Ga naar inhoud

Hoe hebben jullie de bv betaald? (Spaargeld, lening enz)


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Leuk onderwerp :)

Wij hadden een krediet rekening (tot -10.000) Dit moesten we ooit doen voor de auto te kopen. Toen de auto voor goed geld verkocht en voor een prikkie een goede nieuwe gescoord. Daardoor was het krediet bijna afbetaald maar we kozen ervoor ipv een 2de auto te kopen een paar nieuw tetten voor mij te scoren!! :101:

We waren in de vaste lasten al gewend dat we zoveel af betaalde per maand, dus kon het wel! Natuurlijk wel blij als het afbetaald is, maar we redden het wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijne kosten 3800 euro, ik kreeg 1500 euro van mijn moeder, als verjaardags cadeau voor mijn boobs, en de rest kwam van mijn spaar rekening, die is nu wel helemaal leeg natuurlijk :( daar heb ik toch nog wel een beetje buikpijn van.. mja, mischien als ik morgen mijn nieuwe boobs krijg dat ik er anders over denk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn lieve papa heeft een eigen bedrijf(je) en als ik hem help met het verkopen van zijn product dan betaald hij de helft van mijn boobies :101: ...

En als dat me niet lukt dan wil hij het geld dat ik nog mis wel aan me lenen dan kan ik het van mijn vakantiegeld/ belastingterugave aan hem terugbetalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg geld cadeau van vader. Hij weet niet dat het nu in mijn borsten zit hihi :P

Hier hetzelfde :P

Al kreeg ik het geld niet "cadeau" en was hij verplicht het te betalen aan me..hij weet ook niet dat het in mijn borsten zit nu en komt hij ook nooit te weten ;)

Was hij toch nog ergens goed voor :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de ene helft gespaard andere helft krijg ik van mijn vriend.

Alsnog hebben wij een kleine lening, door financiele tegenslagen (plots verhuizen, auto kaduuk) maar dat weerhoud mij niet :D we hadden ook die schuld in een keer kunnen afbetalen maar ik wil het al zo'n tijd. Ach je moet er wat voor over hebben, en gelukkig heb ik een lieve vent die daar 100% achter staat!

Overigens wij hebben een lening bij ing van nu nog 1500, we hadden in totaal 2500 geleend en daarvan meteen 1000 teruggestort. Informeer daar eens want de rente is ech niet hoog! In totaak ben je 2650 kwijt (dus 150 meer dan wat je leent) als je het binnen een jaar teug betaald. Moet het natuutlijk wel in je financiële plaatje passen.

Succes met sparen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb gelukkig een lieve vriend die de helft betaald en de andere helft heb ik van mijn spaarrekening gehaald, anders zou k ook nog een lange tijd door hebben moeten sparen en dat valt niet mee nu ik geen werk heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de borstvergroting had ik 2000 van m'n spaarrekening geroofd (was voor leuke dingen/vakanties bedoeld!) en 600 van m'n ouders geleend, inmiddels terug betaald.

Voor m'n liposuctie (enzo) 3000 betaald. Waarvan gelijk 800 vakantie geld terug betaald aan de bank want dat is wel een lening.

Staat nu 2100 euro open waar ik ongeveer 18 euro per maand rente voor betaal ... los iedere maand nu wat af en zo word de rente ook elke maand minder.

Net te doen allemaal!

Maar zou blij zijn als dit af betaald is hoor! En weer kan sparen voor leuke dingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man zegt ook zijn cadeau:)

maar aangezien wij in gemeenschap van goederen zijn getrouwd en ik me onwijs suf heb gewerkt heb ik ze toch echt zelf betaald!

Ik heb een dubbele baan genomen en elk dubbeltje opzij gezet,

was ff flink afzien maar als ik nu naarbmijn te krappe blouse kijk met een paar mooie memmen gevult in een marliesje kijk is het zeker wel waard;)

Ik spaar inmiddels weer verder voor ogen laseren, gelukkig is 1000,- een prima bedrag om te sparen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het gespaard maar door dat ik moest delen in de kosten van de begrafenis van mijn opa had ik niet meer genoeg.

Dus heb ik geleend want zit 3 maand thuis en begin in januari terug met een opleiding en part-time werken, dus had ik enkel dan tijd.

Maar ik kan het volgend jaar in 1keer terug betalen met mijn belastingen die ik terug zal krijgen (als je ze online indient zie je hoeveel je terug krijgt of moet betalen)

Ik moet dus maar enkele maandjes met interest terug betalen.

Anders zou ik denk ik ook niet geleend hebben maar nu weet ik dat ik het volgend jaar in 1 keertje terug kan betalen :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaalde 4800 euro. Gewoon van de spaarrekening. Ik zou er nooit voor lenen! En daarbij, als je maar NET genoeg spaart, heb je toch geen geld voor eventueel heroperatie of iets, stel dat het tegenvalt of misgaat?

Vind ik ook het moet wel in je financiële plaatje passen ;) anders werk je je zelf echt in de nesten! Bij ons was het gewoon alles tegelijk en mn datum stond al geplant dus ik MOEST nu perse haha. Als ik een maandje later geopereerd zal worden was er geen lening nodig. Maargoed ladies goed sparen en hard werken dan ben je nóg blijer met je nieuwe boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb het ook helemaal zelf betaald met mijn extra baantje;-)
Ik zou graag willen dat ik het van iemand cadeau kreeg.. (van mijn man bijv. die niet achter m'n beslissing staat..)

Na November kan ik gewoon weer opnieuw beginnen voor over 10 tot 15 jaar hihi..

Moet zeggen ben er ook echt wel trots op dat ik het zelf gespaard heb..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde eerst gaan lenen, maar kwam daar nergens voor in aanmerking omdat ik te weinig verdiende, nu uiteindelijk zo kunnen regelen dat ik meer uur kon gaan werken en het alsnog bij elkaar kon sparen. Mijn vriend schiet de helft voor, en ik betaal hem maandelijks gewoon delen terug. Dus vind dat we het uiteindelijk beter hebben kunnen regelen dan dat ik het geleend zou hebben bij een of ander bedrijf. Nu nog 38 dagen wachten en dan is het voor mij zo ver :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden de eerste keer dat was in 2003 heb ik het geld via mijn vader geleend. Hij werkte toen bij de bank waardoor je veel minder rente hoefde te betalen. De kosten toendertijd waren 4650 euro. Nu ga ik volgende maand en dat gaat rond de 2600 euro kosten en dat heb ik bijelkaar gespaard. Dat vind ik toch wel wat prettiger. Dan ben ik er in een keer vanaf en hoef ik verder niet meer bij stil te staan. Overigens waar ik het laat doen kan je ook een financiering aanvragen en betaal je minimaal 50 euro per maand. Nou ik hoop in ieder geval dat het snel 26 oktober is want dan ben ik eindelijk aan de beurt :1: kan niet wachten en ben benieuwd hoe het nu gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb een tijd geprobeerd om het bij elkaar te sparen, zonder succes. omdat ik nu nog student ben en lang zomervakantie heb, heb ik besloten om 4000 euro te lenen bij IB-groep (tegen een rente van 0.6%, dus erg gunstig). In eerste instantie wilde ik absoluut niet lenen, maar ben gewoon tot de conclusie gekomen dat dit de beste optie is. Als ik afgestudeerd ben wil ik natuurlijk gelijk aan de slag en 6 weken vrij krijgen van je werk is toch iets anders dan rustig bijkomen in de vakantie!

Ik heb ook nog als voordeel dat ik nog thuis woon en geen extreme uitgaven heb :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.