Ga naar inhoud

Interne BH ipv prothese om te liften?


Aanbevolen berichten

Dag meiden

Ik lees net een stukje over het plaatsen van een. Interne BH.....ben erg,enthousiast hierover...ik wil nml geen vergroting maar gewoon een stukje meer gelift. Ik heb genoeg vetweefsel. Als ik mijn BH draag is deze goed gevuld en mooi van vorm.....

Had een consult gehad bij dr de Meyere...hij wilde 450-500 cc plaatsen voor de spier, Pfff ik schrik zo van deze vulling!!! Ga een dubbel d krijgen. Ik ben verder zelf heel slank. 1.74 m en 58 kg

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Je hebt het over de Breform, en naar aanleiding van jouw stukje hierboven, ben ik even gaan zoeken of dit kan zonder lift.... En in welke gevallen dan.. Maar helaas doet de website van Breform het niet, dus kan ik er echt niks zinnigs op zeggen....

Ik weet dat het gebruikt wordt, maar precies wanneer is mij ook een raadsel...

Misschien dat je beter eens een consult kunt plannen bij een pc die hier veel mee werkt :)

En normaal gesproken wordt er idd vaak en liftende effect bereikt met grotere implantaten. Als je dit niet wilt, dan is een lift, op de voor jou beste manier, de beste oplossing idd :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

mss beetje onnozele vraag: maar er wordt steeds gepraat over projectie. Moet je deze cm projectie optellen bij wat je borsten nu al voor projectie hebben? of vanaf de borstkast gemeten?....

Ik heb een lege d cup en krijg wellicht rond de 4,9-5,2 cm projectie ( 375 cc hig profile).

Hoop dat iemand deze vraag kan beantwoorden

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi meiden

Vandaag met mijn gekookte rijstzakjes van 325 en 375 cc na r de livera gegaan. Hilarisch hoor!!!! Die vrouw wilde maar binnenkomen.......

Ik vraag me af of het een goed beeld geeft.....ik bedoel je miet toch ook rekening houden hoe die rijst te verdelen in je BH.ivm de projectie die je krijgt. Ik krijg high profle...dus heb ik ze wel goed id BH gedaan

Of maakt dit bij deze test niet uit?

Heel graag jullie ervaring en vooral ook of het overeenkomt met de situatie na de bv

Liefs linf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik zie het al helemaal voor me.

Ik heb de test zelf niet gedaan dus kan niet zeggen of het overeen komt, maar het geeft je misschien wel een idee hoe het zal zijn straks in shirtjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik lig in een deuk, goed bedoeld van de verkoopster maar op dat moment even ongewenst!

Ik heb een keer gepast en vond t zo lastig. Van niks naar twee handen vol is al heel wat, maar hoe weet je dat je niet te klein kiest.

Ik dacht dat 500 cc veel te groot zou zijn totdat ik ze "aan" had. Voelde goed en zag er helemaal niet enorm uit.

Passen bij pc, keus maken en niet meer over denken. Wat goed is, is goed!!

Hoop dat dit helpt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond dat dus totaal geen goed beeld geven :P Met die test kwam ik uit op ongeveer een volle c/kleine d. Nu heb ik een volle B. Ook shirtjes die ik heb gepast met die rijst en die ik nu draag met implantaten, wereld van verschil. In shirt lijkt het bij mij een kleine B...

Maar ik ben een beetje uitzondering geloof ik haha. Volgens mijn pc krijg je met die rijstzakjes wél een duidelijk beeld, dus het zal wel kloppen denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik vond dat dus totaal geen goed beeld geven :P Met die test kwam ik uit op ongeveer een volle c/kleine d. Nu heb ik een volle B. Ook shirtjes die ik heb gepast met die rijst en die ik nu draag met implantaten, wereld van verschil. In shirt lijkt het bij mij een kleine B...

Maar ik ben een beetje uitzondering geloof ik haha. Volgens mijn pc krijg je met die rijstzakjes wél een duidelijk beeld, dus het zal wel kloppen denk ik?

Het ligt er een beetje aan hoe je het gedaan hebt.. Als ik mezelf als voorbeeld neem... Ik krijg 500cc dual plane.. maar aangezien cc iets anders is dan grammen kan je niet 500 gram rijst nemen want dat is meer/groter dan cc..

dus vandaar dat ik het met water heb gedaan en 500 ml water in een zakje aangezien cc en ml hetzelfde is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt er een beetje aan hoe je het gedaan hebt.. Als ik mezelf als voorbeeld neem... Ik krijg 500cc dual plane.. maar aangezien cc iets anders is dan grammen kan je niet 500 gram rijst nemen want dat is meer/groter dan cc..

dus vandaar dat ik het met water heb gedaan en 500 ml water in een zakje aangezien cc en ml hetzelfde is..

Maar water in een zakje gaat toch alle kanten op?? En eigenlijk moet je dan toch de breedte proberen te pakken van je prothese??..ik weet nog wel een oplossing: zakje water en dan huishoudfolie erom heen zodat je het kan modelleren naar de breedte van je prothese..:-) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal

Ik lees heel veel mee op dit forum, maar voel me toch een beetje Remi......

Mijn wens is om mijn lege D cup op te vullen vooral aan de bovenkant en dat daarmee ook het hangeffect wat minder wordt.

Voor het beste resultaat moet er minimaal 375-450 in en kom ik uit op cup F.

Ik word hier echt heel erg verdrietig van.."..ik ben heel slank58 kg bij een lengte van 1.74m.

Ik heb geen heupen......

Ik wil geen cup F !!!!! De bh's hebben allemaal brede banden en als ik binnenkom zullen de mensen eerst tieten zien en dan mij.....

Er zijn hier zat dames die het juist verlangen.....ben ik nu de enige met deze wens?

Xx linf

14 nov is mijn dag......maar ik overweeg om er vanaf te zien......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een F zou ik ook niet willen hoor.. Ik een D vind ik mooi zat. Maar als je nu al een D hebt, zul je met opvulling natuurlijk niet op een D blijven, dat is onmogelijk. Dan zou je alleen met een borstlift bereiken.

Ik zou in ieder geval nog eens goed nadenken en een extra afspraak maken bij de PC... Geen keuze maken zolang je twijfeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bijna precies hetzelfde postuur als jij Linf, ik ben ietsje langer maar ik kan je verzekeren dat de mensen niet eerst mijn borsten zien en dan mij pas als ik binnenkom.

(Tenzij ik een sexy shirtje/jurkje aanheb)

T punt met implantaten is dat ze qua cupmaat groter zijn dan ze lijken in kleding.

Ik heb 75F maar met kleren aan lijkt t een volle D.

Maak anders idd nog eens en afspraak met je pc om over je twijfels te spreken, misschien dat t je oplucht.

Succes iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Nep" borsten zien er kleiner uit dan de bh label aangeeft. Dus ga er vanuit dat als je een F heb het er als een D/E uit komt te zien. Ik denk zelf dat het wel mee zal vallen. Ik heb aardig wat borsten gekregen, maar mensen die het niet weten zien het niet. Tenzij ik misschien in bikini loop, maar dan nog zal het wel meevallen denk ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Heb je een foto van je situatie nu? Zijn ze alleen leeg van boven of heb je ook hangborsten? Je hebt om een lege cup op te vullen als je veel huid over hebt gewoonweg een grotere prothese nodig om de boel op te vullen, wil je dit niet zul je het huidrestant moeten laten weghalen, dus liften.

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Linf,

Ik ben wat zwaarder gebouwd dan jij maar ik heb momenteel ook een slappe D cup en ben ook bang dat mijn borsten na de BV te groot worden maar mijn chirurg heeft me verzekerd dat het qua cupmaat niet zo veel gaat schelen, er gaat gewoon meer vulling aan de bovenzijde komen en die zit niet mee in de cup van de bh. Ik heb wel vertrouwen in dr. De Meyere dat hij de juiste opvulling kiest en het eindresultaat dus geen megaborsten worden. Als je blijft twijfelen dan kun je misschien inderdaad best nog een afspraak maken met jouw chirurg om je twijfels voor te leggen, anders krijg je misschien achteraf toch spijt.

Grtjs en veel succes nog. A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft helemaal geen mega borsten te krijgen, de label van je bh geeft idd groter aan dan dat ze eruit zien. Dit komt idd doordat een prothese wat breder is en je de cup hierdoor nodig hebt. Je hebt wel brede bandjes idd, daar kom je dan niet onderuit. Ik had een lege, echt lege C cup voor mijn bv. De eerste keer heb ik 400cc medium profile protheses gekregen en kwam ik uit op een 75D. Ik was zelf iet helemaal tevreden en heb tijdens een hersteloperatie gelijk de protheses laten vervangen voor 600cc high profile. Nu heb ik een 75F, maar vind het eruit zien als een grote D. Als je wilt mag je mijn foto's zien, dan moet je me even toevoegen als vriend. In mijn gallerij staan zowel voorfoto's, als foto's van de 400 en 600cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bdankt allemaal voor jullie reacties.

Heb net gebeld om de passing die ik 11 nov nog had te vervroegen, maar de agenda's passen niet helaas.....

Ik ga jullie foto's even bekijken, heel fijn zo een forum!!!

@ Ingrid K Mijn situatie nu is als op mijn profiel foto. Ik zal straks nog eens andere foto's plaatsen.

@ Amber 75: ik hoop op de situatie zoals jij beschrijft, dus de opvulling boven.....

@ Andrea...die brede bandjes vind ik echt spuuglelijk......hoop dus op een E Max uit te komen dan heb je Vlg mij nog dunne bandjes.....

@ pinkboobie...benieuwd dus ook naar jouw foto's...ga ze zo bekijken!!

@ allemaal: dragen jullie alleen nog maar strakke shirts? Lijkt mij dat als je een normaal shirt draagt dat je een tent-effect krijgt en je dus dikker lijkt...

Liefs linf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een F zou ik ook niet willen hoor.. Ik een D vind ik mooi zat. Maar als je nu al een D hebt, zul je met opvulling natuurlijk niet op een D blijven, dat is onmogelijk. Dan zou je alleen met een borstlift bereiken.

Ik zou in ieder geval nog eens goed nadenken en een extra afspraak maken bij de PC... Geen keuze maken zolang je twijfeld!

Ja ik realiseer me maar al te goed dat het geen D blijft.....liften wil ik niet...dus hoop op een goede passing nog....en wil al mijn twijfels weg hebben....maar de passing en operatie is maar3 dagen van elkaar verwijderd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.