Ga naar inhoud

W89 : 9 januari 2014 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

65H komt met cupmaat overeen met 70 G, 75 F, 80E

Is dus idd omdat kavo zo'n smalle taille heeft...

Ik heb zelf 615cc en vind ze helemaal niet te groot. Zou gerust nog 100 cc bij gemogen hebben voor mij ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, smaken verschillen natuurlijk.

Mij borsten zijn ook niet enorm, maar wel in verhouding tot de rest. Vind ik.

560 cc op iemand met een bredere ribbenkas en schouders staat natuurlijk minder groot.

Ik persoonlijk gewoon niet zo van echt grote borsten

Bovendien ook erg lastig met kleding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dank je lieve iresss! Ik ben super tevreden. Ik heb gekregen wat ik wou .

Heb je geen voorbeeldfoto voor jouw chirurg? Dan kan hij toch schatten wat je graag zou willen. Ik wil je gerust mijn voorbeeldfoto sturen als je dat wilt. Ja 100cc valt nog mee... Je bent er snel aan gewend dus misschien toch voor de 100cc extra? Op welke maat wil je uitkomen? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik zat hier even te lezen

Ik ben 1.80 omvang 80

En krijg 500/550cc

Word dat dan niet te klein? Zou ik dan toch meer moeten nemen want dat was mogelijk?

Want w89 ik vind jouwe echt zo onwijs mooi nu al...

Toch die 100cc meer nemen?

In uedergeval me complimenten echt heel mooi!!

Hoi Ires, zag dat je twijfelde over de 500/550cc die je krijgt

ik ben zelf 1,83m en heb een omvang van 65/70cm

en heb 800cc gehad, als ik een strak shirtje draag valt het wel erg op.

Wil je graag een grote maat? of eentje die iets minder opvalt ;)

draag je vaak strakke shirtjes of wat lossere kleding?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Overlaatst was ik lingerie gaan kopen bij triumph waar de verkoopsters me de vraag stelde waarom ik zulke cup maat had gekozen en dat de maat 70f een zeer moeilijke maat is. Het kwam er op neer dat ze me zot verklaarde. Nu, het waren wel twee onvriendelijke dames die duidelijk hun job met tegen zin deden.

Krijgen jullie deze reactie ook wel eens? Of krijgen jullie wel eens negatieve commentaar op je grotere borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, wat erg :s ze zijn waarschijnlijk jaloers.

Ik had bij hunkemoller ook een slechte verkoopster. Ik kon niet aan de bovenste rij bh's, waar de 75D hangt dat ik nodig had, dus ik vroeg of ze hem kon aangeven, en ze keek ook heel geërgerd en ze zei, dat zijn grote maten, die van jou hangt beneden... Waarschijnlijk omdat ik jong ben dat ze het niet goed kon aanvaarden :s ik heb hem uiteindelijk gekregen en ik heb hem gepast, ik heb hem getoond aan haar en dan heb ik hem aan de kassa gelegd en gezegd, nu ja, jammer dat het mijn maat niet is, en heb hem laten liggen... Ben er dan wel om geweest in een andere hunkemoller omdat ik hem mooi vond en de verkoopster daar zei dat het niet aanvaardbaar was hoe de verkoopster deed. Xxx je mag best trots zijn op je boobies en als je commentaar krijgt wees blij, ze zijn jaloers en het is makkelijk om negatieve commentaar te geven xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt er van af...

Bij lingerie shoppen zoek ik steeds naar een 75G, en zie ze dan kijken van wat zegt die nu, dat heeft ze toch helemaal niet :)

Ik hou het vooral bij online shoppen, veel makkelijker....

Afhankelijk van wat ik aanheb, krijg ik wel reacties hoor :) ik zie de mannen wel kijken als ik een topje aan heb....

Stoort me helemaal niet, wel als ze me niet rechtstreeks aanspreken en dan onder mekaar over mijn borsten bezig zijn...

Wij hebben een restaurant, dus als ik werk bedek ik ze wel hoor....

Ben er altijd tegen iedereen heel open over geweest, in het begin werden er wel grapjes over gemaakt maar nu is iedereen ze al gewend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tot nu toe juist goed geholpen met shoppen, maar ben alleen nog maar bij de hunkemoller geweest. Wat een stomme opmerking zeg W89! Bij mij zei ze gemeend 'Lastig hè, bh's vinden in zo'n grote maat!' Dat klinkt al heel anders..

En verder heb ik ook geen opmerkingen gehad, maar ik loop er niet mee te showen dus het is nog niemand opgevallen denk ik hihi.. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is toevallig! Hier wilde ik net een topic over plaatsen.

In augustus laat ik m'n borsten vergroten en kijk er echt ontzettend naar uit. Het enige wat me telkens weer bang maakt zijn de reacties van andere. Ik wil het graag proberen geheim te houden (alleen familie en beste vriendinnen weten het), maar weet natuurlijk niet of dit gaat lukken. Het lijkt me vreselijk dat als ik ergens binnen kom lopen en merk dat mensen het over m'n borstvergroting hebben of er achter m'n rug om negatief over praten. Hoe ervaren jullie dit? Hebben jullie dit ook gehad of merkte jullie hier niks van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf nu bestel ik ook nog enkel via internet! Geen gedoe meer met flauwe verkoopsters!

@Bloemetje321 : buiten het voorval in de lingeriezaak heb ik nog geen slechte of misplaaatste reacties gehad, mensen praten toch altijd he. Maar ik zou het idd ook vervelend vinden moest er achter men rug om gepraat worden.

Bij mij valt het ook niet zo op, ik loop er niet mee te koop. Heb het voor mezelf gedaan en ik draag vaak losere kledij.

Voor sommige mensen is een borsrvergroting nog steeds taboe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh getsiederrrieee.

Woow tof gereageerd Joycieliciouz!!

Ik had vroeger (15jr geleden voor mijn bvk) van nature super grote hangende borsten ik heb toen heel veel (vond ik destijds) nare reacties gehad, vaak van vrouwen zelf (raar he?)

Bij de lingeriezaken werd ik altijd in het "oma hoekje" gedreven, met walgelijk huidskleurige bh's en stekende opmerkigen........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen zijn echt raar... ik zou me er niet teveel van aantrekken! Ik heb mijn borsten zelf nog niet dus kan er nog niet echt over mee praten, maar de reacties om me heen zijn tot nu toe eigenlijk alleen maar positief geweest. Op eentje na die geloof ik dacht dat ik een grapje maakte. Ach, het gaat er om dat je er zelf gelukkig mee bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog geen enkele negatieve reactie gehad. In mijn omgeving weten niet alle mensen het en met lingerie shppen ben ik tot nu toe goed geholpen. Ik heb ook 75G en ze staan dan wel even te kijken want dat verwachten ze niet hihi. Het is natuurlijk een"lastige"maat als je bij de hunkemoller wilt gaan shoppen. Is soms wel eens jammer, maar ach je vind ook wel weer je eigen winkeltjes ;)

Als mensen negatief reageren dan is dit uit jaloezie. Ze mochten willen dat ze van die mooie grote tieten hadden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak me daar totaal niet druk om.

Ik heb nog niet al te lang een "nieuwe" relatie en mijn vriend steunt mij volledig.
Ik ben nog nieuw in zijn (mijn) nieuwe vrienden kring. We zijn sinds 1 november bij elkaar... EN sinds oud en nieuw ken ik een deel van de vrienden. Sinds januari wonen we samen ( ja ja gaat snel ) En nu komt de borstvergroting eraan.

Zijn broertje weet het, zijn moeder weet enkel van een borst correctie( hahaha zo kun je het ook noemen ) mijn moeder weet van niets mijn familie ook niet ( geen goede band mee )

En verder weten bepaalde van zijn (mijn) vrienden en vriendinnen het wel. Het merendeel van de dames heeft al een bv gehad dus kijken er niet raar tegenop. Juist het tegendeel ze willen direct weten hoeveel cc ik krijg (ook de mannen ) en geven dan aan dat ze denken dat het me goed zal staan omdat ik lang ben.

Dus niets als positief en begripvol.

Als ik negatieve reacties zou krijgen zou ik me daar niet aan storen. Is in 99% van de gevallen jaloezie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij de Livera en bij de Hunkemoller altijd aardig geholpen. Maar lieve schat ze zijn gewoon harstikke jaloers op jou super mooie borsten.

Gewoon de volgende keer je mond open trekken vragen of ze er een probleem mee hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vorige week bij de honkemoller, en ik vroeg de verkoopster om hulp.

Ze nam mijn omvang oo en keek daarna naar me met een stomme blik.

Zegt ze: ' Denk en B'tje!'

Nou ik was gewoon echt even een paar seconde stom verbaast na mijn 560 cc.

Daarna zei ze nou oke, als jij denkt dat dat te klein is pas dan deze maar even. (Een C)

Toen werd ik wat pissig en zei dat ik het zelf verder wel af kon met mijn moeder erbij.

Ben naar huis gegaan met een F!

Ik weet dat neppers kleiner ogen maar tussen B en F is toch wel een heel groot verschil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook niet echt negatieve reacties gehad... Ik werk zelf als verkoopster in eenwinkel waar ze ook lingerie verkopen en een oma had vandaag voor de tweede keer al dezelfde opmerking gemaakt als paar weken ervoor. Ik was lingerie recht aan het hangen.. Had een C in mn handen en die oma zegt: dat pas jij niet hang maar terugdaar verzuip jij in! Ik zeg klopt die is te klein :) ik ben altijd vriendelijk tegen klanten maar het kan dus ook andersom. Dat klantrn een opmerking naar personeel maken. Vond het nou niet echt zo leuk zeg maar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb nog geen negatieve reacties gehad.. Eigenlijk weet iedereen het in mijn omgeving en ben ook enorm trots op mijn boobs!!! Niet dat ik er mee te koop loop hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was vorige week nog bij hunckenuller, maar ze hadden zowieso niets in mijn maat 85G. Ze zei ja die gaan er ook zo snel uit, dacht van hoe kan dat nou. En werd inderdaad ook naar de Omahoek gestuurd.

Paste toen een Beha F aan alles puilde eruit, zegd de verkoopster, is toch goed van maat hoor, een meid van 20.

Ben nu in Frankrijk, en daar helemaal al niets.

Online zo moelijk te bestellen, de maten kloppen haast nooit, of ze sluiten niet goed aan de zijkant.

Dus doe het nog maar even met m'n 3 sportbeha's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grote maten zijn lastig shoppen. Ik ben uiteindelijk geslaagd vorig jaar bij de hunkemoller met maar liefst 1 model :45: maatje 75F. Daar heb ik er 2 van gekocht en een paar andere bh's die net niet lekker zitten, die draag ik dan als de 2 goede in was zitten. Mijn nieuwe protheses zijn een stukje breder, dus het zal nu nog wel lastiger worden om goede bh's te vinden. Ik heb eigenlijk nooit negatieve reacties gehad. Ik ben wel heel open over mijn borstvergroting. Ik schaam me er niet voor. Ik ben nu eenmaal jong moeder geworden en ik vind dat ik er recht op heb om als vrouw van toen 26 er niet bij te hoeven lopen met de borsten van een bejaarde vrouw. Zolang je duidelijk je mening geeft is er volgens mij ook niemand die er iets over durft te zeggen ;) een goede site voor grote maten is trouwens lace-lingerie. Ik weet niet of je die kent Margriet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja probleem is zit nu in Frankrijk, en online bestellen is zo moeilijk daar de breedte voor mij meestal niet goed is, ik moet stevigheid aan de zijkanten hebben.

Maar ik ben naturiste en loop bijna de hele zomer bloot, dus de beha bij mij gaat s'nachts en sávonds aan. Dan maar de sportbeha als ik niets meer kan vinden.

En bij mij weet ook iedereen het, laat ze maar lekker denken wat ze willen, is mijn lichaam toch.!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.