Ga naar inhoud

Luna88 : 25 juli 2013 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo dames!!

Ben al een tijd op het forum en datum staat al een tijdje bekend maar had nog helemaal nog geen officieel forum onderwerp aangemaakt voor mijn operatie.

Dus bij deze: over 1 week is mijn grote dag... :101:

Nu het steeds dichterbij komt word ik steeds zenuwachtiger! Ook mijn man zei gister dat hij het best spannend vond.. De schat, hij is erg lief en zorgzaam dus ik heb denk ik wel goeie hulp al zou het afhankelijk zijn ook wel moeilijk zijn!

Ondertussen ook veel tips mogen krijgen en lezen op dit forum die ik netjes ga uit proberen! Super dat dit forum er is en dat er mee geleefd word met elkaar... Fijn!!!

Ik zal op dit onderwerp binnenkort mijn operatie verslag gaan schrijven! :D Ik heb er zin an!!! :43:

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Meid:-),

Hèhè, ze heeft het gedaan:-)welkom;-)

Nou per pb heb ik je al zoveel gestuurd..Uhm ik weet niks meer..lol..En tuurlijk is je mannetje zenuwachtig en vind hij het ook spannend..ik geloof dat mijn mannetje het op een gegeven moment spannender vond als ik en een humeur van de zenuwen heb ik jouw daar...Pff..dat ik 1x gezegd heb hallo ik word geopereerd niet jij doe een chill..LOL LOL..Maar dat zegt hij ook van mij (dat humeur)..Ach boeiend er leven mensen met je mee;-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nog 6 dagen!! Spannuuunnd.... :18::18:

Topics hoeven van mij niet samengevoegd te worden BB...dus je mag het zo laten van mij... thx :)

Ben benieuwd naar het eindresultaat.. deze week maar is voor foto's maken (al vind ik dat helemaal niets!) Maar zo kan ik nog wel is zien hoe ze waren :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand iets over het masseren van je borsten.. dat stond op het info blad dat ik van ze gekregen heb.... Staat ook op dat ik cereform krijg maar het word monobloc dus dat vind ik beetje vaag, maar misschien is het een standaard formulier wat ze toe sturen??

Ik dacht gelezen te hebben dat masseren niet goed is??? weet iemand dit???? :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Masseren werd vroeger geadviseerd bij de gladde prothesen...

Het is namelijk zo dat een gladde prothese ervoor kon zorgen dat er te veel kapsel gevormd werd (omdat het kapsel niet weet waar de prothese begint en eindigt omdat die het niet goed 'voelt' zeg maar) Als je dan ging masseren, dan masseerde je het kapsel soepel, waardoor het niet overmatig ging kapselen..

Tegenwoordig, is het zo dat de prothesen geruwd zijn. Het kapsel voelt dan veel beter aan waar de prothese zit en stopt vanzelf met kapsel maken en hecht zich ook beter op de prothese vast. Als je dit gaat masseren, zorg je ervoor dat het gedeelte van het kapsel dat over de prothese komt, dat dat glad wordt.. Het hele efffect van de ruwe prothese wordt dan te niet gedaan... Met als gevolg dat je dus alsnog te veel kapsel kunt vormen...

Dus niet masseren idd.. Ik heb dat destijds opgezocht en dit was dus wat ik tegenkwam!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh BB! Jij had ooit is zo'n heel mooi pijnstillers-lijstje met tijden!! Ik ben me suf aan het zoeken op het forum maar kan hem gek genoeg niet terug vinden! Zou jij die hier kunnen plaatsen?? En misschien is het een idee om een vastgeprikt topic van dat lijstje te maken op algemene informatie? Dan kan iedereen hem overnemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx!!! Ben best zenuwachtig zeg.. had ik in eerste instantie echt niet verwacht... maarja, ik denk er niet te veel aan en laat het straks allemaal wel over mij heen komen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh BB! Jij had ooit is zo'n heel mooi pijnstillers-lijstje met tijden!! Ik ben me suf aan het zoeken op het forum maar kan hem gek genoeg niet terug vinden! Zou jij die hier kunnen plaatsen?? En misschien is het een idee om een vastgeprikt topic van dat lijstje te maken op algemene informatie? Dan kan iedereen hem overnemen?

hihi, dat zou handig zijn als iedereen dezelfde pijnstillers neemt.. Maar dat kan ik dus niet doen.. Sommige pijnstillers moeten 3 keer per dag genomen, anderen 2 en nog anderen 1 keer.. Naast de paracetamol dan, want die neem je standaard elke 6 uur..

De andere medicatie neem je daar tussendoor op vaste tijden, maar dat is afhankelijk van het medicijn. Het is echter beter om het nooit samen met de paracetamol te nemen.. Ik heb er wel eens over nagedacht, maar standaardschema's lukt dus niet :)

Zoals je weet, kun je me morgen pb'en zoals afgesproken in de shoutbox vanmiddag :) Geld ook voor andere meiden hoor :)

Heel veel succes morgen meid!! :35:

xxx BB

oh ja en dat verhaaltje over dat masseren geldt voor de eerste 6 weken! Daarna is masseren geen probleem, omdat het kapsel dan gevormd is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa de big day!!

Zo onwijs veel succes!

En ik masseer trouwens ook niet..

alhoewel mijn man dagelijk voorstelt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Verslag komt later wanneer ik daar energie voor hebt....

Heb lang moeten wachten vanwege uitloop waardoor ik net pas thuis ben!

Heb merendeels alleen maar gehuild....... UHHHHHH hebben ze er wel iets in gestopt???? :102: Veel last van emoties en pijn helaas maar hoop dat dat snel over is.. Heb net even beetje gespiekt tussen de band en bh en zie dat er wel wat in zit ;) Zitten alleen erg hoog en verdrukt..

Masseren adviseren ze niet (gelukkig) maar wel dat ik de martelband ook voor 6 weken moet dragen dag en nacht :24: Ik dacht dat dat niet zo lang hoefde... Kruppa zei dat het ook wel iets korter mag (ongeveer 3 weken, maar toch beter om wat langer te doen..) ik zie wel :)

Enne, kan iemand die olifant even van m'n borst halen?? :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG... gaat die pijn OOIT over? :102::84:

heb momenteel een klote nacht, zoveel pijn.... geef mij maar een bevalling!

Mijn man is wel erg lief voor mij, en is nu het bed aan het ophogen om te kijken of het dan beter gaat... Slaapt zoonlief is door, ben ik de hele tijd aan het janken ;)

Meiden, hoe lang duurt deze heftige pijn????? :74:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh Luna! zoooo herkenbaar!!

De 1e nacht zei ik ook al nog 3 cm erbij en we hebben weer een kind erbij!

Voelt als gore rugweeen...

\Maar echt de 1e nacht is het ergste...ook de 1e dag na je operatie...vandaag dus.

Morgen overdag is het echt een stuk leuker.

En heb je pijnschema al van BB??

echt hou die goed aan, werkt super!

En bedenk zo je hebt de ergste nacht nu echt achter de rug,

toitoi!

Liefs MOeder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is het herkenbaar...? Ik hoop zo dat je gelijk heb dat het vanaf morgen minder gaat worden... Ik heb nu de hele tijd zoiets: waarom heb ik dit mezelf aangedaan? En kan wel janken om de pijn en omdat ik mijn zoontje niet vast kan houden... bah....

ik heb het schema van BB gekregen dus hou mij daar netjes aan... Ik heb alleen het idee dat de pijnstillers niet werken, maargoed, ik wil dan niet weten hoe ik me voel als ik ze niet in zou nemen ;)

Voor m'n verslag heb ik nog geen fut.. ben echt kapot... dus die moet ik nog even uitstellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, zonder pijnstillers zou het erger zijn ;) hihi

Effe doorbijten, waarschijnlijk heb je de ergste nacht gehad. Wat ik lees bij de acczers is dat de eerste nacht en de dag erna de ergste zijn...

Probeer wat te bewegen, je schouders wat naar achteren, met je nek draaien, zodat niet alles heel stijf wordt.... Alleen zorgen natuurlijk dat je ellebogen niet hoger dan je schouders komen.. ;)

Sterkte meid, nog heel ff :) En je krijgt er iets moois voor terug ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meis,

Gefeliciteerd met je BOOBS:) Uhm, daar kan ik je geen antwoord op geven, ik had niet zo'n mega pijn (voor de spier) meer pijn in rug en kont (rare slapen! Maar moeder heeft geloof net als jij dualplane dus die weet het wel. Inderdaad zoals BB zegt zou ik ook zeggen goed je medicatie nemen en veel water drinken. Hielp het ophogen van je bed iets?

Hoop dat je je gauw beter voelt.xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas helpt ophogen van het bed niets. Ik "lig" nu op de bank te slapen.

Veel pijn en veel huilen. Ben normaal helemaal geen jankerd maar dit had ik niet verwacht. Vandaag gelukkig zwaardere pijnstillers gekregen voor de komende dagen (tramadol). Net eerste ingenomen, pijn nog niet weg maar wel de scherpe randjes eraf. Lijkt een beetje op morfine dus word ook een beetje licht in m'n hoofd ervan haha.. maar hopen dat ik nu wel even lekker kan slapen straks..

Ik hoopte zo wat positiever te schrijven na mijn bv, maar helaas ben ik de realiteit van het leuke een beetje verloren. Hoop dat ik over een tijdje wel weer wat positiever kan zijn :)

Het doet mij verder wel goed reacties te krijgen op het forum en op m'n foto, dus dat is wel fijn!

Verslag blijf ik voorlopig uit stellen, kan er nog niets leuks van maken.... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.