf zou komen, steeds commanderen is ook geen pretje. ik hoop dat je moeder je een week of 2 echt alles uit handen kan nemen, je hebt nu een belangrijke waarschuwing gekregen

geef jezelf 2 weken stilzit-arrest, ik denk dat dit het resultaat ook alleen maar ten goede komt (en hoe je achteraf terug gaat kijken op dit hele gebeuren)

sterkte ermee meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve meiden.

jaa.... stilzitten is geen makkie, maar je hebt helemaal gelijk dat ik rustig aan moet doen.

Ik heb idd ook last van mijn oksels en komt ws door de band. Dr koopman gaf de tip de band bij je oksel om te slaan met een sluitspeld.

Ik heb nieuwe foto's geplaatst in mijn album.

Ben ontzettend blij, nu al, met het resultaat!

De blauwe plek wordt rechts steeds groter.

Teken dat de band werkt en de bloeduitstorting naar beneden duwt?

Heb rechts nu iig ontzettend veel pijn.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey vlinder,

wat vervelend zeg zo allemaal !

maar ik ben t wel met de rest eens..

je borsten is voor de rest van je leven, dus dat huishouden kan echt wel 2 weekjes blijven liggen !

ik heb dit van te voren echt met mijn man afgesproken..

wil geen complicaties.

dus heb uiteindelijk 3 weken lang op de bang gehangen/gelegen/gezeten, en verder niks gedaan.

denk aan jezelf, en zeer zeker aan het resultaat wat je wil behalen joh !

en ik neem aan dat je man/vriend vast weleven wil stofzuigen.. :141:

de rest is even bijzaak toch :108:

echt, denk aan jezelf !

dan komt het goed.

als er complicaties optreden vergeef je t jezelf nooit meer..

en wat is nou 2 weken, tegenover de rest van je leven.. :rolleyes:

gun jezelf die rust.

wil je je ww via pb sturen?

ben erg nieuwsgierig na je foto's..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey hey!

Ik heb weer wat nieuwe foto's in mijn album geplaatst!

Raar dat je er zo ongelofelijk snel aan went! Haha, het had van mij eigenlijk ook wel weer een maatje meer mogen zijn.

Maar goed, ik mag niet zeuren, het is een enorm verschil. Heb net foto's gekeken van hier voor en het is bizar hoe veel mooier ze zijn geworden.

Merk dat mijn zelfvertrouwen wbt uiterlijk goed vooruit is gegaan, en daar ben ik heel erg blij mee. Ik voel me een completer mens zeg maar.

Zou alleen zeggen voor de meiden die nog gaan, haha, doe toch maar een maatje meer, want je went er snel aan! Haha ;)

Tietje, hoe gaat het met jou??

LIEFS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeey Vlindertje!

Met mij gaat het hartstikke goed, kan ook eindelijk op mijn zij slapen!

Voelt niet helemaal zo relaxed als normaal, maar we komen in de buurt!

Je borsten zijn inderdaad weer mooier geworden, die Koopman verricht echt goed werk hoor. Ik vind ze er echt natuurlijk uit zien! En de maat past perfect bij je postuur!

Je hebt helemaal gelijk wat betreft het aantal cc, Het went zo snel...denk af en toe ook dat het wel ietsje groter had gemogen. En dan te bedenken dat ik twijfelde aan de maat die ik nu heb, dat het misschien te groot zou zijn...pfff!

Jammer dat ze nogsteeds wat hard aanvoelen..ik vind het ook best vervelend want als mn vriend er aan zit dan zegt hij dat ook wel regelmatig. En daar zit je niet echt op te wachten als je juist heel trots bent op je nieuwe borsten, had liever gehad dat hij er niet van af kon blijven...maja..

Hoe voelen ze bij jou?

Veel liefs, Tietje :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Tietje!!

Ja, ze zijn nog wel wat hard ja, maar bij mij alleen aan de onderkant. Er begint nu steeds meer vorm in te komen. Het vreemde is wel dat nu de zwellingen uit mijn rechterborst zijn verdwenen, deze borst nu kleiner is dan de linker. (was eerst dus andersom) Dat is raar wennen!

Jammer dat je vriend iedere keer zegt dat ze nog hard zijn trouwens, 1 x is heus wel genoeg!

Maar goed, we zijn nog maar op de helft van het herstel en heb er de volste vertrouwen in dat die zacht- en soepelheid nog wel terug komt!

Dr Koopman heeft prachtig werk verricht! Bij ons allebei:)

Liefs!!

@ barb: ps mijn ww is: Vlinder2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder,

Hoe gaat het nou met je?? Ik heb je foto's even bekeken en ziet er echt super uit! Heb jij ook dat het ineens de laatste week veel mooier gaat worden? Ik heb dat wel, de vorm wordt veel natuurlijker / ronder, mn tepels zien er weer normaal uit, ze zijn gaan zakken want me litteken is verplaatst.. En dat allemaal in 1 week! De eerste 2 weken verranderde er helemaal niks!

Ik zie hierboven dat je een C / D hebt, super toch? Heb jij al nieuwe bh's geshopt? Vanaf wanneer kan dat eigenlijk? Ik kan niet wachten tot ik nieuwe (gewone) bh's en bikini's kan gaan passen / kopen :43: Ik weet nog niet welke maat ik heb, ik heb vorige week een sport bh bij de Hema gekocht, dat is een 80C omdat ze geen 75 hadden, maar de omtrek is een beetje groot, en de cups een beetje klein, dus ik hoop dat ik zometeen een 75D heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaa lieve coco!!

Wat fijn te horen dat je steeds meer tevreden bent!

Ik schrok me wel een hoedje dat het zo tegen was gevallen!! Dat is natuurlijk een nachtmerrie!!

Ja, het wordt inderdaad steeds mooier:)

Ben ik ook erg blij mee!!

De zwellingen nemen af, de vorm wordt ronder en steeds soepeler idd.

Het gekke bij mij is (daarom zou ik je adviseren je niet te druk te maken over het verschil tussen links en rechts) dat mijn rechterborst steeds een stuk groter was, maar nu de zwellingen verdwijnen dit nu mn kleinste borst is!

Dat is nogal een verschil he!

Mijn tepels zien er gelukkig ook steeds meer als mijn eigen tepels uit. Ze waren behoorlijk opgerekt door de strakke huid.

Fijn hoor, dat je nu deze week zoveel verandering ziet! Moet een opluchting zijn!!!

Mijn maat ligt dus vooral aan de bh. Dr Koopman heeft het dus ontzettend goed gedaan; een royale c is af en toe een d;)

Gek eigenlijk, hiervoor dacht ik; wat maakt t uit of je een d hebt of niet, maar nu ik zo ver ben merk ik toch dat een d heerlijk in mijn oren klinkt hahaha.

Ik heb nog geen bh's geshopt. Wel een boel mooie truitjes hahaha. Ik wil pas bh's shoppen op het moment dat ik ze daadwerkelijk kan dragen. Nog 2 weken dus! (na 6 wkn). Wel heb ik 2 extra sportbh's. Degene van de kliniek werd te groot, had na de operatie zo ontzettend veel zwellingen in heel mijn lijf. Bij de gekochte sportbh's is de ene een d en de andere een c.

Denk dat je inderdaad een 75d zult hebben als ik je zo hoor!:)

Fijn hoor!!

Ik zet vandaag nieuwe foto's in mijn album.

Met een oude bikini hahaha, gek ook, je went zo snel, maar toen ik die bikini aantrok dacht ik ; wow, ze zijn toch wel heeeeeeeeeeeeeeel veel groter :):):)

Heb jij al foto's??

Ben zo benieuwd!!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Vlinder25,

Ik heb je nieuwe foto's net bekeken..

Wauw wat een verschil alweer in die paar weken, erg mooi resultaat!! :68:

Kon niet in je topic terug lezen of je nu voor een medium of high profile gekozen had.. was daar nog wel benieuwd naar.

Liefs An

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.