Ga naar inhoud

Luna88 : 25 juli 2013 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi BB! van de apotheek mag ik 3 keer per dag tramadol nemen zo nodig. Ik ga dus proberen het met 1 of 2 per dag te doen... Thx voor de tip met celebrex.. Heb de tramadol half 7 genomen ongeveer en neem dan rond 10 uur de celebrex... komt wel goed, het is echt even doorbijten merk ik.. Gelukkig heb ik een ontzettend lieve man die goed voor mij zorgt en komen vrienden en familie ons ook helpen in het huishouden en met onze zoon.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Als je er van de apotheek drie mag, dan neem hem gewoon standaard even om de 8 uur.. ik weet niet meer precies hoe laat je in de nacht de paracetamol zou nemen.. maar neem hem anders dan ook in.. en dan vanaf dan, elke 8 uur. In principe zal dat idd wel genoeg zijn, maar het maximale is elke 4 uur (als het de 50 mg is)

Fijn dat je hulp krijgt!! :35: Dat is ook wel nodig :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop echt dat het vandaag een stuk leuker gaat worden...

Na 3 dagen kon ik echt hardop zeggen heee de pijn is echt minder!

Ik lees veel zittend slapen, ik ben na de 2 e nacht plat op mn rug gaan liggen,

dit vond ik juist lekker slapen..? wel 2 kussens in mn nek/schouder.

Maar hopelijk heb je nu het ergste gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Luna!

Nog gefeliciteerd met je boobies!

Wat sh*t dat je zo'n pijn hebt/had :(

Hoop dat je je gauw wat fijner voelt en de pijn draaglijker is!

Succes en sterkte met je herstel..

Xx Tica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, eindelijk mijn verslag:

Het was vroeg opstaan donderdag. Om 06:45 brachten we onze zoon naar mijn ouders en heb ik nog een half uurtje hem in de lucht gegooid en heel veel geknuffeld. Hij is 10 maanden en pas tegen de tijd dat ik hem mag tillen is hij 1 jaar. Doet mijn moederhart breken.....

Om 09:45 kwamen we aan in de parkeergarage van ACCZ. Wat was ik zenuwachtig zeg. We kwamen bij de receptie aan en werden geholpen door een duits sprekende vrouw.. En ik kan geen duits, maar echt geen woord dus werd bang dat ze allemaal duits waren. Maar gelukkig waren er ook nederlands sprekende mensen! We werden begeleid naar de wachtkamer die redelijk vol zat. Het was uitgelopen hoorde ik van een meisje tegenover ons, toen 3 kwartier. (fijn dat de zusters het even melden) Om 10 uur zou ik geholpen moeten worden en uiteindelijk werden we pas geroepen iets na 12en! Er staat zo'n rustgevend muziekje met beeld op in die wachtkamer, nou na 2 uur werd je er meer agressief van dan rustig hahaha... En HONGER dat ik en de andere dames hadden zeg....

Toen werden we dus eindelijk geroepen. In het voorkamertje uitgekleed en kreeg ik het mooie schort aan. Ineens bekroop mij een heel beangstigend gevoel, ik werd zo bang of ik wel de goede keuze had gemaakt. De spanningen zaten erg hoog en heb wat tranen gelaten. Eerst kwam dr. Kruppa langs om te tekenen...."He! dat is permanent marker Kruppa!" zei ik. "Niets is permanent zei Buddha." antwoordde Kruppa. ;) Nou en daarna moest dat infuus erin. Ik ben zo'n held op sokken als het gaat om naalden! (en ja ik heb wel piercings, geen idee hoezo ik dat toen heb overleeft) Ik mocht liggen en terwijl mijn man mij lief toesprak zette ze hem. Doet geen pijn hoor, zeiden ze. Nou ik weet niet, maar ik voelde het wel! De anesthetist was trouwens een aardige man. Hij sprak gelukkig ook engels, maar jammer dat hij niet nederlands sprak. Ik heb niet zo'n talen-knobbel dus moest soms wel even mijn man aankijken of ik het goed begreep. Na weer eventjes wachten en huilen haha moest ik mijn man gedag zeggen en ging ik de operatiekamer in. Vond het niet prettig. Ze waren allemaal duits tegen elkaar aan het praten, aan mij aan het friemelen en in duits dingen vragen of zeggen waarop ik natuurlijk niet kon antwoorden, verschrikkelijk! Infuus werd aangesloten en toen zei de anesthetist dat ik even heel duizelig kon worden en dat hij daarna het spulletje gaf voor het slapen. Ik werd super duizelig en dat zei ik ook en daarna was ik weg. Niets geks gevoeld verder in mijn arm ofzo.

Toen werd ik wakker op de eerste uitslaapkamer. Ik was ontzettend aan het beven/trillen. Na wat geluiden maken naar de zusters gaven ze mij iets (geen idee wat en hoe) en toen stopte al gauw het trillen. Op een gegeven moment vond ik mezelf wel wakker genoeg en wou ik naar mijn man. Wat ik ook zei, ik mocht nog niet en ze waren ondertussen aan het kletsen met elkaar en op hun mobiele telefoon aan het spelen.... voelde niet prettig... Na een tijdje ongeduldig liggen wachten mocht ik naar de 2de slaapkamer en keek ik is naar beneden. Uhmmmm.. Hebben ze er wel wat ingestopt? Na 3 keer vragen welke bh maat ik droeg kreeg ik C te horen. Dat was even een teleurstelling omdat ik minimaal D wilde.

En wat een PIJN :102: Mijn man kwam algauw en ik kon alleen maar huilen van teleurstelling, pijn en spanning. Het leek een eeuwigheid te duren, maar uiteindelijk kwam dr. Kruppa om te kijken. HIj aaide mij even lief over m'n wang en zei dat dit echt een D zou worden. Ook mocht ik eten. Ik had buikpijn van de honger. Na wat eten en drinken leerde ik de oefeningen, die deden meer dan pijn... Het lukte gewoon niet om die oefeningen überhaupt te doen. Nadat Kruppa de laatste keer kwam mocht ik naar huis... De zusters die mij naar de auto begeleide waren erg lief en kon ik gelukkig nog een beetje mee lachen.

Onderweg nog wat gegeten bij een wegrestaurant (je had die gezichten moeten zien haha) en daarna naar huis. We waren om 20:00 thuis ongeveer en zoonlief lag al lekker te slapen.

Nu, dag 5, heb ik helaas nog best veel pijn. Ik heb nu tramadol en dat werkt gelukkig beter dan paracetamol enzo. Ik blijf alles naast tramadol netjes slikken, maar tramadol werkt veel beter. Het haalt de pijn helaas niet helemaal weg maar de scherpe randjes zijn eraf. Ook blijf ik me nog een beetje suf voelen, maar het kan ook zijn dat ik zo suf word van het niets doen.

En o ja, volgens de zusters moest ik die martelband 6 weken om! Ik heb nog niet eerder gehoord dat dit zo lang moet! Toen ik het aan Kruppa vroeg of dit echt 6 weken moest zei hij liever wel maar 3 weken mag ook, kijk maar. Dus ja... ik kijk wel dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker die duidelijkheid :45:

Maar goed haha, je hebt tenminste je borsten ;)

Wel jammer dat je je eeen paar keer zo ongemakkelijk hebt moeten voelen omdat er alleen maar Duits gesproken werd en dat de zusters meer oog hadden voor elkaar en hun mobieltjes, dan voor de patient. Beetje jammer (en dat zou ik ook gezegd hebben als het niet in accz geweest zou zijn ;) )

Fijn dat je die tramadol hebt gekregen.. die neemt idd de extra scherpe randjes weg.. Maar pfff wat lang dat je zoveel last hebt, balen zeg...

Hoop dat het heel snel echt beter met je gaat!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh net je verslag gelezen, en ik moet nog!! haha ! ik ben geen mietje wat pijn betreft maar word hier wel een beetje bang van, maar ach wil mooi wil zijn moet pijn lijden.

Erg dat je je zoontje niet mag tillen.. Ik heb ook een zoon van 11 mnd en dan mag ik hem na zijn verjaardag pas weer optillen.. En ik knuffel zo graag met hem! volgens mij voel jij je nu wel weer top en je hebt echt mooie boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja ik ben nou niet het gezellige leuke voorbeeld voor als je nog een bv moet haha. Maarja, het is feit dat de een er meer last van heb dan de ander. Gaat wel weer over, het is echt even goed doorbijten... Ben normaal ook geen jankerd, geen traan gelaten bij mijn bevalling bijvoorbeeld. Bij veel pijn een tip: EIS tramadol, dan is het veel dragelijker ;)

Je weet wel waar je ook op kan rekenen. Ik wou ook geen nare of pijnlijke verhalen lezen voordat ik moest, maarja, het is wel realiteit dat dat ook kan!

Oh jij hebt ook nog een kleintje! Dat is wel het moeilijkste van allemaal merk ik, het niet kunnen troosten, knuffelen en spelen met mijn mannetje. Ik verzin wel manieren zoals met mijn gezicht dichtbij komen en zo spelen, liedjes zingen, aaien. Mijn man of vrienden zetten hem dan naast mij en zo kan ik hem bijvoorbeeld een koekje geven of even aanraken. Zo heb ik toch contact met hem. Al merk ik wel dat hij het niet snapt dat ik hem niet vast pak en merk dat hij daar nu wel last van heeft. Hij is daarom even een nachtje wezen logeren bij zijn opa en oma zodat ie even uit de situatie weg is. :)

Het gaat nu trouwens wel een stuk beter. Minder pijn waardoor ik weer iets vrolijker ben!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je wat vrolijker bent Luna...

Het gaat nu echt wel elke dag beter gaan hoor!

En binnen een paar weken ben je het meeste vergeten, gooi je die kleine weer in de lucht en geniet ja van een prachtig stel boobs! ;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh Tramadol haha dat ken ik wel... word je blij van he....nou ik zal het idd vragen. Nog anderhalve week en dan ben ik aan de beurt!

Mijn kleine jongen gaat dan bij een vriendin logeren en dat vind ik zooo moeilijk! hem daar achter laten.. Mijn dochter is 9 dus die kan zat zelf en die kan mij zelfs helpen dus die blijft. Maar wat ik al zei, je hebt wel mooie borsten haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend voor je prettinggestoord!! Voor je weet is het zo ver hoor!

Ah, ja achterlaten is nooit leuk, waar je je kleine ook achter laat. Wel fijn dat je dochter zelf alles kan en je ook nog is een handje kan helpen... kan je zeggen dat je best wat hulp nodig hebt straks ;)

Dank je wel, mijn boobies worden met de dag mooier! Krijg zelfs een streepje (borsten komen tegen elkaar aan) waardoor een mooie decolleté te zien is haha :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee gadver, dat is een rot situatie..schijnbaar verschilt het per dag wat er aan Ned. sprekend personeel op de operatie dag rondloopt, erg vervelend (ook nog op hun 06) ZEKER niet FUN. Ook dat het uitliep is een tegenvaller 5 min. tot 30 oke 2 uur...Uhm ik had echt niet te genieten geweest...

Fijn dat je boobs mooier en mooier worden en dat het met de pijn beter gaat, weet je toch waarvoor je het gedaan hebt:)

Succes meid..xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd bij mij spraken ze heel goed nederlands en waren echt mega lief??

Ik vond juist Conny of Gonny en de andere verpleegkundige niet zo lief alsik van iedereen lees?

Ik vond het echt een lopende band werk, me in tijden niet zon nummer gevoelt als daar... Maar goed ben wel nuchtere trien ik kom daar voor een paar mooie borsten en dieheb ik.. Had al vaker gehoord dat personeel erg vershillend is, helaas heb jij de kenau versie gehad..

Toevallig dat jij ook al zo zat te balen van die C cup bh, ze zullen wel gedacht hebben ondankbare hollanders haha

Maar jij hebt echt veel pijn gehad zo te lezen super balen meid!

Hoe is. het nu met je dan? Inmiddels pijnvrij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er waren wel bij die nederlands spraken hoor! Sommige zusters goed, sommige slecht of niet. De anesthesist sprak engels of duits dus koos ik voor engels want dat lukt mij beter. De 2 anderen naast de anesthesist in de OK kamer spraken alleen maar duits en omdat dat het meest spannende moment is natuurlijk vond ik dat wel een vervelend moment.

@ Moeder: ja voelde op sommige momenten ook wel als lopende band werk, als stoorde ik mij aan dat feit niet heel erg omdat Kruppa gewoon erg lief was op de momenten dat ie er was. Waren meer spanningen en het duits waar ik meer mee zat. (en die Ccup bh natuurlijk! :45: )

Verder gaat het vandaag weer een stuk beter. De pijn is zoveel minder aan het worden. Gisteravond geen tramadol, overdag vandaag wel even 1 maar ik probeer het niet meer te slikken. Slik nog wel de celebrex en paracetamol.

Vandaag ook even de deur uit geweest want ik ben tante geworden gister en heb vandaag in het rode kruis ziekenhuis mijn te vroeg geboren (35,4 weken zwanger) neefje mogen bewonderen! :wub:

Het niets kunnen doen met mijn zoontje valt me behoorlijk tegen, erger dan ik dacht.... ff doorbijten... Ook mopper ik flink tegen me man met het douchen enzo, zo zielig want hij doet zo z'n best en verzorgd mij erg lief! Maar het niet zelf dingen kunnen doen, hoe simpel ook, valt ook tegen......;)

Maar verder mag ik niet klagen hoor hahaha dat de pijn al minder is doet mij heel erg goed! En wat worden ze nu al mooi, zakken steeds meer..

Ik ben een trotse boob-eigenaresse :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm jullie een C-cup bh?..Ik een geen cup bh..ze hebben het labeltje eruit geknipt...grrr..vast omdat ik vroeg ' wat in je kliniek bh gaat staan is dat je uiteindelijke maat?'..Stomme ik met mijn eeuwige gevraag:(

Fijn dat het net de pijn beter gaat:) Wat douchen betreft deed ik pas na 2weken..en ook alleen als alle flessen op de grond staan, douchestang naar beneden, kranen open (draaien ze altijd loei zwaar dicht)..bang dat ik met die meloenen ergens aanstoot (ze waren zo opgezwollen).

Gefeliciteerd TANTE:)..hihi woon je daar in de buurt? Mopperen doe ik ook en JA zielig is het..maar 't is ook zo anders als een ander je douchet..zucht..zullen maar zeggen nog ff..;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update:

Ik heb alleen kunnen douchen! Gelukt :43: Helemaal blij met die prestatie want vond het verschrikkelijk geholpen te moeten worden. Soms vroeg ik me wel af of ik niet net te ver ging met bepaalde bewegingen met m'n armen bijvoorbeeld. Maargoed, kan het zelf en daar word ik blij van! :D

Pijn heb ik ook bijna niet meer in mijn borsten.... alleen in mijn rug verga ik af en toe, vooral na slapen... hoe veel of weinig kussens ik ook gebruik... niets lijkt te werken.. misschien moet ik maar staand of zittend gaan slapen :4:

Ik ben op zoek geweest naar een extra sport bh... en niet kunnen vinden.. ik heb bij de intersport en Perry gekeken en er wel 15 gepast in alle soorten en maten.. Maar dan zat de volume weer niet goed, dan weer de omvang.. ik heb B, C, D aangehad en 75, 80, 85... pfff begon me op een gegeven moment te duizelen dus ben helaas niet geslaagd... tips zijn welkom!

De meiden worden steeds mooier! merk echt bijna verandering met de dag... zo fijn! Wel worden ze erg tegen elkaar aangedrukt door mijn kliniek bh... Het kan volgens de kliniek geen kwaad...

Heb erg "zin" in vrijdag. Dan worden de hechtingen verwijderd... Ik heb wel wat vraagjes voor Kruppa.. dus die moet ik even opschrijven want als ik daar sta is het WEER "uh..uh...uhhhh wat wou ik nou ook al weer vragen?"

En dank je Budje! Eerste keer tante, helemaal leuk! Hij ligt alleen nog bij de neonatologie helaas dus we kunnen hem niet zo goed bewonderen. Eventjes 10 minuten mogen kijken van een afstandje, maar hij gaat stapjes vooruit dus hopen dat ie snel naar huis mag en ik hem eventjes kan vasthouden :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaah das zon leuk!!

Net zo leuk als borsten!

Geliciteerd tante!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een update:

Gisteren naar ACCZ geweest om hechtingen te verwijderen. Helaas weer een teleurstelling, want ik dacht Kruppa zelf te spreken. De hechtingen zijn verwijderd door een doktersassistente. Overigens een hele aardige vrouw. Ik heb haar wel verteld dat Kruppa zei dat ik hem zou zien over 2 weken. Weer communicatie wat niet lekker loopt! Ook verteld dat dit wel de zoveelste keer is qua communicatie niet goed loopt bij ons. Ook gezegd dat ik dacht dat het resultaat groter zou zijn aangezien ik besproken had dat het minimaal een D zou zijn en het niet is.. Ik had ze een stuk groter verwacht en gehoopt. En juist omdat het voor ons zoveel geld is en we het niet binnen een jaar ofzo nog een keer kunnen doen wij wel teleurgesteld zijn. Ik heb er zo op gehamerd dat er genoeg in moest. "Had ik dan toch naar een ander moeten gaan?" spookt er door mijn hoofd.

Maargoed, ze hoorde mijn verhaal en zorgen aan en was heel vriendelijk. Ze heeft de hechtingen verwijderd en de littekens zien er prachtig uit gelukkig! Ze heeft verder de vragen beantwoord die ik had, al wou ik ze liever aan Kruppa zelf vragen. Over 8 weken de eindcontrole en ze zei dat als ik een afspraak ging maken moest vragen of Kruppa daar zelf bij kon zijn zodat ik mijn zorgen/teleurstelling met hem kon bespreken. Ook zei ze dat ik het nog een beetje de tijd moest geven om ze te laten herstellen. Je ziet op het forum dat borsten nog kunnen "groeien" door zakken enzo dus ik hoop daar maar op, maar zij vertelde dat dat onmogelijk was en ze, omdat ik nog een beetje zwelling heb, alleen maar minder zullen worden.. :16::18:

Dus een beetje met dubbele gevoelens daar weg gegaan. Ik ben blij met hoe het geneest, hoe mooi het litteken is en Kruppa. Maar ben toch wel ontevreden over de communicatie, duidelijkheid en het gevoel een nummertje te zijn... Ik kijk uit naar het gesprek met Kruppa over 8 weken, maar heb gemixte gevoelens... Want wat zou nu dan een oplossing zijn? Weer een heroperatie? Wij kunnen het niet betalen en lig ik weer 6 weken in de lappenmand! En ik wil erg graag volgend jaar stoppen met de pil voor een 2de... pfff..... Naja, ik hou het code-woord geduld maar in mijn achterhoofd :70:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, en zie ik in die brief staan dat ik moet gaan masseren.. Aangezien ik na mijn operatie had gehoord dat dit niet hoeft de eerste 6 weken kreeg ik mijn vraagtekens omdat dat heb gehoord en heb gelezen op het forum dat masseren met geruwde protheses niet goed is, heb ik gebeld.. Het antwoord was dat masseren goed is voor vochtafdrijving. Ik kreeg te horen dat het niet hoeft maar wel mag... "Is het zo duidelijk voor u mevrouw?" uhhh uhhh ... nou niet echt, want weet nou eigenlijk nog steeds niet wat dan het beste is qua wel of niet.... Toen zei ze dat ze adviseert het wel te doen... (uh net hoefde het niet?) Toen ik nog steeds twijfelachtig aan de telefoon zat, kapte ze het telefoon gesprek af, waarschijnlijk omdat ik mijn antwoord had en ik niet meer wist wat ik nou moest vragen... Pfffff... Moet ik het nou wel doen of niet? Iemand tips?

Ik wou dat ik wat positiever kon zijn over alles rondom de kliniek, maar door onder andere dit soort vaagheden lukt het niet helemaal... Of ben ik echt nou zo'n zeikerd???

Link naar reactie
Delen op andere sites

NIET masseren!!! Echt niet doen!!

Als je 6 weken po bent is het geen probleem, maar nu echt niet doen.. Je kunt het kapsel glad masseren aan de onderkant, waardoor het geruwde van de prothese totaal geen enkel effect meer heeft!!

En ja.. dat die 440 niet zo groot werd als dat ze je lieten passen bij je consult, daar hadden we het al over gehad he.. Wel balen hoor.....

Maar zoals je ook weet, en dat zal Kruppa ook aanvoeren, was met de hydrogel niet veel meer mogelijk... Deze breedte was maximaal voor jou en daar hoort deze projectie bij...

Bij de siliconenprothesen zijn meer mogelijkheden, die hebben gewoon veel meer standaardmaten.... Niet dat ik je de silicone wil aanpraten haha, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb toen de maten zitten opzoeken en zag dat ze redelijk beperkt zijn, die hydrogels.... Geloof zelfs dat je op 1 cm minder projectie uitkwam als wat je gepast had op je consult. En als Charlotte het voor het zeggen had gehad, waren je boobs kleiner geworden, want die had nog minder cc in gedachte...

Maar ik snap je teleurstelling wel hoor.. Is ook balen als het niet wordt wat je ervan denkt, en zeker als er dan ook nog gezegd wordt dat ze gaan slinken :(

Weet niet meer of jij ze nou voor de spier hebt?

En die communicatie gaat echt niet lekker daar in ACCZ he.. Jak.... Niet handig. Net nu wil je zekerheid en wil je je pc zien en dan gaat dat weer mis.. Jammer!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooow meis ik herken het zo!!

Toen je blij zei dat dokter Kruppa er zelf was voor de hechtingen vond ik het al vreemd?

want dat doen daar namelijk altijd de consulenten...

En de brief heb ik haar ook op aangesproken...dat je toch een geruwde prothese glad masseert? (heb ik ook maar van Best_Boobie)

ook daar kreeg ik geen antwoord op...

Ik doe het in ieder geval niet..

Ook mij valt het resultaat ook vies tegen...en helaas zelfde als bij jou ook ik heb daar het geld niet voor..

maar ook al had ik wel het geld kan dit qua organisatie echt niet nog een keer..

zal echt moeten wachten totdat de jongste minimaal 6 jaar is en ik niet meer hoef te tillen etc.

Maar die wissel komt er geheid!

die F cup ga ik zeker krijgen..en ook ik tuf wel wat verder in de auto, ga mijn tietenheil zoeken bij de overburen (België)

Wat is trouwens nu jou cupmaat?

Ik ga is ff bij je foto's spieken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB: Ja klopt over die maten: had ook gezien toen dat er weinig keus is. Wel heel erg balen dat hydrogel zo weinig mogelijkheden heeft.. Hoop dat ze wel meer maten kunnen gaan maken op termijn ;)

Ik heb ze dual plane...

@Moeder: Ja precies.. Met kinderen is deze organisatie echt verschrikkelijk! Daarom zit ik echt niet te wachten op nog een operatie.. Ook omdat ik graag een 2de zou willen binnen 1 a 2 jaar :)

Ga jij dan naar een andere kliniek bij een volgende keer lees ik eruit?

Mijn cupmaat weet ik nog niet.. Ik heb alleen veel sportbh's gepast en dan hang ik tussen 75D en 80C. Wel heb ik een sapph bh geprobeerd van een vriendin en dat was DD en paste qua volume alleen was het een 70 en dat was veeeel te strak.. Ik wacht even tot 6 weken po en dan ga ik bh's passen enzo.. Dus ja wat m'n maat nu is, geen idee!

Ik heb verder wel besloten niet te gaan masseren (thx bb)..

Wel heel erg raar dat ze dus zeggen dat je het zelf maar in principe moet uit zoeken of je het wel of niet doet... Het is erg vaag voor de klant(en) zo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid wat jammer dat dit zo moet gebeuren en de communicatie door zo slecht is.Je wil je natuurlijk niet onzeker voelen en als ze dan zo de telefoon erop gooien slaat natuurlijk nergens op!

ik hoop voor je dat ze nog wat groeien zodat je er toch nog tevreden mee bent :).

Wel fijn dat je er geen last meer van hebt en hopelijk kan je nog een goed gesprek met je arts krijgen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.