Ga naar inhoud

patricia85 : 7 januari 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi dames

na heel wat jaartjes te hebben nagedacht heb ik in augustus mn eerste 1e concult gehad bij dokter visser in welnesskliniek te genk (belgie)

helaas was het nog iets te snel na de bevalling(juni)en mocht dus gister terug komen

en jahoor alles zag er goed uit en hebben de datum geprikt voor de ok 7januari (ja we konden eerder maar we gaan in december over na onze koopwoning:) dus dat werd hem niet...

ik heb verteld dat ik zelf een volle c of kleine d cup wilde ben namelijk 1.63m en weeg opt moment 69 kilo(moet nog 9 af van de zwangerschap)

en ze kwam dus uit op een 400 cc per borst uit

zelf heb ik nu een hele slappe kleine lelijke b dus heb er echt zin in:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Hoi patricia,

Wat spannend he!

400cc dat neem ik waarschijnlijk ook! Krijg jij het voor of achter de spier?

Met 400cc kom je hoogst waarschijnlijk wel op een kleine D cup uit! Al kan wel verschillen per persoon.

Volgens mij is die Dr. Visser wel een goeie, ik heb al best veel mooi werk van haar gezien hier op het forum.

Leuke bijkomstigheid is natuurlijk de prijs!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal, mag ik even vragen wat die vitamines en antibiotica voor nut hebben ?

ik word dinsdag geopereerd en heb hier namelijk niks over gehoord..

en ik lees bij veel mensen dat ze medicijnen moeten pakken.

vind t een beetje vreemd.

kan iemand op mijn eigen pagina reageren ?

ik snap namelijk allemaal niet zo goed hoe deze site werkt.. :blush:

xxxx ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal, mag ik even vragen wat die vitamines en antibiotica voor nut hebben ?

ik word dinsdag geopereerd en heb hier namelijk niks over gehoord..

en ik lees bij veel mensen dat ze medicijnen moeten pakken.

vind t een beetje vreemd.

kan iemand op mijn eigen pagina reageren ?

ik snap namelijk allemaal niet zo goed hoe deze site werkt.. :blush:

xxxx ilona

hoi ilona ik heb zelf een paar keer vitamine a tot z geslikt maar ik vergat het elke dag in te nemen.

Je bent niet verplicht om vitamines te slikken, in de kliniek hadden ze mij er ook niks over gezegd ik heb het van de meiden op het forum gehoord. ik zou ook arnica gebruiken voor de blauwe plekken dat hadden de meiden mij ook geadviseerd maar ik was er al laat mee daarom heb ik dat ook niet gebruikt.

Het is niet noodzakelijk maar mischien zijn die vitamines goed voor de weerstand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey dames

na een tijdje weg geweest te zijn ivm verhuizen ben ik erweer.

7januari 2010 moet ik om 7uur in genk zijn :blink: kreeg net een telefoontje

nu moet je ook van te voren een antibiotica kuur en vitamine kuur hebben?wie had dit nog meer.

vind het wel heel spannend nu

hoi patricia, ik ben ook door haar geopereerd in de welness 2,5 wk geleden antibiotica/paracetamol/zetpillen krijg je na je operatie mee , vitamine heb ik niet van de kliniek gehoord maar veel meiden hebben het wel gebruikt ik denk voor de weerstand. over paar dagen ben je aan de beurt meid vind je het niet spannend? en hoeveel cc's krijg je? ik ben benieuwd naar je verslag liefs wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arnica is niet medisch bewezen maar veel mensen hebben er wel profijnt van. Het homeopatisch dus kan geen kwaad. Het gaat zwellingen en blauwe plekken tegen. Omdat je gelijk na de operatie al gaat zwellen is het verstandig om al een week of twee weken van te voren met die arnica drupels te beginnen. De vitamine C is puur voor je weerstand. Zo'n operatie breekt je weerstand behorlijk af, dus alles wat extra is opgebouwd is mooi meegenomen. Je weerstand zorgt voor je herstel, dus slechte weerstand betekend een minder vlot herstel over het algemeen....

Ik moet zeggen dat de Arnica drupels mij goed geholpen hebben. Had wel wat zwellign maar niet overdreven. Je zag de vorm van mijn borsten al goed. Ik lees verhalen hie rop het forum van zwellingen zelfs tussen de borsten in zodat het wel 1 borst lijkt...Daar heb ik totaal geen last van gehad. ook blauwe plekken had ik niet. Ja 2 hele kleine plekjes die de volgende dag al helemaal weg waren.

Dus al met al...ik kan het iedereen aan raden!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee dames bij deze mijn verslag

vanacht om 03.45de auto in op na de wellness kliniek

om 06.02kwamen we binnen en werden er meteen opgewacht door een vriendelijke dame

financiele zaken afhandelen en na de wachtkamer,10minuten later werden we geroepen en mochten we na boven

even mn spullen op de kamer droppen,en meteen eenverdieping hoger voor een vragenlijstje en foto,s te maken.

toen weer beneden op mn kamer kreeg je schortje om aan te doen en een zetpil,maar diewas er binnen 3min weer uit hahhaa ik moet alrijd na de wc met die dingen

nou om 7uur werd ik opgehaald door een man die de verdoving deed,en werd ik mooi beschilderd ahahhaha

en ineens was ik weg,en ook weer wakker heel vreemd allemaal

ik voelde een drukkend gevoel en wilde elke keer kijken maar mn ogen lieten dat niet toe:Pviel telkens weer in slaap,na wat voorlichtingen van een super lieve vrouw,werd ik om 12uur na de auto begeleid

de trug weg viel echt reuze mee lekker slapenwas alles wat ik deed :rolleyes:

thuis aankomend ook weer gaan slapen maar voel me verder erg goed,weinig pijn tot nu toe

kan niet wachten dat ik ze morgen kan zien

dit was het eventjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patricia!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! Fijn dat het allemaal goed is gegaan.

Jeetje zeg, wat een tijd! Al zo vroeg opstaan haha maar wel voor een heel goed doel!

Hoeveel cc heb je eigenlijk gekregen, kan het zo snel niet terug vinden.

Je kan vast niet wachten tot je ze mag zien!!!

Ga lekker slapen en laat je goed verwennen!

beterschap!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee minime

ik heb 400cc per borstgekregen en idd ik wil ze zooo graag zien haha maarja wachten tot morgen moet maar he :139: maar ben er enorm blij mee nu al

en tot nu toe valt de pijn enorm mee,kan eigenlijk helemaal nie zeggen dat ik pijn heb maargewoon een rot gevoel :blush: maarja wat de dag morgen brengt weet niemand

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey patries!

Zo dat is best veel 400 cc, op wat voor maat denk je uit te komen? Ik kan me voorstellen dat het spannend is.. balen dat je nog niet eerder mag kijken maarja dat komt je boobies vast ten goede.

Dat je nu nog weinig voelt komt ook nog door de narcose denk ik.

Ja je zal idd morgen nog ff af moeten wachten, zie je tegen het rugslapen op, of ben je dat wel gewend, lijkt me vreselijk helemaal met wat meer gewicht op je borst hihi..

Nou ik volg je!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.