Ga naar inhoud

Hoe hebben jullie de bv betaald? (Spaargeld, lening enz)


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

He meiden,

Ik ben nog aan het sparen voor mijn bv maar we hebben een aantal tegenslagen (onverwachte rekening van paar honderd zorgverzekeraar 2012, auto kapot en zo kan ik nog wel even doorgaan).

Nu zie ik op diverse sites financieringsplannen maar ik wil bijv. geen 6 jaar lang 50 euro per maand betalen.

Vraag me wel af hoe jullie je bv hebben betaald? Hebben jullie er allemaal voor gespaard of zijn er ook mensen die een lening hebben afgesloten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

ik heb het van mn vakantiegeld en terug gave van de belasting gedaan

ik was 2600 euro kwijt

ik weet wel dat waar ik geweest ben je per maand ook kan betalen 50 euro per maand

miss is dat een idee?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben 10 maanden heel hard gaan sparen. Het was soms wel moeilijk omdat ik veel dingen heb moeten laten gaan ivm het sparen. Ik zou persoonlijk niet per maand gaan betalen want dan ben je uiteindelijk veel meer kwijt. Mijn advies is spaar nog even goed hard door!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sassie: Tja, ik wil het dus niet in 5/6 jaar afbetalen...

@ Laartje: Sparen doen we maar schiet dus niet op ivm tegenvallende rekeningen, maar goed ben wel van mening dat ik beter kan sparen in plaats van lenen ook met de bijkomende rente.

Ik wil het liefst in januari een bv maar dan moet ik wel het geld hebben, in mei heb ik het geld sowieso maar dat lijkt nog een eeuwigheid te duren... Plus dan staat er ook meer druk op vanwege werk omdat het dan toptijd is bij ons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een spaarrekening die 10 jaar vaststond... Had op dat moment geen doel met het geld. In mei is het gaan kriebelen en zou ook het geld zou in oktober vrij komen. Aangezien ik niet kon wachten heb ik het afgekocht (zonder verdere kosten) :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je bent nu wel weer aan het sparen begrijp ik?

Als je al vind dat je beter kan sparen dan moet het toch wel goedkomen? Ik bedoel als je zeker weet dat wat je over houd echt hetgeen is wat je overhoud dan moet je dat echt opzij zetten.

En als je het ECHT wilt dan maar een aantal maanden op "brood en water" leven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb hele lieve ouders die de bv voor mij voorschieten doordat ik nu met een enorme schuld zit vanwege een huis wat ik met verlies verkocht heb kan ik niet sparen.. Als deze schuld is afbetaald dan betaal ik nog 3 extra maanden aan mijn ouders de bv weer terug..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik ben ' one in a million 'die het geluk had dat ze het vergoedt kreeg door mn zorgverzekering.. Zou me anders 4000 hebben gekost en dan had ik het niet kunnen doen..

hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg het vergoed. :101:

Net als Daiss inderdaad, one in a million. Werd eerste keer afgewezen, maar omdat ik er volgens de wet zorgverzekeringen recht op heb, is mijn huisarts erachter aan gegaan. Toen is het alsnog goedgekeurd.

Ben student dus anders had het nooit gekund... of ik moest van mijn ouders lenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je al zeker waar je jezelf wilt laten helpen? Als je dit al weet en het is best prijzig kijk dan voor wat goedkopers! Persoonlijk zou ik voor het beste van het beste gaan maar als je het per se wilt zou ik naar een goedkopere kliniek gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft natuurlijk niet bewust te besparen, maar er zit wel verschil onderling bij de verschillende klinieken. Of je nu 4200 of 2700 euro moet betalen, verschilt best wel ;)

Ik heb ook gespaard, maar ik herken de tegenslagen van de spaarrekening..... Ik spaar nu voor een buikwandcorrectie, maar we hebben financieel zoveel tegenslag gehad de afgelopen paar maanden dat de spaarrekening weer op 0 staat :( helaas..... Dus ik voel met je mee....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?

Verwijzing van huisarts en chirurg, om medische en psygische redenen brief moeten schrijven met fotos er bij.. Maar ik was ook Echt plat. Als je al een AAcup hebt vergoeden ze het vaak al niet. Je mag geen borstweefsel hebben.. Maar zoals ik al zei; dan nog ben ik 1 in a million.. Want duizenden meiden proberen dit en bijna niemand krijgt het..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Verwijzing van huisarts en chirurg, om medische en psygische redenen brief moeten schrijven met fotos er bij.. Maar ik was ook Echt plat. Als je al een AAcup hebt vergoeden ze het vaak al niet. Je mag geen borstweefsel hebben.. Maar zoals ik al zei; dan nog ben ik 1 in a million.. Want duizenden meiden proberen dit en bijna niemand krijgt het..

ja ik heb het twaalf jaar geleden al geprobeerd en nu weer, maar helaas pindakaas ik moet het toch echt zelf betalen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.