Ga naar inhoud

Interne BH ipv prothese om te liften?


Aanbevolen berichten

Hey Linf,

Ik ben wat zwaarder gebouwd dan jij maar ik heb momenteel ook een slappe D cup en ben ook bang dat mijn borsten na de BV te groot worden maar mijn chirurg heeft me verzekerd dat het qua cupmaat niet zo veel gaat schelen, er gaat gewoon meer vulling aan de bovenzijde komen en die zit niet mee in de cup van de bh. Ik heb wel vertrouwen in dr. De Meyere dat hij de juiste opvulling kiest en het eindresultaat dus geen megaborsten worden. Als je blijft twijfelen dan kun je misschien inderdaad best nog een afspraak maken met jouw chirurg om je twijfels voor te leggen, anders krijg je misschien achteraf toch spijt.

Grtjs en veel succes nog. A.

Ik had ook een consult bij demeyere. Hele lieve man!! Hij wilde er 450 min indoen bij mij en dan voor de spier.....dr nio dacht het met minder te kunnen daarom voor nio gegaan en omdat het dichterbij was. Allebeide super mannen wat ik hier lees....

Heel benieuwd naar jouw resultaat straks!! Ik ga je volgen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Linf,

Ik heb een soort gelijke voorsituatie... Alleen ben ik niet zo slank;) en breder gebouwd.

Heb altijd grote borsten gehad dus ik kan wel iets hebben..

28 november word ik geopereerd door dokter nio, ik krijg 400 CC rond 85% gevuld op de spier.. Ik ben zo benieuwd! Ga nu opeens ook weer twijfelen over het aantal CC maar ook of ik toch niet liever anatomisch wil, ik word helemaal gek van mezelf haha!

Je kan mijn voorsituatie zien in m'n album maar volgens mij staat het privé.,

Ik zou me niet te druk maken om de maten;) het gaat er super uitzien!,

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.