Ga naar inhoud

Diaan : 14 december 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Diaan

Aanbevolen berichten

hey Diaan,

ja,ik had ook een mooie Bjorn Borg aangedaan. met dezelfde gedachte als jij haha..

maar ik had geen truitje eronder gedaan hoor. is de eerste week erg onhandig want/en je mag ook niet met je armen omhoog.

ik ga ook kerstsfeer scheppen in huis ( en ondertussen ook forummen haha)

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja ja het gaat nu echt heel dichtbij komen....

Tas is gepakt. Dus ik ben er klaar voor!

Ik ben zoooo blij dat het lekker vroeg gaat gebeuren! Ik ben nu echt klaar met het wachten!

Het enige wat ik nu best eng vind is de onwetendheid over de pijn. Ik weet wel dat achter de spier toch wel het pijnlijkste is maar ja...wat is pijn. Ik kan best wel wat hebben dus maak ik me niet te druk door alle verhalen. Of is het echt hel....Dat is wat ik nog het meeste wil weten nu. Dus ben blij dat ik het morgen ga ervaren. En hoop zoooo dat het mee valt. Maar morgen als ik wakker wordt in de uitslaapkamer telt er nog maar één ding...hoe zijn ze geworden!!!! :126: :126: :126:

@ Patries: Ik doe die halter over m'n kont aan niet over m'n hoofd. Maar misschien ook wel helemaal niet hoor. Maar ik neem 'm in elk geval mee :141: Heb m'n vest dus misschien niet eens nodig :wacko:

Nou lieve mensen ik ga nog ff op de bank tv kijken en dan naar bed. Morgen om 6 uur gaat de wekker, douche en dan hup naar bilthoven!

Bedankt voor de lieve reacties allemaal en ik zal morgen zeker wat typen, lang verhaal of kort verhaal dat is nog ff afwachten :-)

Groetjes en tot morgen!!!!

Diaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou sta nu op de parkeerplaats van de Bergman kliniek... Er is nog niemand.... We zijn ook 10 minuten te vroeg. Zenuwen vallen mee. Net de pilletjes tegen misselijkheid genomen. Tot later!!!! Gr. Diaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Diaan!

Wat spannend, vandaag is je dag! Morgen de mijne, hihi. Wat een gek gevoel zeg, a dream come true.

Ik ben erg benieuwd naar je verhaal! Zag in ieder geval dat je nog vanaf de parkeerplaats op het forum was, haha! Nou meid, veel suc6 en sterkte voor nu eigenlijk...

Hou je topic in de gaten!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

zo net thuis. Nog steeds geen pijn maar we moe.

ff in het kort.

10 voor 8 naar kamer gebracht. 8 uur kwam PC me aftekenen en ff wat foto's maken. operatie jasje aan. Kreeg mooie badjas van Bergman kliniek aan met pantoffels. Met zuster naar OK gelopen. Kon gelijk gaan liggen. Binnen 5 minuten lag ik aan de apparatuur en nog geen minuut later lag ik te pitten!!!!

Werd wakker....mmmm en...hoeveel is er ingegaan was zo'n beetje m'n eerste vraag. 280cc rechts 260 cc links.

Pc had links ook 280 kunnen doen maar dan moest er 300cc rechts en dat paste niet.

Er zit veel vocht in m'n borsten, vooral rechts!!

Ga nu ff slapen :-)

tot later!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis!!!!

GEFELICITEERD!!! EINDELIJK

je heb ze verdiend meid! Ik hoop dat alles goed met je gaat! Probeer maar lekker te slapen!

Spreek je snel voor alle details! :)

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Hier gaat alles nog steeds goed! Helemaal geen pijn. Wel heeeeel stijf!

Klots-tieten zitten vol met vocht hahahaha vooral rechts. Maar daar heeft hij natuurlijk het meest gerommeld om te kijken wat mooi zou zijn.

Ik heb foto voor en na

Diaan-tje.mijnalbums.nl

WW=jippiejajee

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.