Ga naar inhoud

patricia85 : 7 januari 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Als ik het zo hoor en gezien de hoeveelheid cc, denk ik wel dat je een D blijf houden :)

Ja ik ben over elf dagen aan de beurt dus ik moet nog even wachten maar dat is zo voorbij.. al mag het van mij ook al wel morgen zover zijn :)

Maarjah jij hebt het spannendste al achter de rug.. alhoewel morgen ook heel spannend zal zijn als je ze gaat zien :)

Mag je morgen ook douchen?... dat zal vast een fijn gevoel zijn. of moet je die band langer omhouden? Bij de bergmankliniek hoef je alleen maar een sportbh aan...

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

haha dat zal vast een mooi gezicht zijn die jodium borsten :P

Ja maak morgen maar foto's, leuk! ben benieuwd :)

Fijn dat je morgen lekker kan douchen en natuurlijk je mooie resultaat kan bewonderen...

Ik zit nog te twijfelen tussen 280 en 300 cc.. ik heb 280 afgesproken maar begin nu een beetje te twijfelen. Ik hoop op een kleine/ mooie c uit te komen. Ik heb van mijzelf namelijk helemaal niets dus dan is dit al een heel verschil :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat veel er spijt van hebben maar ik ben maar klein er wil graag een mooi natuurlijk resultaat dat bij mijn lichaam past.. en meer dan 300 cc kan ik niet hebben ivm ruimte. Maar ik kom er wel uit. Ik vraag dan de arts nog even om advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patricia, als je 400cc hebt gekregen en op een grote C / D wou uitkomen, wat had je dan eerst?

ik wil ook op een grote C/D uitkomen... maar krijg maar 320cc op de spier... ik heb nu een kleine B (eerder grote A) met omtrek 80...

ik wordt binne 3 weken geholpen door dr visser in de wellness en ben erover aant denken om meer cc's te vragen, heb echt schrik dat het te klein wordt naar mijn goesting...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai patricia,

Gefeliciteerd eid met je nieuwe boobs!!!

Vandaag ga je ze zien tralalalalala wat zal je nieuwschierig zijn!!!!!

Doe lekekr rustig aan en laat je goed verwennen hè!

Eventje over het aantal cc. Iedereen is anders en de één komt met 240 op een C uit en de anders met 400cc. Ligt aan zoveel factoren dat je niet kan zeggen dat als je maar weinig cc hebt dat je dan niet op een grote maat uit zal komen. Luister wat aantal cc beterft altijd naar je PC. Die weet hoejou borst in elkaar zit en die weet op wat jij gaat uitkomen met het aantal cc. Ik denk dta mensne hier niet te vreden zijn omdat ze bijvoorbeel een D willen, maar zien dan een natuurlijke D voor zich. Een D door BV is altijd kleiner om te zien. En zo ook met een C en B natuurlijk. Ik heb zelf 260/280 en zit op een grote C kleine D. Had zelf een A-cup. Dus zo zie je dat je met 280 echt wel op een C kan uitkomen en daar niet percé 400 cc voor nodig hebt. Dus dames luister aub naar je PC en laat je niet gek maken door alle verhalen hier over het aantal cc! :-)

Alles komt goed als je maar duidelijk verteld wat je wil :-)

Maar Patricia jijhebt ze nu en ik hoop dat het resultaat is wat je graag wilde, dat is het belangrijkste meid. Ben heeel benieuwd naar je pics!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey patricia!!

Heb je goed geslapen?

en... en... heb je ze gezien? hoe zijn ze geworden?

Ik hoop dat het goed gaat en dat je niet veel pijn hebt!

Doe rustig aan!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey heey,

wat fijn dat je er blij mee bent ! en ze mooi vind !

ik was er al meteen na de operatie weg van haha !

dat album vond ik ook ingewikkeld, maar heb gisteren toch uitgevonden hoe het moet :rolleyes:

even uitpuzzelen :108:

komt goed.

ik ben ook erg benieuwd na je foto's

xxx ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je bedoeld hoe lang je op je rug met liggen hahaha Ik heb 2 weken op m'n rug geslapen en slaap nu al 2 weken op m'n zij. Mocht gewoon zij de PC. Kom na 2 weken totaal geen kwaad. Dus heb het meteen gedaan! Mocht ook al zonder BH na 2 weken 's nachts. Heerlijk!!

Als je in je album zit moet je foto's toevoegen doen geloof ik en dan kan je foto's vanaf je computer erop zetten. Ik wilde ff kijken hoe en watmaar de site wil nietladen. Als je er niet uitkomt moet je het maar ff zeggen dan help ik je wel even :-)

Hoe gaat het verder. Geen pijntjes ofzo? Hopelijk wandel je er net zo makkelijk doorheen als ik!!

Rust maar lekker uit, en je zal zien dat het na een dag of 4 al een heeeel stuk beter gaat, ook qua spierpijn. Bij mij was de spierpijn na 2 weken echt helemaal weg, en ook het beursegevoel ging daarna snel weg. De eerste week had ik helemaal geen last alleen wat hevige spierpijn de eerste 3 dagen. Maar na een week voelde ik wel een beurs gevoel. Geen pijn ofzo maar wel wat beurs als ik erop drukte, vooral aan de zijkant. Dus schrk niet als de eerste zwelling weg is dat je toch wat meer gaat voelen. :-)

Het wordt heeeeel koud dit weekend dus blijf maar lekker warm binnen! Verkrampen je spieren ook niet zo!

Fijn weekend alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meid,

ik ben gisteren bij mijn arts geweest (en dinsdag geopereerd) hij zei me dat als het kon , ik nu al op mijn zij mag liggen..

alleen voorlopig absoluut niet op mijn buik !!

overdag op de bank lig ik al rustig op mijn zij, voel zelf wel aan wanneer het genoeg is.

probeer het eens voorzichtig!

in bed lukt het me nog niet hoor..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.