Ga naar inhoud

W89 : 9 januari 2014 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt luna88

Ik heb nu 320 en 325 cc. 70D maar oogt meer als 70b...

Ik wil zoiezo groter! Maar vooral een vervanging omdat ik fel plooitjes en bobbeltjes heb onderin mijn borsten!

Is bij jou alles goed gelukt? Want jouw bv-dag is ook pas recent zie ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke spannend! Dus nu voor jou nadenken hoeveel cc en projectie enzo het nu gaat worden denk ik? Hoe komen die vel-plooitjes en bobbels onderin je borst dan?

Het is voor mij 2 weken geleden voor mijn bv.. Ze zijn nog aardig strak en moeten nog wel beetje dalen denk ik, maar de vorm word steeds mooier :) Alleen hoop ik dat de maat wat meer gaat worden want ik wou minimaal D en liever groter.. Even afwachten nog dus ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee hoe die plooitjes/bubbeltjes erin komen. Brn wel ongerust. Bubbeltjes zitten er wel al langer in maar sinds kort doet 1 borst pijn... Ik heb mijn implantaten nu bijna 7 jaar. Slijtage lijkt me snel... Daarom ben ik benieuwd wat plovier zal zeggen.

Ik heb nu ook monobloc. Had vroeger een aa. Dus ik denk dat je wel aan een D zal komen :) spannend. Ben benieuwd voor je foto's!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Dank je cherisse! Hoe gaat het met jouw herstel?

De eerste keer ben ik bij wellnessklinielk geweest. Nooit echt tevreden geweest. Maar ik spreek nu over bijna 7 jaaar geleden en lees nu toch positieve reacties. Toch zegt mijn gevoel om niet terug te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.