Ga naar inhoud

Overzicht! Vertel ons over bij wie jij bent geweest en extra info!


Barbielena

Aanbevolen berichten

Dames,


Om een beetje overzicht te houden zou ik jullie willen vragen om bij deze hieronder te vermelden:



Datum, donkter, kliniek, soort prothese(merk, anatomisch of rond), hoeveelheid CC, (cohesiviteit), manier van plaatsing, van welke cup naar welke cup je bent gegaan en wat je van de operatie/chiurg vind




Barbielena, 8 juli 2013, Frans Straten via Diana Gabriels kliniek, 450cc Mentor rond high profile Co I, dual plane, van 75A naar 70G gegaan. Ben heel goed door hem geholpen!



MichelleA92, 20 augustus 2013, frans straten via Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven, 390 cc Mentor rond high profile anatomisch, cohesive lll, dual plane. Ben er van overtuigd dat ik a.s. dinsdag goed geholpen word!



trotsemama, 1 augustus 2013 voor de eerste keer door Dr. H. Winters geholpen in het medisch centrum Amstelveen. Ik heb modarote plus profile van Mentor met 350 cc gekozen en het werd met dual plane via borstplooi geplaatst. Van A naar 70D en 65E



Tijgertje35, 4 juli 2013, Dr nelissen, global care, Geen verder info gevonden



Barbielicious, 1e keer 24 september 2012, dr Verdonck, Wellness kliniek, 350cc rond, dual plane


wissel: 19 juli 2013 Dr. Plovier, BE clinic, 750 en 800cc rond, dual plane. Zit inmiddels ook op 70G



Fiona1985, 8 juli 2013, W van Selms, Sint Lucas Andreas ziekenhuis, 325cc high profile rond, dual plane. Van helemaal plat naar C/D gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 juli 2013, dr. Kruppa, accz.

Anatomisch geplaatst, cereform, 430cc, via de borstplooi.

Van een aa, naar tot nu toe een 75 D gegaan.

Communicatie van de kliniek onder elkaar mag beter, veel verschillende adviezen.

Geluisterd naar dokter Kruppa en daar nog elke dag heel blij mij!

Kruppa zelf vond ik zelf een fijne man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

23 augustus, dr. Bruno De Meyere, 250cc rond high profile Mentor dual plane. Van 75AAA naar "weet ik nog niet".

De Meyere is een goede pc, sympathiek, chill en layback ;). Luisterd goed alleen is naar mijn idee "te voorzichtig" (geen propper), wat aan de andere kant ook goed kan zijn.

Al met al gewoon een goede pc :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

5 september bij drs a.a.van Engeland, bergman clinics, natrelle 345cc moderate profile ( rond ) dual plane.

Van een 75c naar vermoedelijk een E

Zeer goede chirurg en tot nu toe erg tevreden!

Ze neemt goed de tijd om al je vragen te beantwoorden en houd goed rekening met je wensen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3-10-2013

Dr. Luijendijk

Operatie vind plaats in het Diakonessen ziekenhuis in Utrecht

500cc ronde protheses

Methode dual plane

Nu een lege b cup waarschijnlijk naar een grote D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid je gebruikt de verkeerde gebruikersnaam en ik heb anatomisch :) niet rond. Nu staat er dat ik rond en anatomisch heb haha.

Verder ben ik super tevreden! Ik ben naar een 70F gegaan, maar draag nu een E. Moet wel toegeven dat van de hunkemoller de F beter aansluit maar van de livera is het misschien toch weer een e.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ma 12-08-2013

f. straten heeft mij geholpen

390cc links 345cc rechts cohesive ||| medium height high profile anathomisch, van mentor

A naar D ziet er uit als C

fijne arts, heeft goed werk geleverd!

ben alleen zelf een beetje te bang geweest dat het te groot zou worden dus op safe gespeeld en nu denk ik had ik ze maar groter!

maar dat komt wel over een tijdje.. eerst ff sparen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7oktober 2013

dr van zele, beaucare. Heel goede pc!! :)

435cc high profile van sebin 11,7cm diameter en 6cm projectie. dual plane.

B naar E/F :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu een 75-B , op 13-12 krijg ik in de een borst waarschijnlijk 325 en de andere 350 CC (om ze gelijk te krijgen. Hoop/vermoed op een 75-D uit te komen. Word geopereerd door dr de Blecourt in het vlietlandziekenhuis.

OW krijg trouwens dual plane, ronde protese medium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 januari 2013

375 cc anatomisch dual plane van Natrelle

Van 75A naar 75D (eerst E maar zijn erg geslonken na 3 maanden)

Geopereerd door Dr Luijendijk, Bergmankliniek Bilthoven. Zeer tevreden over de goede zorg bij de kliniek, goed geregeld, altijd bereikbaar en zeer vriendelijke mensen. Dr Luijendijk vind ik zelf wat stroef en onpersoonlijk, maar door zijn goede en secure werk zou ik weer naar hem teruggaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.