Ga naar inhoud

Luna88 : 25 juli 2013 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Zit nu pas je verslagen te lezen...

Heb idd ook vrijdag de brief gehad om te gaan masseren..

Vreemde bedoeling hè?

Maar zal ook nog Weel aan accz laten weten dat hun verhalen is op elkaar moeten worden afgestemd..

De een zegt 6 weken niet autorijden, de volgende zegt 2 weken en dr Kruppa zelf zei 10 dagen..

Hoewel ik wel heel tevreden ben met het resultaat vind ik dit toch een beetje jammer!

Op Hema.nl kun je met de centimeters kijken welke bh maat je nu ong. Hebt!

Ik hang tussen een 80C /75D in!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik zou zeker naar een ander gaan,

al is het alleen om de extra toeslag:)

Ik heb een forse maat al de 4e, de 5e maat zou vooral in de breedte gaan en bijna niet naar voren dan zou ik in de grote protheses terecht komen met een toeslag van 1.000,- dan kost het mij 4.400,- met hun "slechte" garantie zou ik dat nooit doen.

Ik ga het wel goedkoper zoeken met een "garantie", verheug me nu al op de 500 cc + kom maar op met die dikke tieten hihi

Maar dan heb je toch al een lekker maat qua sportbh? Ik wou dat ik een D had!

helaas heb ik qua sportbh echt maar een Ctje grrrr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Destiney: Ja over dat auto rijden was ook raar. Ze zeiden dat ik het moest checken wat de verzekering wil. En hoorde in Bochtelt niet auto rijden de eerste 6 weken en op de nacontrole dat ik gewoon kan auto rijden als ik mijn handen laag hou op m'n stuur.. Hmmmz.. Mijn man werkt bij de politie en die zei dat als er een ongeluk gebeurde en ze erachter kwamen dat diegene niet volledig het stuur mocht of kon gebruiken ze dat "niet leuk vinden" en daar wel juridisch wel wat mee gedaan zou gaan kunnen worden..

Ga ook is met de cm'ters aan de slag, gewoon is even kijken ;)

@Moeder: ja heb ook C cup omdat 75 te strak zit... zit dan met sport bh op 80C... :wacko: Maar ik probeer niet te gefocust te zijn op bh maten. Elk merk zit toch anders.. Het is meer op het oog en de verwachting hoe ze eruit zouden zien..

Ik probeer echt mijn meiden te "omarmen" en blij te zijn.. Lukt enigszins.. Al blijft dat stemmetje in mijn achterhoofd zich er wel mee te bemoeien :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maat staat me zeer goed aan..maar het oog niet haha.

En grappig ik heb ook al een rij verbod van manlief zelfde verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even je verslag gelezen. Ik ben zo benieuwd, zenuwachtig en nieuwsgierig van hoe het allemaal zal gaan.. bijna mijn 2e consult en dan een datum prikken. Ik weet ongeveer wel wat ik wil, maar ben erg benieuwd naar foto's. Balen dat je toch best wat pijn hebt gehad, gelukkig hebben lieve mensen je bijgestaan. Goed van je dat je zo snel zelf kon douchen! Ben heel benieuwd hoe het nu gaat en of je tevreden bent met het resultaat!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Luna.

Ik lees net je verslag nou bij jou ook niet bepaald fijn gegaan met de comunicatie.

Jammer dat je de grootte minder vind maar ik heb je foto's gezien en je hebt prachtige boobs.

De mijne daaraantegen zien er echt niet zo mooi uit,

Ik las iets met martelband weet daar niet veel over bij mij werd daar niks erover gezegt misschien hoort dat niet bij borstlift en pothese.

Misschien heeft iemand daar meer info over?

Ik hoop dat je al beter voelt en lekker weer kunt genieten!

Liefs Ana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ana!

Nee helaas is niet alles soepeltjes verlopen..

Wel dank je wel voor het compliment, ik probeer er zelf ook blij mee te zijn al blijft dat stemmetje in mijn achterhoofd zeggen: zijn toch wel veel kleiner dan gehoopt en gedacht he?

Niet iedereen hoeft een band te dragen. Dus jij waarschijnlijk ook niet, anders had je hem vast wel gekregen.. En als je het wilt weten, zou ik gewoon het aan je pc vragen hoe het zit.

Even een update..

Morgen 4 weken po.. Ben blij dat het over 2 weken klaar is!! :101:

Nog steeds niet tevreden met de boobs.. Vind ze ook weer iets geslonken zelfs :24: Had zo gehoopt op groter.. Voor deze maat had ik geen operatie willen doen.. voor mijn gevoel te weinig verschil..

Ben maandag ook van de trap gevallen.. erg slim.. Was bij mijn schoonouders en die hebben een vreemde trap. Bij de 3de tree dacht ik al beneden te zijn, nou niet dus! Was er overigens wel snel ;) Ben zwaar door mijn enkel gegaan en doordat ik mij niet durfde op te vangen ben ik op mijn rug beland.. auw!

Verder gaat het goed, weinig tot geen pijn meer! Merk dat ik moet oppassen dat ik niet te veel doe. Ik doe thuis nu alleen maar een beetje opruimen soms, de was en was opvouwen.. vanaf dit weekend mocht ik van accz iets meer voorzichtig gaan proberen om naar de 6 weken toe te werken.. Ben benieuwd!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja las het van die trap.. Jak... Al komt het vaker voor dat meiden die pas geopereerd zijn opeens een keer van de trap donderen.. Geen idee hoe het komt haha, gebeurt anders nooit!!

Misschien het extra gewicht aan de voorkant ;)

Maar... sja.... dat ze nu kleiner zijn dan gehoopt, komt natuurlijk ook doordat ze je bij je consult toen grotere prothesen hebben laten passen he... Je had toen silicone-prothesen gepast, anatomische, met volgens mij wel een cm meer projectie.. of zelfs nog wel meer? Ik weet het niet meer precies uit mijn hoofd, maar daar hebben we het al eerder een keer over gehad. Het is maar goed dat je uiteindelijk deze prothese gekregen hebt en dat hebt kunnen regelen via je pc.. Want als het aan Charlotte gelegen had, had je kleinere boobs gehad dan nu....

Van de andere kant, was dit wel het maximaal haalbare met de hydrogel...

Jammer dat het niet geworden is wat je ervan gehoopt had :( Echt zonde... Misschien volgende keer dan toch maar silicoontjes? ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat het niet geworden is wat je ervan gehoopt had :( Echt zonde... Misschien volgende keer dan toch maar silicoontjes? ;)

xxx BB

Haha grappig ;) Maar nee, ik zal denk ik niet snel kiezen voor silicoontjes. Ik ben erg blij met het vertrouwde gevoel die deze prothese mij geven.. Keur het niet af hoor, maar voel me hier zelf prettig bij.

Weer even een update:

Morgen 5 weken po! Nog 1 week! Wouw.. godzijdank, ik ben er zooooo klaar mee niets te kunnen of te mogen doen! Het huis is een verschrikking, een vies mannenhol :98: Opruimen en schoonmaken is altijd al niet de sterkste kant van mijn man geweest en is altijd een leuk discussiepunt in huis haha :121:

Maar ik mocht van accz vanaf 4 weken voorzichtig dingetjes proberen zodat ik opbouw met dingen doen naar de 6 weken. Dus dat doe ik ook! Ik til zo af en toe mijn zoontje is op en ruim wat meer op. Vanochtend even wat meer opgeruimd weer en ik word weer helemaal gelukkig als ik de opgeruimde slaapkamer en woonkamer binnen kom :3:

De boobs beginnen steeds meer "eigen" te voelen en zachter te worden merk ik. Ik heb van de week een avondje zonder band gezeten omdat ik in een leuk jurkje uit eten wou. Dat zag er leuk uit, en was dubbel om zonder band te zitten.. Vond het een soort van fijn toen ik hem thuis weer om mocht doen :118: Had niet gedacht dat ik dat nog zou zeggen haha!! Dit weekend of ergens volgende week wil ik voor 2 mooie bhtjes gaan shoppen! Zit nog erg te twijfelen waar ik heen zal gaan. Wil het namelijk niet te duur doen.. zit te denken aan hunkie, livera, v&d of h&m.... Iemand een tip wat een goede optie is?

Nou dat was m weer.. Ga deze dagen weer is een week foto maken en plaatsen dus die komt binnenkort nog!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha grappig ;) Maar nee, ik zal denk ik niet snel kiezen voor silicoontjes. Ik ben erg blij met het vertrouwde gevoel die deze prothese mij geven.. Keur het niet af hoor, maar voel me hier zelf prettig bij.

hihi ;)

En leuke bh'tjes.. Ik vind dat ze bij V&D leuke hebben, maar ben dan ook wel een fan van Sapph, omdat ze zo lekker zitten en mooi stevig zijn :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, stap ik binnenkort even eerst bij de V&D naar binnen! :) Vind het wel belangrijk dat ze lekker zitten!

Ik heb ook nu foto's toegevoegd! Maar zag ineens dat mijn rechterborst er ineens anders uitziet dan de linker.. Hoe komt dan? Zakt die ineens ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lunaaa88!!

Zie dat het bij jou lekker voorspoedig verloopt? Hier ook hoor!

Ik heb mijn eerste twee BHs gekocht bij de hunkemoller & Calvin Klein. Beide in de aanbieding. Wilde niet meteen voor duur gaan!

De sale is helaas nu over, maar ik zou idd eens spieken bij de V&D en de H&M. Die zijn niet zo duur en zitten leuke tussen!

Helaas zijn die winkels voor mij geen optie. Ik ben erachter gekomen met een aantal x passen dat ik omvang 70 heb en omvang 75 eigenlijk te groot is. Je zou denken BHs shoppen is nu keileuk, nou valt beetje tegen haha. Want bij veel merken is D een grote maat en begint de omvang bij 75: BUMMER! Hihi. Ben benieuwd of het jou wel lukt!

Wat doe jij nu zoal als je het hebt over opruimen e.d.? Maak je ook schoon?

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga straks is kijken BB, heb ik niet op gelet...

En ja gaat hier erg lekker E1190! En hoop wel wat te vinden haha! Ben benieuwd of ik daar ook tegen aan loop ;)

Met opruimen bedoel ik: troepjes opruimen, doekje over de tafels/ kasten op hoogte waar ik bij mag/kan komen en de was doen. Stofzuigen 1 x gedaan omdat het moest, maar daar wacht ik verder nog even mee. Mijn zoon z'n tas inpakken lukt en til hem zo nu en dan even op... Rustig aan het opbouwen dus! Maar dat gaat super!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeeeej :43:

Ik heb 2 bh's gescoord. Eerst V&D geweest en daar 80D van Sapph gehaald. Verder zag ik niet echt iets dus ging ik nog even naar hunkemoller. Daar werd ik ontzettend goed geholpen door een lieve meid. Uiteindelijk veel soorten bh's aangehad.. En 1 comfortabele gekozen: 75E!! Yeahh.... Ik had van een ander model zelfs een F nodig! "zeker niet vervelend he?" zei de verkoopster.. Haha nee zeker niet, ik werd erg blij in het pashokje! :101:

Dusja, wat voor maat heb ik nu???? Gemiddeld een 75E denk ik dan maar kan ook uitwijken naar D of F? Grappig.. Kan ik nog 34 verschillende bh's mee nemen naar een pashokje haha, maar nu vind ik het een stuk minder vervelend :D

Oh en BB: beide littekens zitten in de borstplooien.. Dus daar is niets anders aan... Ik geef het wel een beetje de tijd. Ik merk dat ze bezig zijn met zachter worden haha..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Alweer een tijdje po!

Niet heel veel spannends te melden eigenlijk. Ik begin erg aan mijn tweeling te wennen en merk dat ze wat zachter zijn geworden. Nog steeds voelen ze wel hard hoor want heb het idee dat het nog wel wat zachter kan, maar ik heb geduld :)

Ik begin sinds deze week op mijn buik te draaien. Dit is soms nog niet helemaal comfortabel, maar het lukt steeds beter :)

Ik krijg veel positieve reacties van mensen dat ze mijn vergroting erg mooi vinden en mooi vinden passen bij mijn figuur. Tot nu toe nog geen 1 keer een negatieve reactie gehad.

Het is nu wel een stuk leuker shoppen voor lingerie en kleding! Al met al een tevreden boobies-eigenaresse! :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
  • 1 year later...

Hoi Luna88,

Geen idee óf je het forum nog wel eens bekijkt. Maar als alles goed is gegaan is je 2e kindje alweer bijna een jaar.

Ik ben zo benieuwd hoe het nu met je boobies gaat. Na de zwangerschap en eerste stuwing enzo.

Heb je last van plooien of rimpels? En zitten ze nu ruimer? Of hangen ze ofzo?

Dankjewel voor je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.