Ga naar inhoud

W89 : 9 januari 2014 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Denk idd dat het erbij hoort. Ik zelf ben vorige week zaterdag geopereerd.

vannacht weer voor het eerst lekker kunnen slapen. Ook veel pijn aan mn rug gehad.

serieus flinke prothese! Wat zul je trots zijn.. ben benieuwd naar de foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal een aardige maat worden! Mooi!

Het slapen was voor mij goed te doen mbv veel kussens in m'n rug en nek en onder m'n knie, misschien dat t voor jou ook werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!!!

Ja dat verrot slapen en het last van je rug hebben hoort er helaas bij :(

Probeer een beetje schuin omhoog(half zitten) te liggen en een kussen onder je bennen te leggen tegen je kont aan zeg maar. Dit heeft mij wel geholpen. Ik lag ook met een voedingskussen. Is echt een paar weken weer mijn goed vriend geweest hihi. Er zijn ook meiden geweest die wat tijgerbalsem op hun rug smeerde. Misschien is dat ook wel een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kan me van mijn eerste bortsvergroting niet herinneren dat ik zo een last had van mijn rug. Maar we zullen maar niet klagen :) mijn borsten doen weinig pijn en dat is ook al heel wat! Bedankt voor de tips meiden! Ga ik zeker proberen. Heb net wat voltaren gesmeerd. En een warmwaterkruik in mn rug! Zalig

Heb al gespiekt, ze zijn eccht wel groot! Ben nu al best tevreden! Laat maar zakken nu :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind ze eigenlijk steeds meer te groot. Zelfs mannen vinden ze te groot soms kun je nagaan..

Draag cup H en die zit redelijk strak..

Naakt vind ik het niet zo opvallen maar met kleding.. echt uit proportie vind ik.

Ze zijn nog niets gezakt , hopelijk zien ze er dan kleiner uit maar ben bang van niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat erg dat je ze te groot vind! Ja met zo een smalle omtrek heb je ineens al zo een grote cupmaat. Ik heb uitdrukkelijk gevraagd een F cup en niet meer dan 700cc. Ben benieuwd hoe het zal worden. Hopelijk zakken jouw boobs ook nog meid, jammer dat je niet 100% tevereden bent want het is toch wel een heel budget voor een bv he.. Heeft plovier zich van cc's vergist dan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ze nog liever te klein , kun je altijd groter...

maar als ik bij een wissel kleiner ga is mn huid vast uitgerekt

Heb met consult en vlak voor operatie gezegd, zeker niet zo groot mogelijk he!!!! en ook dat 500-600 me ERG veel leek.

De fotos die ik bij had waren ook stevige borsten hoor, maar toch niet zo..

Gaat leuk worden in de zomer.. kon voor mn bv al niet fatsoenlijk savonds over straat in de buurt waar ik woon

denk dat ik een boerka ga aanschaffen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.