Ga naar inhoud

Diaan : 14 december 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Diaan

Aanbevolen berichten

Nee hoor, Ik hoefde maar 2 weken dag en nacht de sportbh van bergman aan, dan 2 weken alleen overdag en dan mag ik aan wat ik wil :-) Lang leven de Bergman Kliniek hahaha. Was die bh van hunj ook wel zat hoor! pfffff.

Mar inderdaad veel van jullie moeten langer met ee sportbh aan.....weet niet precies waarom dat is. Maar ik vertrouw het advies van mijn PC met z'n 17 jaar ervaring wel. Dus lucky me!!!

Gaat erg goed hoor. Heb vanaf dag 1 geen last gehad, heeel klein beetje beurs maar verder niet echt. En nu al een week helemaal nergens last van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

nou meid, gefeliciteerd met je BEUGEL bh hahah..

deze ongelukkige mag nog 5 weken/ 24 uur per dag in de SPORT :wacko:

zijn jou borsten op formaat gebleven of veel kleiner geworden ?

na de eerste weken bedoel ik..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Ilona, ze zijn zelfs groter geworden!!! IK had vlak na de operatie omvan 86 toen een hele tijd 87 en nu net weer gemeten....90!!!!! huh???? Nog een keer....ja echt 90!!!!

Kijk maar eens naar mijn foto's dag 2 en dan dag 31......zo zie je heeeeeel goed hoe ze veranderd zijn!

De rechter borst is nog wel iets hoger dan de linker.....hopelijk trekt dat nog bij maar al met al, ze zijn super!

Het dragen van een beugelbh gaat ook super. Moest wel ecven wennen aan de beugel maar dat gaat ook steeds beter gelukkig.

Ze zullen niet kleiner worden hoor, wees niet bang! Ik begrijp wel wat je bedoeld, straks als al het vocht weg is...Maar mijn ervaring is dat ze juist meer tot zijn recht zijn gekomen nu de spier zich heeft aangepast.

Hoe gaat het nou met jou??? Veel last of valt het mee? Ga zo nog ff bij je foto's kijken :-)

Alvast goede nacht! Hoop dat je een beetje lekker slaapt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Diaan!

Zag toevallig dat je weer nieuw gepost had, heb net je foto's bekeken, maarre zijn inderdaad een heel stuk voller geworden, erg mooi hoor, wat zeg ik PRACHTIG meid!

Dat wou ik even kwijt!

liefs Chi Chi

Je went er snel aan he ;) alsof t niet anders geweest is....

zit ook niet meer dagelijks, uren achtereen op t forum moet ik eerlijk bekennen........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé CHi chi!! Nee ik ook niet hoor! Af en toe kijk ik even of er nog wat is gebeurd hier, maar zo veel als in het begin niet nee hahaha

Ja ze zijn zeker voller geworden hè!!! Viel me pas echt op toen ik die twee foto's van dag 2 en dag 31 naast elkaar zette.....

Ja het is echt alweer alsof het nooit anders is geweszt! Ook mensen die me dagelijks zien en het dan ook weten vroegen van de week hoe het nou ook alweer was...Ze konden zich er geen voorstelling meer bij maken hahaha Moet je nagaan :-)

Met jou gaat het dus ook lekker!!! Het plaatsen achter de spier is mij alles meegevallen! Jij??

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.