Ga naar inhoud

patricia85 : 7 januari 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

hee dames

hier ben ik weer ffies

na de bv voelde ik me heel snel alweer goed,kon zelfs zaterdag alweer shoppen met mn broertje

het slapen vond ik zwaar kut op mn rug,en mag nu wel weer op mn zij liggen alleen niet vol op mn borsten leunen zeg maar,ik moet dus zeggen dat ik echt weinig heb gevoeld van dit alles,en ben echt super blij met mn nieuwe boobsssssssssssssss :rolleyes: gister zijn de nietjes eruit gehaald bij de dokter en ik ga zo ff korstjes afspoelen en dan weer ff nieuwe foto,s maken

ze zijn wel iets groter als ik dacht ik wilde zelf een volle c cub en heb nu 80d maar ben er enorm blij mee kan niet wachten tot dat die vervelende rotbh een keer uitmag:Pvind het super irritant maja

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh patricia!!

ben super blij voor jou!! en nu ik hoor dat je weinig last en pijn hebt gehad, dat stelt me toch wel wat gerust!! ik heb niet echt schrik voor de pijn, wat komt dat komt... ik wil zo graag mijn nieuwe borsten :-)

voor mij is het nog 16 dagen, het komt dichterbij nu!! heb dit weekend nog mooie foto's gemaakt, en wat ontbreekt er op deze foto's? een mooie volle boezem, dus ik kijk er zo naar uit!!

ben benieuwd naar je foto's!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.